Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Δεν προχωρούν σε κινητοποιήσεις οι ιδιοκτήτες ταξί. Περιμένουν αλλαγές στο ν/σ

Δεν προχωρούν σε κινητοποιήσεις οι ιδιοκτήτες ταξί, καθώς περιμένουν αλλαγές σε βασικές διατάξεις του σχεδίου νόμουυ «Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών, τηλεπικοινωνιών και δημοσίων έργων» του υπουργείου Μεταφορών, το οποίο συνυπογράφουν τα υπουργεία Ανάπτυξης και Οικονομικών.
Όπως αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους, "πραγματοποιήθηκε σήμερα, στις 26/03/2014 έκτακτο διοικητικό συμβούλιο της Π.Ο.Ε.Ι.Α.Τ.Α, με μοναδικό θέμα συζήτησης το νομοσχέδιο των υπουργείων Ανάπτυξης και Μεταφορών.
Ομόφωνα το Δ.Σ.  αποφάσισε, αφού είχε προηγηθεί και η δέσμευση του κ. Κ. Χατζηδάκη ότι θα αποσυρθούν οι διατάξεις, που αποτελούσαν “αιτία πολέμου”.
Οι πληροφορίες που είδαν το φώς της δημοσιότητας περί πλήρους εξίσωσης του ΕΙΧ με το ΕΔΧ αποδείχτηκαν ανακριβείς, κάτι που παραδέχτηκε και ο υπουργός Ανάπτυξης σε  ραδιοφωνική του συνέντευξή. 
Επιμένουμε στον διακριτό ρόλο και την αποστολή του κάθε μέσου με όρους και προϋποθέσεις  και δεν πρόκειται να δεχθούμε την ασυδοσία και την ισοπέδωση των πάντων από τους λίγους που έχουν συμφέρον. Σε κάθε περίπτωση ο κλάδος είναι έτοιμος να δώσει οποιαδήποτε  μάχη χρειαστεί για να υπερασπιστεί τα δίκαια αιτήματά του”.
Οι βασικές διατάξεις, για τα ταξί, που περιέχονται στο σχέδιο νόμου είναι οι εξής:
-Περιορίζεται στις έξι, από τις δώδεκα ώρες, ο χρόνος της υπογραφής σύμβασης μίσθωσης ενοικιαζομένου αυτοκινήτου με οδηγό.
Υπενθυμίζεται ότι με τον νόμο 4093 ο χρόνος της σύμβασης μίσθωσης είχε καθοριστεί στις δώδεκα ώρες. Πλέον μειώνεται στο μισό παρέχοντας ουσιαστικά δυνατότητα περισσότερου έργου στα ενοικιαζόμενα.
-Καταργείται η υποχρέωση οι οδηγοί των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων με οδηγό να έχουν οπωσδήποτε απολυτήριο Λυκείου και να γνωρίζουν τουλάχιστον μία ξένη γλώσσα.
-Επεκτείνεται η δυνατότητα των επιβατικών IX με οδηγό να παρέχουν υπηρεσίες «ταξί» σε όλες τις τουριστικές επιχειρήσεις (ενοικιαζόμενα δωμάτια κλπ.) και όχι μόνο στις μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες. Mετά τις αντιδράσεις των ιδιοκτητών ταξί, μάλλον αποσύρεται. 
-Καταργεί τον περιορισμό στα κυβικά ως προς τις ενοικιάσεις Ι.Χ. με οδηγό, οι οποίες έως τώρα επιτρέπονταν για οχήματα 1.500 κυβικών και άνω.
-Επιτρέπεται στα τουριστικά γραφεία και στα γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων να νοικιάζουν Ι.Χ. με οδηγό σε ενδιαφερόμενους, προκειμένου να εκτελέσουν έργο των τουριστικών λεωφορείων, να μπορούν δηλαδή να μεταφέρουν μαθητές σε σχολεία και φροντιστήρια, στρατιώτες σε στρατόπεδα και λουόμενους σε παραλίες. Μεγάλο τμήμα αυτού του έργου -κυρίως του μαθητικού- έως σήμερα καλυπτόταν από τα ταξί.

Αίρεται ο περιορισμός στη χορήγηση αδειών για οχήματα μεικτού βάρους έως 4 τόνων

Απελευθερώνεται πλήρως η αγορά φορτηγών Δημοσίας Χρήσης. Με τις διατάξεις του Κεφαλαίου Ε΄ του νομοσχεδίου «Ρυθμίσεις θεμάτων μεταφορών, τηλεπικοινωνιών και δημοσίων έργων» του υπουργείου Μεταφορών ρυθμίζονται θέματα, σχετικά με τη χρήση και τον αποτελεσματικότερο έλεγχο των ΦΔΧ και την προστασία του κοινού από την αποθήκευση και μεταφορά επικινδύνων εμπορευμάτων (τα άρθρα για τις οδικές μεταφορές στο επισυναπτόμενο νομοσχέδιο, στις σελίδες 38-46).
Οι κυριότερες αλλαγές έχουν ως εξής:
-Με το σχέδιο διάταξης παρέχεται η δυνατότητα χορήγησης έως μιας άδειας κυκλοφορίας φορτηγού ιδιωτικής χρήσης σε ιδιώτες, για την εξυπηρέτηση των προσωπικών αναγκών τους, χωρίς τον έλεγχο συνδρομής των προϋποθέσεων σχετικά με την ύπαρξη μεταφορικού έργου που προβλέπονται στο ν.δ.49/1968 (Α' 294), όπως ισχύει και στο ισχύον κανονιστικό πλαίσιο.
-Καταργείται ο περιορισμός στη χορήγηση αριθμού αδειών για οχήματα μεικτού βάρους έως 4 τόνων σε εφημεριδοπώλες - πρακτορεία Τύπου και διαμεταφορείς για τη μεταφορά υλικών συσκευασίας. Ετσι, ενώ μέχρι σήμερα οι διαμεταφορείς είχαν δικαίωμα μίας άδειας για φορτηγάκι έως 4 τόνων, πλέον θα μπορούν να εκδίδουν όσες άδειες θέλουν
Με την προτεινόμενη ρύθμιση, σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών σκοπείται η συμμόρφωση του βασικού νομοθετήματος 1959/91 για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές με τις κοινοτικές οδηγίες και κανονισμούς, οι οποίοι διακρίνουν τα οχήματα, ανάλογα με τη ΜΑΜΦΟ τους σε κάτω και άνω των 3,5 τόνων.
Η παρούσα διάταξη θέτει μεταβατικό στάδιο (δύο μήνες μετά τη δημοσίευση του νόμου) στοχεύοντας στην ομαλή προσαρμογή των περιφερειακών υπηρεσιών Μεταφορών και Επικοινωνιών, ιδίως στις περιπτώσεις ταξινόμησης φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης που βρίσκονται σε εκκρεμότητα, όσον αφορά στην καταβολή της προβλεπόμενης εισφοράς ανάλογα με τη ΜΑΜΦΟ του φορτηγού αυτοκινήτου.
-Εξομοιώνονται οι παλιοί με τους νέους μεταφορείς ως προς την υποχρέωσή τους να διαθέτουν χώρους στάθμευσης των οχημάτων τους, προκειμένου να πάρουν άδεια ΔΧ. Εως τώρα οι παλαιοί μεταφορείς δεν είχαν τέτοια υποχρέωση.
-Παρέχεται η δυνατότητα μεταφοράς με τα IX φορτηγά ψυγεία και μη ευπαθών προϊόντων, εφόσον αυτά διαθέτουν τα απαραίτητα χωρίσματα και όχι ενιαίο αμάξωμα.
Αναλυτικά, τα άρθρα έχουν ως εξής:
Χορήγηση Φ.Ι.Χ. Αυτοκινήτων
1. Σε φυσικά πρόσωπα, που δεν ασκούν επιχείρηση ή επάγγελμα και έχουν την κατοικία τους στην Ελλάδα, μπορεί να χορηγείται έως μια άδεια κυκλοφορίας φορτηγού ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτου μεικτού βάρους κάτω των 3,5 τόνων με κλειστό ή ανοιχτό αμάξωμα μη ειδικοποιημένο, για την εξυπηρέτηση αποκλειστικά των προσωπικών τους αναγκών, απαγορευομένης της άμεσης ή έμμεσης μεταφοράς με είσπραξη κομίστρου και με καταβολή εισφοράς υπέρ του Δημοσίου που καθορίζεται με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών.
2. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθορίζονται οι όροι, προϋποθέσεις και τα δικαιολογητικά για την χορήγηση αδειών κυκλοφορίας σύμφωνα με αυτό το άρθρο, οι καταχωρίσεις στην άδεια κυκλοφορίας και κάθε άλλο θέμα που είναι αναγκαίο για την εφαρμογή αυτής της διάταξης.
3. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθορίζονται οι όροι και οι προϋποθέσεις ρυμούλκησης οχημάτων κατηγορίας 01 με ΜΑΜΦΟ, η οποία δεν υπερβαίνει τα 750 kg καθώς και τροχόσπιτων ανεξαρτήτου ΜΑΜΦΟ.
Συμπληρωματικές Ρυθμίσεις για Φ.Ι.Χ. Αυτοκίνητα
1. Όπου στο ν. 1959/1991 (Α΄123) και σε κάθε άλλη σχετική διάταξη νόμου ή κανονιστική πράξη αναφέρεται ο όρος «μικτό βάρος» φορτηγού αυτοκινήτου, αυτός αντικαθίσταται από τη δημοσίευση του παρόντος με τον όρο «μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος» (ΜΑΜΦΟ).
2. Όπου στο ν. 1959/1991 και σε κάθε άλλη σχετική διάταξη νόμου ή κανονιστική πράξη διακρίνονται τα φορτηγά αυτοκίνητα, ανάλογα με τη μέγιστη αποδεκτή μάζα φορτωμένου οχήματος (ΜΑΜΦΟ) με τους όρους «κάτω των τεσσάρων χιλιάδων χιλιογράμμων» και «άνω των τεσσάρων χιλιάδων χιλιογράμμων», αυτοί αντικαθίστανται με τους όρους «κάτω των τρεισήμισι χιλιάδων χιλιογράμμων» και «άνω των τρεισήμισι χιλιάδων χιλιογράμμων.
Άδειες κυκλοφορίας φορτηγών οχημάτων που έχουν εκδοθεί πριν την ισχύ του παρόντος εξακολουθούν να ισχύουν. Σε περίπτωση αντικατάστασής τους, η διαφορά στην καταβαλλόμενη εισφορά για τυχόν προκύπτουσα διαφορά στη ΜΑΜΦΟ των οχημάτων δεν αναζητείται. Η ισχύς του παρόντος άρθρου αρχίζει δύο μήνες μετά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
3. Το εδάφιο β' της παραγράφου 1 του άρθρου 1 του ν.δ. 49/1968 αντικαθίσταται ως εξής: 
«Στον όρο «φορτηγό αυτοκίνητο» περιλαμβάνεται το αυτοτελές όχημα, ο συρμός, το αρθρωτό όχημα, ως και το τρίτροχο και τετράκυκλο, του οποίου η μάζα κενού οχήματος είναι μικρότερη ή ίση των 500 kg, μη συμπεριλαμβανομένης της μάζας των συσσωρευτών των ηλεκτρικών οχημάτων, των οποίων η μέγιστη καθαρή ισχύς του κινητήρα δεν υπερβαίνει τα 15 kW στην περίπτωση οχημάτων για τη μεταφορά εμπορευμάτων.  

Ιόνια Οδός, γκαζώνει και με σήραγγα στην Κλόκοβα

Το έργο της κατασκευής της Ιόνιας Οδού είναι ένα όνειρο για τους κατοίκους της Δυτικής Ελλάδας και της Ηπείρου εδώ και δεκαετίες. Ξεκινά από το Αντίρριο, μετά τη μεγάλη γέφυρα και περνά από το Μεσολόγγι, το Αγρίνιο, την Αμφιλοχία, την Άρτα για να καταλήξει στα Ιωάννινα σε σύνδεση με την Εγνατία Οδό.

Πρόκειται για ένα έργο που έρχεται να να δώσει νέα ώθηση σε όλους τους νομούς της ευρύτερης περιοχής εξυπηρετώντας/ συνδέοντας επαρκέστερα 3 λιμάνια (Πάτρα - Αστακός – Ηγουμενίτσα), 3 Αεροδρόμια (Άραξος, Άκτιο, Γιάννενα) και βελτιώνοντας σε άνεση και ταχύτητα την πρόσβαση γνωστών Τουριστικών και Αρχαιολογικών περιοχών μεγάλης σημασίας κατά μήκος της διαδρομής.

Έχει συνολικό μήκος 196 χλμ. και χρηματοδοτήθηκε με τη μέθοδο της παραχώρησης και προβλέπει εκμετάλλευση από ιδιωτικές εταιρείες για χρονική περίοδο 30 ετών και μερική χρηματοδότηση από το Κράτος και από την παραχωρησιούχο εταιρεία.

Ανάδοχο σχήμα είναι η κοινοπραξία των εταιριών ACS Group, FERROVIAL και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με την επωνυμία ΝΕΑ ΟΔΟΣ ενώ το ο συνολικός προϋπολογισμός (που περιλαμβάνει και την κατασκευή της Νέας Οδού) φτάνει στο ποσό των 1,18 δις ευρώ. Από τα 196 χιλιόμετρα δρόμου έχει ολοκληρωθεί η παράκαμψη Αγρινίου μήκους 34 χιλιομέτρων και η παράκαμψη Άρτας μήκους 7 χιλιομέτρων. Και τα δύο έργα κατασκευάστηκαν ως δημόσια έργα.

Το έργο από τα τέλη του 2010 παρέμεινε σταματημενο και η κατασκευή του συμφωνήθηκε και υπεγράφη με νέα σύμβαση τον Νοέμβριο του 2013. Η ολοκλήρωση των έργων οριοθετήθηκε για τα τέλη του 2015 ή τις αρχές του 2016. Με απόφαση για κατασκευή σήραγγας ολοκληρώθηκε και το σήριαλ για την διέλευση το ορεινού όγκου της Κλόκοβας. Αυτή η εκκρεμότητα οριστικοποιεί και την πλήρη κατασκευή του άξονα με την σήραγγα να ολοκληρώνεται κάποιους μήνες αργότερα από το υπόλοιπο αντικείμενο του έργου.

Τα τμήματα που θα κατασκευαστούν είναι τα Αντίρριο-Κουβαράς, Κομπότι-Άρτα και Φιλιππιάδα-Ιωάννινα.

Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Στα 196 km του αυτοκινητοδρόμου της Ιόνιας Οδού, περιλαμβάνονται ανάμεσα σε άλλα:

• 24 γέφυρες συνολικού μήκους μονού κλάδου περίπου 7.0 χλμ.,
• 4 σήραγγες συνολικού μήκους ανά κλάδο περίπου 5,600 μ. και την σήραγγα Κλόκοβας μήκους 2,5χλμ ανά κλάδο
• Πάνω από 77 κάτω διαβάσεις συνολικού μήκους περίπου 2,5 χλμ. και
• 24 άνω διαβάσεις συνολικού μήκους 1,4 χλμ. και
• 392 οχετοί διαφόρων τύπων και διατομών συνολικού μήκους πάνω από 17,0 χλμ.

Το έργο περιλαμβάνεται στον Κατάλογο με τα Μεγάλα Υπό Κατασκευή Έργα στην Ελλάδα και η κατασκευή του έργου είναι σε εξέλιξη. Η χρονολογία συνολικής ολοκλήρωσης του είναι το 2016.

**Το έργο ανήκει διοικητικά στις Περιφέρειες Δυτικής Ελλάδας και Ηπείρου.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/afieromata/item/24015-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%8414-%CE%B9%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CE%B6%CF%8E%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BC%CE%B5-%CF%83%CE%AE%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%BB%CF%8C%CE%BA%CE%BF%CE%B2%CE%B1

Οδικός Άξονας Θίσβη-Κανάβαρι, πάμε για κορδέλα

Ο οδικός άξονας Θίσβη-Κανάβαρι είναι ένα ακόμα έργο με ιστορία. Είχε ξεκινήσει να υλοποιείται με χρηματοδότηση του Γ΄ΚΠΣ, από το οποίο παραδόθηκαν σε κυκλοφορία τα 18 χιλιόμετρα από τον Πρόδρομο έως τη διασταύρωση Νεοχωρίου (κόμβος Αλιάρτου – Ξηρονομής).

Με την ολοκλήρωσή του, διευκολύνει την πρόσβαση στις νότιες παραλίες της Βοιωτίας προς την πλευρά του Κορινθιακού (Αλυκή, Άγιος Νικόλαος, Σαράντι), βελτιώνει την προσπελασιμότητα μεταξύ πολλών οικισμών (Πρόδρομος, Θίσβη, (ομβραίνα, Ξηρονομή, Νεοχώρι – Άσκρη –Αλίαρτος, Θεσπιές, Θήβα), αίρει την απομόνωση και δημιουργεί νέες προϋποθέσεις για την οικονομική, κοινωνική και τουριστική ανάπτυξη της περιοχής.

Το έργο αποτελεί «έργο – γέφυρα» του ΕΣΠΑ, Πρόγραμμα της Στερεάς Ελλάδας, με συνολικό προϋπολογισμό 35.106.000 ευρώ και δημοπρατήθηκε στα τέλη του 2011.  Το μήκος του έργου είναι 37χλμ.

Το έργο δημοπρατήθηκε τον Νοέμβριο του 2011 και προκάλεσε το ενδιαφέρον πολλών Ελληνικών εταιρειών. Τελικά ανάδοχος αναδείχθηκε η εταιρεία ΜΕΤΚΑ με ποσοστό έκπτωσης 51,17% υπέγραψε σύμβαση τον Μάρτιο του 2012.  Το έργο πρέπει να ολοκληρωθεί σε 900 ημερολογιακές ημέρες (30 μήνες) από την υπογραφή της σύμβασης.

Το έργο ωστόσο βρίσκεται μπροστά από το χρονοδιάγραμμα και αν δεν έχουμε παρατράγουδα θα ολοκληρωθεί σύμφωνα με το επίσημο χρονοδιάγραμμα που έχει ορίζοντα ολοκλήρωσης τον Σεπτέμβριο του 2014 κάνοντας το έργο αυτό ένα από τα ελάχιστα της χώρας που δεν παρουσιάζει χρονικές αποκλίσεις αλλά βρίσκεται έστω οριακά μπροστά από αυτό.

Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ
Πρόκειται για την την κατασκευή του δρόμου έργο με πλήρη τίτλο «Κατασκευή οδού Κανάβαρι – Διασταύρωση Θεσπιών – Δομβραίνα – Θίσβη – Πρόδρομος (με παράκαμψη Δομβραίνας) – Β΄φάση. Το έργο περιλαμβάνει:
  • Την πλήρη κατασκευή 19 χιλιομέτρων από τη διασταύρωση του Νεοχωρίου (κόμβος Αλιάρτου - Ξηρονομής) έως το Κανάβαρι, μέσω νέας γέφυρας στο κανάλι του Μόρνου.
  • Την ολοκλήρωση με τελικές στρώσεις κυκλοφορίας των ήδη παραδοθέντων 18 χιλιομέτρων.
  • Το πλάτος του οδοστρώματος έχει προβλεφθεί να είναι 11,5 μέτρα.

*Το έργο περιλαμβάνεται στον Κατάλογο με τα Μεγάλα Υπό Κατασκευή Έργα στην Ελλάδα και η κατασκευή του έργου προχωρά και είναι μπροστά  από το χρονοδιάγραμμα. Η χρονολογία συνολικής ολοκλήρωσης του είναι φέτος το Φθινόπωρο.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/afieromata/item/24007-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%BF%CF%82-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CF%89%CE%BD-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CF%89%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%8414-%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CE%AC%CE%BE%CE%BF%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%B8%CE%AF%CF%83%CE%B2%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B2%CE%B1%CF%81%CE%B9-%CF%80%CE%AC%CE%BC%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CE%B4%CE%AD%CE%BB%CE%B1

Εκτιμητικές Επιτροπές άρθρου 7 παρ. 4 Ν. 3887/2010

Έργο της Εκτιμητικής Επιτροπής είναι η αποτίμηση του εισφερόμενου κεφαλαίου στις συνιστώμενες εταιρείες του άρθρου 3, με τη μορφή των πάγιων περιουσιακών στοιχείων, της αξίας των εισφερομένων οχημάτων (Φ.Δ.Χ., ρυμουλκουμένων και ημι-ρυμουλκουμένων) που έχουν ειδική άδεια κυκλοφορίας και της άυλης υπεραξίας των οικείων αδειών. Κατά την αποτίμηση της αξίας
των εισφερομένων οχημάτων, υπολογίζεται η χρονολογία και η αξία κτήσης των οχημάτων, ο βαθμός χρησιμοποίησης, συντήρησης και εμπορευσιμότητάς τους, η ενδεχόμενη τεχνολογική απαξίωσή τους και οι τρέχουσες τιμές για τα ίδια ή παρεμφερή μεταφορικά μέσα. Κατά την αποτίμηση της άυλης υπεραξίας των αδειών Φ.Δ.Χ., η υπεραξία κάθε άδειας υπολογίζεται με βάση την εισφορά που πρέπει να πληρωθεί για την απόκτηση μίας αντίστοιχης νέας άδειας και είναι ίση με αυτήν.




Περιφέρεια
Αρ. πρωτ. Απόφασης
Γ.Γ. Περιφέρειας
Έδρα Επιτροπής -
Κατά τόπον αρμοδιότητα 
Τηλέφωνο επικοινωνίας
στην Περιφέρεια
Αττικής
44353/24610/9-11-2010
(ΑΔΑ 4ΙΗΑΕ5-Υ)
- Νομαρχιακό Διαμέρισμα Αθηνών
- Νομαρχιακό Διαμέρισμα Πειραιά
- Νομαρχιακό Διαμέρισμα Ανατολικής Αττικής
- Νομαρχιακό Διαμέρισμα Δυτικής Αττικής
2106709615
Ηπείρου
69222/21329/8-10-2010
Περιφέρεια Ηπείρου
2651088150

6380/78719/17-11-2010
(ΑΔΑ 4ΙΦΣΙΑΚ-Θ)
Ν. Θεσπρωτίας
2665022368

77941/5337/10-11-2010
(ΑΔΑ 4ΙΗΖΙΑΚ-Α)
Ν. Πρέβεζας
2682024819
Νοτίου Αιγαίου
24102/15688/20-10-2010
(ΑΔΑ 41Ξ6ΕΝ-Χ)
Ν. Κυκλάδων
2281360215
25383/16389/20-10-2010
(ΑΔΑ 41ΞΕΝ-Φ)
Ν. Δωδεκανήσου
2281360215
Στερεάς Ελλάδας
88871/16004/22-10-2010

Λαμία

2231023623
88606/7571/22-10-2010
Ν. Φωκίδας
2265023816
7950/22-10-2010
Βοιωτία
2261028702
88024/4615/22-10-2010
Ν. Ευρυτανίας
2237025021
88910/12834/22-10-2010
Χαλκίδα
2221078731
Κεντρικής Μακεδονίας
28691/12-10-2010
(ΑΔΑ 4ΙΞ9ΙΑ0-Β)
Δυτικής Θεσσαλονίκης
Ανατολικής Θεσ/νίκης
Ημαθίας
Κιλκίς
Πέλλας
Πιερίας
Σερρών
Χαλκιδικής_
2313309195
Δυτικής Μακεδονίας
99237/10544/21-10-2010
Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας
2461350216
Δυτικής Ελλάδος
5859/22-10-2010
(ΑΔΑ 4ΙΞ9ΕΣ-Ζ)
Πάτρα
Πύργος
Μεσολόγγι

Πελοποννήσου
35353/17675/22-10-2010
(ΑΔΑ 4ΙΞ9ΙΑΡ-5)
Ορθή επανάληψη 16/11/2010
(ΑΔΑ 4Ι06ΙΑΡ-ΗΟ)
Ν. Αργολίδας
Ν. Αρκαδίας
Ν. Κορινθίας
Ν. Λακωνίας
Ν. Μεσσηνίας
2713601032
Ανατολικής Μακεδονίας - Θράκης
61219/6844/26-10-2010
Ν. Έβρου
Ν. Ροδόπης
Ν. Ξάνθης
Ν. Καβάλας
Ν. Δράμας
2531083382
Κρήτης
8636/26-10-2010
(ΑΔΑ 4ΙΞΚΕΧ-28)
Ορθή επανάληψη 12/11/2010
(ΑΔΑ 4Ι0ΞΕΧ-5)
Χανιά
2810278420
8778/26-10-2010
(ΑΔΑ 4ΙΞΚΕΧ-ΒΑ)
Ορθή επανάληψη 12/11/2010
(ΑΔΑ 4Ι0ΞΕΧ-Ν)
Ηράκλειο
8754/26-10-2010
(ΑΔΑ 4ΙΞΚΕΧ-ΠΙ)
Ορθή επανάληψη 12/11/2010
(ΑΔΑ 4Ι0ΞΕΧ-Π)
Άγιος Νικόλαος
8742/26-10-2010
(ΑΔΑ 4ΙΞΚΕΧ-2Η)
Ορθή επανάληψη 12/11/2010
(ΑΔΑ 4Ι0ΞΕΧ-7)
Ρέθυμνο
Θεσσαλίας
13073/171336/29-10-2010
(ΦΕΚ ΥΟΔΔ 379/24-11-2010,
ΑΔΑ 4Ι01ΙΑ1-Β)
Ν. Λάρισας
Ν. Καρδίτσας
Ν. Μαγνησίας
Ν. Τρικάλων
2413503638
Ιονίων Νήσων
3283/25-10-2010
(ΑΔΑ 4ΙΗΙΕ2-Χ)
3580/1-12-2010
(ΑΔΑ δυσανάγνωστο)
Ν. Ζακύνθου
2695042913
2818/27-10-2010
(ΑΔΑ 4ΙΗΙΕ2-Σ)
Ν. Λευκάδας
2645026544
5015/26-10-2010
Ν. Κεφαλληνίας
2671024283
20622/29-10-2010
Ν. Κέρκυρας
2661361571
Βορείου Αιγαίου
38839/12148/27-10-2010
(ΑΔΑ 4ΙΞΞΕΜ-8)
42863/13378/29-11-2010
(ΑΔΑ 4Ι01ΕΜ-Ψ)
Ν. Λέσβου
Ν. Χίου
Ν. Σάμου
2251350821
2251350819



Οι αποφάσεις που έχουν αναρτηθεί στο διαδίκτυο και φέρουν αριθμό διαδικτυακής ανάρτησης (ΑΔΑ) μπορούν να αναζητηθούν στην ιστοσελίδα του Προγράμματος "Διαύγεια" στη διεύθυνση  http://et.diavgeia.gov.gr (αναζήτηση ανά Περιφέρεια ή με βάση τον ΑΔΑ)


Ίδρυση της Εθνικής Επιτροπής Εμπλεκόμενων Φορέων θαλασσίων και συνδυασμένων μεταφορών στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου FUTUREMED

Η Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ/ΙΜΕΤ), την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε και τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ Α.Ε.), διοργάνωσε με ιδιαίτερη επιτυχία στις 6 Μαρτίου 2014 στις εγκαταστάσεις του Υπουργείου την εναρκτήρια συνάντηση και ίδρυση της Εθνικής Επιτροπής Εμπλεκόμενων Φορέων θαλασσίων και συνδυασμένων μεταφορών στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Έργου FUTUREMED (Freight and passengers sUpporting infomobiliTy systems for a sUstainable impRovEment of the competitiveness of port-hinterland systems of the MED) στο οποίο συμμετέχει ως εταίρος.
Το έργο FutureMed είναι ένα στρατηγικό έργο του προγράμματος διακρατικής συνεργασίας MED, το οποίο εστιάζοντας στις εμπορευματικές, επιβατικές και τουριστικές ροές, στοχεύει στην ενδυνάμωση της ανταγωνιστικότητας των λιμενικών συστημάτων στην περιοχή της Μεσογείου μέσα από τη δημιουργία διαλειτουργικών συστημάτων διαχείρισης πληροφοριών και τη μείωση του εξωτερικού κόστος των μεταφορών με χρήση των ΤΠΕ. Στόχο του έργου αποτελεί η βελτίωση της προσβασιμότητας των Μεσογειακών λιμένων και η διασφάλιση της βιώσιμης ανάπτυξης στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου μέσω της βέλτιστης αξιοποίησης των ΤΠΕ.
Την Εθνική Επιτροπή Εμπλεκόμενων Φορέων στελεχώνουν εκπρόσωποι φορέων και βασικών εμπλεκομένων στον χώρο των θαλασσίων και συνδυασμένων μεταφορών της χώρας . Ανάλογες Επιτροπές έχουν ιδρυθεί και στις λοιπές χώρες που συμμετέχουν στο έργο (Ιταλία, Ισπανία, Σλοβενία, Κύπρο και Γαλλία).
Η ελληνική Επιτροπή, υπό τον συντονισμό της Γενικής Γραμματείας Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ως βασικό εταίρο του Έργου, μέσα από μια ομάδα εμπειρογνωμόνων ανά θεματική ενότητα, αποτελεί εθνικό μηχανισμό καθοδήγησης των δράσεων του έργου, λειτουργεί ως συνδετήριος κρίκος μεταξύ της κοινοπραξίας των εταίρων του  Έργου και των παρόχων τεχνολογιών και υπηρεσιών ΤΠΕ καθώς και των παρόχων και χρηστών των μεταφορικών υπηρεσιών με στόχο την αναγνώριση βασικών προβλημάτων, αναγκών και προτεραιτήτων αυτών και την ενσωμάτωσή τους στις δραστηριότητες και τα τελικά αποτελέσματα του έργου, ενώ ουσιώδης κρίνεται και η συνεισφορά της στη διάχυση αποτελεσμάτων του έργου σε εθνικό και κλαδικό επίπεδο καθώς και η υποστήριξή της στις δράσεις κεφαλαιοποίησης των αποτελεσμάτων μέσα από τη συμμετοχή της στο παρατηρητήριο του έργου.
Στη συνάντηση ο Γενικός Διευθυντής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων του Υπουργείου κος Ν. Σαγιάς, απεύθυνε σύντομο χαιρετισμό, τονίζοντας την αδιάλειπτη συμμετοχή του Υπουργείου σε ευρωπαϊκά προγράμματα, που έχουν αναληφθεί κατά το τελευταίο διάστημα, ενθαρρύνοντας τη στενή συνεργασία του ιδιωτικού και δημόσιου τομέα στο φιλόδοξο αυτό έργο, αλλά και ευχόμενος η στενή αυτή συνεργασία όλων να αποτελέσει εφόδιο για τη χάραξη και την εφαρμογή της εθνικής πολιτικής για τις ΤΠΕ, τις τηλεπικοινωνίες και τις μεταφορές. Το συγκεκριμένο έργο αποτελεί μία σημαντική ευκαιρία για την ανάδειξη των ωφελειών της οριζόντιας συνεισφοράς των ΤΠΕ σε αναπτυξιακούς τομείς της χώρας όπως είναι οι θαλάσσιες και συνδυασμένες μεταφορές. Συνεισφέρει στην προβολή της εθνικής δυναμικής σε υπηρεσίες ΤΠΕ προς τις άλλες χώρες-εταίρους του έργου, αλλά και στη βελτίωση και στον εκσυγχρονισμό των μεταφορών μέσω των διαλειτουργικών πληροφοριακών συστημάτων που θα παρουσιαστούν στα πλαίσια του έργου.
Στη συνέχεια, ακολούθησε  εισήγηση του Προέδρου της Ομάδας Έργου του Υπουργείου για τη διαχείριση του προγράμματος, κου Π. Τσελίκα,  παρουσίαση και ανάλυση του ρόλου και βασικών δραστηριοτήτων της Εθνικής Επιτροπής Εμπλεκoμένων Φορέων του FutureMed εκ μέρους του ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά και αμφίδρομη συνάντηση διαλόγου και εργασίας μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων Φορέων και Αρχών.   
Τα κυριότερα συμπεράσματα – στόχοι της εναρκτήριας συνάντησης (kick off meeting) υπήρξαν η ουσιαστική επιθυμία όλων των εμπλεκόμενων φορέων για συμμετοχή και συνδρομή στην Εθνική Επιτροπή, η κατάδειξη κοινών προβλημάτων και ζητημάτων με σκοπό την από κοινού μελλοντική δράση, η αναγνώριση και διάχυση βέλτιστων πρακτικών, η ανάπτυξη – εάν κριθεί απαραίτητο- μελλοντικών δράσεων, που θα προσφέρουν σαφές όραμα για τα επόμενα βήματα λειτουργίας του Cluster.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε την ιστοσελίδα http://www.futurmedproject.eu  ή επικοινωνήστε μαζί μας:

---
Yπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
Γενική Γραμματεία Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Ομάδα Έργου (Task Force) για τη διαχείριση του προγράμματος FutureMed:
Tσελίκας Παναγιώτης, p.tselikas at yme.gov.gr , 210 650 8233
Σαλκιτζόγλου Αλκαίος, a.salkitzoglou at yme.gov.gr, 210 650 8608
Βλάχου Αλεξάνδρα, a.vlachou at yme.gov.gr, 210 6508510
Πασχάλη Χριστιάνα, c.paschali at yme.gov.gr , 210 6508512

Πηγή: http://www.yme.gr/?aid=3916&tid=1419

Συνολικές προβολές σελίδας