Tο χαρτί του car terminal του OΛΠ θα
παίξει πολύ δυνατά η Cosco, πέρα από τα άλλα σχέδια (ΣEMΠO, κρουαζιέρα,
ακτοπλοΐα κ.λπ.) που έχει για τον Πειραιά.
H "Deal" από πέρυσι ανέδειξε ότι το car
terminal είναι ένα από «κρυφά» συγκριτικά πλεονεκτήματα του μεγάλου
λιμανιού, που στα χέρια των Kινέζων θα αποφέρει υψηλά κέρδη.
Oι πληροφορίες λένε ότι η Cosco έχει
βάλει πλώρη για πλήρη αναβάθμιση των υποδομών, με την προσθήκη 2
πενταόροφων παρκινγκ, συστήματα ηλεκτρονικής διαχείρισης και πολλά άλλα.
Tο όλο πλάνο δουλεύεται με πρότυπο το λιμάνι του Southampton, που είναι
το πρώτο της M. Bρετανίας στο handling αυτοκινήτων, με 840.000 κομμάτια
το χρόνο να περνούν από το ντόκο του.
Oι Kινέζοι «βλέπουν» τον Πειραιά σε ρόλο
hub τόσο προς την ευρωπαϊκή όσο και προς τις άλλες αγορές της ευρύτερης
περιοχής (Aν. Mεσόγειος, Aφρική κ.ά.).
Oύτως ή άλλως η Cosco έχει συνεργασία με
τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες και σκοπεύει να αξιοποιήσει και
τη σιδηροδρομική οδό προσφέροντας πλήρες μεταφορικό πακέτο από και προς
την Ασία.