Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Εγνατία Οδός: Η απόφαση για παραχώρηση φέρνει φουρτούνες

Στις αναταράξεις του οικονομικού και πολιτικού κλίματος έχει βρεθεί και η Εγνατία Οδός Α.Ε., η οποία συνεχίζει να περιμένει την αποσαφήνιση της κυβερνητικής πολιτικής για το θέμα της παραχώρησης του οδικού άξονα που βρίσκεται σε εκκρεμότητα και ταλαιπωρεί την εταιρεία τα τελευταία τρία και πλέον χρόνια.

Το ανοιχτά θέματα της Εγνατίας Οδού ΑΕ, αναμένεται ότι θα συζητηθούν στην ετήσια τακτική γενική συνέλευση της εταιρείας, που θα πραγματοποιηθεί, εξ αναβολής, τη Δευτέρα 20 Ιουλίου και στην οποία βέβαια το μέτοχο, δηλαδή το ελληνικό δημόσιο, θα πρέπει να εκπροσωπήσει το ΤΑΙΠΕΔ.

Με δεδομένα αρχών Ιουνίου, αναμενόταν στη γενική συνέλευση της 30ης του ιδίου μήνα, να οριστεί το νέο διοικητικό συμβούλιο της Εγνατίας Οδού Α.Ε. καθώς, ως γνωστόν, τα μέλη του σημερινού δ.σ. είχαν τοποθετηθεί στη διοίκηση της εταιρείας από την προηγούμενη κυβέρνηση. Η παρούσα διοίκηση περιμένει να αντικατασταθεί αφού, όπως είναι και αναμενόμενο, δεν μπορεί να προχωρήσει στη λήψη αποφάσεων που ενδεχομένως θα είναι δεσμευτικές για την Ε.Ο.Α.Ε. αλλά και την πολιτική ηγεσία του αρμοδίου υπουργείου.

Βεβαίως, η πολιτική ηγεσία του αρμοδίου υπουργείου, δηλαδή του Οικονομίας, είχε δείξει ότι βάζει στην άκρη το σχεδιασμό για παραχώρηση του οδικού άξονα της Εγνατίας και των καθέτων και πως θα επανεξέταζε το όλο θέμα στο πλαίσιο της γενικής πολιτικής για τους μεγάλους οδικούς άξονες και τις παραχωρήσεις.

Ωστόσο, στο νέο τοπίο και με τις μόλις πρόσφατες δηλώσεις της κυβέρνησης, μετά την κατ' αρχήν συμφωνία με τους δανειστές για 3ο πακέτο στήριξης, η παραχώρηση της Εγνατίας Οδού συμπεριλαμβάνεται στην πρώτη ομάδα των ιδιωτικοποιήσεων που θα προωθηθούν με ταχείς, θεωρητικώς, ρυθμούς.

Θα πρέπει λοιπόν να περιμένουμε, στην γενική συνέλευση της 20ης Ιουλίου, ο μέτοχος να δώσει πληροφορίες για την υπόθεση της παραχώρησης ώστε να μπορέσει η εταιρεία να καταλήξει στο ποιες αρμοδιότητες θα έχει την επόμενη ημέρα και τι έργα θα μπορεί να διεκδικήσεις. Επίσης, ο μέτοχος που μιλούσε για αλλαγή της διοίκησης, να προχωρήσει στη τοποθέτηση νέου δ.σ. το οποίο και θα υλοποιήσει τις κυβερνητικές επιλογές   καθώς, μη λησμονούμε, η Εγνατία Οδός Α.Ε. είναι εταιρεία του δημοσίου.

Στο μεταξύ, όπως πληροφορείται η Voria.gr, καταβάλλονται προσπάθειες ώστε παρά τα προβλήματα ρευστότητας που αντιμετωπίζουν εργολάβοι που έχουν αναλάβει έργα με φορέα υλοποίησης της Ε.Ο.Α.Ε., να συνεχιστούν οι κατά εργολαβία εργασίες, έστω και με κάποιες καθυστερήσεις.



Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/egnadia-odos/item/31022-%CE%B5%CE%B3%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CF%8C%CF%86%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%BD%CE%B5%CE%B9-%CF%86%CE%BF%CF%85%CF%81%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BD%CE%B5%CF%82

Αθηνών-Λαμίας: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε Αγ.Κωνσταντίνο-Καμένα Βούρλα την Τετάρτη

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ, στην περιοχή του Αγίου Κωνσταντίνου και των Καμένων Βούρλων, με στόχο τη διενέργεια εργασιών συντήρησης και αποκατάστασης του ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού των τοπικών σηράγγων.

Ειδικότερα, την Τετάρτη 15 Ιουλίου από τις 09:00’ έως τις 14:00’, η κυκλοφορία προς Αθήνα θα εκτρέπεται από τον ημικόμβο Καμένων Βούρλων στην Περιφερειακή Οδό Αγ. Κωνσταντίνου - Καμένων Βούρλων έως τον Ανισόπεδο Κόμβο (Α/Κ) Λόγγου, από όπου τα οχήματα θα επανεισάγονται στον αυτοκινητόδρομο. Η κυκλοφορία  προς Λαμία θα διεξάγεται κανονικά.

Η Νέα Οδός έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια και εξυπηρέτηση των οδηγών, ενώ σχετικές προσωρινές σημάνσεις θα τοποθετηθούν με στόχο την πλήρη ενημέρωση όλων των οδηγών.

Η Νέα Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να επιδείξουν προσοχή και να συμμορφώνονται πλήρως με τη σχετική σήμανση.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/nea-odos/item/31028-%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BD%CF%8E%CE%BD-%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%81%CF%85%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CE%B5-%CE%B1%CE%B3%CE%BA%CF%89%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%BD%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%B1-%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%BB%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%84%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%81%CF%84%CE%B7

Μετατόπιση του σταθμού διοδίων Ζευγολατιού σε νέα θέση

Για τις ανάγκες της κατασκευής του νέου αυτοκινητοδρόμου Κορίνθου-Πατρών είναι απαραίτητη η κατάργηση και καθαίρεση του υφιστάμενου Παλαιού Σταθμού Διοδίων Ζευγολατιού, που βρίσκεται στη ΧΘ 94,6 της ΝΕΟ Κορίνθου-Πατρών, και η μετατόπιση του στην νέα τελική του θέση στην ΧΘ 106,1.
Τα μεσάνυχτα της Τετάρτης 15/07 προς Πέμπτη 16/07 2015 διακόπτεται η λειτουργία του Παλαιού Μετωπικού Σταθμού Διοδίων στην ΧΘ 94,6 και τίθεται σε λειτουργία ο Νέος Μετωπικός Σταθμός Διοδίων Ζευγολατιού στη ΧΘ 106,1.
Στον νέο Σταθμό η είσπραξη των διοδίων θα γίνεται υπό τις ίδιες ακριβώς συνθήκες, όπως και πριν, δηλαδή:
-καταβολή διοδίου μόνο στην κατεύθυνση προς Πάτρα με το ίδιο αντίτιμο, όπως στον Παλιό Σταθμό και
-χωρίς καταβολή διοδίου στην κατεύθυνση προς Κόρινθο. 




Αναδιοργανώνονται τα τελωνεία. Οι κατευθύνσεις της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων

Στo πλαίσιo της θεσμικής μεταρρύθμισης και εκσυγχρονισμού της Τελωνειακής Υπηρεσίας, η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων εξέδωσε απόφαση, για την έναρξη της πρώτης φάσης αναδιοργάνωσης.
Οι σημαντικότερες οργανωτικές αλλαγές που επέρχονται, με βάση την στόχευση και την επιδίωξη που εξυπηρετείται από το περιεχόμενό τους, κατηγοριοποιούνται στους παρακάτω τομείς:
Α. Ενίσχυση των εκ των υστέρων και προληπτικών τελωνειακών ελέγχων, καθώς και της αύξησης της αποτελεσματικότητάς τους για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου και της δασμοφοροδιαφυγής.
1. Συστήνονται Γραφεία Κινητών Ομάδων Ελέγχου ΚΟΕ) στα Τελωνεία: Α΄ Θεσσαλονίκης, Σερρών και ΣΤ΄ Τελωνείου Πειραιά. Οι ΚΟΕ θα λειτουργούν όλο το εικοσιτετράωρο και θα πραγματοποιούν προληπτικούς ελέγχους και δίωξη κατά την διακίνηση αγαθών και προϊόντων, για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου στον ΕΦΚ (καπνικά, αλκοολούχα, ενεργειακά προϊόντα), για την ασφάλεια και προστασία (όπλα, ναρκωτικά, παραποιημένα είδη κλπ) και γενικότερα την πάταξη των παραβάσεων του Τελωνειακού Κώδικα.
2. Η ΕΛΥΤ Αττικής καθίσταται κέντρο λήψης και διαβίβασης πληροφοριών ελέγχου προς τα Τελωνεία και τις Κινητές Ομάδες Ελέγχου, η οποία πέρα του ελεγκτικού της έργου, θα παρέχει πληροφορίες μέσω ανάλυσης κινδύνου, στα τμήματα εκ των υστέρων ελέγχων, παραποιημένων και δίωξης των τελωνείων καθώς και στις Κινητές Ομάδες Ελέγχου που ανήκουν σε αυτά.
3. Συστήνεται στην ΕΛΥΤ Αττικής, Τμήμα Θαλασσίων Ομάδων Ελέγχων (ΘΟΕ), στο οποίο μεταφέρεται η επιχειρησιακή χρήση των δύο αντιλαθρεμπορικών πλοίων της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων και ΕΦΚ. Οι Θ.Ο.Ε. θα λειτουργούν όλο το εικοσιτετράωρο και θα είναι επιφορτισμένες με τη διεξαγωγή τελωνειακών ελέγχων και την εν γένει δίωξη του οικονομικού εγκλήματος, στα ελληνικά χωρικά ύδατα, στην παράκτια ζώνη, καθώς και σε όλες τις περιοχές των «λιμένων».
Β. Δημιουργία οικονομιών κλίμακας για την καλύτερη αξιοποίηση του προσωπικού και για την συνολική βελτίωση της αποτελεσματικότητας των οργανικών μονάδων, με την συγχώνευση των Α΄ και Β΄ Τελωνείων Θεσσαλονίκης, σε νέες εγκαταστάσεις στο λιμένα Θεσσαλονίκης από τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους.

Συνολικές προβολές σελίδας