Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΥΝΔΔΕ&L

Την Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015 πραγματοποιήθηκε, στο Ξενοδοχείο METROPOLITAN, η Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση του ΣΥΝΔΔΕ&L με θέματα ημερήσιας διάταξης :
  1. Απολογισμός Πεπραγμένων
  2. Οικονομικός Απολογισμός του έτους 2014
  3. Έκθεση Ελεγκτικής Επιτροπής
  4. Προϋπολογισμός του έτους 2015
  5. Λοιπά θέματα – Ανακοινώσεις
Επίσης πραγματοποιήθηκε η βράβευση στελεχών από τις επιχειρήσεις – μέλη του Συνδέσμου με 25ετή προϋπηρεσία στον κλάδο.
Τέλος ο κ. Ρούλιας, Γενικός Διευθυντής της ΕΕΔΕ παρουσίασε το επιχορηγούμενο από το ΣΕΣ 2014-2020 Πρόγραμμα κατάρτισης 2.000 ανέργων νέων 18 – 24 ετών, σε πανελλαδική εμβέλεια, διάρκειας 150 ωρών (120 ώρες θεωρία και 30 ώρες πρακτική) και στις ειδικότητες που αφορούν σε:
  • Στελέχη Διαχείρισης Αποθήκης
  • Στελέχη Διαμεταφοράς
  • Εργοδηγούς Αποθήκης
  • Υπαλλήλους Γραφείου Αποθήκης.
 Πηγή: http://www.synddel.gr/el/news/33-nea-syndde-l/etisia-taktiki-geniki-synelefsi-tou-syndde-l

Τι απαντούν Νέα Οδός και Κεντρική Οδός στην αυτοψία της Περιφέρειας

Με αφορμή έκθεση αυτοψίας της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, στην οποία καταγράφονται τα επικίνδυνα σημεία στο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ (Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Εύζωνοι), που διέρχεται από την περιοχή, η διοίκηση των εταιρειών που διαχειρίζονται τον οδικό άξονα εξέδωσαν ανακοίνωση – απάντηση. Συγκεκριμένα, οι εταιρείες «Νέα Οδός» και «Κεντρική Οδός» υποστηρίζουν τα εξής:
Α) Η οδική ασφάλεια αποτελεί πρωταρχικό στόχο και αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής μας λειτουργίας. Πιστεύουμε ότι δεν αποτελεί πεδίο αντιπαράθεσης, αλλά πεδίο συνεργασίας και διαρκούς βελτίωσης. Συνεπώς, κάθε σχόλιο, υπόδειξη ή επισήμανση από κάθε φορέα, πολίτη, χρήστη των αυτοκινητοδρόμων μας είναι για εμάς ένα πολύτιμο εργαλείο και πάντα εξετάζεται με τη μέγιστη προσοχή.
Β) Η Νέα Οδός διαχειρίζεται τον αυτοκινητόδρομο ΠΑ.ΘΕ από τον Ανισόπεδο Κόμβο Μεταμόρφωσης έως και τη Σκάρφεια, ενώ η Κεντρική Οδός θα διαχειρίζεται το τμήμα από τη Σκάρφεια έως και τον Ανισόπεδο Κόμβο Ραχών, όταν αυτό παραδοθεί από το Ελληνικό Δημόσιο. Αναφέρουμε τα όρια των έργων παραχώρησης, καθώς από τα 40 σημεία που αναφέρονται στην έκθεση αυτοψίας που μας κοινοποιήθηκε από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τα 10 είναι εκτός ορίων μας και αρμοδιότητάς μας. Για τα υπόλοιπα επισυνάπτονται τα αναλυτικά μας σχόλια στην επιστολή απάντησής μας προς την Περιφέρεια.
Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται:
1. Για τον αποκλεισμό της ΛΕΑ δεν απαιτείται κίτρινη διαγράμμιση.
2. Τα στηθαία ασφαλείας τοποθετούνται σύμφωνα με μελέτη σήμανσης & ασφάλισης που έχει λάβει όλες τις απαιτούμενες εγκρίσεις και την οποία ακολουθούμε κατά γράμμα. Δεν υπάρχει κανένα σημείο που να προβλέπεται στηθαίο ασφαλείας και να μην έχει τοποθετηθεί.

3. Στην περιοχή της Υλίκης αναμένουμε ολοκλήρωση απαλλοτρίωσης από το Ελληνικό Δημόσιο για να μας παραδοθεί η γη και να ολοκληρώσουμε τις κατασκευαστικές εργασίες. Παράλληλα, όμως και με στόχο την ασφάλεια των χρηστών χρησιμοποιούμε τη μεθοδολογία του micromilling γιατί αυξάνει σημαντικά το βαθμό πρόσφυσης των ελαστικών των οχημάτων. Συνεπώς δεν τίθεται θέμα φρεζαρίσματος, αλλά εφαρμογής ειδικής μεθοδολογίας οδικής ασφάλειας που αυξάνει την αντιολισθηρότητα.
4. Η Νέα Οδός, έχει εξ αρχής εντοπίσει την επικινδυνότητα των συνδέσεων των πρατηρίων υγρών καυσίμων που λειτουργούν και στα 2 ρεύματα κυκλοφορίας στο 95+500 χλμ. με τον κύριο οδικό άξονα και έχει προβεί εδώ και χρόνια σε όλες τις νόμιμες ενέργειες, με στόχο το κλείσιμο αυτών των συνδέσεων και τη διασφάλιση των χρηστών. Παρότι, σύμφωνα με απόφαση του ΣτΕ του 2008(!) (1086/2008) οι συνδέσεις αυτές έχουν κριθεί παράνομες, η εταιρεία μας έχει υποχρεωθεί σύμφωνα με σχετική προσωρινή διαταγή του Μονομελούς Πρωτ. Θήβας, να απέχει από οποιαδήποτε ενέργεια κλεισίματός τους και συνεπώς προστασίας των χρηστών, μέχρι την έκδοση οριστικής απόφασης.
Σε αυτό το σημείο, οφείλουμε να καλέσουμε την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος, να απαντήσει στις σχετικές μας αιτήσεις (25-11-2014 και 13-01-2015 ) και να προβεί, όπως οφείλει, σε ανάκληση των αδειών λειτουργίας που προβλέπουν την απευθείας σύνδεση των εν λόγω πρατηρίων και χώρων εστίασης με τον αυτοκινητόδρομο. Πλέον έχει στα χέρια της και τα σχόλια της αυτοψίας που η ίδια παρήγγειλε.
Τέλος, θα θέλαμε να τονίσουμε ότι το διάστημα που έχουμε αναλάβει τη συντήρηση και λειτουργία των συγκεκριμένων τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου ΠΑΘΕ, οι δείκτες ατυχημάτων και δυστυχημάτων έχουν μειωθεί κατά 62,60%. Περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ έχουν ήδη επενδυθεί για κατασκευαστικές εργασίες, όπως διαπλατύνσεις, αντικαταστάσεις στηθαίων ασφαλείας, νέες ασφαλτοστρώσεις, ενώ ετησίως 4 εκατ. ευρώ δαπανώνται σε εργασίες συνήθους και βαριάς συντήρησης.
Το 2015, θα επενδυθούν 40 εκατ. ευρώ, για την πλήρη ανακατασκευή των Ανισόπεδων Κόμβων, τη δημιουργία νέων χώρων στάθμευσης, αλλά και για ένα πλήθος εργασιών βελτίωσης των υποδομών και των υπηρεσιών μας. Επιπλέον, καθημερινά το σύνολο του προσωπικού μας δίνει τον καλύτερό του εαυτό για να βρίσκεται δίπλα σε κάθε χρήστη και να προσφέρει υπηρεσίες υψηλού επιπέδου. 
«Διαχρονικός στόχος μας είναι ο συνδυασμός των μέγιστων δυνατών επιπέδων οδικής ασφάλειας με την παροχή υπηρεσιών ποιότητας» καταλήγει η ανακοίνωση.

12 δις για έργα στο διάδρομο Ανατολικής Μεσογείου που ανήκει και η Ελλάδα

Η χρηματοδότηση για έργα υποδομών στον τομέα των μεταφορών, κατά μήκος του Ανατολικού διαδρόμου της Μεσογείου, στον οποίον ανήκει και η Ελλάδα, μπορούν να υποβληθούν μέχρι τις 26 Φεβρουαρίου 2015, στο πλαίσιο της πρώτης πρόσκλησης υποβολής προτάσεων για το χρηματοδοτικό μέσο «Διευκόλυνση Συνδέοντας την Ευρώπη» (ΔΣΕ), και ανέρχεται σε 12 δις ευρώ. Αυτή την απάντηση έδωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, σε σχετική ερώτηση της Ευρωβουλευτού της ΝΔ Ελίζας Βόζεμπεργκ.
Η αρμόδια Επίτροπος για θέματα μεταφορών, κα.  Violeta Bulc, στην απάντησή της επισημαίνει ότι η Ελλάδα συμπεριλαμβάνεται στα κράτη μέλη τα οποία είναι επιλέξιμα από το Ταμείο Συνοχής της ΔΣΕ, με συγχρηματοδότηση της ΕΕ σε ποσοστό έως 85% των επιλέξιμων δαπανών.
Παράλληλα, διευκρίνισε ότι τα Ευρωπαϊκά Διαρθρωτικά και Επενδυτικά Ταμεία (ΕΔΕΤ) μπορούν να χρηματοδοτούν έργα με το ποσοστό συγχρηματοδότησης που εφαρμόζεται για τον άξονα προτεραιότητας των σχετικών επιχειρησιακών προγραμμάτων.
Επιπλέον, η Σλοβένα Επίτροπος υπογραμμίζει ότι τα έργα στον τομέα των μεταφορών μπορούν επίσης να λάβουν στήριξη βάσει των χρηματοδοτικών μέσων που έχουν θεσπιστεί στο πλαίσιο της ΔΣΕ και στο πλαίσιο του μελλοντικού Ευρωπαϊκού Ταμείου για τις Στρατηγικές Επενδύσεις που έχει προτείνει η Επιτροπή.
Τέλος, κατέστησε σαφές ότι σύμφωνα με το άρθρο 4 σημείο 1 του κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 1303/2013, για τα κράτη μέλη με προσωρινές δημοσιονομικές δυσκολίες και κατόπιν αιτήματός τους, οι ενδιάμεσες πληρωμές είναι δυνατόν να αυξηθούν κατά 10 εκατοστιαίες μονάδες άνω του ποσοστού συγχρηματοδότησης, που εφαρμόζεται σε κάθε άξονα προτεραιότητας για τα ΕΔΕΤ.
Το αυξημένο αυτό ποσοστό εφαρμόζεται σε αιτήματα των κρατών μελών για πληρωμές που θα πραγματοποιηθούν έως τις 30 Ιουνίου 2016.

Επανεξελέγη πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών ο Θ. Βενιάμης

Στην ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μελών της ΕΕΕ, που πραγματοποιήθηκε στις 4 Φεβρουαρίου 2015, στο Ίδρυμα Ευγενίδου, ο Πρόεδρος κ. Θεόδωρος Βενιάμης προέβη στον απολογισμό των πεπραγμένων της Ενώσεως για το 2014, καθώς και σε εκτενή αναφορά στις ναυτιλιακές εξελίξεις, σε εθνικό, κοινοτικό και διεθνές επίπεδο για το ίδιο έτος.  
Οι εργασίες της Συνέλευσης συνεχίσθηκαν με αρχαιρεσίες για την ανάδειξη νέας Διοίκησης τριετούς θητείας.
Το νεοεκλεγέν Διοικητικό Συμβούλιο, συνήλθε σήμερα 5 Φεβρουαρίου 2015 στα γραφεία της ΕΕΕ και μετά την επικύρωση των εκλογικών αποτελεσμάτων, συγκροτήθηκε σε Σώμα ως εξής:  
Πρόεδρος: κ. Θεόδωρος Βενιάμης,
Αντιπρόεδροι:  κ.κ. Κωνσταντίνος Μαρτίνος, Μιχαήλ Χανδρής,
Γραμματείς: Δρ. Ιωάννης Κούστας, κ. Αντώνιος-Θωμάς Λαιμός,
Ταμίας:  Δρ. Ματθαίος Δημ. Λώς,
Αναπλ. Ταμίας: κ. Μελπομένη Τραυλού,
Μέλη οι κ.κ. : Αγγελάκης Γεώργιος, Αγγελικούσης Ιωάννης, Αγγελόπουλος Γεώργιος, Γράτσος Γεώργιος, Δαλακούρας Γεώργιος, Ιωαννίδης Ιωάννης, Καρασταμάτη Λασκαρίνα, Καρούσης Κωνσταντίνος, Κολλάκης Παντελής-Ελευθέριος (Λου), Κουμάνταρος Γεώργιος, Κωνσταντακόπουλος Κωνσταντίνος, Λασκαρίδης Παναγιώτης, Λεκανίδης Στέφανος, Λιβανός Γεώργιος, Λύρας Κ. Ιωάννης, Μακρυμίχαλος Γεώργιος, Μποδούρογλου Μιχαήλ, Ξυλάς Ιωάννης, Οικονόμου Γεώργιος, Παπαγιαννόπουλος Αναστάσιος, Προκοπίου Ιωάννα,  Φαφαλιός Δημήτριος, Φράγκου Αγγελική.
Η ομιλία του κ. Βενιάμη στο επισυναπτόμενο αρχείο. 

Συνολικές προβολές σελίδας