Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Η Grivalia Properties αναζητεί συνεταίρους για το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο

Επενδύσεις έως 500 εκατ. ευρώ δρομολογεί στην ελληνική αγορά ακινήτων, την προσεχή τριετία, η Grivalia Properties ΑΕΕΑΠ, όπως είναι η επίσημη νέα ονομασία της Eurobank Properties. Απώτερος στόχος της διοίκησης, με την ολοκλήρωση του εν λόγω επενδυτικού προγράμματος, είναι η δημιουργία μιας εταιρείας ακινήτων, συνολικής αξίας που θα προσεγγίζει το 1,3 δισ. ευρώ (από 726 εκατ. ευρώ σήμερα).




Η πλειονότητα των κεφαλαίων θα αφορά την αγορά ακινήτων, ενώ ένα μέρος του θα στραφεί προς την ενεργειακή αναβάθμιση και πιστοποίηση υφιστάμενων ακινήτων του χαρτοφυλακίου, με απώτερο στόχο τη μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης κατά 25% εντός των επόμενων πέντε ετών. Υπενθυμίζεται ότι σήμερα η εταιρεία διαθέτει συνολικά 75 ακίνητα, εκ των οποίων τα 70 βρίσκονται στην Ελλάδα, 3 στη Ρουμανία και 2 στη Σερβία.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε χθες, στο πλαίσιο σχετικής παρουσίασης της νέας επωνυμίας, ο κ. Γιώργος Χρυσικός, διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης, το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας θα εστιάσει στην προσθήκη νέων ακινήτων στις κύριες κατηγορίες όπου ήδη έχει παρουσία η εταιρεία, δηλαδή σε γραφεία, εμπορικά ακίνητα και αποθήκες/βιομηχανικά κτίρια.

Η εισηγμένη συμμετέχει και στον διαγωνισμό για την ανάπτυξη του Θριάσιου Πεδίου, όπου και δρομολογεί την κατάθεση προσφοράς, σε συνεργασία με ελληνικούς και διεθνείς ομίλους, με τους οποίους πραγματοποιούνται διαπραγματεύσεις.

Υπενθυμίζεται ότι μη δεσμευτικές προσφορές για το Θριάσιο εμπορευματικό έχουν υποβάλει, πέρα από την Grivalia Properties, Cosco, Goldair, Foodlink, Sarmed, MedLog και Redeplan.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/logistics/item/9173-i-grivalia-properties-anazitei-synetairous-gia-to-thriasio-emporevmatiko-kentro.html

Αύξηση 23,3% στα εμπορευματοκιβώτια της Cosco, στον Πειραιά, στο 9μηνο

Συνεχίζει να κινείται ανοδικά η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ που διαχειρίζεται η Cosco στον Πειραιά.

Της Βάσως Βεγιάζη

Έτσι, σύμφωνα με στοιχεία της Cosco Pacific, στο 9μηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, διακινήθηκαν στον Πειραιά 2,22 εκατ. teus, έναντι 1,80 εκατ. teus, το αντίστοιχο διάστημα του 2013, όπερ και σημαίνει αύξηση 23,3%. Το μήνα Σεπτέμβριο διακινήθηκαν 0,227 εκατ. teus, έναντι 0,222 εκατ. τον αντίστοιχο περσινό μήνα, σημειώνοντας οριακή άνοδο 2,2%.

Tο 2013, η θυγατρική της Cosco στην Ελλάδα διαχειρίστηκε 2,51 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, σημειώνοντας άνοδο 19,5%, σε σχέση με το 2012.

Υπενθυμίζεται ότι με την επίτευξη του φιλικού διακανονισμού μεταξύ ΟΛΠ – Cosco για την επέκταση των Κινέζων στο δυτικό τομέα της προβλήτας ΙΙΙ, η δυναμικότητα των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ της Cosco θα φτάσει τα 6,2 εκατ. TEUS ετησίως, ενώ μαζί με τον προβλήτα Ι του ΟΛΠ θα φτάσει τα 7,2 εκατ. TEUS.

Σύμφωνα με αναλυτές, η κάθετη αύξηση της διακίνησης containerships στο λιμάνι του Πειραιά οφείλεται σε τρεις λόγους. Από τη μια, εξαιτίας της πτώσης της κίνησης που καταγράφεται στα εμπορικά λιμάνια της Αν. Μεσογείου, λόγω και των εξελίξεων στις αραβικές χώρες.

Από την άλλη,  η θέση του λιμανιού του Πειραιά, στον παγκόσμιο χάρτη. Για φορτία προς και από την Απω Ανατολή, με προορισμό την Ανατολική Ευρώπη, διά θαλάσσης, ο Πειραιάς μειώνει το μεταφορικό χρόνο κατά τέσσερις ημέρες ή και περισσότερο.

Μάλιστα, σε μια περίοδο που το κόστος των ναυτιλιακών καυσίμων είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, η μείωση του χρόνου ταξιδιού στα containerships είναι στρατηγικής σημασίας.

Τέλος, πολύ σημαντικό στοιχείο είναι και το επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρουν, τόσο η ΣΕΠ, όσο και ο ΟΛΠ στο Σ.ΕΜΠΟ, σύμφωνα τουλάχιστον με τις εκτιμήσεις των ναυτιλιακών εταιρειών.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/9185-ayksisi-23-3-sta-emporevmatokivotia-tis-cosco-ston-peiraia-sto-9mino.html

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Πάτρα-Πύργος: Μείον ένας σταθμός διοδίων, παραμένει η νότια χάραξη



Οριστικοποιήθηκε η απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Μιχάλη Χρυσοχοΐδη να μην μπει τελικά σταθμός διοδίων στο ύψος της περιοχής των Καμινίων Π.Ε. Αχαΐας, όπως του είχαν ζητήσει ο Περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Απ. Κατσιφάρας, οι Αντιπεριφερειάρχες και οι Δήμαρχοι, κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στον Πύργου για την ανακοίνωση της δημοπράτησης της Πατρών – Πύργου.



Αυτό ανακοίνωσε ο κ. Χρυσοχοΐδης σε συνάντηση που είχε στην Αθήνα με τον Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Αχαΐας Γρηγόρη Αλεξόπουλο και τον Δήμαρχο Δυτικής Αχαΐας Χρήστο Νικολάου.

Στη διάρκεια της σύσκεψης, τέθηκε το σημαντικό αυτό θέμα της δημιουργίας σταθμού διοδίων με τον Υπουργό να απαντά πως οποιεσδήποτε σκέψεις και συζητήσεις που είχαν γίνει απαλείφθηκαν πλέον μετά την παρέμβαση των τοπικών φορέων και δεν θα γίνουν τα έργα υποδομής διοδίων όπως είχαν προβλεφθεί με την υπάρχουσα εργολαβία.

«Δεν είναι δυνατόν σε μια εποχή που οι πολίτες αγκομαχούν από την οικονομική κρίση, που υπάρχουν οικογένειες που δεν έχουν τα βασικά, εμείς να δεχόμαστε ακόμα και το ενδεχόμενο να μπουν διόδια σε έναν δρόμο που χρησιμοποιούν καθημερινά χιλιάδες συμπολίτες μας για να πάνε από τη δουλειά στο σπίτι τους» σημείωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Αχαΐας Γρηγόρης Αλεξόπουλος.

Επιπλέον, υπήρξε ενημέρωση και για το που βρίσκεται σήμερα η διαδικασία της δημοπράτησης, με τον κ. Καρνέση να τονίζει πως αυτή τη στιγμή ενημερώνεται για το έργο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και μέχρι τα τέλη του Ιανουαρίου θα γίνει ο διαγωνισμός.

Παράλληλα, από τον Δήμαρχο τέθηκε και αίτημα για μικροπαρεμβάσεις – τροποποιήσεις στα όρια της περιοχής του με τον κ. Χρυσοχοΐδη να δεσμεύεται για παρέμβαση στις τεχνικές υπηρεσίες του ώστε να ελεγχθούν αν μπορούν να υλοποιηθούν.

Τέλος, ζητήθηκε από τον Αντιπεριφερειάρχη και το Δήμαρχο να επανεξεταστεί το θέμα της αλλαγής της νότιας χάραξης, αλλά όπως τονίστηκε από την πλευρά του Υπουργού, ήδη το έργο έχει δρομολογηθεί και προχωρά και δεν μπορεί να τεθεί πάλι τέτοιο ζήτημα, καθώς οποιαδηποτε καθυστέρηση μπορεί να «τινάξει» το έργο στον αέρα.

Παράλληλα, συζητήθηκε το θέμα της επέκτασης του Προαστιακού Σιδηροδρόμου έως τη Δυτική Αχαΐα για το οποίο υπήρχε ταύτιση απόψεων και συνεργασία για την υλοποίηση του έργου μεταξύ Π.Δ.Ε., Υπουργείου και του Δήμου.

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΠΑΤΡΕΩΝ: ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ Η ΧΑΡΑΞΗ
Σε άλλο μήκος κύματος η τοποθέτηση του Δημάρχου Πατρέων που επιφύλασσε έκπληξη καθώς όπως είπε "αποτελεί αιτία πολέμου η χάραξη στο νότιο τμήμα".

Τα σημαντικότερα σημεία της τοποθέτησης του: "Η λεγόμενη «νότια χάραξη» της Εθνικής Οδού Πατρών – Πύργου αναφέρεται στην περιοχή από το Μιντιλόγλι μέχρι πέραν της Κάτω Αχαγιάς".

"..Για μας, αποτελεί αιτία πολέμου η χάραξη, γιατί καταστρέφει την οικιστική δομή, συνδέεται με τη χάραξη της σιδηροδρομικής γραμμής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί το Διακοφτό, όπου υψώθηκαν τείχη τεσσάρων μέτρων και έκοψαν τον οικισμό στη μέση. Δεν υπάρχει άλλη λύση. Διεκδικούμε νέα Νότια Χάραξη, με ταυτόχρονη κατάργηση όλων των διοδίων σε όλο το εθνικό δίκτυο."

ypodomes.com

Βόρειος Οδικός Άξονας Κρήτης: Τον Νοέμβριο η σύμβαση του έργου Πάνορμος-Εξάντης



Ολοκληρώνεται η διαγωνιστική διαδικασία για το έργο στο τμήμα του ΒΟΑΚ, Πάνορμος-Εξάντης στα διοικητικά όρια του Νομού Ρεθύμνου. Σύμφωνα με πληροφορίες του  ypodomes.com μέσα από τον ΟΑΚ το έργο οδεύει στη Βουλή των Ελλήνων προς κύρωση και αναμένεται να υπογραφεί μέσα στον ερχόμενο Νοέμβριο. Ανάδοχος είναι η κοινοπραξία Κ/Ξ Γ. ΠΕΤΡΗΣ ΑΤΕ - ΑΘΩΝΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΕ με έκπτωση  35,55%. Η δημοπράτηση είχε πραγματοποιηθεί στις 4 Μαρτίου 2014 . Το τμήμα ανήκει στον βασικό οριζόντιο οδικό άξονα του ΒΟΑΚ στην Κρήτη. Φορέας Υλοποίησης είναι ο Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης ΑΕ (ΟΑΚ ΑΕ).

Πρόκειται για τμήμα που θα μετατραπεί σε κλειστό αυτοκινητόδρομο με όριο ταχύτητας τα 120χλμ./ώρα. Το τμήμα αυτό φυσικά είναι σχετικά μικρό με μήκος 9.960 μέτρα και θα περιλαμβάνει την μετατροπή του τμήματος σε κλειστό αυτοκινητόδρομο που θα διαθέτει 2 λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με αρχή την υφιστάμενη γέφυρα Γεροποτάμου και ολοκλήρωση την περιοχή του οικισμού Εξάντης.

Το οδικό έργο «Πάνορμος – Εξάντης» του ΒΟΑΚ στον Ν. Ρεθύμνου, έχει προϋπολογισμό 64.500.000 Ευρώ και θα αποτελέσει ένα από τα σημαντικότερα φετινά έργα.  Η ολοκλήρωση των έργων προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε 48 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Αν όλα πάνε καλά τα έργα θα ξεκινήσουν στο τέλος του έργους και θα ολοκληρωθούν τον Νοέμβριο του 2018.

Το έργο αποτελεί την μεγαλύτερη εργολαβία του 2014 για τον ΒΟΑΚ και το μεγάλο αγκάθι είναι πως στον ορίζονται δεν φαίνεται να υπάρχει συνέχεια καθώς αυτή την εποχή ο ΒΟΑΚ έχει μπει σε φάση συνολικής μελέτης από το Υπουργείο Υποδομών προκειμένου να αποφασιστεί συνολικά το μοντέλο χρηματοδότησης για την ολοκλήρωση της μετατροπής του αξονα σε κλειστό αυτοκινητόδρομο στο σύνολο του. Σαν έργο το τμήμα Πάνορμος-Εξάντης έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ καθώς χρηματοδοτείται από από το επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ενίσχυση της προσπελασιμότητας».

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Το αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει :
-Διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδού στο μεγαλύτερο μέρος της
-Παράπλευρο οδικό δίκτυο
-Τον Ανισόπεδο Κόμβο Πάνορμου
-Μία γέφυρα, επέκταση και κατασκευή νέων Κάτω Διαβάσεων, επεκτάσεις υφιστάμενων οχετών.

Στο έργο υπάρχει δικαιώμα προαίρεσης: για την κατασκευή του ημικόμβου Γεροποτάμου και του ημικόμβου Σκεπαστής προϋπολογισμού 1.219.512 ευρώ εκτός ΦΠΑ.

Νίκος Καραγιάννης - ypodomes.com

Ιόνια Οδός: Προχωρά και το τμήμα Σκλίβανη-Ιωάννινα, λύθηκε το θέμα στο Στρατόπεδο Αβγού

Ένα πολύ σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της υλοποίησης των δεσμεύσεων του υπουργού Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη για τη συνέχιση των εργασιών της Ιόνιας οδού και στο τμήμα Σκλίβανη-Γιάννενα όπως ανακοινώθηκε από το υπουργείο.

Τα υπουργεία Υποδομών και Εθνικής Άμυνας υπέγραψαν το μνημόνιο συναντίληψης και συνεργασίας, όπως το ονόμασαν. Βάσει αυτού του μνημονίου, προχωρά άμεσα η παραχώρηση του στρατοπέδου «Παπαγεωργίου», στο Αβγό, για την κατασκευή μέρους του αυτοκινητοδρόμου της Ιόνιας Οδού.

Σύμφωνα με την συμφωνία, η οποία ανακοινώθηκε επίσημα από το υπουργείο Υποδομών, λαμβάνεται μέριμνα, ώστε να συνεχιστεί απρόσκοπτα η λειτουργία του στρατοπέδου σε άλλο χώρο, αλλά και η άμεση παραχώρησή του.

Η απομάκρυνση του στρατοπέδου από το Αβγό ήταν το μεγάλο «αγκάθι» για τη συνέχιση της Ιόνιας οδού προς τα Γιάννενα, με τις τοπικές αρχές να εμφανίζονται όλο αυτό το διάστημα, που δεν έβλεπαν κανένα εργοτάξιο να αναπτύσσεται στο επίμαχο τμήμα, να είναι ιδιαίτερα προβληματισμένες.

Στην πρόσφατη επίσκεψή του, στα Γιάννενα, στις 19 Σεπτεμβρίου, ο κ. Χρυσοχοΐδης είχε καθησυχάσει τους φορείς λέγοντας ότι το «η εκκρεμότητα με το στρατόπεδο κλείνει». Είχε διαβεβαιώσει δε ότι το «μέτωπο» της κατασκευής της Ιόνιας οδού στο τμήμα «Σκλίβανη-Ιωάννινα» θα ανοίξει μέσα στις επόμενες 20 μέρες. Μετά την υπογραφή του μνημονίου, αναμένεται η εγκατάσταση εργοταξίου στην περιοχή.

Το στρατόπεδο «Παπαγεωργίου» θα μεταφερθεί σε άλλο χώρο του νομού, με πιο πιθανό χώρο το Πετσάλι. Για τη μετεγκατάσταση και τη λειτουργία του στρατοπέδου σε άλλη περιοχή θα χρειαστούν περίπου 7 εκατ. ευρώ, τα οποία θα δοθούν σταδιακά. Το υπουργείο Ανάπτυξης, όπως είχε πει ο κ. Χρυσοχοΐδης, έχει προχωρήσει ήδη τις διαδικασίες για τη δέσμευση των κονδυλίων.

Πηγή: agon.gr

Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας: Θέλουμε 2 αναδόχους στα απόβλητα του λιμένα

O Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας με αφορμή την απόφαση του ΟΛΠ για προκήρυξη διεθνή διαγωνισμού για την ανάθεση της υπηρεσίας συλλογής στερεών αποβλήτων πλοίων που καταπλέουν στο λιμάνι του Πειραιά εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία εκφράζει την πλήρη αντίθεσή του  στο βαθμό που δημιουργείται μονοπώλιο. Ζητά να υπάρχουν δύο πάροχοι.

Αναλυτικά:

"Με αφορμή τη χτεσινή ανακοίνωση Τύπου της ΟΛΠ Α.Ε. σχετικά με την πορεία του διαγωνισμού ανάθεσης της υπηρεσίας συλλογής στερεών αποβλήτων πλοίων που καταπλέουν στο λιμάνι του Πειραιά, ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας επιθυμεί να τονίσει και πάλι την πλήρη αντίθεσή του στον υπό εξέλιξη διαγωνισμό, στο βαθμό που αυτός θα καταλήξει στη μονοπωλιακή εκμετάλλευση της σημαντικότατης αυτής υπηρεσίας στο λιμάνι του Πειραιά και μάλιστα για διάστημα πολλών δεκαετιών!

Ως χρήστες του λιμένα έχουμε επανειλημμένως τονίσει ότι η μέχρι σήμερα πρακτική της μονοπωλιακής ανάθεσης της αποκομιδής στερεών αλλά και υγρών αποβλήτων, κατά αποκλειστικότητα σε ένα και μόνο πάροχο, έχει δημιουργήσει φαινόμενα καταχρηστικής εκμετάλλευσης της μονοπωλιακής αυτής θέσης και έχει φέρει τους χρήστες του λιμανιού πολλές φορές σε αδιέξοδα.

Ο ΣΕΕΝ έχει επισημάνει σε όλους τους τόνους ότι θα πρέπει να διασφαλιστεί η παροχή των εν λόγω υπηρεσιών από τουλάχιστον δύο παρόχους ανά υπηρεσία. Τούτη άλλωστε είναι η πρακτική που ακολουθείται από τα μεγαλύτερα λιμάνια στην Ευρώπη και ως γενική αρχή προωθείται και στα πλαίσια της υπό συζήτησης Ευρωπαϊκής Οδηγίας για τις λιμενικές υπηρεσίες.

Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου αλλά και η Επιτροπή Ανταγωνισμού καλούνται να εξετάσουν το ζήτημα και να λάβουν θέση σχετικά".    

Πηγή: newmoney.gr

Γκρίνια φορτηγών για την σύνθεση του Συμβουλίου Ανάπτυξης Logistics

Δημοσιεύτηκε σε ΦΕΚ το νομοσχέδιο για τα logistics, το οποίο, μεταξύ άλλων, αναφέρεται στη σύσταση “Συμβουλίου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Εφοδιαστικής”, υπό τα υπουργεία Ανάπτυξης και Μεταφορών.

Το συμβούλιο απαρτίζεται από τον πρόεδρο και τα εξής μέλη:

α) έναν εκπρόσωπο του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας,

β) έναν εκπρόσωπο του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων,

γ) έναν εκπρόσωπο του Υπουργείου Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής,

δ) έναν εκπρόσωπο του Υπουργείου Εσωτερικών,

ε) έναν εκπρόσωπο σιδηροδρομικής επιχείρησης,

στ) έναν εκπρόσωπο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών,

ζ) έναν εκπρόσωπο της Ελληνικής Εταιρείας Εφοδιαστικής (Logistics),

η) έναν εκπρόσωπο του Πανελλήνιου Συνδικάτου Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών,

θ) έναν εκπρόσωπο της Πανελλήνιας Ένωσης Επιχειρήσεων Διαμεταφοράς,

ι) έναν εκπρόσωπο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς και Επιχειρήσεων Εφοδιαστικής (Logistics),

ια) έναν εκπρόσωπο της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος (Κ.Ε.Ε.Ε.).

ιβ) πέντε εκπρόσωπους ιδιωτικών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην εφοδιαστική και

ιγ) ένα μέλος Διδακτικού Επιστημονικού Προσωπικού Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος ή Ανωτάτου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος.

Οι ομοσπονδίες ιδιοκτητών φορτηγών ΔΧ γκρινιάζουν, θεωρώντας ότι ο κλάδος θα έπρεπε να έχει μεγαλύτερη αντιπροσώπευση στο συμβούλιο, δεδομένου ότι διεκπεραιώνουν το μεγαλύτερο κομμάτι της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/o-ypogeios/item/9166-griniazoun-ta-fortiga-gia-ti-synthesi-tou-symvouliou-anaptyksis-logistics.html

Συνολικές προβολές σελίδας