Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

Νέα Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από τον Άγιο Κωνσταντίνο μέχρι την Αρκίτσα

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν στον αυτοκινητόδρομο Π.Α.Θ.Ε και πιο συγκεκριμένα στην περιοχή μεταξύ Λογγού (Αγ. Κωνσταντίνου) και Αρκίτσας με στόχο την εκτέλεση εργασιών αποξήλωσης πινακίδας σήμανσης.
Ειδικότερα, την Πέμπτη 14 Απριλίου από τις 07:00 έως και τις 19:00 θα ισχύει αποκλεισμός του τμήματος Ανισόπεδος Κόμβος (Α/Κ) – Α/Κ Αρκίτσας, στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Αθήνα.
Κατά το ανωτέρω διάστημα, οι οδηγοί θα εξέρχονται του αυτοκινητοδρόμου στον Α/Κ Λογγού (Αγ. Κωνσταντίνου), όπου με τη χρήση κατάλληλων πληροφοριακών πινακίδων και μέσω του παράπλευρου οδικού δικτύου θα οδηγούνται στον Α/Κ Αρκίτσας, από όπου και θα επανεισάγονται σε αυτόν.
Τέλος κατά το ανωτέρω διάστημα, στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Λαμία, η κυκλοφορία θα διεξάγεται κανονικά από τη δεξιά λωρίδα, με την αριστερή να παραμένει αποκλεισμένη για τις ανάγκες εκτέλεσης των εν λόγω εργασιών.
Η Νέα Οδός έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των οδηγών, ενώ σχετικές προσωρινές σημάνσεις θα τοποθετηθούν µε στόχο την πλήρη ενημέρωσή τους τους.

Η Νέα Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται με τη σχετική σήμανση και να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από το εν λόγω τμήμα.

Χωρίς ταξί την Πέμπτη 14 Απριλίου. 24ωρη απεργία της ΠΟΕΙΑΤΑ

Σε 24ωρη προειδοποιητική απεργία προχωρούν την Πέμπτη 14 Απριλίου (ξεκινά από τις 5 το πρωί και θα διαρκέσει έως τις 5 το πρωί της Παρασκευής) οι  ιδιοκτήτες ταξί σε ολόκληρη την χώρα, οι οποίοι διαμαρτύρονται για τις νέες φορολογικές ρυθμίσεις που προωθεί η κυβέρνηση.
Σύμφωνα με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Ιδιοκτητών-Αυτοκινητιστών Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ), οι ρυθμίσεις αυτές "θα αφανίσουν τον ήδη εξαθλιωμένο κλάδο των ταξί",  καθώς εάν εφαρμοστεί το νέο φορολογικό σχέδιο «τα περίπου 30.000 ταξί της χώρας θα κληθούν να σηκώσουν το τεράστιο βάρος των 20.000.000 ευρώ».
Οι ιδιοκτήτες των ταξί ζητούν  να μειωθεί ο ΦΠΑ στο 13%, να μειωθεί ο συντελεστής φορολόγησης (26%), όπως και ο αντίστοιχος της προείσπραξης των φόρων, οι εισφορές προς τον ΟΑΕΕ να είναι αντίστοιχες του εισοδήματος, να θεσπιστεί αφορολόγητο όριο 12.000 ευρώ, να παραταθεί η λειτουργία των σημερινών ταμειακών μηχανών μέχρι την εγκατάσταση των νέων ταμειακών και την ομαλοποίηση της αγοράς.


Ολυμπία Οδός: Αναλογικό σύστημα διοδίων από το 2017 υπόσχεται το Υπουργείο

Αναλογικό σύστημα πληρωμής διοδίων θα εφαρμοστεί στην Ολυμπία Οδό μετά τον Μάρτιο του 2017, όποτε και προβλέπεται να παραδοθεί ο αυτοκινητόδρομος Πατρών-Κορίνθου, δήλωσε σήμερα στην Πάτρα ο γραμματέας του υπουργείου Υποδομών Γιώργος Δέδες.
Όπως εξήγησε στη συνέχεια, "οι τελικές συμφωνίες με τους παραχωρησιούχους προβλέπουν την εφαρμογή ενός μεικτού συστήματος, ώστε να υπάρξει δίκαιη κατανομή των τελών των διοδίων, αλλά και διευκολύνσεις, σαν και αυτές που εφαρμόστηκαν στην συμφωνία που κάναμε στον "Μωρέα"".
Δηλαδή, όπως ανέφερε ο Γιώργος Δέδες "δωρεάν μετακινήσεις των ατόμων με ειδικές ανάγκες και άλλα μεγάλα εκπτωτικά πακέτα για αυτούς που μετακινούνται σε καθημερινή βάση για να πάνε στη δουλειά τους, καθώς και κλιμακωτές εκπτώσεις, ανάλογα με τον αριθμό διελεύσεων".
Σε αυτό το σημείο ο Γιώργος Δέδες τόνισε ότι "οι συμφωνίες που επιτυγχάνουμε με τους παραχωρησιούχους, θα είναι ικανοποιητικές για τους πολίτες και την κοινωνία".
Όσον αφορά στα έργα που πραγματοποιούνται στην εθνική οδό Πατρών-Κορίνθου, ο γραμματέας Υποδομών είπε ότι "βρισκόμαστε στην αιχμή μιας μεγάλης προσπάθειας που γίνεται για την έγκαιρη παράδοση του αυτοκινητόδρομου", προσθέτοντας ότι "ο Μάρτιος του 2017 είναι μία πιεστική, αλλά εφικτή ημερομηνία για την παράδοση των μεγάλων έργων".
"Αυτή τη στιγμή έχουμε σαν δεδομένο", συνέχισε ο Γιώργος Δέδες, ότι "οι κατασκευαστές, οι παραχωρησιούχοι και το υπουργείο Υποδομών, έχουμε συμφωνήσει και γραπτώς σε εφικτά χρονοδιαγράμματα, που μέσω διαδικασιών εντατικοποίησης των εργασιών, θα μας οδηγήσουν στην παράδοση και της "Ολυμπίας" οδού και της "Ιονίας" οδού τον Μάρτιο του 2017, ώστε η χώρα να αποφύγει τα πρόστιμα και τις επιστροφές των ενισχύσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση". Και κυρίως, όπως υπογράμμισε, "να πάψει η ταλαιπωρία των πολιτών, που τόσα χρόνια υφίστανται τις αρνητικές συνέπειες αυτών των έργων".
Όσον αφορά στο χρονοδιάγραμμα, τόνισε ότι είναι εφικτό, ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο, ενώ σχετικά με την χρηματοδοτική ροή, είπε ότι "είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της κατασκευής αυτών των έργων, που το Δημόσιο δεν χρωστάει ούτε ένα λεπτό του ευρώ στους παραχωρησιούχους και στους κατασκευαστές".
Αναφερόμενος στις εργασίες για την εθνική οδό Πατρών-Πύργου, ο Γιώργος Δέδες είπε ότι "εξελίχθηκαν οι δύο πρώτες δημοπρατήσεις και προχωράμε στην τρίτη, αλλά είχαμε την ατυχία να υπάρχει η αποχή των μηχανικών από τα όργανα των δημοπρατήσεων και των προκηρύξεων των διαγωνισμών".
Όμως, όπως σημείωσε, "είμαστε έτοιμοι να αναπληρώσουμε χρονικά το έδαφος που χάθηκε, κάνοντας πλέον τις δημοπρατήσεις ανά 20 ημέρες και όχι ανά μήνα, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί, ώστε στις αρχές του φθινοπώρου, όπως είχαμε προαναγγείλει, να έχουμε ολοκληρώσει τις επτά από τις οκτώ συνολικά δημοπρατήσεις".
Σχετικά με την όγδοη δημοπράτηση που αφορά την περιοχή των Πατρών, ο Γιώργος Δέδες είπε ότι "θα συζητήσουμε για την πιθανή νότια χάραξη, ώστε να δούμε αν είναι εφικτό αυτό το έργο και με ποιους όρους μπορεί να πραγματοποιηθεί, στο πλαίσιο του παρόντος χρονικού σχεδιασμού".

Ζημιές 19 εκατ. για την προβλήτα Ι του ΟΛΠ. Παραμένουν σε κέρδη κρουαζιέρα, car terminal και ακτοπλοΐα

Ζημιές 19 εκατ. παρουσίασε, πέρσι, η προβλήτα Ι του ΟΛΠ, απόρροια της μεγάλης μείωσης του κύκλου εργασιών κατά 42,3%.
Αντίθετα, παραμένουν σε κέρδη το car terminal, παρά την οριακή πτώση των εσόδων, αλλά και οι τομείς της κρουαζιέρας και της ακτοπλοΐας, που παρουσίασαν πέρσι άνοδο πωλήσεων.
Της Βάσως Βεγιάζη 
Ειδικότερα, η προβλήτα Ι του ΟΛΠ παρουσίασε, πέρσι, έσοδα 13,42 εκατ., έναντι 23,28 εκατ. το 2014 και ζημιές 19 εκατ. 
Η προβλήτα Ι του ΟΛΠ διακίνησε 293.353 teu, καταγράφοντας μείωση για δεύτερο έτος (2014: 598.255 teu), μετά από τέσσερις συνεχείς χρονιές αύξησης (2010 – 2013).
Αντίστοιχα, το car terminal έσοδα 10,51 εκατ., έναντι 11,88 εκατ. το 2014, παραμένοντας σε κερδοφορία (1,18 εκατ.). Στο σταθμό αυτοκινήτων, το 2015 πραγματοποιήθηκαν συνολικά 341.386 κινήσεις οχημάτων, ενώ το 2014 είχαν πραγματοποιηθεί 359.665 κινήσεις οχημάτων.
Όσον αφορά το εγχώριο φορτίο, η θετική αναστροφή της κατάστασης που παρουσιάστηκε τα έτη 2013 και 2014 αναχαιτίστηκε οριακά το 2015, αφού κατά το έτος αυτό υπήρξε μείωση, σε σχέση με το 2014 κατά 1,69% (82.593 οχήματα το 2015, έναντι 84.017 οχημάτων το 2014), λόγω των συνεπειών της επιβολής των capital controls και της περαιτέρω επιδείνωσης της ρευστότητας της οικονομίας 2015.
Η κρουαζιέρα παρουσίασε έσοδα 12 εκατ., έναντι 11,9 εκατ. το 2014 και κέρδη 0,81 εκατ. Tο 2015 ο Πειραιάς κατέγραψε 1.678.490 διελεύσεις επιβατών, έναντι 1.854.916 διελεύσεων επιβατών κρουαζιέρας το 2014, μειωμένες κατά 9,51%.
Ωστόσο, οι επιβάτες που ξεκίνησαν ή ολοκλήρωσαν την κρουαζιέρα τους στον Πειραιά (homeporting) ανήλθαν σε 284.246, αυξημένοι κατά 11% περίπου σε σχέση με το 2014, γεγονός που έχει θετικό αντίκτυπο, όχι στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας, αλλά και στην τουριστική βιομηχανία της χώρας.
Τέλος, η ακτοπλοΐα είχε έσοδα 10,47 εκατ., έναντι 9,64 εκατ. το 2014, με κέρδη 1,1 εκατ. Στον τομέα της ακτοπλοΐας, η διακίνηση - από τον Κεντρικό Λιμένα Πειραιά - ανήλθε το 2015 σε 8.391.632 επιβάτες, καταγράφοντας αύξηση 3,68%, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά (2014: 8.093.501 επιβάτες).
Η αύξηση αυτή είναι πολύ σημαντική, όχι μόνο για το ποσοστό βελτίωσης αυτό καθ’ αυτό, αλλά γιατί καταγράφεται για δεύτερη φορά, μετά από τέσσερα συνεχή έτη μείωσης. Στο πορθμείο Περάματος, η διακίνηση, το 2015, ανήλθε σε 7.417.892 επιβάτες, μειωμένη κατά 14,61%, σε σχέση με το έτος 2014 (2014: 8.687.078 επιβάτες).

Συνολικές προβολές σελίδας