Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2014

Ανοίγει «πανιά» η 2Μ το 2015 - Προχωρά η συγχώνευση Maersk και MSC

Το «πράσινο φως» έλαβε από την αμερικανική Ομοσπονδιακή Ναυπλιακή Επιτροπή (FMC) η συγχώνευση των ναυτιλιακών κολοσσών Maersk και MSC, ανοίγοντας το δρόμο για τη σύσταση της νέας μεγάλης συμμαχίας στα containerships, η λεγόμενη «2Μ».

Πρόκειται για την ένωση δυνάμεων στον ναυτιλιακό κλάδο μεταξύ της δανέζικης Maersk Line και της ιταλοελβετικής MSC, οι οποίες στοχεύουν στον περιορισμό του λειτουργικού τους κόστους, διατηρώντας σταθερά και σε υψηλά τα επίπεδα εξυπηρέτησης των πελατών τους.

Οι δύο ναυτιλιακές, που θα εφαρμόσουν ένα σύστημα κοινής διαχείρισης του στόλου (vessel-sharing), πλέον ετοιμάζονται πυρετωδώς να ξεκινήσουν τη συνεργασία τους από τις αρχές του 2015.

Οι εξελίξεις πάντως στους liners είναι ραγδαίες, αφού και η 3η μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου, η γαλλική CMA CGM, προκειμένου να αντεπεξέλθει στην ένταση του ανταγωνισμού, πρόσφατα ανακοίνωσε τη δική της κίνηση με τη σύσταση της συμμαχίας Ocean Three. Η CMA ήταν μαζί με ης Maersk και MSC στο αρχικό σχέδιο που προέβλεπε τη δημιουργία του δικτύου 3Μ.

Ωστόσο, όταν οι κινεζικές αρχές απέρριψαν το αίτημά τους, Δανοί και Ελβετοί αποφάσισαν να προχωρήσουν μόνοι τους.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/9114-anoigei-ta-pania-tis-i-2m-to-2015-prasino-sti-sygxonefsi-maersk-kai-msc.html

Στην «Αττικές Διαδρομές» τα διόδια της Εγνατίας Οδού για τα επόμενα 4 χρόνια

Στην «Αττικές Διαδρομές» που διαχειρίζεται σήμερα τα διόδια της Αττικής Οδού, ανέθεσε το διοικητικό συμβούλιο της Εγνατίας Οδού, τη διαχείριση των διοδίων του οδικού άξονα για την επόμενη τετραετία, σύμφωνα με το Euro2day.

Η «Αττικές Διαδρομές», η οποία είχε ούτως ή άλλως καταθέσει τη μοναδική προσφορά που πληρούσε τις απαιτήσεις του διαγωνισμού, προσέφερε έκπτωση 12,2% επί του προϋπολογισμού της σύμβασης που ανέρχεται σε 48 εκατ. ευρώ. Η δεύτερη προσφορά, σύμφωνα με πληροφορίες, είχε κατατεθεί από την εταιρεία Κλέαρχος Ρούτσης.

Η εταιρεία ελέγχεται από τους κατασκευαστικούς ομίλους ΕΛΛΑΚΤΩΡ και J&P ΑΒΑΞ, καθώς και τον γαλλικό όμιλο Egis Road. Διαχειρίζεται ήδη τους σταθμούς διοδίων της Εγνατίας Οδού με βάση παλαιότερη σύμβαση, ύψους 14 εκατ. ευρώ.

Εκτός από τους σταθμούς διοδίων του οδικού άξονα, η «Αττικές Διαδρομές» αναλαμβάνει και τους σταθμούς σε Μάλγαρα και Άκτιο τους οποίους ανέλαβε η Εγνατία Οδός ΑΕ μετά το λουκέτο στο Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας (ΤΕΟ).

Αγνωστο παραμένει αν στη σύμβαση που θα υπογράψει υπάρχουν όροι που θα της επιτρέψουν να αναλάβει και τη διαχείριση των νέων σταθμών διοδίων που προβλέπεται να κατασκευαστούν στην Εγνατία Οδό. Κατά πληροφορίες ο ανάδοχος έχει τη δυνατότητα να αναλάβει τους νέους σταθμούς, αφού υπογράψει πρόσθετες συμβάσεις για κάθε σταθμό διοδίων που θα αναλαμβάνει.

Στη σύμβαση θα προβλέπεται η λύση της συνεργασίας των δύο πλευρών στην περίπτωση που προχωρήσει ο διαγωνισμός για την παραχώρηση της Εγνατίας, ο οποίος εξαγγέλλεται εδώ και δύο χρόνια, αλλά παραμένει στα χαρτιά.

Πέρυσι η «Αττικές Διαδρομές» παρουσίασε κύκλο εργασιών 41,96 εκατ. ευρώ έναντι 53,28 εκατ. ευρώ το 2012, αλλά και ζημιές 850.000 ευρώ από κέρδη 7 εκατ. στην προηγούμενη χρήση. Τα 38,4 εκατ. προέρχονταν από τη διαχείριση των διοδίων της Αττικής Οδού, ενώ άλλα περίπου 3,3 εκατ. ευρώ προήλθαν από τη διαχείριση των σταθμών διοδίων της Εγνατίας.

Στη φετινή χρήση η εταιρεία δεν θα μοιράσει μέρισμα στους μετόχους, αλλά κατά τη διάρκεια του 2013 καταβλήθηκε μέρισμα περίπου 6,9 εκατ. ευρώ για τη χρήση 2012. Το μέρισμα έλαβε η εταιρεία «Αττικά Διόδια» η οποία ελέγχει το 80% των μετοχών της «Αττικές Διαδρομές» και ο γαλλικός όμιλος Egis Road που ελέγχει το υπόλοιπο 20% των μετοχών.

Σημειώνεται πως στο μετοχικό κεφάλαιο της «Αττικά Διόδια» συμμετέχει με 59,27% ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ (μέσω της ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις), με 30,9% ο όμιλος J&P ΑΒΑΞ και με 9,82% η Τράπεζα Πειραιώς η οποία «κληρονόμησε» μέσω ΑΤΕ Bank τη συμμετοχή της ΑΤΤΙΚΑΤ.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/aftokinitodromoi/item/9113-stin-attikes-diadromes-ta-diodia-tis-egnatias-odoy-gia-ta-epomena-4-xronia.html

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη σήραγγα Αρτεμισίου 13 - 17 Οκτωβρίου



Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα τεθούν σε ισχύ την επόμενη εβδομάδα στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Τρίπολης με κατεύθυνση την Κόρινθο, στη σήραγγα Αρτεμισίου, προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες συντήρησης στον ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό της σήραγγας.

Η διακοπή της κυκλοφορίας θα ισχύσει από το πρωί της Δευτέρας 13 Οκτωβρίου και διαρκέσει έως την προσεχή Παρασκευή 17 Οκτωβρίου στις 4:00 το απόγευμα.

Η κυκλοφορία των οχημάτων από Τρίπολη προς Κόρινθο θα εκτρέπεται και θα διεξάγεται από τον δεύτερο κλάδο της σήραγγας Αρτεμισίου, σε μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση.

Επιπλέον, για το χρονικό διάστημα που θα ισχύουν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις απαγορεύεται η διέλευση οχημάτων μεταφοράς επικίνδυνων εμπορευμάτων από τη σήραγγα Αρτεμισίου, από τις 9:00 το πρωί έως τις 8:00 το βράδυ.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/aftokinitodromoi/item/9106-kykloforiakes-rythmiseis-sti-siragga-artemisiou-13-17-oktovriou.html

Έτοιμο, το 2015, το νέο πολύ-λειτουργικό logistics center της K+N στη Σιγκαπούρη

Στην κατασκευή ενός πολύ-λειτουργικού κέντρου logistics, στα δυτικά της Σιγκαπούρης , προχωρά η Kuehn+Nagel , εκτιμώντας ότι οι εργασίες θα έχουν ολοκληρωθεί ως τα τέλη του 2015.

Το πλεονέκτημα της νέας state-of-the-art εγκατάστασης, όπως τονίζει ο διεθνής κολοσσός, έγκειται στο ότι θα βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές και τους λιμένες της περιοχής.





Θα διαθέτει 55 ράμπες φορτοεκφόρτωσης και 5 επίπεδα αποκλειστικά και μόνο για αποθήκευση. Παράλληλα, θα έχει επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους συνολικής επιφάνειας άνω των 46.000 τ.μ., εκ των οποίων τα 20.000 τ.μ. θα χρησιμοποιηθούν για την αποθήκευση ευαίσθητων προϊόντων, για λογαριασμό πελατών της φαρμακευτικής βιομηχανίας, τα οποία θα διατηρούνται σε συνθήκες ψύξης. Ο υπόλοιπος χώρος θα εξυπηρετεί κατά κύριο λόγο την αποθήκευση αεροναυπηγικών προϊόντων, ανταλλακτικών και προϊόντων hi-tech τεχνολογίας. Τέλος, περίπου 4.000 τ.μ. θα διατεθούν για την κατασκευή γραφείων.

Η μονάδα θα είναι εξοπλισμένη με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, ενώ κορυφαίες λύσεις αυτοματοποίησης και αυτοματισμού θα χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση της καθημερινής ροής εργασιών στο logistics center.

Σημειώνεται ότι ο σχεδιασμός και η κατασκευή του κέντρου έχει ανατεθεί στην Boustead Projects Pte.

B.B.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/logistics/item/9105-etoimo-to-2015-to-neo-poly-leitourgiko-logistics-center-tis-k-n-sti-sigkapoyri.html

Ουραγός στη μείωση τροχαίων ατυχημάτων η Ελλάδα, τονίζουν οι συγκοινωνιολόγοι

Με αφορμή το οδικό ατύχημα στην Εγνατία Οδό, που συνέβη προ ημερών, ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων επισημαίνει ότι παρά τη σημαντική μείωση του αριθμού των οδικών ατυχημάτων και των θυμάτων τους -κυρίως λόγω της βαθιάς οικονομικής κρίσης- κατά την τελευταία πενταετία, η Ελλάδα εξακολουθεί να είναι ουραγός στην Ευρωπαϊκή Ένωση (κατατασσόμενη σταθερά στις τελευταίες θέσεις) και οι πιθανότητες ατυχήματος στο οδικό δίκτυο της χώρας να παραμένουν αυξημένες συγκριτικά με τα περισσότερα Ευρωπαϊκά κράτη.

Μάλιστα, όπως τονίζεται σε σχετική τους ανακοίνωση, το οικονομικό κόστος των οδικών ατυχημάτων στην Ελλάδα εκτιμάται ότι ξεπερνά τα 3 δισ. ευρώ ετησίως.

Ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων έχει συχνά επισημάνει ότι «για την ουσιαστική βελτίωση του παρεχόμενου επιπέδου οδικής ασφάλειας απαιτείται συστηματική κοινή προσπάθεια πολιτείας και πολιτών.

Η Πολιτεία οφείλει αφενός να δεσμεύσει τους απαραίτητους προϋπολογισμούς, αντάξιους του εγχειρήματος (και όχι μόνο γενικόλογες δηλώσεις) και αφετέρου να καταβάλει συστηματική προσπάθεια με ποσοτικοποιημένους και μετρήσιμους στόχους (π.χ. αριθμός ελέγχων, αριθμός επεμβάσεων στο δίκτυο, αριθμός εκστρατειών ενημέρωσης κλπ.), για τους οποίους θα ελέγχονται σε τακτά διαστήματα οι αρμόδιες υπηρεσίες σε τοπικό, περιφερειακό και εθνικό επίπεδο.  Συγκεκριμένα, είναι σήμερα απαραίτητο να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στην:

α) εντατικοποίηση της αστυνόμευσης και διεύρυνσή της στο σύνολο των επικίνδυνων παραβάσεων (και εκείνων των φορτηγών, σε όλο το δίκτυο),

β) εφαρμογή αυστηρού προγράμματος διαχείρισης των κάθε λογής έργων επί της οδού, ειδικά στους αυτοκινητόδρομους,

γ)  αναβάθμιση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των εμπορευματικών μεταφορών στη χώρα με κατάλληλη υποστήριξη (προϋπολογισμοί, τεχνικές οδηγίες) των υπηρεσιών των Περιφερειών.

Οι πολίτες οφείλουν να υιοθετήσουν μία οδήγηση λιγότερο επιθετική, με χαμηλότερες ταχύτητες και περισσότερη προσοχή κατά την οδήγηση (χωρίς κινητά τηλέφωνα και άλλες αποσπάσεις προσοχής που καθίστανται ακόμα πιο κρίσιμες σε περιοχές εκτέλεσης έργων). Ιδιαίτερα, οφείλουν να προσαρμόσουν την οδηγική συμπεριφορά τους στα νέα δεδομένα που φέρνει το εκτεταμένο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων στην Ελλάδα».

Οι Έλληνες Συγκοινωνιολόγοι καταθέτουν τακτικά τις επιστημονικά τεκμηριωμένες προτάσεις τους (http://www.ses.gr/index.php/o-syllogos/theseisses.html) και δηλώνουν απερίφραστα τη βούλησή τους να συνεισφέρουν με κάθε τρόπο προς την κατεύθυνση εφαρμογής όλων των απαραίτητων δράσεων προτεραιότητας.

Επιπλέον, δηλώνουν ότι θα συνεχίσουν ακόμα εντονότερα να αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες επιστημονικής τεκμηρίωσης, ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης Πολιτείας και πολιτών και θα ενεργοποιήσουν όλες τις δυνάμεις τους για την προώθηση των προτεινόμενων δράσεων με την ελπίδα ότι οι ανθρώπινες ζωές που χάνονται στους δρόμους θα καταστούν, κάποια στιγμή, προτεραιότητα της Ελληνικής Πολιτείας.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/aftokinitodromoi/item/9103-ouragos-sti-meiosi-troxaion-atyximaton-i-ellada-tonizoun-oi-sygkoinoniologoi.html

Συνολικές προβολές σελίδας