Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016

Οδηγούμε με ασφάλεια: για να εξαλείψουμε τη σύγχρονη μάστιγα των τροχαίων

Τα τροχαία ατυχήματα που συνέβησαν, σε πανελλαδικό επίπεδο, τον Απρίλιο του 2016, ήταν αυξημένα κατά 12,3% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2015 (1.065 τον Απρίλιο του 2016 έναντι 948 τον Απρίλιο του 2015). Σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία για την περίοδο Ιανουάριος – Απρίλιος του 2016 -πανελλαδικά και σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2015- σημειώθηκε αύξηση του αριθμού των νεκρών (233 πέρυσι έναντι 246 φέτος) και των ελαφρά τραυματισμένων (3.525 πέρυσι έναντι 3.846 φέτος). Στηρίζουμε όλοι την πρωτοβουλία του Forum «Οδηγούμε με ασφάλεια» προκειμένου να ευαισθητοποιήσουμε, μέσα από δράσεις και εκδηλώσεις, όλους τους συμπολίτες μας για ασφαλή οδηγική συμπεριφορά.
Αλέξανδρος Μεϊμαράκης, Πρόεδρος, Σωματείο Εκπαιδευτών Οδήγησης & Κυκλοφοριακής Αγωγής ν. Ηρακλείου: «Το σωματείο εκπαιδευτών οδήγησης και κυκλοφοριακής αγωγής Ν. Ηρακλείου ανακοινώνει τη συμμετοχή του στη δράση «Οδηγούμε με ασφάλεια». Σκοπός μας είναι να μπορέσουμε να εξαλείψουμε αυτή την σύγχρονη μάστιγα των τροχαίων ατυχημάτων με τόσο καταστροφικές συνέπειες. Οι δράσεις όλων των εκπαιδευτών οδήγησης είναι καθημερινές και συνεχόμενες αναδεικνύοντας πάντα σε όλους τους εκπαιδευόμενους τις συνέπειες που μπορεί να υπάρξουν από απρόσεκτη οδήγηση».

Χαράλαμπος Λεκάκης, Πρόεδρος, Ομοσπονδία Επαγγελματιών – Βιοτεχνών και Εμπόρων ν. Ηρακλείου: «Η Ο.Ε.Β.Ε.Ν.Η. λαμβάνοντας υπόψη τα απανωτά τροχαία ατυχήματα που συμβαίνουν σε καθημερινή βάση με αποτέλεσμα τον θανάσιμο τραυματισμό 41 ατόμων από την αρχή του έτους σε επίπεδο Κρήτης, συμμετέχει στο Forum «Οδηγούμε με ασφάλεια» και στηρίζει τις δράσεις του.
Ενισχύουμε για άλλη μια φορά το μήνυμα της ασφαλούς οδηγικής συμπεριφοράς για την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων και δυστυχημάτων. … Η συμμετοχή όλων στην προώθηση του μηνύματος «Οδηγούμε με ασφάλεια» είναι αναγκαία».
Γιώργος Χατζηδάκης, Πρόεδρος, Σύλλογος Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών PALSO ν. Ηρακλείου: «Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Κέντρων Ξένων Γλωσσών PALSO ν. Ηρακλείου, ιδρυτικό μέλος του Forum «Οδηγούμε με ασφάλεια», συνεχίζει να στηρίζει και να συμμετέχει στις δράσεις οι οποίες αναπτύσσονται με σκοπό την ευαισθητοποίηση όλων στα γενικότερα θέματα σωστής οδικής συμπεριφοράς και ασφάλειας.

Πρωτοβουλίες όπως η συγκεκριμένη παραμένουν απαραίτητες αφού, όπως φαίνεται, δεν έχει, δυστυχώς, αναπτυχθεί, πόσο μάλλον να εμπεδωθεί, η συνείδηση ότι η ανάπτυξη και διατήρηση σωστής οδικής συμπεριφοράς δεν αποτελεί ευφημισμό αλλά ανάγκη καθώς ο μακρύς κατάλογος αδόκητα χαμένων ζωών, νέων κυρίως ανθρώπων, στην άσφαλτο όλο και διευρύνεται αποτελώντας όνειδος για την κοινωνία μας συνολικά».
60 και πλέον φορείς του Ηρακλείου και της Κρήτης, ενώνουμε τις δυνάμεις μας ώστε να περιορίσουμε και, ει δυνατόν, να εξαλείψουμε τα τροχαία στον τόπο μας.
Καλούμε όλο τον κόσμο να συμμετέχει στην ανοιχτή εκδήλωση της 31ης Ιουλίου, στο Thalassa Magic, στην Αμμουδάρα, από τις 11:00 π.μ. ενισχύοντας το μήνυμα «Οδηγούμε με ασφάλεια».
Η συμμετοχή όλων στην προώθηση του μηνύματος «Οδηγούμε με ασφάλεια» είναι αναγκαία.



Tο ζητούµενο δεν είναι η άνοδος της ναυλαγοράς, αλλά η διατήρησή της σε βιώσιµα επίπεδα

Με το Brexit να κυριαρχεί στις κινήσεις των αγορών παγκοσμίως, η ναυτιλία εξακολουθεί να ταλανίζεται από την ανισορροπία μεταξύ της προσφοράς και ζήτησης χωρητικότητας. Ειδικότερα, η γενικότερη πεποίθηση που επικρατεί στην αγορά, κυρίως από µεγάλους οίκους και αναλυτές, αλλά και ναυτιλιακές εταιρείες, είναι ότι η αγορά, παρά την ανοδική τάση της περιόδου θα κινηθεί και πάλι πτωτικά μέχρι τα τέλη του έτους.
Παρά τη θετική πορεία των διαλύσεων, αλλά και τη µείωση των παραγγελιών δεν έχει ακόµη επέλθει ισορροπία µεταξύ προσφοράς και ζήτησης, ενώ τα θεµελιώδη της παγκόσµιας οικονοµίας και εμπορίου συνεχίζουν να χαρακτηρίζονται από αρνητικό outlook.
«’’Η αγορά έχει αρχίσει και φερµάρει’’ είναι το κλισέ που ακούγεται τελευταία, καθώς ο δείκτης έχει ξεπεράσει τις 700 µονάδες και πλέον όλα τα πλοία καλύπτουν τα λειτουργικά τους έξοδα», επισημαίνει, στην ανάλυσή του, ο οικονομικός διευθυντής της G. Moundreas Γιώργος Λογοθέτης, ενώ τονίζει ότι αυτό οφείλεται στην αναµενόµενη αύξηση της ζήτησης για δημητριακά, αλλά και στην αύξηση της ζήτησης από την Κίνα για σιδηρομετάλλευμα και κάρβουνο.
Στις 11 Ιουλίου, τα αποθέµατα σιδηρομεταλλεύματος στα λιµάνια της Κίνας έφτασαν στους 102,5 εκατ. τόνους, το υψηλότερο επίπεδο από τα τέλη του 2014. Την ίδια στιγµή, οι εξαγωγές χάλυβα από την Κίνα τον Ιούνιο έφτασαν τους 10,94 εκατ. τόνους σηµατοδοτώντας το 2ο υψηλότερο ρεκόρ, παρά το γεγονός ότι υπήρξαν «κατηγορίες» για Dumping.
Το υψηλότερο ιστορικό ρεκόρ εξαγωγών χάλυβα έλαβε χώρα τον Σεπτέµβριο του 2015, όπου εξήχθησαν 11,25 εκατ. τόνοι χάλυβα. Οι συνολικές εξαγωγές χάλυβα για το 1ο εξάµηνο του έτους αυξήθηκαν κατά 9% σε ετήσια βάση, φτάνοντας συνολικά τους 57,12 εκατ. τόνους.
Αντίστοιχα, αύξηση παρουσίασαν και οι εισαγωγές άνθρακα από την Κίνα, καθώς στόχος της κυβέρνησης είναι ο περιορισµός της εγχώριας παραγωγής άνθρακα. Υπό αυτές τις συνθήκες, σημειώνει ο κ. Λογοθέτης, η εγχώρια παραγωγή άνθρακα τον Μάιο µειώθηκε κατά 15,5% σε ετήσια βάση, ενώ τον Ιούλιο οι εισαγωγές έκλεισαν στους 21,75 εκατ. τόνους, τον υψηλότερο αριθµό εισαγωγών από τον Δεκέµβριο του 2014.
Το πρώτο εξάµηνο του έτους, τα µεταφερόµενα φορτία άνθρακα από εισαγωγές προς την ενδοχώρα (Inbound Shipments) παρουσίασαν αύξηση κατά 8,2% στους 108 εκατ. τόνους, όταν την ίδια περίοδο του 2015 είχαν παρουσιάσει µείωση κατά 38%. «Για άλλη µία φορά το ζητούµενο είναι όχι µόνο η άνοδος της αγοράς, αλλά και η συντήρησή της σε βιώσιµα επίπεδα.
Φυσικά, η έννοια βιώσιµα επίπεδα έχει διαφορετικές µεταφράσεις, ανάλογα µε τη θέση της κάθε εταιρείας, αλλά στην παρούσα φάση εννοούµε επίπεδα, τα οποία δεν απαιτούν την εκταµίευση κεφαλαίων από τα αποθεµατικά για την κάλυψη των λειτουργικών εξόδων των πλοίων», σημειώνει χαρακτηριστικά ο οικονομικός διευθυντής της G. Moundreas.
Το Brexit
Σύµφωνα µε την Goldman Sachsοι αγορές αντιδρούν θετικά βραχυπρόθεσµα µετά το Brexit και ιδιαίτερα η Wall Street, καθώς µεταφέρονται κεφάλαια από την Ευρώπη στις ΗΠΑαλλά και λόγω της προοπτικής ή της προσδοκίας ότι οι κεντρικές τράπεζες θα ρίξουν χρήµατα από το ελικόπτερο.
Παρά τη συνεχιζόµενη άνοδο όµως, η Goldman Sachs, µεταξύ πολλών άλλων, προειδοποιεί ότι τους επόµενους µήνες θα υπάρξει µία πτώση της τάξης του 5-10%. Για τη Wall Street δε, διατηρεί την πρόβλεψή της για τις 2.100 µονάδες στα τέλη του έτους.
Αξίζει να αναφέρουµε, σημειώνει ο κ. Λογοθέτης, ότι στην παρούσα φάση, λόγω των προγραµµάτων αγοράς οµολόγων από τις κεντρικές τράπεζες, οµόλογα 11,64 τρισ. δολ. έχουν αρνητική απόδοση. Στην Ευρώπη, µαζί µε την Ελβετία, 127 οµόλογα έχουν αρνητική απόδοση.
Κεφάλαια από την Ευρώπη µεταφέρονται στις ΗΠΑ, καθώς επενδυτές και αµοιβαία κεφάλαια αγοράζουν µετοχές απλά γιατί το 5% κέρδος από µία µετοχή είναι σαφέστατα καλύτερο από το - 0,3% ενός οµολόγου. «Το ερώτηµα όµως είναι, αν τα θεµελιώδη δικαιολογούν την αύξηση των τιµών των µετοχών και όπως όλα δείχνουν η απάντηση είναι αρνητική», σημειώνει.

Συνολικές προβολές σελίδας