Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2014

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΛΑΦΡΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ

ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΛΑΦΡΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΠΕΙΡΑΙΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ: ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΟΔΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ Φ.Δ.Χ. ------------------------------------------------------------------------------       ...

Δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ για τις ποινές από την κυκλοφορία παράνομων ΚΤΕΛ

Δημοσιεύτηκε το ΦΕΚ που προβλέπει τους ελέγχους νομιμότητας και τις ποινές της κυκλοφορίας των ημεδαπών και αλλοδαπών λεωφορείων των μεταφορικών επιχειρήσεων, που εκτελούν διεθνείς τακτικές λεωφορειακές γραμμές.
Με απόφαση που υπέγραψε ο υφυπουργός Μεταφορών κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος καθορίζονται οι επιβαλλόμενες κυρώσεις που φθάνουν και σε πρόστιμο έως 3.000 ευρώ για τις διαπιστούμενες παραβάσεις της εθνικής και κοινοτικής νομοθεσίας επιβατικών μεταφορών από ημεδαπά και αλλοδαπά λεωφορεία που εκτελούν διεθνείς τακτικές λεωφορειακές γραμμές.
Με την απόφαση που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 366/Β/17.2.2014 εξειδικεύονται ανά συγκεκριμένη παράβαση τα διοικητικά πρόστιμα και οι διοικητικές κυρώσεις, ώστε να εξασφαλίζεται η αναλογικότητα τους.
Ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι, σε κάθε περίπτωση διαπίστωσης των παραβάσεων, οι οποίες επισύρουν την ποινή του διοικητικού προστίμου, μέτρο για την εξασφάλιση της καταβολής του, αποτελεί η επιτόπου αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας (άδεια κυκλοφορίας και κρατικές πινακίδες) του οχήματος.
Η καταλογιστική πράξη επιβολής του προστίμου επέχει θέση κυκλοφορίας του οχήματος για χρονικό διάστημα επτά (7) ημερών, κατά τη διάρκεια του οποίου απαγορεύεται η έξοδος του οχήματος από τη χώρα.
Τα στοιχεία κυκλοφορίας του οχήματος επιστρέφονται στο νόμιμο κάτοχό τους από τις αρμόδιες κατά περίπτωση αρχές, αφού εξοφληθεί το πρόστιμο. 
Χαρακτηριστικά 3.000 ευρώ πρόστιμο επιβάλλεται σε παραβάσεις, όπως:
-Μεταφορά επιβατών σε διεθνή τακτική λεωφορειακή γραμμή δίχως άδεια και σε μεταβίβαση ή εκχώρηση της άδειας διεθνούς τακτικής λεωφορειακής γραμμής.
-Διοικητικό πρόστιμο 1.500 ευρώ και διοικητική κύρωση αναστολής για ένα μήνα όλων των σχετικών με την παράβαση αδειών διεθνών τακτικών λεωφορειακών γραμμών μεταξύ Ελλάδας και κρατών μελών ή μη μελών της Ε.Ε. που έχουν χορηγηθεί στη μεταφορική επιχείρηση.
-Πρόστιμο 800 ευρώ για μη τήρηση της εγκεκριμένης διαδρομής, των προϋποθέσεων στην αφετηρία και στα σημεία επιβίβασης − αποβίβασης επιβατών, του ωραρίου και του κομίστρου κ.ά.

Ως τον Οκτώβριο του 2015 η εγκατάσταση «eCall» σε ΙΧ και ελαφρά φορτηγά

Σε όλα τα νέα μοντέλα αυτοκινήτων και στα ελαφρά φορτηγά θα πρέπει πλέον να τοποθετηθούν, έως τον Οκτώβριο του 2015, συσκευές κλήσεων έκτακτης ανάγκης από το όχημα («eCall»), που θα ειδοποιούν αυτόματα τις σωστικές υπηρεσίες στην περίπτωση αυτοκινητιστικών ατυχημάτων, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το Ευρωκοινοβούλιο.
Με την αυτόματη κλήση του 112, οι διασώστες θα φτάνουν ταχύτερα στο σημείο της σύγκρουσης, με αποτέλεσμα να σώζονται ζωές και να μειώνεται η σοβαρότητα των τραυματισμών.
Οι ευρωβουλευτές θα ψηφίσουν τους νέους κανόνες την προσεχή Τετάρτη.

Πρόγραμμα κοινωνικής προσφοράς από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών

Για δεύτερη συνεχή χρονιά βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη πρόγραμμα κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης πανελλήνιας εμβέλειας που υλοποιεί η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών και που προσφέρει κάθε μήνα στήριξη σε περισσότερα από 50.000 άτομα σε 110 περιοχές της ηπειρωτικής και νησιωτικής χώρας.
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών με τις πρωτοβουλίες που έχει αναπτύξει, στηρίζει μηνιαίως τις ανάγκες σίτισης 11.000 οικογενειών σε όλη τη χώρα και συνεισφέρει στη βελτίωση των καθημερινών διατροφικών αναγκών χιλιάδων ανήλικων παιδιών.
Το εν λόγω πρόγραμμα απευθύνεται σε οικογένειες που λόγω της δυσμενούς συγκυρίας βρίσκονται σε ανάγκη και έρχεται να ενδυναμώσει το κοινωνικό έργο πολυάριθμων φορέων καθώς υλοποιείται σε συνεργασία με 30 Μητροπόλεις, 25 Δήμους και περισσότερους από 60 φορείς εντός και εκτός Αττικής. Η εν λόγω ενέργεια αφορά πακέτα βοήθειας, τα οποία περιέχουν βασικά τυποποιημένα επώνυμα είδη τροφίμων και προσωπικής υγιεινής, επαρκείς και κατάλληλα μελετημένες προμήθειες για τις μηνιαίες ανάγκες οικογενειών με ανήλικα παιδιά.
Πρόκειται για ενέργεια συστηματική, μηνιαίως επαναλαμβανόμενη και αναγκαία για την καθημερινή επιβίωση αναξιοπαθουσών οικογενειών καθώς μέσα από ένα μεθοδικό και προσεκτικά οργανωμένο μηχανισμό επιτυγχάνεται άμεση στήριξη και απευθείας βοήθεια στους δοκιμαζόμενους συμπολίτες.

Επίσης στον τομέα της υγείας, η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών μεριμνά με ολοκληρωμένο τρόπο για τον ιατρικό έλεγχο, εξετάσεις, εμβολιασμούς και φαρμακευτική αγωγή ευάλωτων κοινωνικών ομάδων που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας. Το πρόγραμμα «Υγεία για όλους» το οποίο χρηματοδοτεί εξ’ ολοκλήρου η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών και υλοποιεί η οργάνωση «Γιατροί του Κόσμου» την χρονιά που πέρασε πραγματοποίησε 30 επισκέψεις σε όλη την Ελλάδα σε περιοχές από τον Αη Στράτη έως την Ζάκυνθο και από τον Έβρο έως την Κρήτη και ωφέλησε πάνω από 9.000 γυναίκες, παιδιά και εν γένει άτομα σε ανάγκη.
Στήριξη 40 κοινωνικών φορέων
Επιπλέον η Ένωση δραστηριοποιείται με στοχευμένες ενέργειες για τη στήριξη 40 κοινωνικών φορέων σε μικρές και μεγάλες δομές πρόνοιας δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση σε κέντρα προστασίας βρεφών, νηπίων, ατόμων με αναπηρία και ηλικιωμένων που πλήττονται από την οικονομική κρίση και χρειάζονται ενίσχυση για να συνεχίσουν να προσφέρουν υποστήριξη στις πλέον ευαίσθητες ομάδες του κοινωνικού ιστού.
Η Ένωση, επίσης, ανέλαβε για δεύτερη φορά την επισκευή και συντήρηση πλωτών μέσων του Λιμενικού Σώματος, η οποία ολοκληρώνεται εντός του τρέχοντος μήνα.
Τέλος, προωθούνται ενέργειες για την επισκευή και αναβάθμιση κτιριακών εγκαταστάσεων των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού που φιλοξενούν τις ερχόμενες γενιές της ναυτοσύνης της χώρας μας.
Όπως χαρακτηριστικά σημειώνει ο Πρόεδρος της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών κ. Θεόδωρος Βενιάμης «η συλλογική αυτή προσπάθεια προσφοράς έγινε πραγματικότητα με την οικονομική συνεισφορά μελών του ελληνικού εφοπλισμού και της ευρύτερης ναυτιλιακής κοινότητας. Τα μηνύματα που λαμβάνουμε επιβεβαιώνουν ότι ανταποκρινόμαστε με ορθό τρόπο στις ανάγκες μεγάλου πλήθους ωφελούμενων και αυτό επιβάλει να παραμείνουμε προσηλωμένοι, αρωγοί και αλληλέγγυοι σε εκείνους που βιώνουν μια δύσκολη πραγματικότητα. Το έργο αυτό διακρίνεται για το θεσμικό του χαρακτήρα και έχει μια και σαφή αποστολή. Να προσφέρει στον συνάνθρωπο».
Την Άνοιξη του 2012, κατόπιν απόφασης της Γενικής Συνέλευσης της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, συγκεντρώθηκαν εισφορές από τα μέλη της ελληνικής εφοπλιστικής οικογένειας καθώς και συνεργάτες αυτής με σκοπό την υλοποίηση πρωτοβουλιών εθνικού και κοινωνικού χαρακτήρα και την έμπρακτη συμβολή της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας στην αντιμετώπιση της μακράς περιόδου ύφεσης που πλήττει με δριμύτητα μεγάλο τμήμα της ελληνικής κοινωνίας.
Εκτοτε το πρόγραμμα κοινωνικής προσφοράς και αλληλεγγύης της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών με μεγάλη ευαισθησία και σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια διενεργεί ένα έργο διακριτικό, το οποίο επικεντρώνεται αποκλειστικά στην ενίσχυση αδύναμων κοινωνικών ομάδων που βρίσκονται σε ανάγκη λόγω της δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας. Ειδικότερα υλοποιείται ένα πολυσχιδές πρόγραμμα ενεργειών αλληλεγγύης που αφορά σε θέματα σίτισης οικογενειών με ανήλικα παιδιά, ιατρικού ελέγχου ευάλωτων ομάδων, ενίσχυσης κοινωνικών φορέων καθώς και στήριξης του τομέα της ναυτικής εκπαίδευσης.
Παράλληλα, η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών βρίσκεται πάντα σε ετοιμότητα και σε περιπτώσεις έκτακτης και επείγουσας παρέμβασης όπως η άμεση ανταπόκριση σε αιτήματα στήριξης της Κεφαλονιάς μετά τα πρόσφατα δυσάρεστα γεγονότα προκειμένου να συνεχίσει τη μακρά παράδοση προσφοράς που έχει ο ελληνικός εφοπλισμός, σε συλλογικό ή ατομικό επίπεδο, σε περιόδους μεγάλης ανάγκης της χώρας.
Το τρέχον διάστημα η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών έχει ολοκληρώσει την αξιολόγηση των ενεργειών και των υποχρεώσεων που έχει αναλάβει να υλοποιήσει για το έτος 2014 με σκοπό να συνεισφέρει με συγκεκριμένο και έμπρακτο τρόπο στην πανελλήνια προσπάθεια διατήρησης της κοινωνικής συνοχής.

Ίσως στα τέλη Μαρτίου η υλοποίηση της συμφωνίας Cosco – HP - TΡΑΙΝΟΣΕ

Στα τέλη Μαρτίου τοποθετείται, σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση, η έναρξη των πρώτων εμπορευματικών δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που θα μεταφέρουν για λογαριασμό της Cosco, τα πρώτα προϊόντα της Hewlett Packard, στο κεντρικό εργοστάσιο του τεχνολογικού κολοσσού στην Τσεχία.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της διοίκησης της εταιρείας, τα εμπορευματικά δρομολόγια που θα εκτελούνται δύο φορές την εβδομάδα, θα είναι πιλοτικά για κάποιους μήνες. 
Τα εμπορεύματα της HP, από το λιμάνι του Σενζέν στην Κίνα θα φτάνουν στον Πειραιά σε 22 μέρες και σε πέντε μέρες, με το τρένο, θα βρίσκονται στην Τσεχία, όπου είναι  το εργοστάσιο συναρμολόγησης της εταιρείας. 
Στη συνέχεια, ενεργοποιώντας τις συμφωνίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με τους σιδηροδρομικούς παρόχους γειτονικών χωρών, τα προϊόντα θα καταλήγουν στον τελικό τους προορισμό, δηλαδή σε χώρες της Κεντρικής Ευρώπης .
Το κέρδος για την HP, μεταφέροντας τα προϊόντα της, μέσω του ελληνικού σιδηροδρόμου, σε σχέση με εναλλακτικές οδεύσεις από πλευράς χρόνου, θα είναι μία εβδομάδα.

Schmitz Cargobull: Πρωτοπόρος στο Key Account Management

Άλλη μια διάκριση κατάφερε να κερδίσει η εταιρεία κατασκευής ρυμουλκούμενων και ημιρυμουλκούμενων, Schmitz Cargobull στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών.

Συγκεκριμένα, το Ευρωπαϊκό ίδρυμα για το Key Account Management (ΚΑΜ) αφού έλεγξε την εταιρεία της απένειμε για ακόμη μια φορά το επαγγελματικό πιστοποιητικό ΚΑΜ. Το Key Account Management ως όρος αναφέρεται σε γενικές γραμμές στις ενέργειες, τις σχέσεις, την επικοινωνία, την ευελιξία και τον επαγγελματισμό που διαθέτει μια εταιρεία με πελάτες-κλειδιά. Δηλαδή τους σημαντικότερους πελάτες της, οι οποίοι αν και αποτελούν μια μικρή ομάδα συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεών της.
Η Schmitz Cargobull είναι από τις πρώτες εταιρείες που επένδυσε στον εν λόγω τομέα του management αλλά και η πρώτη Ευρωπαϊκή εταιρεία που πήρε το πιστοποιητικό ΚΑΜ το 2011.
«Το επίπεδο τελειότητας του πιστοποιητικού επιβεβαιώνει τον καινοτόμο ρόλο της εταιρείας ως μια υψηλών αποδόσεων, προσανατολισμένη στους πελάτες και την εξυπηρέτησή τους», δήλωσε ο πρόεδρος του EFKAM (European Foundation for Key Account Management), Hartmut H. Biesel.
Η υψηλού ανταγωνισμού και συνεχώς εναλλασσόμενη αγορά δημιουργεί καθημερινά καινούριες ανάγκες και απαιτήσεις. Οι σημαντικοί πελάτες μιας εταιρείας πιέζουν για χαμηλότερο κόστος απαιτώντας παράλληλα ατομικές λύσεις στα διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουν. Όπως εξηγεί ο διευθυντής του διεθνούς τομέα Key Account Management της Schmitz Cargobull AG, Josef Warmeling, «μαζί με τα βασικά προϊόντα μας, τα οποία εξελίσσονται συνεχώς μέσω της συνεργασίας μας με τους πελάτες, οι υπηρεσίες μας στο Service διαμορφώνονται και εξειδικεύονται ανάλογα με τις ατομικές ανάγκες των πελατών μας».

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/news-of-the-world/item/1101-schmitz-cargobull-protoporos-sto-key-account-management

Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Διορία στους οδηγούς για εξόφληση χρεών

Μέχρι και τα τέλη Ιουνίου θα έχουν τη δυνατότητα οι οδηγοί να εξοφλήσουν τα χρέη τους στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, όσοι οδηγοί οφείλουν χρήματα από τη μη καταβολή διοδίων στον αυτοκινητόδρομο, θα μπορούν έως και το τέλος Ιουνίου να τα εξοφλήσουν. Η εταιρεία, όπως σημειώνει, δίνει «κίνητρο» στους οδηγούς ώστε να μην καταβάλλουν εν τέλει το πρόστιμο του εικοσαπλάσιου.
Να σημειωθεί ότι σε όσους έχει ήδη εκδοθεί διαταγή πληρωμής δεν ισχύει το παραπάνω. Η διαταγή θα εκτελείται κανονικά για το σύνολο του ποσού που περιλαμβάνει και το εικοσαπλάσιο πρόστιμο.
"Με το παρόν η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου κλείνει το ζήτημα του διακανονισμού των οφειλομένων των παραβατών με τρόπο καλόπιστο, χωρίς όμως να ωφελούνται οι παραβάτες από τις πράξεις τους και να τίθενται οι συνεπείς χρήστες σε δυσμενέστερη θέση από αυτούς", αναφέρεται.

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/news-in-greece/item/1098-autokinitodromos-aigaiou-dioria-stous-odigous-gia-eksofilsi-xreon

Cosco και China Shipping Company ενώνουν δυνάμεις, εναντίον της P3

Στην σύναψη συμφωνίας προχώρησαν οι κινεζικές εταιρείες Cosco και China Shipping Company, με στόχο να ανταγωνιστούν την P3, δηλαδή την συμμαχία Maersk, MSC και CMA – CGM.
Στόλοι, τερματικοί σταθμοί, υπηρεσίες, logistics, επισκευές και προμήθειες μπαίνουν, υπό την σκέπη, της συμφωνίας, με το δεδομένο ότι οι 2 κινεζικές εταιρείες εκπροσωπούν το 80% των containers της χώρας.
Μάλιστα, σε δηλώσεις τους, στελέχη των κινεζικών εταιρειών ανέφεραν ότι δεν πρέπει να επιτραπεί η συμμαχία της P3 στην Κίνα, διότι θα υποσκελίσει τις Cosco και China Shipping Company.

MAN: Πρωτιά στην αγορά βαρέων φορτηγών για το 2013

Με μερίδιο αγοράς που φτάνει το 27.8% η ΜΑΝ κατόρθωσε να κερδίσει την εμπιστοσύνη αυτοκινητιστών και εταιρειών και να λάβει την πρώτη θέση στην κατηγορία των βαρέων οχημάτων άνω των 16 τόνων.

 Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετικό δελτίο τύπου που εξέδωσε η εταιρεία, γνωστοποιείται ότι η γερμανική εταιρεία ξεχώρισε ανάμεσα στους υπόλοιπους κατασκευαστές συγκεντρώνοντας το μεγαλύτερο μερίδιο πωλήσεων στην κατηγορία των βαρέων φορτηγών για το 2013. Μάλιστα η εταιρεία σημείωσε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση της συνολικής αγοράς επαγγελματικών οχημάτων (2013) σε σύγκριση με το 2012. Ειδικότερα από 15,1% το 2012 έφτασε το 21.6% το 2013.
Σημειώνεται ότι πρόσφατη έρευνα της TÜV, κατέταξε την ΜΑΝ πρώτη όσον αφορά στην ποιότητα και αξιοπιστία των οχημάτων της. Διέθετε τα χαμηλότερα ποσοστά ελαττωμάτων από όλα τα εξεταζόμενα οχήματα της έρευνας, τόσο στα νεότερα (μέχρι 1 έτους) όσο και στα πενταετή.
Τέλος, η σειρά EfficientLine έχει αποδώσει τα μέγιστα για την εταιρεία, αφού η σημαντική μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου έλκει την αγορά.

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/market-news/item/1104-man-protia-stin-agora-bareon-fortigon-gia-to-2013

Συνολικές προβολές σελίδας