Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Nissan: Δυναμικό comeback στα ελαφρά φορτηγά με το ΝΤ500

Το ξεκίνημα της παραγωγής του νέου ελαφρού φορτηγού της ΝΤ500 στο εργοστάσιο της Avila στην Ισπανία, γιόρτασε η Nissan.


Η ιαπωνική εταιρεία πήρε την απόφαση να επανέλθει στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων με το νέο της μοντέλο ΝΤ500. Βασικός στόχος της είναι η καθιέρωσή της στην εν λόγω αγορά. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι επένδυσε 100 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιό της στην περιοχή Avila της Ισπανίας ώστε να αναπτυχθεί και να ξεκινήσει η παραγωγή του νέου φορτηγού.
Σύμφωνα με τις προβλέψεις της Nissan, ο αριθμός των φορτηγών που θα παράγονται ετησίως θα φτάσει τις 2.500 μονάδες. Το ΝΤ500 θα είναι διαθέσιμο αρχικά σε επιλεγμένο δίκτυο πωλήσεων που θα περιλαμβάνει τη Γαλλία, το Βέλγιο, την Ιταλία, την Ισπανία, το Λουξεμβούργο και την Ολλανδία.

Παρουσίαση του ΝΤ500

Το νέο μοντέλο της Nissan ανήκει στην κατηγορία ελαφρών φορτηγών με μεικτό βάρος 3.5 τ.- 7.5 τ. και σχεδιάστηκε από την αρχή με κριτήριο τις σύγχρονες απαιτήσεις των πελατών.
Το ΝΤ500 αντικαθιστά τον προκάτοχό του στην κατηγορία, Atleon, και διαθέτει ποικιλία εκδόσεων με πολλά μεταξόνια και μεικτά βάρη καθώς και κομψότητα και ομορφιά τόσο εξωτερικό όσο και εσωτερικά.
Εκείνο που αξίζει να σημειωθεί είναι ότι σε σύγκριση με το Atleon, το ΝΤ500 προσφέρει 36 μήνες εργοστασιακή εγγύηση αλλά και αυξημένα διαστήματα σέρβις (40.000 χλμ.).

Δυναμικοί κινητήρες Euro 6

Τον δυναμικό πετρελαιοκινητήρα ZD30 (Euro 6) απόδοσης ισχύος 150 και 177 ίππων θα φορά το ΝΤ500. Ο τελευταίας τεχνολογίας 4-κύλινδρος κινητήρας θα προσφέρει την επιλογή ανάμεσα σε τρία διαφορετικά κιβώτια ταχυτήτων 6 ταχυτήτων (μηχανικό, χειροκίνητο με λειτουργία Servoshift και αυτόματο).

Πολλές επιλογές εκδόσεων-5 διαφορετικά μήκη μεταξονίου

Όπως γράψαμε, η Nissan υπόσχεται λύσεις ακόμα και για τους πιο απαιτητικούς υποψήφιους πελάτες. Για αυτόν το λόγο προσφέρει το ΝΤ500 σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 3.5 τ. έως και 7.5 τ. και με πέντε διαφορετικά μήκη μεταξονίου.

Άνεση στη καμπίνα

Ευρυχωρία, άνεση και ασφάλεια είναι οι λέξεις κλειδιά που χαρακτηρίζουν την καμπίνα του φορτηγού. Υπάρχουν αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι στο εσωτερικό ενώ η γωνία ορατότητας του οδηγού είναι άκρως ικανοποιητική συμβάλλοντας στην ασφαλέστερη οδήγηση.

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/component/k2/item/1125-nissan-dinamiko-comeback-sta-elafra-fortiga-me-to-nt500

Αττική Οδός: Πτώση 7,5% στην κυκλοφορία, στις 200.000 οι ημερήσιες διελεύσεις

Μείωση κατά 7,5% σημείωσαν πέρσι οι διελεύσεις στην Αττική Οδό, σε σχέση με το 2012. Πτώση 14% είχε επέλθει και το 2012, σε σχέση με το 2011.
Από το ξεκίνημα της κρίσης, η Αττική Οδός υπολογίζεται ότι έχει χάσει το 1/3 της κυκλοφορίας της. Κατά μέσο όρο, οι ημερήσιες διελεύσεις ήταν 307.000 το 2009, 250.000 το 2011, 215.000 τo 2012 και γύρω στις 200.000 το 2013.
Βλέποντας αυτό, η εταιρεία προχωρά στην υλοποίηση προσφορών, όπως, κατά καιρούς, δωρεάν διελεύσεις με αγορές από το εκπτωτικό χωριό των Σπάτων (McARTHURGLEN ATHENS), το οποίο εκμεταλλεύεται η Ελλάκτωρ (όπως συμβαίνει με την Αττική Οδό).
Πάντως, από το 2012, η Αττική Οδός ξεκίνησε να διανέμει μέρισμα στους μετόχους της, οι οποίοι έχουν το δικαίωμα εκμετάλλευσής της ως τον Οκτώβριο του 2024.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο της Αττικής Οδού κόστισε περί τα 1,3 δισ. ευρώ περίπου. Το κόστος χρηματοδοτήθηκε κατά 35% με το ποσό των 420 εκατ. ευρώ από το ελληνικό Δημόσιο, με συμμετοχή και πόρων του Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης.

Ολλανδία: Απολύουν Ολλανδούς οδηγούς για να προσλάβουν Βούγλαρους

Τη δουλειά τους χάνουν καθημερινά Ολλανδοί μεταφορείς αφού ντόπιες και πολυεθνικές εταιρείες προτιμούν ξένους οδηγούς με σαφώς λιγότερο κόστος.

Συγκεκριμένα, αρκετές εταιρείες στην Ολλανδία επιλέγουν πλέον να λειτουργούν με Βούλγαρους οδηγούς αφού, όπως λένε, δεν είναι σε θέση να λειτουργούν κερδοφόρα έχοντας στο τιμόνι Ολλανδούς εργαζομένους.
Το ήμισυ σχεδόν του ολλανδικού μεταφορικού κλάδου φοβάται για τα κέρδη και κοιτούν με οποιοδήποτε τρόπο να μειώσουν τα κόστη. Ο ανταγωνισμός που προέρχεται από τις ανατολικές χώρες της Ευρώπης κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος αφού τα έξοδα είναι λιγότερα (εργατικά χέρια, φορολογία κτλπ.)
Η Ελλάδα της οικονομικής κρίσης έχει το δικό της δρόμο. Με τη φορολογία στα ύψη, τις καθημερινές επιβαρύνσεις (διόδια, καύσιμα κτλπ) και την αύξηση των παράνομων μεταφορών στην χώρα, οι εταιρείες, ιδίως οι μικρομεσαίες πασχίζουν για να τα βγάλουν πέρα.
Το κράτος ουσιαστικά δημιουργεί αθέμιτο ανταγωνισμό μεταξύ ελληνικών και ξένων επιχειρήσεων, μην ξεχνάμε τη ρύθμιση για το ABS, με αποτέλεσμα ντόπιες εταιρείες να παίρνουν το καπελάκι τους και να βρίσκουν την «υγεία» τους σε άλλη χώρα.

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/news-of-the-world/item/1117-ollandia-apolioun-ollandous-odigous-gia-na-proslaboun-boulgarous

Volkswagen: Πρόταση 6.7 δισ. ευρώ για εξαγορά της Scania

Το ποσό των 6.7 δισ. ευρώ προσφέρει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen στη σουηδική εταιρεία κατασκευής φορτηγών, Scania για την εξαγορά της.

Συγκεκριμένα, η Volkswagen κατέχει ήδη το πλειοψηφικό πακέτο της Scania (62%) αλλά και των δικαιωμάτων ψήφου (88%). Να σημειωθεί ότι το 17% των ψήφων αλλά και το 13% των μετοχών που κατέχει η ο γερμανικός κολοσσός προέρχεται μέσω τον έλεγχο της ΜΑΝ.
Η Volkswagen ξεκίνησε να αγοράζει μετοχές από την Scania το 2000, ενώ το Μάρτιο του 2008 απέκτησε πλειοψηφικό πακέτο.
Αν όλα πάνε όπως σχεδιάζει η αυτοκινητοβιομηχανία, θα κατέχει πλέον το 90% των μετοχών της Scania, καθιστώντας την εξαγορά του υπόλοιπου ποσοστού ευκολότερη.
Τέλος, να σημειωθεί ότι από την 1η Αυγούστου του 2012 η Volkswagen κατέχει το 100% των μετοχών της Porsche.

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/news-of-the-world/item/1120-volkswagen-protasi-67-dis-euro-gia-eksagora-tis-scania

Ελ. Εταιρεία Logistics: Έκλεισε 20 χρόνια λειτουργίας

Σε μια όμορφη εκδήλωση που έγινε στις 21 Φεβρουαρίου, η Ελληνική Εταιρεία Logistics έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα της γιορτάζοντας ταυτόχρονα τη συμπλήρωση 20 χρόνων λειτουργίας της.

Συγκεκριμένα, στην εκδήλωση για την Ετήσια Κοπή Πίτας της ΕΕL, βασικό θέμα ήταν ο εορτασμός των 20 χρόνων ιστορίας του οργανισμού. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών μέλη της ΕΕL, εκπρόσωποι φορέων, καθώς και πλήθος φίλων της εφοδιαστικής αλυσίδας στην Ελλάδα.
Εκείνο που κέρδισε τα βλέμματα όλων ήταν το επετειακό λογότυπο της εταιρείας. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης ανακοινώθηκαν οι δράσεις της EEL για το 2014, οι οποίες προσανατολίζονται στην «ενίσχυση της εξωστρέφειας του Οργανισμού και της Ελληνικής Εφοδιαστικής Αλυσίδας εν γένει».
Ο κ. Σωτήρης Τριχάς, πρόεδρος του Δ.Σ, είπε χαρακτηριστικά : «Το 2014 είναι μια χρονιά σταθμός για τον Οργανισμό μας ο  οποίος κλείνει φέτος τα 20 χρόνια ιστορίας του. Αυτές τις 2 δεκαετίες έχουμε καταφέρει να κάνουμε γνωστά και απαραίτητα τα LOGISTICS στον κόσμο των επιχειρήσεων και κυρίως να τα αναδείξουμε ως έναν κλάδο που μπορεί να συνδράμει στην ενίσχυση της οικονομίας και της επιχειρηματικότητας. Οι δράσεις μας είναι αυτές που καθορίζουν την ύπαρξή μας για αυτό και παραμένουμε στις επάλξεις με στόχο πάντα την ενίσχυση του κλάδου και των μελών μας που αποτελούν τους σταθερούς και ουσιαστικούς αρωγούς μας».
Όπως ανακοινώθηκε, η ΕΕL, θα συνεχίσει αφιλοκερδώς τη συνεργασία της με την κυβέρνηση συμμετέχοντας στη Μόνιμη Επιτροπή Logistics, ενώ θα συνεργαστεί με την «Ομάδα Σχεδιασμού Προγράμματος» στο πλαίσιο εκπόνησης μελέτης της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου για τη διαμόρφωση και διατύπωση προτάσεων στρατηγικής και προτεραιοτήτων στον τομέα του εμπορίου εν’όψει της διαμόρφωσης των βασικών Κατευθύνσεων Εθνικής Αναπτυξιακής Στρατηγικής της περιόδου 2014-2020.

Κινήσεις για ενίσχυση της ελληνικής επιχειρηματικότητας

Το 2014 η EEL πρόκειται να πραγματοποιήσει μια σειρά από ενέργειες που θα ωφελήσουν όχι μόνο τα μέλη, αλλά και την ελληνική επιχειρηματικότητα. Συγκεκριμένα, η EEL πρόκειται να εκπονήσει μια σημαντική έρευνα για τις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας στη χώρα μας, η οποία θα οδηγήσει στη δημιουργία του πρώτου Οδηγού Εταιρειών Εφοδιαστικής Αλυσίδας. Ο ηλεκτρονικός οδηγός θα αποτελεί σημαντικό εργαλείο για όσους επιθυμούν να έχουν μια ξεκάθαρη εικόνα για τις  εταιρείες Logistics της Ελλάδας και θα προσφέρεται δωρεάν στα Μέλη της Ελληνικής Εταιρείας Logistics.
Ένα ακόμα ιδιαίτερα σημαντικό πόνημα θα αποτελέσει κι η δημιουργία Λευκώματος «Η Βίβλος των Logistics» το οποίο θα παρουσιαστεί στην μεγάλη επετειακή εορτή των 20 ετών που προγραμματίζει για το 2014 η Ελληνική Εταιρεία Logistics, κατά τη διάρκεια της οποίας θα τιμηθούν προσωπικότητες που έχουν συνδράμει ουσιαστικά στην ανάδειξη της ελληνικής εφοδιαστικής αλυσίδας.

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/logistics/item/1124-eel-ekleise-20-xronia-leitourgias

Συνολικές προβολές σελίδας