Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014

Εγκρίθηκε η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου έως 19,16 εκατ. ευρώ της ΝΕΛ

Η ΝΕΛ ανακοινώνει ότι στις 25/6/2014 η Β΄ επαναληπτική έκτακτη γενική συνέλευση των μετόχων της, με απαρτία 37,11%, αποφάσισε με πλειοψηφία 100% των παρισταμένων μετόχων την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της μέχρι του ποσού των 19.159.470 ευρώ με δικαίωμα προτίμησης υπέρ των παλαιών μετόχων.
Ειδικότερα, θα εκδοθούν μέχρι 63.864.900 νέες μετοχές, ονομαστικής αξίας 0,30 ευρώ, οι οποίες θα διατεθούν στους μετόχους της εταιρείας με αναλογία 1 νέα μετοχή για κάθε 4 παλιές με τιμή διάθεσης 0,30 ευρώ. Η τιμή διάθεσης μπορεί να είναι ανώτερη της χρηματιστηριακής τιμής κατά τον χρόνο αποκοπής του δικαιώματος προτίμησης των παλαιών μετόχων. Κλάσματα μετοχής δεν θα εκδοθούν. Η χρονική περίοδος άσκησης των δικαιωμάτων προτίμησης θα διαρκέσει 15 ημέρες.
Σε περίπτωση που δεν καλυφθεί εξ ολοκλήρου το ποσό της αύξησης, μετά την άσκηση του δικαιώματος προτίμησης και τυχόν διάθεσης αδιάθετων μετοχών από το Δ.Σ. της εταιρίας, το μετοχικό κεφάλαιο θα αυξηθεί κατά το ποσό της τελικής κάλυψης, σύμφωνα με το άρθρο 13 α του κ.ν. 2190/1920 τροποποιουμένου αναλόγως του άρθρου 5 του καταστατικού.
Επιπλέον, χορηγήθηκε εξουσιοδότηση στο διοικητικό συμβούλιο της εταιρίας προκειμένου να διαθέσει τις (τυχόν) αδιάθετες μετοχές που θα προκύψουν από τη μη άσκηση αριθμού δικαιωμάτων προτίμησης, κατά την απόλυτη διακριτική του ευχέρεια και υπό τους περιορισμούς της κείμενης νομοθεσίας, στους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα προεγγραφής ή / και σε τρίτους επενδυτές, άλλως η αύξηση θα ισχύει μέχρι του ποσού της κάλυψης, βάση του άρθρου 13α' του κ.ν.2190/20.


Στις 3/9 ξεκινούν εμπορευματικά δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από Θεσ/νίκη προς Σόφια

Ξεκινούν από τις 3 Σεπτεμβρίου τα δρομολόγια των «block trains» και προς τη Σόφια, καθώς υπεγράφη η σχετική συμφωνία της TΡAINOΣE με τους Βουλγαρικούς Σιδηροδρόμους, όπως γνωστοποίησε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος τού Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ ΑΕ) Στέλιος Αγγελούδης και μετέδωσε το ΑΠΕ.
Τα λεγόμενα block trains αποτελούν ειδική μορφή απευθείας αμαξοστοιχίας, της οποίας τα βαγόνια μεταφέρουν συγκεκριμένο εμπόρευμα και μόνο όσο απαιτείται και κινείται µεταξύ δύο σηµείων διαµεταφοράς, χωρίς ενδιάµεση διαλογή.
Υπενθυμίζεται ότι η ΟΛΘ ΑΕ συνεργάζεται με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη σταδιακή δρομολόγηση τακτικών σιδηροδρομικών δρομολογίων εμπορικών αμαξοστοιχιών από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς Σόφια, Σκόπια, Βελιγράδι και Κωνσταντινούπολη.

Η αγορά ακινήτων βλέπει ευκαιρίες σε βιομηχανικά ακίνητα και logistics centers

Ευκαιρίες σε τομείς, όπως η ενεργεία, τα βιομηχανικά ακίνητα και τα logistics εντοπίζονται στην αγορά ακινήτων.
Σε αυτή την κατεύθυνση, όπως επισήμαναν στελέχη της αγοράς ακινήτων, συμβάλλουν μεταρρυθμίσεις και πολιτικές που βρίσκονται τώρα σε εξέλιξη, όπως: η επανεκκίνηση των εργασιών κατασκευής των μεγάλων οδικών αξόνων, οι διαδικασίες αξιοποίησης περιφερειακών αεροδρομίων λιμένων και μαρίνων και οι συμφωνίες με μεγάλες διεθνείς εταιρείες για τη χρήση του Πειραιά, ως πύλης εισόδου των προϊόντων τους, στις διεθνείς αγορές.
Οπως ανέφεραν χαρακτηριστικά, οι παραπάνω εξελίξεις θα έχουν θετικό αντίκτυπο στην αγορά, αφού θα δημιουργήσουν νέες υπεραξίες και θα αναδείξουν νέες περιοχές για την ανάπτυξη τουριστικών, οικιστικών, εμπορικών πάρκων και άλλων επιχειρηματικών χρήσεων.
Ωστόσο, τόνισαν ότι σίγουρα χρειάζονται επιπλέον παρεμβάσεις, ώστε αυτό το κλίμα να παγιωθεί και να δημιουργηθούν ευνοϊκότερες προϋποθέσεις για την αξιοποίηση των ευκαιριών.

Στο πλαίσιο αυτό, ευνοϊκή χαρακτήρισαν τη ρύθμιση, η οποία περιλαμβάνεται στο νέο «Επενδυτικό Νόμο» και διευκολύνει σημαντικά τους ενδιαφερόμενους επενδυτές από χώρες, όπως η Ρωσία, η Κίνα, οι ΗΠΑ, αλλά και οι αραβικές χώρες, να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες που παρουσιάζει η ελληνική αγορά, για επενδύσεις σε υψηλής αξίας ακίνητα.
Ταυτόχρονα, όμως ανέφεραν, ότι οι τομείς στους οποίους χρειάζεται περαιτέρω βελτίωση του επενδυτικού περιβάλλοντος είναι: Η διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου και σαφούς θεσμικού πλαισίου, όσον αφορά τις χρήσεις γης. Πρόκειται για μια σημαντική προϋπόθεση, με σκοπό τη μείωση της γραφειοκρατίας και τη διευκόλυνση των επενδυτών
Προς αυτή την κατεύθυνση, θεωρείται θετική η ρύθμιση για τη δημιουργία του θεσμού των «Ειδικών Σχεδίων Χωρικής Ανάπτυξης Στρατηγικών Επενδύσεων», που αφορά την έκδοση προεδρικών διαταγμάτων για το χωροταξικό προορισμό, την επενδυτική ταυτότητα ακινήτων, τη χωροθέτηση και την παραχώρηση αιγιαλού και παραλίας. 

Πηγή: http://metaforespress.gr/logistics/item/8119-i-agora-akiniton-vlepei-efkairies-se-viomixanika-akinita-kai-logistics-centers.html

Συνολικές προβολές σελίδας