Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016

Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω του 1,5 τόνου το Δεκαπενταύγουστο

Για την ασφαλέστερη κίνηση των οχημάτων και τη βελτίωση της οδικής κυκλοφορίας κατά τον εορτασμό του Δεκαπενταύγουστου 2016, εκτός των μέτρων διευκόλυνσης και κυκλοφορίας, που θα ληφθούν σε τοπικό επίπεδο, η Ελληνική Αστυνομία ανακοίνωσε ότι θα ισχύσει και απαγόρευση κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων ωφελίμου φορτίου άνω του 1,5 τόνου ως κατωτέρω:
1.       Την Παρασκευή  12 Αυγούστου 2016 για το ρεύμα εξόδου και από ώρα 16.00 έως 21.00 και το Σάββατο 13 Αυγούστου 2016 για το ρεύμα εξόδου από ώρα 06.00΄ έως 16.00, θα ισχύουν οι απαγορεύσεις:
α)       Στη Νέα Εθνική Οδό (Ν.Ε.Ο.) και στην Παλιά Εθνική Οδό (Π.Ε.Ο.) Αθηνών – Κορίνθου – Πατρών, από τα Διόδια Ελευσίνας μέχρι τα Διόδια Ρίου.
β)       Στη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης, από τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι) μέχρι τη διασταύρωση του Μπράλου, από τον κόμβο Λαμίας  μέχρι τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας και από τη Λάρισα (χ.θ. 365+400) μέχρι την κάτω διάβαση περιοχής Σκοτίνας (χ.θ. 410+000).
γ)       Στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών, από την αερογέφυρα Θέρμης μέχρι το 34ο χιλιόμετρο.
δ)       Στην Εθνική Οδό Σχηματαρίου – Χαλκίδας, από τη διασταύρωσή της με τη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης μέχρι την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (Χ.Θ. 12+300).
ε) Στην Εθνική Οδό  Θεσσαλονίκης –Καβάλας  από το 11ο χλμ (Χ.Θ. 11+340)  μέχρι τη γέφυρα του Στρυμόνα ( Χ.Θ. 97+650 ) .
2. Τη Δευτέρα 15 Αυγούστου 2016  για το ρεύμα εισόδου στα αστικά   κέντρα και από  ώρα 16.00 έως 23.00, θα ισχύουν οι απαγορεύσεις:   
α)       Στη Ν.Ε.Ο. και στην Π.Ε.Ο. Πατρών – Κορίνθου – Αθηνών, από τα Διόδια Ρίου μέχρι τα Διόδια Ελευσίνας.
β)       Στη Ν.Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Αθηνών, στο ρεύμα προς Αθήνα, από την κάτω διάβαση περιοχής Σκοτίνας (Χ.Θ. 410+000) μέχρι τη Λάρισα (Χ.Θ. 365+400), από τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας μέχρι τον κόμβο Λαμίας και από τη διασταύρωση του Μπράλου μέχρι τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι).
γ)       Στην Εθνική Οδό Ν. Μουδανιών – Θεσσαλονίκης, από το 34ο χλμ. μέχρι την αερογέφυρα Θέρμης.
δ)       Στην Εθνική Οδό Χαλκίδας – Σχηματαρίου, από την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (Χ.Θ. 12+300) μέχρι τη διασταύρωσή της με τη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης.
ε) Στην Εθνική Οδό  Καβάλας- Θεσσαλονίκης από τη γέφυρα Στρυμόνα μέχρι την διασταύρωση Ρεντίνας.
3. Την Κυριακή 14 Αυγούστου 2016   ισχύουν οι απαγορεύσεις θερινής περιόδου.
4. Εξαιρούνται της απαγόρευσης κυκλοφορίας:
α) Τα οχήματα που προσφέρουν οδική βοήθεια, σύμφωνα με τη νομοθεσία,  τα φορτηγά αυτοκίνητα των ΕΛ.ΤΑ, τα φορτηγά αυτοκίνητα των εταιρειών διανομής τύπου, τα φορτηγά αυτοκίνητα δημοσίας (Φ.Δ.Χ.) και ιδιωτικής χρήσης (Φ.Ι.Χ.) που μεταφέρουν ζώντα ζώα, ευπαθή τρόφιμα όπως αυτά αναφέρονται στη διεθνή συμφωνία ΑΤΡ, εφόσον το ποσοστό του φορτίου των παραπάνω προϊόντων που μεταφέρονται είναι τουλάχιστον το 10% του ωφέλιμου φορτίου.
β) Τα φορτηγά οχήματα μεταφοράς νερού (υδροφόρα) όταν αυτά κινούνται για την αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών.
γ) Τα φορτηγά οχήματα δημοσίας χρήσεως (Φ.Δ.Χ.) και Φ.Ι.Χ. ψυγεία που μεταφέρουν νωπά οπωροκηπευτικά προϊόντα.
δ) Τα φορτηγά οχήματα  που μεταφέρουν υποπροϊόντα ζωικής προέλευσης για αδρανοποίηση, εφόσον διαθέτουν σχετική άδεια από τη Διεύθυνση Κτηνιατρικής της οικείας Περιφέρειας και συνοδεύονται από το προβλεπόμενο εμπορικό έγγραφο.
ε) Τα φορτηγά σιλοφόρα οχήματα δημοσίας χρήσεως (Φ.Δ.Χ.) που μεταφέρουν έτοιμο σκυρόδεμα, στο τμήμα της Π.Ε.Ο. Αθηνών – Πατρών από τα διόδια του Ρίο έως το Δρέπανο, στο ρεύμα προς Αθήνα.
στ)     Τα φορτηγά οχήματα των Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας (Δ.Ε.Η., Ο.Τ.Ε, Φυσικό Αέριο κ.λπ.) όταν κινούνται για αποκαταστάσεις εκτάκτων βλαβών των δικτύων τους και μόνο εφόσον συνοδεύονται από έγγραφη εντολή του οικείου οργανισμού.
ζ)   Τα βυτιοφόρα οχήματα που μεταφέρουν καύσιμα για τον ανεφοδιασμό μέσων πυρόσβεσης, εφόσον αυτό αποδεικνύεται από κατάλληλα έγγραφα ή παραστατικά.
η)   Τα φορτηγά οχήματα του εθελοντικού Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
θ)   Τα φορτηγά οχήματα μεταφοράς εξοπλισμού μουσικών και θεατρικών παραστάσεων, τα φορτηγά οχήματα που χρησιμοποιούνται για την κάλυψη τηλεοπτικών και κινηματογραφικών γεγονότων.
ι) Τα φορτηγά αυτοκίνητα που μεταφέρουν  οξυγόνο για ιατρικούς σκοπούς.
ια) Τα μηχανήματα έργου της ΔΕΣΕ και τα φορτηγά οχήματα που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών, μετά από αίτημα της αρμόδιας υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας και με σχετική απόφαση της κατά τόπου αρμόδιας Διεύθυνσης Τροχαίας.
ιβ) Τα φορτηγά οχήματα που μεταφέρουν εμπορεύματα τα οποία προορίζονται για τον εφοδιασμό πλοίων γραμμών εξωτερικού, εφόσον αυτό αποδεικνύεται από κατάλληλα έγγραφα ή παραστατικά (συνήθη εμπορικά και τελωνειακά έγγραφα) στα οποία αναφέρεται το όνομα του πλοίου για το οποίο προορίζονται καθώς και το λιμάνι ελλιμενισμού του.
ιγ) Τα οχήματα έκτακτης ανάγκης.

Ο όμιλος Grimaldi ευελπιστεί σε πώληση μετοχών της Πειραιώς στη HSW. Το μετοχολόγιο του κλάδου

Οι μετοχικές συνθέσεις των εταιρειών ΑΝΕΚ και ATTICA δεν έχουν μεταβληθεί, ενώ στη ΜΙΝΟΑΝ ο όμιλος Grimaldi αύξησε το ποσοστό του κατά 5%, όπως αναφέρει, στην ετήσια μελέτη για την ελληνική ακτοπλοΐα, η XRTC Business Consultants Ltd. Το ενδιαφέρον έχει στραφεί στην Hellenic Seaways, η μάχη για τον έλεγχο της οποίας συνεχίζεται.
Το Φεβρουάριο του 2016, οι Μινωικές Γραμμές αποφάσισαν την αύξηση της συμμετοχής τους στην Hellenic Seaways, αυξάνοντας το ποσοστό τους κατά 13%, εξαγοράζοντας τις συμμετοχές μικρομετόχων, φτάνοντας να ελέγχουν σήμερα το 46% του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας.
Η αρχική τιμή αγορά μετοχών από τον όμιλο Grimaldi ήταν στα επίπεδα των 1,5 ευρώ, ενώ υποβλήθηκε αργότερα δημόσια πρόταση στα 2,5 ευρώ, αν και όπως πιστεύεται υπήρξαν και συναλλαγές για μεγαλύτερα θεσμικά πακέτα, σε υψηλότερες τιμές.
Από την άλλη, η τράπεζα Πειραιώς, μέσω κατάσχεσης των μετοχών της Sea Star Capital, έφτασε να είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος με 39,5%. Οι υπόλοιπες μετοχές βρίσκονται σε ελεύθερη διασπορά στα χέρια μικρών ή μεσαίων μετόχων.
Ο όμιλος Grimaldi, ο οποίος θέλει να αποκτήσει το υπόλοιπο ποσοστό στην Hellenic Seaways, ευελπιστεί ότι η τράπεζα Πειραιώς θα διενεργήσει διαγωνισμό για την πώληση μέρους ή ολόκληρου του ποσοστού που κατέχει στην εταιρεία.  

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/15254-o-omilos-grimaldi-evelpistei-se-polisi-metoxon-tis-peiraios-sti-hsw-to-metoxologio-tou-kladou.html

Στον έλεγχο της Cosco το 51% του ΟΛΠ. Καταβλήθηκαν 280,5 εκατ., νέο διοικητικό συμβούλιο

Ο ΟΛΠ άλλαξε ιδιοκτήτη. Η κινεζική Cosco κατέβαλε 280,5 εκατ., εξαγοράζοντας το 51% των μετοχών του οργανισμού, μέσω του Χρηματιστηρίου. Ακολουθεί διοικητικό συμβούλιο, το οποίο θα επισημοποιήσει τις αλλαγές στα πρόσωπα της διοίκησης.   
Ο Captain Fu Cheng Qiu, διευθύνων σύμβουλος της Piraeus Container Terminal (PCT), της θυγατρικής της Cosco που διαχειρίζεται τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ στον Πειραιά, πρόκειται να αναλάβει τις θέσεις του αντιπροέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΛΠ.
«Σήμερα και αύριο ολοκληρώνεται η διαδικασία για την παραχώρηση του λιμανιού του Πειραιά στην Cosco. Αυτό είναι μια πολύ σημαντική στιγμή, διότι αυτή η εξέλιξη στον Πειραιά θα επηρεάσει θετικά, όχι μόνο την οικονομία της Ελλάδας, αλλά και τη γεωστρατηγική της θέση. Της δίνει άλλο ρόλο.
Είναι σε εξέλιξη η διαδικασία για το διαγωνισμό για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ξεκινάει η διαδικασία για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού. Αυτά είναι τα θέματα των επόμενων μηνών, η Εγνατία και η Θεσσαλονίκη που είναι σε εξέλιξη», ανέφερε, σε χθεσινή ραδιοφωνική του συνέντευξη, ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιτσιόρλας.

Σε δυο στάδια η συναλλαγή έως το 67%
Επισημαίνεται ότι η Cosco (Hong Kong) Group Limited θα αποκτήσει το 67% του ΟΛΠ έναντι συνολικού τιμήματος 368,5 εκατ. ευρώ, σε δύο στάδια.
Σήμερα, ολοκληρώθηκε το πρώτο στάδιο της συναλλαγής, με την Cosco (Hong Kong) Group Limited να καταβάλει ποσό ύψους 280,5 εκατ. ευρώ στο ΤΑΙΠΕΔ και να καθίσταται μέτοχος 51% του ΟΛΠ ΑΕ.
Το δεύτερο στάδιο της συναλλαγής προβλέπεται να ολοκληρωθεί εντός πέντε ετών από σήμερα με την εκπλήρωση των όρων της Συμφωνίας Αγοραπωλησίας Μετοχών (SPA), εκ των οποίων βασικός είναι η επιτυχής ολοκλήρωση των υποχρεωτικών επενδύσεων συνολικής αξίας 300 εκατ. ευρώ, οπότε η Cosco (Hong Kong) Group Limited θα καταβάλει στο ΤΑΙΠΕΔ επιπλέον 88 εκατ. ευρώ και θα αυξήσει το μερίδιό της στoν ΟΛΠ κατά 16%, σε 67%.
Η συνολική αξία της συμφωνίας αποτιμάται στα 1,5 δισ. ευρώ και περιλαμβάνει: την ανωτέρω προσφορά των 368,5 εκατ. ευρώ, υποχρεωτικές επενδύσεις ύψους 350 εκατ. ευρώ την επόμενη δεκαετία και τα αναμενόμενα έσοδα του Ελληνικού Δημοσίου από τη Σύμβαση Παραχώρησης (αντάλλαγμα παραχώρησης σε ποσοστό 3,5% του κύκλου εργασιών του ΟΛΠ), αναμενόμενου συνολικού ύψους της τάξης των 410 εκατ. ευρώ.
Στο συνολικό ποσό λαμβάνονται επίσης υπόψη τα αναμενόμενα μερίσματα και οι τόκοι που θα εισπραχθούν από το ΤΑΙΠΕΔ, καθώς και οι εκτιμώμενες (πέραν των ελάχιστων υποχρεωτικών) επενδύσεις μέχρι την λήξη της παραχώρησης το 2052.

Συνολικές προβολές σελίδας