Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2016

Μνημόνιο ΕΡΓΟΣΕ-Ολυμπίας Οδού για την απεμπλοκή της Κορίνθου-Πατρών με το τρένο

Το μεγάλο έργο της μετατροπής Κορίνθου-Πάτρων σε κλειστό αυτοκινητόδρομο προχωρά και αισίως εισερχόμαστε στον 8 χρόνο κατασκευής. Τα περυσινά προβλήματα που έφεραν για μία ακόμα φορά τα έργα σε πολύμηνη αδράνεια έχουν λυθεί, όμως χρονικά είμαστε πραγματικά στο "κυνήγι".

Σε αρκετά σημεία οι εργασίες δείχνουν να προχωρούν με έντονους ρυθμούς ενώ την ίδια ώρα σύμφωνα με πληροφορίες του ypodomes.com ετοιμάζεται η υπογραφή ενός μνημονίου μεταξύ ΕΡΓΟΣΕ και Ολυμπίας Οδού για να διευθετηθούν τα προβλήματα της συνάντησης σιδηρόδρομου-αυτοκινητόδρομου και να ξεκαθαρίσει ποιος επεμβαίνει που.

Αυτό το μνημόνιο θα έχει ως στόχο την επιτάχυνση και ολοκλήρωση των συμπλοκών και την ευτυχή ολοκλήρωση του οδικού άξονα μέχρι τον Μάρτιο του 2017 που είναι πλέον ο μεγάλος στόχος. Να θυμίσουμε πως από πέρυσι το καλοκαίρι με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών, η Ολυμπία Οδός ανέλαβε την 3 από  τα οκτώ σημεία που ο δρόμος συναντάται με τις γραμμές του ΟΣΕ, έναντι 9,7 εκατ. ευρώ. Το κυριότερο σημείο είναι η κατασκευή γέφυρας με ανοίγματα στις Καμάρες, με την οποία το Δημόσιο θα αποφύγει μια ιδιαίτερα δαπανηρή λύση την εκ των υστέρων κατασκευή της άνω διάβασης  για το τρένο, με τον αυτοκινητόδρομο σε λειτουργία.

Η «συνάντηση» του υπό κατασκευήν αυτοκινητόδρομου Κορίνθου – Πάτρας με τη σιδηροδρομική γραμμή υψηλών ταχυτήτων ήταν ένα ζήτημα γνωστό ήδη από την περίοδο σχεδιασμού του έργου.

Σε 4 σημεία που συναντά ο αυτοκινητόδρομος τις σιδηροδρομικές γραμμές θα επιληφθεί η ΜΕΤΚΑ που έχει αναλάβει από την ΕΡΓΟΣΕ το τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη.


Μέχρι το καλοκαίρι σύμφωνα με τελευταία δημοσιεύματα δεν θα έχουμε παράδοση σε κάποιο τμήμα παρότι από το Υπουργείο υπήρχαν το τελευταίο διάστημα διαρροές για λειτουργία τουλάχιστον ενός τμήματος.

Από το Φθινόπωρο και μετά όταν πλέον ο χρόνος θα είναι ασφυκτικά λίγος, θα φανεί το κατά πόσο θα επιτευχθεί η ολοκλήρωση των τμημάτων  μήκους 120χλμ.

Νίκος Καραγιάννης - ypodomes.com

Νέος Γενικός Γραμματέας Λιμένων ο Χρήστος Λαμπρίδης

Από το γραφείο του υπουργού Ναυτιλίας ανακοινώθηκε ότι ο Γενικός Γραμματέας Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων του υπουργείου Ναυτιλίας Αθανάσιος Χριστόπουλος, υπέβαλε, για προσωπικούς λόγους, την παραίτησή του στον Υπουργό, ο οποίος την έκανε δεκτή και τον ευχαρίστησε, για τη μέχρι τώρα συνεργασία του.
Τα καθήκοντα του νέου Γενικού Γραμματέα Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, αναλαμβάνει ο κ.Χρήστος Λαμπρίδης, υπάλληλος από το 2003 της Γενικής Γραμματείας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, προσληφθείς με διαδικασία υπό την εποπτεία του ΑΣΕΠ, στέλεχος με ευθύνη σε θέματα λιμενικής πολιτικής και διεθνών σχέσεων στους λιμένες.
O Χρήστος Λαμπρίδης γεννήθηκε το 1970 στον Πειραιά. Είναι οικονομολόγος, Διδάκτορας Λιμενικής Οικονομίας και Διοίκησης. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Σχεδιασμό και στην Πολιτική των Μεταφορών στο Πανεπιστήμιο του Newcastle.
Εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στο αντικείμενο της Λιμενικής Οικονομίας και Διοίκησης στο Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά.
Από τον Απρίλιο έως τον Αύγουστο του 2015 διετέλεσε Διευθυντής του γραφείου του Αναπληρωτή Υπουργού Ναυτιλίας στο Υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού. Το 2014 εκλέχθηκε Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Κερατσινίου - Δραπετσώνας.

Συνολικές προβολές σελίδας