Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017

Επανεκλέχτηκε πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ ο Π. Σκουλικίδης. Οι προτεραιότητες

Επανεκλέχτηκε πρόεδρος του ΠΣΧΕΜ ο Πέτρος Σκουλικίδης, ο οποίος στις αρχαιρεσίες για την εκλογή των νέων μελών του δ.σ. είχε αναδειχτεί πρώτος, με αξιοσημείωτη διαφορά.
Έτσι, στις 4/3/2017, στα γραφεία του ΠΣΧΕΜ, συνήλθαν όλα τα εκλεγμένα μέλη που προέκυψαν από τις αρχαιρεσίες του Συνδικάτου για τη συγκρότηση του νέου διοικητικού συμβουλίου.
Ύστερα από τη διεξαγωγή μυστικής ψηφοφορίας (όπως προβλέπεται από το καταστατικό του), η νέα σύνθεση του δ. σ. του Π.Σ.Χ.Ε.Μ. διαμορφώθηκε ως εξής:
-ΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΣΚΟΥΛΙΚΙΔΗΣ ΠΕΤΡΟΣ
-Α’ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΚΟΝΤΟΛΕΩΝ ΜΑΡΚΟΣ
-Β’ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ: ΣΚΛΗΒΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
-ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΣΚΑΡΜΕΑΣ ΑΡΓΥΡΗΣ
-ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ: ΡΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
-ΤΑΜΙΑΣ: ΝΤΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΖΗΣΗΣ
-ΜΕΛΗ: ΒΛΑΧΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ, ΓΚΙΚΑΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ, ΖΩΤΟΣ ΚΟΣΜΑΣ, ΙΩΣΗΦΙΔΗΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΚΟΤΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ, ΠΛΕΣΣΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΤΕΓΡΕΛΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ, ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ και ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
Πέτρος Σκουλικίδης, πρόεδρος ΠΣΧΕΜ
Το νέο δ.σ. καλείται να αντεπεξέλθει στις γενικευμένες προκλήσεις του κλάδου, όπως τη μείωση του μεταφερόμενου έργου, την αύξηση των φορολογικών / ασφαλιστικών συντελεστών, την απαγόρευση της κυκλοφορίας των φορτηγών στο παράπλευρο οδικό δίκτυο, τη δραστηριότητα των αλλοδαπών φορτηγών, κτλ.
Μάλιστα, σύμφωνα με την τοποθέτηση του νυν προέδρου Π. Σκουλικίδη, κατά τη διάρκεια της διεξαγωγής των εκλογών για την ανάδειξη των νέων μελών του δ.σ., τα ζητήματα που καλείται άμεσα να προωθήσει το νέο δ.σ. του Συνδικάτου, τα οποία και έχουν συζητηθεί με τους αρμόδιους υπουργούς, είναι τα ακόλουθα:
1ον: Απαγόρευση, όπως εγγράφως έχει δεσμευθεί το υπουργείο Μεταφορών, για 6 συν 6 μήνες, των ενδομεταφορών (καμποτάζ) στην Ελλάδα,
2ον: Θεσμοθέτηση ελάχιστου κόστους μεταφοράς με τη δημιουργία Παρατηρητηρίου Κομίστρων,
3ον: Εφαρμογή του κανονισμού για την εξόφληση των φορτωτικών, το αργότερο έως 60 ημερών,
4ον: Θεσμοθέτηση αφορολογήτου αποθεματικού για την αντικατάσταση του τροχαίου υλικού, σε ποσοστό τουλάχιστον 12%, όπως προβλέπει η μελέτη.
5ον: Εφαρμογή του θεσμού της Ευρωβινιέτας και στη χώρα μας για τα ξένα φορτηγά, όπως και στην υπόλοιπη Ευρώπη.

Πηγή: https://www.metaforespress.gr/logistics/%ce%b5%cf%80%ce%b1%ce%bd%ce%b5%ce%ba%ce%bb%ce%ad%cf%87%cf%84%ce%b7%ce%ba%ce%b5-%cf%80%cf%81%cf%8c%ce%b5%ce%b4%cf%81%ce%bf%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85-%cf%80%cf%83%cf%87%ce%b5%ce%bc-%ce%bf-%cf%80-%cf%83/

Στο υπ. Περιβάλλοντος «κολλάει» η ΚΥΑ για την αδειοδότηση των κέντρων logistics

Στο υπουργείο Περιβάλλοντος «κολλάει» η υπογραφή της Κοινής Υπουργικής Απόφασης για την απλούστευση της διαδικασίας αδειοδότησης κέντρων αποθήκευσης και διανομής.
Εάν και η σχετική ΚΥΑ έχει σταλεί από το υπουργείο Μεταφορών, το υπουργείο Περιβάλλοντος φαίνεται ότι δεν… βιάζεται.
Το επόμενο διάστημα αναμένεται να «πέσουν τηλέφωνα» από το υπ. Μεταφορών για την επίσπευση της διαδικασίας, αφού οι εμπορευματικές μεταφορές και τα logistics κατατάσσονται ψηλά στην ιεραρχία του υπουργείου.
Σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς, η προσπάθεια ανάδειξης της Ελλάδας σε εμπορευματικό κέντρο της Νοτιοανατολικής Ευρώπης δεν περνάει μόνο μέσα από μεγάλα διαμετακομιστικά κέντρα, όπως το Θριάσιο Πεδίο ή το Στρατόπεδο Γκόνου στη Θεσσαλονίκη, αλλά και από ένα δίκτυο μικρότερης εμβέλειας εμπορευματικών κέντρων, με πρώτους σταθμούς την Αλεξανδρούπολη και το Σχηματάρι.
Υπενθυμίζεται ότι τα τελευταία χρόνια έχουν σημειωθεί «τεκτονικές αλλαγές» στον κλάδο, με κυριότερη την ψήφιση του νόμου 4302/2014 «Ρύθμιση θεμάτων Εφοδιαστικής και άλλες διατάξεις», ο οποίος – ουσιαστικά – θεσμοθέτησε και ανέδειξε τα logistics στην Ελλάδα.
Πλέον, το στοίχημα έγκειται στην εφαρμογή της δευτερογενούς νομοθεσίας, η οποία επιλύει σειρά γραφειοκρατικών και πολεοδομικών ζητημάτων και την αναβάθμιση των εμπορευματικών υποδομών (οδικοί άξονες, σιδηρόδρομος, εμπορευματικά κέντρα, κτλ.).
Τα τελευταία χρόνια σημειώθηκε ένα «μικρό ξεκαθάρισμα» στον κλάδο, εξαιτίας της μειωμένης τραπεζικής χρηματοδότησης και αγοραστικής δαπάνης, με τελευταίο παράδειγμα τις επισφάλειες που δημιούργησε ο «Μαρινόπουλος» σε αρκετές εταιρείες logistics και οδικών μεταφορών.

Πηγή: https://www.metaforespress.gr/ipogeios/%cf%83%cf%84%ce%bf-%cf%85%cf%80-%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%b9%ce%b2%ce%ac%ce%bb%ce%bb%ce%bf%ce%bd%cf%84%ce%bf%cf%82-%ce%ba%ce%bf%ce%bb%ce%bb%ce%ac%ce%b5%ce%b9-%ce%b7-%ce%ba%cf%85%ce%b1-%ce%b3/

Συνολικές προβολές σελίδας