Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

Kι άλλοι ενδιαφερόμενοι, πέραν της Minoan, για την HSW. Φήμες για ακτοπλοϊκές και fund

Κατατέθηκαν, στην Τράπεζα Πειραιώς, οι αρχικές εκδηλώσεις μη δεσμευτικού ενδιαφέροντος για το 40,44% της Hellenic Seaways.
Το εν λόγω ποσοστό ανήκει στην Τράπεζα Πειραιώς, η οποία διεξήγαγε ανοικτό διεθνή διαγωνισμό. Οι δεσμευτικές προσφορές αναμένονται τις επόμενες 2 – 3 εβδομάδες.
Σύμφωνα με τα όσα ακούγονται στην ακτοπλοϊκή αγορά, εικάζεται ότι ενδιαφέρον, πέρα από την Minoan, εκδήλωσαν κι άλλες ακτοπλοϊκές εταιρείες και ένα επενδυτικό σχήμα.
Το ενδιαφέρον εντοπίζεται στο τελικό τίμημα, με την Minoan να είναι η μοναδική εταιρεία που έχει εκφράσει την πρόθεσή της να συμμετάσχει έως τέλους.
Η Minoan, η οποία κατέχει το 48,4% της HSW, έχοντας αποχωρήσει από την Αδριατική, έχει στρέψει το βλέμμα της στην εγχώρια αγορά. Η απόκτηση της HSW, σύμφωνα με στελέχη της, αποτελεί μονόδρομο.
Τις εξελίξεις παρακολουθούν και οι ελληνικές ανταγωνίστριες εταιρείες της Minoan (εικάζεται ότι κάποια από αυτές εκδήλωσε αρχικό ενδιαφέρον για την εξαγορά της HSW), αφού τυχόν εξαγορά της HSW από την Minoan του ιταλικού ομίλου Γκριμάλντι, αλλάζει άρδην το σκηνικό.
Από την άλλη πλευρά, η Τράπεζα Πειραιώς που αποτελεί πιστώτρια τράπεζα των ΑΝΕΚ και Attica (BlueStar, Superfast) αξιολογεί όλα τα ενδεχόμενα.

Πηγή: https://www.metaforespress.gr/naftilia/k%ce%b9-%ce%ac%ce%bb%ce%bb%ce%bf%ce%b9-%ce%b5%ce%bd%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%86%ce%b5%cf%81%cf%8c%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%bf%ce%b9-%cf%80%ce%ad%cf%81%ce%b1%ce%bd-%cf%84%ce%b7%cf%82-minoan-%ce%b3%ce%b9/

Τα φορτηγά ΙΧ ολοένα και κερδίζουν μερίδιο αγοράς από τα ΔΧ εθνικών μεταφορών

Βελτίωση κατέγραψε, το 2015, η αγορά των οδικών εμπορευματικών μεταφορών, όπως προκύπτει από τη σχετική έρευνα που εκπόνησε η Ελληνική Στατιστική Αρχή.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, παρατηρείται αύξηση του βάρους των φορτίων /εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα, ταξινομημένα στην Ελλάδα, το 2015, σε σχέση με το 2014.
Συγκεκριμένα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν, το 2015, με φορτηγά εθνικών μεταφορών ιδιωτικής χρήσεως ανήλθε σε 332.442,05 χιλιάδες τόνους και τα τονοχιλιόμετρα σε 6.770.076,26 χιλ., σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με το 2014 κατά 7,47% και 2,30% αντίστοιχα.
Αντίθετα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά εθνικών μεταφορών δημοσίας χρήσεως ανήλθε σε 84.159,41 χιλ. τόνους και τα τονοχιλιόμετρα σε 8.213.743,44 χιλ., σημειώνοντας μείωση 7,64% και 3,34% αντίστοιχα, σε σχέση με το 2014.

Τέλος, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά διεθνών μεταφορών δημοσίας χρήσεως ανήλθε σε 3.403,78 χιλ. τόνους και τα τονοχιλιόμετρα σε 4.779.820,30 χιλ., καταγράφοντας αύξηση 18,30% και 16,38% αντίστοιχα, σε σχέση με το 2014.
Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων), το 2015 έναντι του έτους 2014 παρατηρείται αύξηση 144,91% στην κατηγορία «Λοιπές κατηγορίες συσκευασίας» και 45,67% στην κατηγορία «Υγρά χύμα».
Μείωση παρουσιάζεται στην κατηγορία «Στερεά χύμα» κατά 16,50% και στην κατηγορία «Εμπορευματοκιβώτια» κατά 11,41%.
Από την άποψη του βάρους των φορτωθέντων και εκφορτωθέντων αγαθών, στις εθνικές μεταφορές, παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις και εκφορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Δυτική Μακεδονία και ακολουθούν κατά φθίνουσα σειρά, η Αττική και Κεντρική Μακεδονία.
Σε ό,τι αφορά στο βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με οχήματα διεθνών μεταφορών παρατηρείται ότι οι περισσότερες φορτώσεις πραγματοποιήθηκαν στην Κεντρική Μακεδονία και ακολούθως στην Αττική, ενώ στις εκφορτώσεις προηγείται η Αττική και ακολουθεί η Κεντρική Μακεδονία.

Πηγή: https://www.metaforespress.gr/logistics/%cf%84%ce%b1-%cf%86%ce%bf%cf%81%cf%84%ce%b7%ce%b3%ce%ac-%ce%b9%cf%87-%ce%bf%ce%bb%ce%bf%ce%ad%ce%bd%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%ba%ce%b5%cf%81%ce%b4%ce%af%ce%b6%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%bc%ce%b5%cf%81/

Συνολικές προβολές σελίδας