Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2014

H Volvo λανσάρει το “roam delivery”, ήτοι τις παραδόσεις δεμάτων στο αυτοκίνητο

Την παράδοση ταχυδρομικών δεμάτων στα αυτοκίνητα των παραληπτών τους (ή την παραλαβή τους, προς αποστολή) καθιστά δυνατή η Volvo, σε μία κίνηση, η οποία αναμένεται να έχει σημαντική επίδραση στον χώρο του online εμπορίου.
Η συγκεκριμένη υπηρεσία θα επιδειχθεί στο Mobile World Congress στη Βαρκελώνη και θα επιτρέπει στους καταναλωτές να λαμβάνουν τις παραγγελίες τους κατευθείαν στο αυτοκίνητο, οπουδήποτε και αν βρίσκονται.
Ειδικότερα, η τεχνολογία «ψηφιακών κλειδιών» που έχει αναπτύξει η εταιρεία, θα δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να επιλέξει το αυτοκίνητό του ως «τόπο αποστολής».
Μέσω smartphone ή tablet, ο ιδιοκτήτης θα ενημερώνεται, όταν επίκειται παράδοση ή παραλαβή δέματος από το αυτοκίνητο από κάποια εταιρεία μεταφορών. Το όλο σύστημα βασίζεται στην εφαρμογή Volvo On Call, η οποία, μεταξύ άλλων, καθιστά δυνατή την εξ αποστάσεως θέρμανση ή ψύχρανση του εσωτερικού του αυτοκινήτου, τον εντοπισμό της θέσης του και τον έλεγχο των επιπέδων καυσίμου του, μέσω smartphone.
Η τεχνολογία που χρησιμοποιείται έχει δοκιμαστεί σε πιλοτικό πρόγραμμα με τη συμμετοχή 100 ανθρώπων, το 86% των οποίων είπαν ότι το εν λόγω σύστημα «roam delivery» τους βοηθούσε να εξοικονομήσουν χρόνο.
«Με διασυνδεδεμένες υπηρεσίες, όπως το roam delivery, το αυτοκίνητο του μέλλοντος θα είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό μέσο μεταφοράς», αναφέρει στη σχετική ανακοίνωσή της η Volvo, η οποία νωρίτερα, μέσα στο έτος, λάνσαρε το Sensus Connect - ένα σύστημα πλοήγησης και ψυχαγωγίας/ ενημέρωσης.
Σημειώνεται ότι η εταιρεία συνεργάζεται με την Ericsson πάνω στο «Connected Vehicle Cloud» (νέφος διασυνδεδεμένων αυτοκινήτων), με σκοπό την εξέλιξη της οδηγητικής εμπειρίας μέσα στα επόμενα έτη.
«Μετατρέποντας το αυτοκίνητο σε μία ζώνη παράδοσης/ παραλαβής, μέσω ψηφιακών κλειδιών, επιλύσαμε πολλά προβλήματα, καθώς πλέον είναι δυνατή η παράδοση αντικειμένων σε άτομα και όχι σε μέρη. Οι πελάτες/ δοκιμαστές ανέφεραν ότι η υπηρεσία τους βοηθά να εξοικονομήσουν χρόνο και το ίδιο ισχύει και για τις εταιρείες μεταφορών», σημείωσε ο Κλας Μπέντρικ, Group CIO στο Volvo Car Group.

Ήπειρος: Προχωρά η κατασκευή της Γέφυρας Δέσπως

Το έργο κατασκευάζεται με νέα μελέτη που εκπονήθηκε πέρυσι

Με ταχείς ρυθμούς προχωρά πλέον η ανακατασκευή της γέφυρας της Δέσπως, επί του παραλιακού Οδικού άξονα Πρέβεζα – Ηγουμενίτσα, καθώς σήμερα ολοκληρώθηκε η σκυροδέτησή της.  Το έργο κατασκευάζεται με νέα μελέτη που εκπονήθηκε πέρυσι από την ανάδοχο εταιρία σε συνεργασία με την Περιφερειακή Αρχή και την Ε.Δ.Α.. Με αυτή, σε σύγκριση με την προηγούμενη που είχε εκπονηθεί από τις αρμόδιες υπηρεσίες, επιτεύχθηκε οικονομία της τάξης του ενός εκατομμυρίου ευρώ περίπου, και περιβαλλοντικά οφέλη, καθώς έμεινε άθικτο το παρακείμενο βουνό  προς το κάστρο της Δέσπως. Επίσης, ελαχιστοποίησε τα κυκλοφοριακά προβλήματα, αφού δεν απαιτήθηκε η ανάγκη εκτροπής της κυκλοφορίας μέσω παράκαμψης.

Τις εργασίες παρακολούθησαν ο Περιφερειάρχης Ηπείρου κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης και ο Αντιπεριφερειάρχης Π. Ε. Πρέβεζας κ. Στράτος Ιωάννου, οι οποίοι σε δηλώσεις τους αναφέρθηκαν τόσο στο συγκεκριμένο έργο, όσο και στο πρόγραμμα που προωθεί η Περιφερειακή Αρχή για νέα έργα οδικών υποδομών στον παραλιακό άξονα.

Ο Περιφερειάρχης, μεταξύ άλλων, υπογράμμισε ότι «το έργο ήταν με προαίρεση στο έργο Καρτέρι – Πάργα. Αν δηλαδή, ήθελε το κατασκεύαζε ο ανάδοχος.  Εκπόνησε  μια καινούργια μελέτη που είχε μεγάλο όφελος  και για το Ελληνικό Δημόσιο και η οποία εγκρίθηκε μετά από τις παρεμβάσεις όλων προς το αρμόδιο Υπουργείο». Στη συνέχεια ευχαρίστησε όλους όσοι βοήθησαν στο έργο, με πρώτη την ανάδοχο εταιρία, η οποία, όπως επανέλαβε, έδωσε τη βέλτιστη λύση για την ίδια, τεχνικά αλλά και οικονομικά, για το Δημόσιο, καθώς επίσης και την επίβλεψη της ΕΥΔΕΜ/ΕΔΕ.

«Ευελπιστώ μέσα σε δύο μήνες να έχουν τελειώσει και οι υπόλοιπες εργασίες. Να δώσουμε μια λύση, που παίδευε και κόντευε η γέφυρα της Δέσπως να μοιάζει με το γεφύρι της Άρτας», πρόσθεσε ο Περιφερειάρχης.

«Σημαντικό έργο για την Περιφερειακή Ενότητα Πρέβεζας», χαρακτήρισε το έργο ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Στράτος Ιωάννου, τονίζοντας ότι μέσα σε αυτή την τριετία δίνεται λύση σε ένα πρόβλημα που υπάρχει εδώ και 15 χρόνια.

«Θέλω να πω ότι αντίθετα με ο, τι ακούγεται, το “προαίρεση” δεν σημαίνει ότι το έργο ήταν ενταγμένο στο ΕΣΠΑ. Έπρεπε να γίνουν σοβαρές συζητήσεις και σοβαρές συμφωνίες που έκανε ο Περιφερειάρχης, για να προχωρήσει το έργο. Προχώρησε και τελειώνει και πιστεύω τους επόμενους δύο μήνες να δοθεί στην κυκλοφορία», κατέληξε. Μετά τη σκυροδέτηση της γέφυρας, που ήταν το πιο δύσκολο και χρονοβόρο τμήμα του έργου, απομένει η εξυγίανση του εδάφους της σύνδεσης του δρόμου με αυτή και η κατασκευή αποστραγγιστικής τάφρου.

Νέα έργα στην παραλιακή
Το έργο της γέφυρας Δέσπως, είναι συνέχεια του έργου Καρτέρι – Πάργα, που δόθηκε στην κυκλοφορία τον περασμένο χρόνο. Η Περιφέρεια Ηπείρου, προωθεί όμως και νέα έργα για τον παραλιακό άξονα Πρέβεζας- Ηγουμενίτσας, προκειμένου να αναβαθμίσει το οδικό δίκτυο. Όπως ανέφεραν ο Περιφερειάρχης και ο Αντιπεριφερειάρχης, έχει ήδη ετοιμαστεί μελέτη για το τμήμα από Πάργα μέχρι Μεσοπόταμο και για τον κόμβο Λούτσας.

«Έχουμε κάνει τις πρώτες συζητήσεις με το Υπουργείο Υποδομών - Μεταφορών, ευελπιστούμε ότι θα δούνε ότι είναι ένα αναπτυξιακό έργο που πρέπει να υλοποιηθεί» είπε ο Περιφερειάρχης κ. Αλέξανδρος Καχριμάνης, που πρόσθεσε: «Μας ενδιαφέρει παρά πολύ το θέμα της παράκαμψης Ηγουμενίτσας μέχρι τα σύνορα στο Μαυρομάτι. Στον υπάρχοντα δρόμο από πλευράς συντήρησης έχουμε την πρώτη εργολαβία, που αφορά το δρόμο από Πάργα μέχρι Πρέβεζα και τον κόμβο Φραξύλα, στον οποίο θα τοποθετηθεί και φωτεινή σηματοδότηση.  Υπάρχουν τα χρήματα και τα έργα έχουν πάρει το δρόμο της δημοπράτησης».

Ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Πρέβεζας κ. Στράτος Ιωάννου, τόνισε ότι με τη διαγράμμιση και τη φωτεινή σηματοδότηση, θα λυθεί το μεγάλο πρόβλημα της κυκλοφοριακής φόρτισης που υπάρχει ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες στο κόμβο Φραξύλα.  Καταλήγοντας συμπλήρωσε ότι  «ο δρόμος Πάργα – Μεσοπόταμος μαζί με τον κόμβο Λούτσας, είναι σημαντικά θέματα για την περιοχή μας, καθώς με αυτόν τον οδικό άξονα θα λυθούν πολλά προβλήματα», ενώ υπενθύμισε ότι πέρυσι, με τη βοήθεια του Περιφερειάρχη,  λύθηκαν άμεσα και τα προβλήματα που είχαν προκληθεί με δύο καταπτώσεις, μετά την γέφυρα Δέσπως προς την Πάργα.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/loipa-odika-erga/item/23841-%CE%AE%CF%80%CE%B5%CE%B9%CF%81%CE%BF%CF%82-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%87%CF%89%CF%81%CE%AC-%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%BA%CE%B5%CF%85%CE%AE-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%AD%CF%86%CF%85%CF%81%CE%B1%CF%82-%CE%B4%CE%AD%CF%83%CF%80%CF%89%CF%82

Άκαρπη η συνάντηση ΠΝΟ – ακτοπλόων για τη νέα συλλογική σύμβαση εργασίας

Άκαρπη απέβη η συνάντηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ), με το Συνδέσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) και αντικείμενο την υπογραφή νέων Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, που έληξαν στα τέλη του 2013, σύμφωνα με το ΑΠΕ. 
Σύμφωνα με στελέχη της ΠΝΟ, στη συνάντηση τέθηκε για πρώτη φορά θέμα εφαρμογής ατομικών συμβάσεων εργασίας, μείωσης των μισθών του ξενοδοχειακού προσωπικού κατά 15% και μείωσης κατά το ήμισυ του ημερομισθίου, γι αυτούς που κάνουν αντικαταστάσεις συναδέλφων τους στα πλοία και σε αυτούς που βρίσκονται σε άδεια.
Η διοίκηση της ΠΝΟ απέρριψε ομόφωνα τις προτάσεις του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ). Στην τοποθέτησή του, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ναυτών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΝΕΝ) Αντώνης Νταλακογεώργος έκανε λόγο για «προκλητικές αξιώσεις των εφοπλιστών» και απέρριψε κατηγορηματικά τις θέσεις τους.

Όπως υποστήριξε η κατάρρευση της ακτοπλοΐας τα τελευταία χρόνια οφείλεται στο καθεστώς της απελευθέρωσης, με τραγικές συνέπειες για τα νησιά και τους κατοίκους τους, καθώς έχει συρρικνωθεί ο ακτοπλοϊκός στόλος και τα δρομολόγια, ενώ έχει καταργηθεί η 10μηνη λειτουργία και η επάνδρωση των ακτοπλοϊκών πλοίων.
Ακόμη ο κ. Νταλακογεώργος επεσήμανε τον κίνδυνο δημιουργίας μονοπωλιακών καταστάσεων στον χώρο της ακτοπλοΐας, που θα έχει δυσμενέστατες συνέπειες σε όλο το νησιωτικό σύμπλεγμα αλλά και στη ναυτική εργασία.
Σημειώνεται ότι όσον αφορά στο θέμα των συλλογικών συμβάσεων εργασίας στην ακτοπλοΐα και στην ποντοπόρο ναυτιλία, που έχουν λήξει, ο υπουργός Ναυτιλίας κ.Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, σε συνάντηση που είχε την Τετάρτη με τη διοίκηση της ΠΝΟ, εξέφρασε την πρόθεσή του να μην αλλάξει το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο και κάλεσε τα μέλη του σωματείου των ναυτικών να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι των συνομιλιών με τους εκπροσώπους του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας και της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, προκειμένου να μπορέσουν να βρουν μια κοινά αποδεκτή λύση και εργασιακή συμφωνία.

Ο Ιταλός Γκριμάλντι (Minoan Lines) ενδιαφέρεται για το car terminal του ΟΛΠ

Το ενδιαφέρον του για το car terminal του ΟΛΠ εξέφρασε ο ιταλικός όμιλος Grimaldi, δια μέσου των Μινωικών Γραμμών, οι οποίες αποτελούν θυγατρική εταιρεία. Με αφορμή το γεγονός ότι οι Μινωικές ανέλαβαν τη ναυτική και εμπορική πρακτόρευση των φορτηγών πλοίων (Ro-Ro, car και truck carriers), που ανήκουν ή είναι ναυλωμένα από τον Όμιλο Grimaldi στο λιμάνι του Πειραιά, στελέχη της εταιρείας επιβεβαίωσαν το ενδιαφέρον για το car terminal του ΟΛΠ.
Ο εκπρόσωπος του ομίλου Γκριμάλντι, Π. Κυπριανού σημείωσε ότι ο όμιλος αναμένει τις νομικές και άλλες εξελίξεις, αναφορικά με την αποκρατικοποίηση του ΟΛΠ, δεδομένου ότι επιθυμεί “ενεργό συμμετοχή” στο car terminal του οργανισμού, με τη μορφή σύμβασης παραχώρησης. Σύμφωνα με το ίδιο στέλεχος, ο ιταλικός όμιλος έχει παρουσία σε 30 car terminals.

Βάσει των στοιχείων της αρμόδιας διεύθυνσης, στο car terminal του ΟΛΠ διακινήθηκαν το 2012, 458.755 αυτοκίνητα - εμπορεύματα, έναντι 417.659 το 2011. Από αυτά, τα 403.970 ήταν διερχόμενα (transhipment) αυτοκίνητα, τα οποία στη συνέχεια μεταφέρθηκαν σε άλλα λιμάνια της Μεσογείου και τα 54.785 εισήχθησαν στην εγχώρια αγορά αυτοκινήτων.
Η μεταβολή της transhipment διακίνησης αυξήθηκε κατά 22,8%, ενώ της εγχώριας διακίνησης μειώθηκε κατά 38,2%. Tο car terminal διαθέτει χώρους 190.000 τ.μ., σύγχρονες υποδομές, με εφαρμογή ευρωπαϊκών προτύπων, έμπειρο και εξειδικευμένο στη μεταφόρτωση λιμενεργατικό προσωπικό και εάν τεθεί σε λειτουργία η σιδηροδρομική σύνδεση, έχει τις προϋποθέσεις να εξελιχθεί στο βασικότερο διαμετακομιστικό κέντρο της Ανατολικής Μεσογείου.

Συνολικές προβολές σελίδας