Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013

Η MAN δημοσιεύει οδηγούς διάσωσης για φορτηγά και λεωφορεία

Πολύτιμη βοήθεια για την Πυροσβεστική Υπηρεσία σε περιπτώσεις διάσωσης μετά από ατύχημα και για εκπαιδευτικούς σκοπούς.
Δυστυχώς ατυχήματα συμβαίνουν πάντα. Τα σωστικά συνεργεία σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης καταφθάνουν στον τόπο του ατυχήματος,  όπου καλούνται με ταχύτητα και ασφάλεια να απεγκλωβίσουν τον οδηγό και τους συν-επιβαίνοντες του Λεωφορείου.  Το πυροσβεστικό σώμα είναι βέβαια εκπαιδευμένο για όλες τις αναγκαίες ενέργειες. Υπάρχει όμως μία σειρά ερωτημάτων που θα πρέπει να απαντηθούν:
Πώς θα φθάσουν οι πυροσβέστες στους τραυματίες αν οι πόρτες έχουν «μπλοκάρει»;  Ποιες είναι οι πλέον ενδεικνυόμενες θέσεις για την τοποθέτηση των υδραυλικών σωστικών εξοπλισμών; Πώς λειτουργεί το σύστημα ρύθμισης των καθισμάτων;
Ερωτήματα που το προσωπικό για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης μπορεί να βρει τις απαντήσεις σε δύο Οδηγούς Διάσωσης της MAN, έναν για τα φορτηγά και έναν για λεωφορεία. Διατίθενται στα αγγλικά και τα γερμανικά και μπορεί κανείς να τους αναζητήσει από την  ιστοσελίδα του Αfter Sales της ΜΑΝ (MAN After Sales Portal) www.asp.mantruckandbus.com, στις Πληροφορίες στον κατάλογο μενού - Service Documents). Δεν είναι απαραίτητη η εγγραφή προκειμένου να αποκτήσετε πρόσβαση στο συγκεκριμένους Οδηγούς.
Οι οδηγοί διάσωσης είναι κατάλληλοι για την εκπαίδευση του πυροσβεστικού σώματος και έχουν συνταχθεί με την βοήθεια κορυφαίων ειδικών σε ζητήματα διάσωσης σε περίπτωση ατυχήματος, προερχόμενων από την Weber Rescue Team.
Ο οδηγός διάσωσης για τα φορτηγά εξηγεί αναλυτικά βήμα προς βήμα τα στάδια απεγκλωβισμού ενός ατόμου που έχει παγιδευτεί στην καμπίνα. Τα διαγράμματα παρουσιάζουν στο προσωπικό διάσωσης τον τρόπο χρήσης των καθισμάτων με ανάρτηση αέρος.
Ο οδηγός διάσωσης για τα λεωφορεία περιγράφει πώς είναι κατασκευασμένα επιμέρους τα μοντέλα της MAN και της ΝΕΟPLAN. Υπάρχουν σχέδια που παρουσιάζουν τα σημεία ενίσχυσης του πλαισίου του λεωφορείου, τόσο στο εμπρόσθιο μέρος όσο και περιμετρικά. Γραφήματα και εικόνες περιγράφουν με σαφήνεια, πώς απ-ασφαλίζονται οι θύρες του οχήματος από έξω. Ο οδηγός διάσωσης παρουσιάζει με λεπτομέρεια τα ειδικά χαρακτηριστικά λεωφορείων με κινητήρες συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) και υβριδικών.  
Το Πρόγραμμα Αποδοτικών-Μεταφορών της ΜΑΝ Truck & Bus
Ο όγκος των μεταφορών και της κυκλοφοριακής κίνησης στους δρόμους της Ευρώπης εξακολουθούν να αυξάνονται. Παράλληλα, η ελάττωση των ενεργειακών πόρων μακροπρόθεσμα καθιστά όλο και περισσότερο δαπανηρές τις μεταφορές. Η εταιρία ΜΑΝ Truck & Bus, ένας από τους επικεφαλής κατασκευαστές φορτηγών και λεωφορείων παγκοσμίως, συμβάλλει σημαντικά στη συνεχή βελτίωση της αποδοτικότητας των μεταφορών. Η ΜΑΝ προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα για τη μείωση του συνολικού κόστους επιβάρυνσης του ιδιοκτήτη (Total Cost of Ownership). Η αποδοτικότητα στις μεταφορές, βασιζόμενη στην τεχνολογική ισχύ, το service, ο οδηγός και η τεχνογνωσία σε ότι αφορά τις μελλοντικές εξελίξεις, συντελούν στην προστασία του περιβάλλοντος και αντιπροσωπεύουν προστιθέμενη αξία για τον καταναλωτή.

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/market-news/item/863-h-man-parousiazei-odhgous-diasoseis-gia-forthga-kai-leoforeia

Πιο ευέλικτη γίνεται η πληρωμή έργων από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων

Πιο ευέλικτη γίνεται η πληρωμή έργων από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (υπερδέσμευση) πάντοτε μέχρι του ορίου των εγκεκριμένων από τη Βουλή ποσών, προκειμένου να μπορούν να προχωρούν -κυρίως συγχρηματοδοτούμενα- έργα που έχουν πρόοδο και να μην μένουν ανεκμετάλλευτα ποσά που βρίσκονται δεσμευμένα σε έργα χωρίς πρόοδο, σύμφωνα με το ΑΠΕ.
Αυτό προβλέπει τροπολογία με την οποία ρυθμίζονται μια σειρά θεμάτων αρμοδιότητας του υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και κατατέθηκε την περασμένη Παρασκευή στη Βουλή.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο, η δυνατότητα αυτή αποτελεί διεθνή πρακτική στο πλαίσιο της χρηματοδότησης επενδυτικών προγραμμάτων και επαναφέρεται στην ελληνική έννομη τάξη, ώστε να είναι δυνατή η καλύτερη απορρόφηση των κονδυλίων των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ σε μια περίοδο όπου η ρευστότητα είναι το ζητούμενο.
Ακόμη, ρυθμίζεται η εφαρμογή του ενιαίου μισθολογίου στη ΜΟΔ ΑΕ με τον ίδιο τρόπο που αυτό έχει εφαρμοσθεί στα Υπουργεία και δη στους υπαλλήλους της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Επενδύσεων - ΕΣΠΑ.
Επιπλέον, ορίζεται ότι η ημερομηνία υποχρεωτικής εφαρμογής από τα υπουργεία του συστήματος ηλεκτρονικών διαγωνισμών που έχει εγκατασταθεί στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου (Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων - ΕΣΗΔΗΣ) θα είναι η 01.01.2014, ενώ ήδη το Σύστημα χρησιμοποιείται πιλοτικά από κάθε ενδιαφερόμενη αναθέτουσα αρχή και υποχρεωτικά για τις προμήθειες που γίνονται μέσω της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου.
Η λειτουργία του Συστήματος προβλέφθηκε από τον πρόσφατο νόμο 4155/2013 και σκοπό έχει να διευκολύνει την πρόσβαση περισσότερων συμμετεχόντων στους διαγωνισμούς του δημοσίου τομέα και να ελαχιστοποιήσει τη δυνατότητα εμπλοκής του ανθρώπινου παράγοντα, με απώτερο στόχο την ενίσχυση του ανταγωνισμού και της διαφάνειας.
Τέλος, όπως έγινε γνωστό, αύριο το απόγευμα, ο υπουργός Κωστής Χατζηδάκης θα συναντηθεί με την Ελληνική Ένωση Τραπεζών στο πλαίσιο της επαφών του με τις τράπεζες για να υπάρχουν μετρήσιμοι στόχοι για να αυξηθεί η ρευστότητα στην αγορά μέχρι το τέλος του χρόνου.
 
 

Η ΟΦΑΕ ζήτησε την έξωση του ΠΣΧΕΜ από την επιτροπή για τα logistics!

Ξέσπασε εμφύλιος στους οδικούς μεταφορείς; Mε μια κίνηση που μόνο fair play δεν θυμίζει, οι διεθνείς μεταφορείς (ΟΦΑΕ) ζήτησαν, με επιστολή τους στο υπουργείο Μεταφορών, την έξωση του ΠΣΧΕΜ από την επιτροπή για τον καθορισμό εθνικής στρατηγικής για τα logistics.
Στην επιστολή, η οποία υπογράφεται από τους Απ. Κενανίδη και Γ. Σιδερίδη, η ΟΦΑΕ αιτείται την αντικατάσταση του ΠΣΧΕΜ από την ΟΦΑΕ με το αιτιολογικό ότι:
-Το ΠΣΧΕΜ δεν αποτελεί δευτεροβάθμια ή τριτοβάθμια συνδικαλιστική ομοσπονδία, αλλά ένα πρωτοβάθμιο σωματείο, το οποίο κατά κύριο λόγο εγγράφει φυσικά πρόσωπα ως μέλη.
-Το ΠΣΧΕΜ βρίσκεται σε «εσωτερική αταξία», αφού δεν διεξήγαγε εκλογές για την ανάδειξη διοικητικού συμβουλίου στα προβλεπόμενα χρονικά όρια.
-Η ΟΦΑΕ αποτελεί «πιο οργανωμένο και αντιπροσωπευτικό δείγμα» των μεταφορέων.
Τα ανωτέρω αναφέρονται στην επιστολή που κοινοποιήθηκε και στο υπουργείο Ανάπτυξης.
Υπενθυμίζεται ότι διακαής πόθος της ΟΦΑΕ είναι η χορήγηση αδειών διέλευσης τρίτων χωρών.

Συνολικές προβολές σελίδας