Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

H EEL παρουσίασε το master plan για τα logistics στην Κεντρική Ελλάδα

Με την παρουσία πολλών προσωπικοτήτων της τοπικής επιχειρηματικής κοινωνίας , πολιτικών εκπροσώπων και δημοσιογράφων πραγματοποιήθηκε, με μεγάλη επιτυχία, η εσπερίδα «Λαμία, Τα Logistics στην Περιφέρεια: Το Όραμα και η Πράξη» που συνδιοργανώθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Logistics και το Επιμελητήριο Φθιώτιδας στις 24 Σεπτεμβρίου στην αίθουσα συνεδριάσεων του Επιμελητηρίου.
Η ΕΕL παρουσίασε το master plan για τα logistics στην Κεντρική Ελλάδα
Με την παρουσία πολλών προσωπικοτήτων της τοπικής επιχειρηματικής κοινωνίας, πολιτικών εκπροσώπων και δημοσιογράφων πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η εσπερίδα «Λαμία, Τα Logistics στην Περιφέρεια: Το Όραμα και η Πράξη» που συνδιοργανώθηκε από την Ελληνική Εταιρεία Logistics και το Επιμελητήριο Φθιώτιδας στις 24 Σεπτεμβρίου στην αίθουσα συνεδριάσεων του Επιμελητηρίου.
Κατά την έναρξη της εσπερίδας ο κ. Αλέξης Αλεξίου, Μέλος ΔΣ της Ελληνικής Εταιρείας Logistics και επικεφαλής της διοργάνωσης, καλωσόρισε τους παρευρισκομένους αναφέροντας, «Η Λαμία -και η ευρύτερη περιοχή της Φθιώτιδας- είναι η μοναδική περιοχή της κεντρικής Ελλάδας που συνδυάζει οδικές, σιδηροδρομικές και θαλάσσιες μεταφορές σε τόσο μικρή απόσταση μεταξύ τους».
Εν συνεχεία το λόγο πήραν οι δημοτικοί άρχοντες και εκπρόσωποι της περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας. Συγκεκριμένα, αναγνώστηκε ο χαιρετισμός του Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδος  Κώστα Μπακογιάννη καθώς επίσης και εκπρόσωπος του Δήμου Στυλίδας, μετέφερε τον χαιρετισμό του Δημάρχου Απόστολου Γκλέτσου. 
Ο Δήμαρχος Λαμιέων, Νίκος Σταυρογιάννης αναφέρθηκε στην ανάγκη της περιοχής για δημιουργία ευνοϊκότερου κλίματος στον τομέα της Εφοδιαστικής Αλυσίδας, επισημαίνοντας πως είναι υποχρέωση όλων των κρατικών φορέων να συμβάλουν στη δημιουργία μιας ομπρέλας προστασίας προκειμένου οι επιχειρήσεις να ξεπεράσουν αυτό το σύνθετο, αβέβαιο και εχθρικό κλίμα που έχει διαμορφωθεί για το επιχειρείν στα χρόνια της κρίσης στη πατρίδα μας.
Χαιρετισμό απηύθυνε ο Πρόεδρος Εγκατεστημένων Βιομηχανιών ΒΙ.ΠΕ. Λαμίας Γιώργος Γιαννίτσης, ο οποίος εξέφρασε την πεποίθηση πως η χώρα μπορεί να στηριχθεί για την ανάπτυξή της σε τρεις τομείς, τον τουρισμό, την ενέργεια  και τα logistics που αυτή τη στιγμή διαφαίνεται πως έχουν μεγάλη δυναμική.
Ο Αλέξανδρος Διαμαντάρας, Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας τόνισε κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ότι η εσπερίδα αποσκοπεί στο να ενημερώσει τον επιχειρηματικό κόσμο που δραστηριοποιείται στα logistics, μέσα από εισηγήσεις και τοποθετήσεις ειδικών για τις σύγχρονες τάσεις και τις προοπτικές  ανάπτυξης των επιχειρήσεων.
Master Plan: H Εφαρμογή του στην Κεντρική Ελλάδα
Το Εθνικό Σχέδιο Δράσης για τα Logistics και τις Εμπορευματικές Μεταφορές (Master Plan) της Ελληνικής Εταιρείας Logistics, που αποτέλεσε βασική πηγή για τη διαμόρφωση του πρόσφατα ψηφισθέντος νόμου της εθνικής εφοδιαστικής αλυσίδας, παρουσίασε στη εσπερίδα της Λαμίας ο Πρόεδρος ΔΣ της EEL Σωτήρης Τριχάς, ο οποίος αναφέρθηκε στη σημασία ανάπτυξης Logistics parks στην περιοχή και διαμόρφωσης εταιρικής κουλτούρας που θα στηρίζεται σε συνέργειες προκειμένου οι επιχειρήσεις της Κεντρικής Ελλάδας να πρωταγωνιστήσουν σε εθνικό, αλλά και διεθνές επίπεδο.
Τα Logistics στην Πράξη
Το θέμα των υποδομών κυριάρχησε στην πρώτη ενότητα της εσπερίδας  την  οποία συντόνισε ο Φώτης Δαούσης, Αντιπρόεδρος Οικονομικών της EEL. Στο πλαίσιο της ενότητας αυτής ο Ιωάννης Σύρμος, Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Φθιώτιδας παρουσίασε το Λιμένα της Στυλίδας, ο Μανώλης Χίος, Προϊστάμενος Υπηρεσίας Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εστίασε στο Intermodal Cargo Shuttle (ics), το ρόλο του στην κεντρική Ελλάδα και την αξιοποίησή του από τις επιχειρήσεις της περιοχής προκειμένου να επιλέξουν το τρένο για τις εμπορευματικές τους μεταφορές. 
Ενώ, η ενότητα ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση του Κωνσταντίνου Παπανάγνου, Διευθυντή Logistics της Κοπάνης Logistics, ο οποίος μίλησε για την Προοπτική Ανάπτυξης των Logistics στην Φθιώτιδα μέσω Τοπικών Επιχειρήσεων.
Agrologistics
Η δεύτερη ενότητα της εσπερίδας την οποία συντόνισε η γνωστή δημοσιογράφος Βίκυ Κοτσιμπού από το Star Κεντρικής Ελλάδος είχε θέμα τα Agrologistics. Κατά τη διάρκεια της ενότητας ο Δρ. Βασίλης Ζεϊμπέκης, Μέλος ΔΣ ΕΕL ανέπτυξε το θέμα «Ιχνηλασιμότητα και διαχείριση φρούτων με την τεχνολογία RFID-Η περίπτωση του αγροτικού συνετερισμού ΣΥΚΙΚΗ», ενώ ο Νικόλαος Τσότσολας, Διευθύνων Σύμβουλος της Green Projects AE μίλησε για την Ολιστική Προσέγγιση Logistics και την Ενίσχυση της Εξωστρέφειας των Αγροτικών Προϊόντων.
Αναπτυξιακά εργαλεία για νέες υποδομές logistics
Η τρίτη και τελευταία ενότητα της εσπερίδας, την οποία επίσης συντόνισε η Βίκυ Κοτσιμπού, είχε θέμα τις τεχνολογίες αιχμής που χρησιμοποιούνται στον κλάδο των Logistics. Κατά τη διάρκεια της ενότητας αυτής ο Γεώργιος Δημητρακόπουλος, Τεχνικός Σύμβουλος GS1 Αssociation Greece παρουσίασε το «HellaSync - Συγχρονισμός δεδομένων: Σωστά δεδομένα για σωστές αποφάσεις», ο Ηλίας Μπούρας, Co-founder BK Telematics μίλησε για τα Logistics & την Τηλεματική, ενώ ο Αργύρης Παπαντωνόπουλος, Business Develop/Supply Chain Management, Mantis SCM Solutions ανέπτυξε το θέμα «Αύξηση παραγωγικότατος και συγχρονισμός ροών με την χρήση Πληροφορικών συστημάτων Logistics».
Με την εσπερίδα αυτή, η οποία αποτέλεσε συνέχεια των δράσεων της EEL που γιορτάζει φέτος τα 20 χρόνια της, ολοκληρώνεται για το 2014 ο κύκλος παρουσιάσεων του Master Plan σε κομβικά σημεία της ελληνικής περιφέρειας που μπορούν να πρωταγωνιστήσουν στην ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Στρατηγικές και καινοτόμες εφαρμογές για τη βελτίωση των αστικών διανομών

Kαινοτόμες δράσεις, πολιτικές, στρατηγικές και μέτρα, αναφορικά με τη διαχείριση της αστικής εφοδιαστικής αλυσίδας σε πόλεις της Μεσογείου, παρουσίασαν οι 11 εταίροι του ευρωπαϊκού έργου SMILE (Smart Green Innovative Urban Logistics for Energy efficient Mediterranean cities), σε ημερίδα στις 22 Σεπτεμβρίου στο Μέγαρο του ΕΒΕΠ, στο πλαίσιο του 4ου εργαστηρίου και της Τεχνικής συνάντησης των εταίρων του έργου.
Υπό τη διοργάνωση του Δ. Πειραιά και του Ινστιτούτου Βιώσιμης Κινητικότητας & Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ) του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης, οι παρευρισκόμενοι είχαν την δυνατότητα να ενημερωθούν τόσο για τους σκοπούς του project SMILE, όσο και να λάβουν γνώση για τις πιλοτικές εφαρμογές του προγράμματος. Ειδικότερα ο Δήμος Πειραιά, ως επικεφαλής εταίρος του έργου, ανέλυσε τις δύο πιλοτικές ενέργειες που θα υλοποιήσει:
α) αυτόματες βυθιζόμενες μπάρες που τοποθετούνται (ως ICT εργαλεία) σε επιλεγμένα σημεία του δικτύου της πόλης, ώστε να μετρηθεί και ελεγχθεί το πώς γίνεται ο ανεφοδιασμός των επιχειρήσεων-καταστημάτων σε αυτή την ελεγχόμενη περιοχή, και
β) τον ανασχεδιασμό των δρομολογίων των οχημάτων καθαριότητας του Δ. Πειραιά, με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτυγχάνεται η μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας, μέσω μείωσης των αέριων ρύπων (waste management), αλλά και να επιτυγχάνεται η ελάχιστη δυνατή κυκλοφοριακή συμφόρηση από τα απορριμματοφόρα οχήματα.
Ο Πειραιάς, είναι μία από τις 6 πόλεις που συμμετέχουν στο πρόγραμμα και έχουν εφαρμόσει πιλότους για την βελτίωση της αστικής διανομής και την μοντελοποίηση όλων των ‘πράσινων’ πρακτικών της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Στην 4η συνάντηση του ευρωπαϊκού έργου SMILE, με αντικείμενο «Πολιτικές και Στρατηγικές για Έξυπνες Καινοτόμες Δράσεις Διαχείρισης Αστικής Εφοδιαστικής με Στόχο Πράσινες και Ενεργειακά Αποδοτικές Πόλεις στην Περιοχή της Μεσογείου», συμμετείχαν και παρενέβησαν εκπρόσωποι του Δ. Πειραιά του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά, χαιρέτισε ο αντιπρόεδρος του ΕΒΕΠ, του ITS Hellas και της ΠΕΣΥΔΑΠ, ενώ στο στρογγυλό τραπέζι συζήτησης που ακολούθησε, παρενέβησαν παράλληλα εκπρόσωποι του Συνδικάτου Χερσαίων Εμπορευματικών Μεταφορών, της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινήτων Ελλάδος, του Σωματείου Ελαφρών Φορτηγών Πειραιά, του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά (ΣΕΠ ΑΕ), της εταιρείας Navigate Ltd, αλλά και εκπροσώπων ιδιωτικών εταιρειών.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/logistics/item/8942-stratigikes-kai-kainotomes-efarmoges-gia-ti-veltiosi-ton-astikon-dianomon.html

Ν. Δένδιας, ΥΠΑΝ: Τα logistics μπορούν να αυξήσουν το ΑΕΠ κατά 3-4 μονάδες

H έξοδος από την κρίση μπορεί να έλθει (και) μέσα από τα logistics. Όταν το λέει αυτό ο αρμόδιος υπουργός, τότε αποκτά επιπρόσθετη σημασία. Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του κλάδου της εφοδιαστικής αλυσίδας και του ομώνυμου νομοσχεδίου παρουσίασε, στην Ολομέλεια της Βουλής  (Γ΄ Θερινό Τμήμα), ο υπουργός Ανάπτυξης Νίκος Δένδιας.

Της Βάσως Βεγιάζη

Το νομοσχέδιο υπερψηφίστηκε επί της αρχής από τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και τη Δημοκρατική Αριστερά, έστω και με επιμέρους ενστάσεις για την «ελλιπή περιβαλλοντική προστασία» και την «έλλειψη ενός συνολικού σχεδιασμού», αιτίες που επικαλέστηκαν οι ΑΝΕΛ για να το καταψηφίσουν.

Πιο αναλυτικά, ο υπουργός Ανάπτυξης Νίκος Δένδιας,  ανέφερε, μεταξύ άλλων, στη Βουλή: «Αυτό το νομοθέτημα είναι σημαντικό.  Το μέγιστο τμήμα για την πατρότητα του νομοθετήματος δεν την έχω εγώ, την έχει ο παριστάμενος σε αυτή την αίθουσα προκάτοχός μου, ο συνάδελφος κ. Κωστής Χατζηδάκης, όπως σας είπα και στην Επιτροπή.

Είναι σημαντικό το νομοθέτημα, γιατί; Διότι, εισάγει στην ελληνική πραγματικότητα και μία νέα αντίληψη εκτός  από την κάλυψη μιας προφανούς ανάγκης. Όπως επανειλημμένως έχουμε συζητήσει, απαιτείται συνολικά αλλαγή οικονομικού μοντέλου.

Εάν δεν μπορέσουμε να οδηγηθούμε σε ένα νέο μοντέλο οικονομικής δραστηριότητας στη χώρα, ανεξαρτήτως εξόδου από το μνημόνιο, η χώρα θα επανέλθει, σε ορατό μέλλον, στην κρίση. Και για να γίνει αυτό χρειάζεται να προσαρμόσουμε την Ελλάδα στη νέα ευρωπαϊκή και διεθνή πραγματικότητα.

[ΝΙΚΟΣ ΔΕΝΔΙΑΣ]

Τα κέντρα Logistics είναι ένα τμήμα αυτής της νέας πραγματικότητας. Μπορούν να προσφέρουν από μόνα τους μία αύξηση τριών ή τεσσάρων μονάδων στο ΑΕΠ,  που είναι τεράστιο μέγεθος. Αλλά αποτελούν και τμήμα μιας συνολικής τοποθέτησης, απέναντι στη σύγχρονη πραγματικότητα.

Γι’ αυτό και με λύπησε, πρέπει να σας πω, σε πολλές τοποθετήσεις, μια αντίληψη φοβική απέναντι στο νέο.  Ότι θα χαθούν θέσεις εργασίας, ότι θα μείνουν άνθρωποι άνεργοι. Η οικονομία εξελίσσεται και  τέτοιες παρεμβάσεις στην οικονομία, είναι τεράστιο σφάλμα να τις αντιμετωπίζουμε με τη φοβικότητα του παρελθόντος. Πρέπει να τη δούμε αυτή τη νομοθετική πρωτοβουλία, όπως και πολλά  άλλα πράγματα, σαν ευκαιρίες για το μέλλον ».

Η γεωγραφική θέση της Ελλάδας 

Η εφοδιαστική, σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης, μπορεί να δώσει μεγαλύτερη ανάπτυξη και νέες θέσεις εργασίας, ως εξωστρεφής κλάδος που ενισχύει τη διεθνή θέση και ανταγωνιστικότητα της χώρας και προσφέρει άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας.

Αξίζει να σημειωθεί, σχετικά με τη σημασία της εφοδιαστικής για την παγκόσμια οικονομία,  ότι ο κύκλος εργασιών της ανέρχεται στα  5,4 τρις € ή 13,8% του παγκόσμιου ΑΕΠ.

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Ελλάδος, για την ανάπτυξη του κλάδου, αποτελεί η γεωγραφική της θέση, καθώς το  52% του διερχόμενου φορτίου που διακινείται μέσω του Σουέζ, με κατεύθυνση προς τον Ευρωπαϊκό Βορρά, καταλήγει σε λιμένες της Μεσογείου, ενώ από εκεί μεταφέρεται, με άλλα μεταφορικά μέσα, προς το Βορρά.

Η Ελλάδα βρίσκεται στη μικρότερη απόσταση μεταξύ της Ευρώπης και της διώρυγας του Σουέζ. Ωστόσο, ο κλάδος της εφοδιαστικής στην Ελλάδα υπολογίζεται περίπου στο 10% του ΑΕΠ, ενώ, ακριβώς λόγω της εμπορευματικής κίνησης και της γεωγραφικής θέσης της χώρας, μπορεί ν’ αναπτυχθεί περισσότερο.

Οι βασικές διατάξεις του νομοσχεδίου για τα logistics

Σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης, το σχέδιο νόμου:

-Θέτει το θεσμικό πλαίσιο που θα επιτρέψει την ταχεία και οργανωμένη ανάπτυξη του κλάδου.

-Περιέχει σύγχρονούς ορισμούς και ειδικά στον όρο της εφοδιαστικής προσδίδει και αναγνωρίζει το σύνθετο ρόλο που σήμερα διαδραματίζει για τη μεταφορά, διαμεταφορά, αποθήκευση αλλά και τη συσκευασία, ανασυσκευασία, ετικετοποίηση, συναρμολόγηση προϊόντων (αρ.1).

-Αναφέρει ότι το Κέντρο Αποθήκευσης και Διανομής (ΚΑΔ), δηλαδή η μονάδα των logistics, δεν περιορίζεται μόνο στις κύριες δραστηριότητες εφοδιαστικής αλλά επεκτείνεται και σε συμπληρωματικές δραστηριότητες (αρ.1).

-Απλοποιεί τη διαδικασία αδειοδότησης στον κλάδο των logistics στο πνεύμα του πρόσφατου  νόμου – πλαισίου 4262/2014 για την αδειοδότηση επιχειρήσεων. Κύριο κριτήριο για την ακολουθητέα διαδικασία αδειοδότησης των Κέντρων Αποθήκευσης και Διανομής αποτελεί η περιβαλλοντική κατάταξη των Κέντρων αυτών επί τη βάσει των διατάξεων του ν. 4014/2011 και των κατ’ εξουσιοδότηση αυτού κανονιστικών πράξεων (αρ.8).

-Ορίζει ότι τα περισσότερα Κέντρα Αποθήκευσης και Διανομής, τα οποία δεν εμπίπτουν στην κατηγορία Α΄, κατατάσσονται δηλαδή στην κατηγορία Β΄ ή δεν κατατάσσονται λόγω της ιδιαίτερα μικρής όχλησης για το περιβάλλον, θα αδειοδοτούνται με μόνη την υποβολή υπεύθυνης δήλωσης για την τήρηση της κείμενης νομοθεσίας και την υποβολή λοιπών δικαιολογητικών που θα καθορισθούν με την έκδοση υπουργικής αποφάσεως (αρ.8).

-Εξισώνει τους όρους δόμησης των αποθηκευτικών χώρων με τα βιομηχανικά κτήρια και καταργεί το διαχωρισμό βιομηχανικής-εμπορικής αποθήκης. Ήταν ένα αίτημα του κλάδου που ικανοποιείται και θα διευκολύνει την υλοποίηση επενδύσεων (αρ.8).

-Θέτει για πρώτη φορά κανόνες για την αστική μεταφορά και διανομή προϊόντων εντός του αστικού ιστού μέσω των σχετικών ολοκληρωμένων σχεδίων βιώσιμης αστικής κινητικότητας (urban mobility plans), καθώς και δράσεις για την προώθηση της πράσινης εφοδιαστικής (green logistics). Στόχος των διατάξεων αυτών είναι η ανάπτυξη πρακτικών αστικής μεταφοράς που προωθούν την αποσυμφόρηση του αστικού οδικού δικτύου, τη μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα (CO2), την εξοικονόμηση πόρων, την αειφόρο ανάπτυξη των ελληνικών πόλεων (αρ.4-5).

-Προβλέπει τη δημιουργία εθνικής εμβέλειας πάρκων εφοδιαστικής, τα οποία θα υπάγονται σε διαδικασίες fast track ώστε να διευκολύνεται η προσέλκυση μεγάλων επενδυτών (αρ.14).

-Δίνει τη δυνατότητα ώστε στα ακίνητα του Θριασίου πεδίου και του στρατοπέδου Γκόνου στη Θεσ/νικη να αναπτύσσονται επιχειρηματικά πάρκα εφοδιαστικής εθνικής εμβέλειας (αρ.15).

-Προβλέπει την τυποποίηση στα ελληνικά Logistics από το Εθνικό Σύστημα Υποδομών Ποιότητας (ΕΣΥΠ) (αρ.16).

-Αναβαθμίζει την υφιστάμενη Επιτροπή logistics σε Συμβούλιο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Εφοδιαστικής, χωρίς επιβάρυνση για τον κρατικό προϋπολογισμό (αρ.7).

-Προβλέπει ότι όσες εγκαταστάσεις φέρουν τα χαρακτηριστικά των ΚΑΔ και έχουν ήδη αδειοδοτηθεί, δεν χρειάζονται νέα διαδικασία αδειοδότησης.

-Ορίζει ότι όσες εγκαταστάσεις δεν έχουν μέχρι σήμερα αδειοδοτηθεί μπορούν να λάβουν ενιαία άδεια εγκατάστασης και λειτουργίας, χωρίς την επιβολή προστίμου, εντός περιόδου δύο ετών από την έκδοση και έναρξη ισχύος της υπουργικής απόφασης με την οποία θα καθορίζονται τα ειδικότερα δικαιολογητικά και οι λοιπές διαδικαστικές προϋποθέσεις για την αδειοδότηση των ΚΑΔ (αρ.13).

-Για τις επιχειρήσεις με χαρακτηριστικά ΚΑΔ, που λειτουργούν σε περιοχές με ασύμβατες προς τη δραστηριότητα αυτή χρήσεις γης, εξετάζεται η δυνατότητα χορήγησης προθεσμίας μετεγκατάστασης (αρ.75§1 ν.3982/2011).

-Η εθνική στρατηγική για την εφοδιαστική συμπληρώνεται, τέλος, με: α) κατά προτεραιότητα χρηματοδότηση μέσω του νέου ΕΣΠΑ και β) τον εκσυγχρονισμό των μεταφορικών υποδομών, χωρίς τον οποίο δεν είναι ευχερής η ανάπτυξη των Logistics.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/logistics/item/8944-n-dendias-ypan-ta-logistics-boroyn-na-afksisoun-to-aep-kata-3-4-monades.html

Αυτοκινητόδρομος Μορέας: Παραμένει παγωμένο το έργο στο Λεύκτρο-Σπάρτη

Σε πολύμηνη αναμονή και αύξηση της αγωνίας φορέων-κατασκευαστή και Υπουργείου Υποδομών, κατέληξε η υπόθεση της νέας σύμβασης για την ολοκλήρωση του Αυτοκινητόδρομου Μορέα.

Ο άξονας που έχει ολοκληρωθεί αφορά τη διαδρομή Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα. Παραμένει όμως ημιτελές το τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη και ο Περιφερειακός Καλαμάτας.

Ο λόγος της αναμονής είναι τόσο η έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής όσο και του Ελεγκτικού Συνεδρίου για την τροποποίηση της σύμβασης.

Απαιτήσεις όμως έχει και η εταιρεία κατασκευής σε ποσό που ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες αναφέρουν ότι φτάνουν τα 200εκ.ευρώ. Ωστόσο υπάρχει η αισιοδοξία ότι θα βρεθεί η χρυσή τομή έτσι ώστε να φτάσουμε στην τελική ολοκλήρωση του έργου που σε νούμερα, έχει πρόοδο που φτάνει το 95%.

Από τη στιγμή που θα ξεκινήσουν οι εργασίες θα χρειαστούν λίγοι μήνες για τη λειτουργία και των τελευταίων τμημάτων. Να θυμίσουμε πως η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Μορέα ξεκίνησε το 2007, ένα χρόνο νωρίτερα από τους υπόλοιπους άξονες, γεγονός που βοήθησε στην κατασκευή και λειτουργία του μεγαλύτερου τμήματος του έργου πριν η κρίση παγώσει τα έργα το 2011.

Νίκος Καραγιάννης - ypodomes.com

Συνέδριο, στην Αθήνα, της Πανευρωπαϊκής Ένωσης Βιομηχανιών Ψύχους, στις 2-3/10

Στις 2 και 3 Οκτωβρίου θα πραγματοποιηθεί, για πρώτη φορά στην Αθήνα, στο ξενοδοχείο Royal Olympic, το Διεθνές Συνέδριο της Πανευρωπαϊκής Ένωσης Βιομηχανιών Ψύχους και Υπηρεσιών Εφοδιαστικής Αλυσίδας (ECSLA), στο οποίο θα δώσουν το παρόν εκπρόσωποι των ευρωπαϊκών εθνικών ενώσεων, εκπρόσωποι εταιριών μεγάλου βεληνεκούς του κλάδου μας από όλο τον κόσμο και εκπρόσωποι ευρωπαϊκών φορέων.

Κεντρικός άξονας του συνεδρίου είναι "Το μέλλον των ευρωπαϊκών λιμένων την εποχή της παγκοσμιοποίησης", με πλήθος σημαντικών ομιλητών από τον επιχειρηματικό κλάδο, τον πολιτικό χώρο και την πανεπιστημιακή κοινότητα. Το συνέδριο θα περιλαμβάνει δείπνα εργασιών, καθώς και επίσκεψη στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά.

Το πρόγραμμα και την αίτηση εγγραφής μπορείτε να τα βρείτε στον κάτωθι σύνδεσμο:

http://www.cold.org.gr/Contents.aspx?lang=gr&CatId=1394&View=8

Για τυχόν απορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τη γραμματεία της Ελληνικής Ένωσης Βιομηχανιών Ψύχους, κ. Γώγου Αμαλία, στο τηλέφωνο: 210 3469606 (a.gogou@cold.org.gr).

Συνολικές προβολές σελίδας