Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

Διόδια με το χιλιόμετρο στην Εγνατία Οδό

Αναλογικά διόδια θα εφαρμοστούν άμεσα στην Εγνατία. Αυτό σημαίνει ότι τα τέλη που καταβάλλονται από τους οδηγούς στους σταθμούς διοδίων θα είναι ανάλογα με την απόσταση που διανύουν στον εν λόγω αυτοκινητόδρομο.

Πρόκειται για ηλεκτρονικό σύστημα διοδίων, με το οποίο οι χρήστες του αυτοκινήτοδρομου δεν είναι αναγκασμένοι να κάνουν πυκνές στάσεις για πληρωμές διοδίων, ανά 50-60 χλμ και κυρίως δεν θα υπάρχει αναντίστοιχη χρέωση για μικρότερες ή μεγαλύτερες διαδρομές σύμφωνα με τον«Ελεύθερο Τύπο».




Με το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα η χρέωση θα γίνεται όταν το όχημα εξέρχεται από τον αυτοκινητόδρομο, που σημαίνει ότι σε κάθε έξοδο της Εγνατίας θα υπάρχουν τέτοια συστήματα.

Σήμερα επί της Εγνατίας λειτουργούν έξι σταθμοί διοδίων στην Τύρια, στο Μαλακάσι, στον Πολυμυλο Κοζάνης, στην Ανάληψη, στη Μουσθένη Καβάλας και στον Ίασμο Κομοτηνής. Το τέλος διέλευσης για τα δίκυκλα είναι 1,70 ευρώ, για τα Ι.Χ. 2.40 ευρώ, για τα φορτηγά 6 ευρώ και για τα βαρέα οχήματα 8,40 ευρώ.

Υπενθυμίζεται ότι από τον Αύγουστο του 2012 έχουν μεταβιβαστεί τα δικαιώματα λειτουργίας, συντήρησης και εκμετάλλευσης της Εγνατίας Οδού στο ΤΑΙΠΕΔ, προκειμένου να δρομολογηθούν οι διαδικασίες παραχώρησης σε ιδιώτες επενδυτές για περίοδο μέχρι και 40 χρόνια.

Πηγή: thessalianews.gr

Συνολικές επενδύσεις, ύψους 1,2 εκατ. ευρώ, από τον όμιλο FDL για το 2014

Σε επενδύσεις, ύψους 800.000 ευρώ, έχει προχωρήσει μέχρι τώρα η ελληνική Foodlink ΑΕ, που ανήκει στον Όμιλο FDL, με τις συνολικές επενδύσεις σε επίπεδο ομίλου για το σύνολο του έτους να υπολογίζονται στα 1,2 εκατ. ευρώ.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, η Foodlink επέκτεινε τους αποθηκευτικούς χώρους κατάψυξης και ψύξης, ενώ παράλληλα τον Ιούλιο του 2014 ξεκίνησε και η λειτουργία νέου κέντρου διανομής αποθήκευσης ξηρού φορτίου, εμβαδού 10.000 m2, στην περιοχή της Μάνδρας Αττικής.

Έχοντας ήδη πραγματοποιήσει επενδύσεις της Transport Link AE ύψους 400.000 ευρώ για αγορά νέων φορτηγών τεχνολογίας EURO 6, οι συνολικές επενδύσεις του Ομίλου FDL θα ανέρχονται για το 2014 στο ποσό του 1.200.000 ευρώ.

Στα 18,5 εκατ. τα έσοδα του ομίλου Foodlink το α’ εξάμηνο

Υπενθυμίζεται ότι, ο Όμιλος FDL βελτίωσε τις πωλήσεις του, το πρώτο εξάμηνο του 2014, ως συνέπεια των νέων συνεργασιών, οι οποίες ξεκίνησαν το δεύτερο εξάμηνο του 2013.

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις του Ομίλου, το α’ εξάμηνο του 2014 χαρακτηρίζεται από σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών, τόσο της FOODLINK σε ποσοστό 12,6%, όσο και του Ομίλου FDL, σε ποσοστό 10%. Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών της Foodlink, το α΄ εξάμηνο του 2014, έφτασε τα 14 εκατ. και του ομίλου τα 18,5 εκατ.

Ιδιαίτερα σημαντική είναι, επίσης, η αύξηση του EBITDA σε ποσοστό 45%, με αποτέλεσμα, για την FOODLINK, να ανέρχεται στα 1.163 χιλ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2014, έναντι 801 χιλ. ευρώ το αντίστοιχο του 2013, επιβεβαιώνοντας τις προσδοκίες της διοίκησης για σαφώς καλύτερα αποτελέσματα κατά την τρέχουσα χρήση.

Τα κέρδη προ φόρων για τη μητρική εταιρεία κυμαίνονται σε χαμηλά επίπεδα και συγκεκριμένα στο ύψος των 90 χιλ. ευρώ, ελαφρώς μειωμένα σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Τα χαμηλά κέρδη οφείλονται στο γεγονός ότι κατεγράφησαν ζημιές για την εταιρεία, ύψους 344 χιλ. ευρώ, λόγω αποτίμησης συμμετοχής της στην Τράπεζα Αττικής.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/logistics/item/8975-synolikes-ependyseis-1-2-ekat-evro-apo-ton-omilo-fdl-gia-to-2014.html

Aκτίνες Χ στα τελωνεία, έως τα τέλη του 2015



Εγκατάσταση ακτίνων Χ στα τελωνεία, στο δεύτερο εξάμηνο του 2015, για την πάταξη του λαθρεμπορίου, αποφάσισε το υπουργείο Ανάτπυξης, καθώς σύμφωνα με στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, η ετήσια διαφυγή εσόδων, μόνο από τα καπνικά προϊόντα, υπολογίζεται στα 650 με 700 εκατ. ευρώ.

Το θέμα απασχόλησε τη συνάντηση του υφυπουργού Ανάπτυξης Νότης Μηταράκης με τη Γενική Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, Κατερίνα Σαββαϊδου και, όπως ανακοίνωσαν, αμέσως μετά η λειτουργία του συστήματος θα προωθηθεί άμεσα με τη διαδικασία της Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), όπως μετέδωσε το ΑΠΕ.

Η Διυπουργική Eπιτροπή θα συνεδριάσει στις αρχές Οκτωβρίου και εκτιμάται ότι, νωρίτερα από το τέλος του έτους, θα ξεκινήσει ο διαγωνισμός και θα εγκατασταθούν τα πρώτα 10 συστήματα στο δεύτερο εξάμηνο του 2015.

Το σύστημα, με συνολικό προϋπολογισμό 30 με 40 εκατ. ευρώ θα εγκατασταθεί στα λιμάνια και τις μεγάλες πύλες ειδόδου της χώρας και θα αφορά και αυτοκινούμενη τεχνική υποστήριξη, προκειμένου να περιοριστούν κατά το δυνατόν οι φυσικοί έλεγχοι.

Ο κ. Μηταράκης μετά τη συνάντηση δήλωσε ότι η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων υπέβαλε πρόταση προς την αρμόδια Ειδική Γραμματεία του υπουργείου Ανάπτυξης για την υλοποίηση του έργου «Ολοκληρωμένο Σύστημα - Υπηρεσίες Καταγραφής Διερχόμενων Οχημάτων και Ανίχνευσης Φορτίων» στα τελωνεία της χώρας (x-ray scanners), με τη διαδικασία της Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).

Μέσω ΣΔΙΤ ο διαγωνισμός

«Το έργο θα είναι υπό δημόσιο έλεγχο και ο ιδιώτης ανάδοχος θα χρηματοδοτήσει την κατασκευή, προμήθεια, θα είναι υπεύθυνος για τη μακροχρόνια καλή λειτουργία του συστήματος για 12 έτη. Θα αμείβεται στη βάση της λειτουργικότητας του συστήματος από το ελληνικό δημόσιο.

Η υλοποίηση και εφαρμογή της σχετικής Σύμπραξης Δημόσιου - Ιδιωτικού Τομέα, εκτός από την εξασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας των συστημάτων μέσω των προσφερόμενων υπηρεσιών στο επιθυμητό επίπεδο ποιότητας, αναμένεται να ενδυναμώσει τους ελεγκτικούς μηχανισμούς και τις σχετικές διαδικασίες» δήλωσε ο υφυπουργός.

Ο κ. Μηταράκης υπογράμμισε ότι δεν υπάρχει καμία ανοχή στο λαθρεμπόριο και επισήμανε: «Αντίθετα, υπάρχει η πλήρης πολιτική βούληση για την πάταξη του λαθρεμπορίου, σε κάθε μορφή, όπως αποδεικνύεται και σήμερα».

Από την πλευρά της, η κυρία Σαββαΐδου είπε: «Με την υλοποίηση του έργου των αυτοκινούμενων ανιχνευτικών συστημάτων ελέγχου μέσω ΣΔΙΤ, η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων θα ενισχύσει το οπλοστάσιό της για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου.

Η αύξηση του ποσοστού διενεργούμενων μη παρεμβατικών ελέγχων επί των διακινούμενων φορτίων θα οδηγήσει στη μείωση των δομών παραβατικότητας, στον περιορισμό των διαφυγόντων εσόδων του Δημοσίου, στη βελτίωση του ρυθμού διεκπεραίωσης των τελωνειακών διαδικασιών, καθώς και στην ανάπτυξη της υγιούς επιχειρηματικότητας με θετικό αντίκτυπο στη διεθνή ανταγωνιστικότητα της χώρας».

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/logistics/item/8950-aktines-x-tha-leitourgoyn-sta-teloneia-eos-ta-teli-tou-2015-me-kostos-30-40-ekat.html

Συνάντηση Παναγιώτη Μίχαλου με τον πρόεδρο της Hyundai Heavy Industries

Την εδραιωμένη συνεργασία μεταξύ Κορέας και Ελλάδας, στον ναυτιλιακό τομέα και τις δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης των επιχειρηματικών σχέσεων, με βάση τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται με την αναβάθμιση της γεωπολιτικής σημασίας της χώρας μας, τόνισε ο γενικός γραμματέας Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων (ΔΟΣ), Παναγιώτης Μίχαλος, κατά τη συνάντηση που είχε, σήμερα, με τον πρόεδρο της Hyundai Heavy Industries, Oi-Hyun KIM και τον αντιπρόεδρο της ίδιας εταιρείας, Y.D PΑΡΚ, στο πλαίσιο της επίσκεψης του στην Κορέα, όπου ηγείται επιχειρηματικής αποστολής των Ελλήνων Κατασκευαστών Ναυτιλιακού Εξοπλισμού (HEMEXPO).

Ειδικότερα, ο κ. Μίχαλος υπογράμμισε τη σημασία της ένταξης των ελληνικών εταιρειών ναυτιλιακού και ναυπηγικού εξοπλισμού στους καταλόγους προμηθευτών της Hyundai, με την ευκαιρία της συμμετοχής εταιρειών μελών της HEMEXPO στην έκθεση Marine Tech 2014 που ξεκινά στις 29 Σεπτεμβρίου, στην πόλη Changwon, στο πλαίσιο της οποίας θα πραγματοποιηθούν επιχειρηματικές συναντήσεις, μεταξύ των κορεατικών ναυπηγείων και των Ελλήνων εκθετών.

Παράλληλα, όπως μετέδωσε το ΑΠΕ, αναφέρθηκε στις δυνατότητες μεταφοράς μέρους των δραστηριοτήτων των ναυπηγείων της Hyundai στην Ελλάδα, με κοινά έργα ναυπήγησης ή επισκευής πλοίων σε ελληνικά ναυπηγεία, επισημαίνοντας ότι η Ελλάδα θα μπορούσε να γίνει κόμβος για παρόμοιες δραστηριότητες σε όλη την ευρύτερη περιοχή.

Τέλος ο κ. Μίχαλος ζήτησε, από τους συνομιλητές του να συνεκτιμήσουν τις νέες συνθήκες που διαμορφώνονται στην Ελλάδα, αφενός με τη συνεχιζόμενη αναβάθμιση του Πειραιά, ο οποίος έχει μετατραπεί σε παγκόσμιας εμβέλειας κόμβο logistics και αφετέρου με τις εξελίξεις στον τομέα της ενέργειας, που αναβαθμίζουν τη γεωπολιτική της σημασία, χάρη στις οποίες η χώρα μας έχει όλες τις προϋποθέσεις να αποτελέσει ευρύτερο επιχειρησιακό κόμβο, μέσω του οποίου εταιρείες μπορούν να προωθήσουν τις δραστηριότητες τους στη Ν.Α. Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/8966-synantiseis-ellinon-kataskevaston-naftiliakoy-eksoplismoy-stin-korea.html

Επιμένουν οι Έλληνες μεταφορείς για αποζημιώσεις από το ρωσικό εμπάργκο

Oι Έλληνες μεταφορείς δεν το βάζουν κάτω. Έτσι, στις αρχές Οκτωβρίου, αντιπροσωπεία της ΟΦΑΕ, με επικεφαλής τον πρόεδρο της Ομοσπονδίας Απόστολο Κενανίδη θα έχει, εκ νέου, συναντήσεις στις Βρυξέλλες, με αντικείμενο την αποζημίωση των Ελλήνων ιδιοκτητών φορτηγών από το ρωσικό εμπάργκο.

Του Φώτη Φωτεινού

Η ομοσπονδία θα έχει συνάντηση με κοινοτικούς αξιωματούχους, αρμόδιους για θέματα μεταφορών (Επιτροπή Μεταφορών της ΕΕ), αλλά και με Έλληνες ευρωβουλευτές, οι οποίοι, με ερωτήσεις τους, στο ευρωκοινοβούλιο έχουν ταχθεί στο πλευρό των μεταφορέων.

Οι Έλληνες ευρωβουλευτές και η ΟΦΑΕ καλούν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να συμπεριλάβει, τον εν λόγω κλάδο, στους φορείς που θα λάβουν χρηματοδοτική ενίσχυση για τις οικονομικές απώλειες, λόγω του ρωσικού εμπάργκο, προκειμένου να υπάρξει προσωρινή αντιστάθμιση των επιπτώσεων της υφιστάμενης κατάστασης.

Σύμφωνα με στελέχη της ΟΦΑΕ, οι Ελληνες αυτοκινητιστές έχουν υποστεί σημαντική ζημιά, ωστόσο, μέχρι στιγμής, οι εξαγγελίες, τόσο της Κομισιόν, όσο και της ελληνικής κυβέρνησης, δεν τους περιλαμβάνουν ανάμεσα σε αυτούς που θα λάβουν αποζημίωση.

Όπως τονίζει ο πρόεδρος της ΟΦΑΕ, Απόστολος Κενανίδης, η ζημιά σε ετήσια βάση μπορεί να υπερβεί ακόμη και τα 10 εκατ. ευρώ, ενώ 290 και πλέον αυτοκινητιστές αντιμετωπίζουν το φάσμα της ανεργίας. Μάλιστα, η ομοσπονδία έχει αποστείλει γράμμα προς τις αντίστοιχες της Ιταλίας, της Ισπανίας και της Πολωνίας για τη σύσταση κοινού μετώπου.

Αποζημιώσεις είχαν δοθεί από το εμπάργκο στην πρώην Γιουγκοσλαβία 

Ως βασικό επιχείρημά της, η ΟΦΑΕ προβάλλει το γεγονός ότι, στο παρελθόν, η ΕΕ με νομοθετικές πράξεις (Κανονισμός (ΕΟΚ) αριθ. 525/92, Κανονισμός (ΕΟΚ) αριθ. 266/93, Κανονισμός (ΕΚ) αριθ. 811/95) ενέκρινε στους Έλληνες μεταφορείς ενισχύσεις, προκειμένου να τους αποζημιώσει για τα επιπλέον χιλιόμετρα που έπρεπε να διανύσουν, εξαιτίας του εμπάργκο στην πρώην Γιουγκοσλαβία.

Γενικότερα, στις συναντήσεις με τους κοινοτικούς αξιωματούχους, η ΟΦΑΕ θα υποστηρίξει ότι η απαγόρευση εισαγωγής προϊόντων ευρωπαϊκής προέλευσης, που ανακοίνωσε η Ρώσικη Ομοσπονδία, έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα στην εξαγωγική δραστηριότητα ορισμένων κρατών – μελών, όπως η Ελλάδα, λαμβάνοντας υπόψη ότι το 40% των ελληνικών εξαγωγών, σε αγροτικά προϊόντα, κατευθύνεται στη Ρωσία.

Προκειμένου να ενισχύσει την διαπραγματευτική της ισχύ, η ΟΦΑΕ θα έχει συναντήσεις και με τους υπουργούς Ανάπτυξης Νίκο Δένδια και Μεταφορών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη, στους οποίους θα κάνει εκτενή ενημέρωση για τη δραματική κατάσταση που βιώνει ο κλάδος (άνω του 50% του στόλου είναι ακινητοποιημένο), ο οποίος πλήττεται από την παράνομη μεταφορά, την οικονομική κρίση και την υπερφορολόγηση.

Ειδικά, στον υπουργό Ανάπτυξης, η ομοσπονδία θα παραθέσει σειρά προτάσεων για τον εκσυγχρονισμό των μεταφορέων σε μεγαλύτερα σχήματα, ζητώντας χρηματοδοτικές – κεφαλαιακές διευκολύνσεις. «Η πολιτεία θα πρέπει να λάβει υπόψη τις μεγάλες οικονομικές εκκρεμότητες προς τις εφορίες και τα ασφαλιστικά ταμεία του κάθε μεταφορέα, λόγω της ανεργίας και της υπολειτουργίας του κλάδου.

Για παράδειγμα, δίνοντας κίνητρα για τη δημιουργία μεγάλων εταιριών, παρακάμπτοντας τις οφειλές προς τον ασφαλιστικό φορέα και την εφορία και παρέχοντας κεφάλαια εκκίνησης», υποστηρίζει ο κ. Κενανίδης, αποσαφηνίζοντας ότι «η πολιτεία οφείλει να δώσει τη δυνατότητα και στους υπάρχοντες αυτοκινητιστές, ώστε να κάνουν μεταβολή της εταιρίας ή του οχήματός τους, χωρίς να απαιτείται ρύθμιση ή εξόφληση των ασφαλιστικών τους εισφορών, εφόσον δεν αποσύρονται από το επάγγελμα ή ακόμη να δώσει τη δυνατότητα ρύθμισης σε αυτοκινητιστές που θέλουν να πουλήσουν το όχημά τους και να αποσυρθούν από το επάγγελμα ή να συνταξιοδοτηθούν».

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/logistics/item/8967-epimenoun-oi-ellines-metaforeis-gia-apozimioseis-apo-to-rosiko-empargko.html

Τα Ψαρά προστίθενται στο δρομολόγιο Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη της HSW

Η Hellenic Seaways ανακοίνωσε ότι, από την Τετάρτη 1 Οκτωβρίου, μέχρι και την Τετάρτη 15 Οκτωβρίου 2014, προστίθεται εκτάκτως νέο λιμάνι προσέγγισης, τα Ψαρά, μια φορά την εβδομάδα στο δρομολόγιο Πειραιάς- Χίος – Μυτιλήνη  που ήδη εκτελεί το πλοίο "ΑΡΙΑΔΝΗ".

Στο πλαίσιο αυτό, το πλοίο θα αναχωρεί κάθε Τετάρτη από Πειραιά για Ψαρά-Χίο-Μυτιλήνη, ενώ κάθε Πέμπτη θα ξεκινά από Μυτιλήνη για Χίο-Ψαρά-Πειραιά.

Η τροποποίηση του υπάρχοντος δρομολογίου Πειραιάς – Χίος -Μυτιλήνη με την προσθήκη νέου λιμανιού προσέγγισης στα Ψαρά, αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της εταιρικής φιλοσοφίας και της υπεύθυνης κοινωνικής λειτουργίας της Hellenic Seaways, όντας στο πλάι των τοπικών κοινωνιών με την παροχή άρτιων υπηρεσιών ταξιδιού σε όλους τους επιβάτες της.

Το «Αριάδνη», το μεγαλύτερο Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο σε χωρητικότητα γκαράζ της ελληνικής ακτοπλοΐας, μετασκευάστηκε στην Ελλάδα το 2007 και πραγματοποίησε το πρώτο του ταξίδι στις 25 Σεπτεμβρίου 2007. Έκτοτε έχει μεταφέρει 400.000 επιβάτες, 44.000 Ι.Χ., 16.000 φορτηγά οχήματα και 11.000 δίκυκλα οχήματα.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/8972-ta-psara-prostithentai-sto-dromologio-peiraias-xios-mytilini-tis-hsw.html

Συνολικές προβολές σελίδας