Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2014

Επιτρέπεται η μεταφορά αγωνιστικών μοτοσυκλετών από ΦΙΧ και επιβατικά ιδιωτικά

Τη μεταφορά αγωνιστικών μοτοσυκλετών από φορτηγά ΙΧ και επιβατικά ΙΧ αυτοκίνητα επιτρέπει το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων έπειτα από σχετική απόφαση του υφυπουργού, Μιχάλη Παπαδόπουλου.
Ειδικότερα, όπως ανακοινώθηκε από το ΥΜΕ, επιτρέπεται πλέον «η ρυµούλκηση αγωνιστικών µοτοσυκλετών µε φορτηγά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα (ΦΙΧ), ανεξαρτήτως ιδιοκτησίας του ΦΙΧ και µεταφορικού του έργου, µε χρήση ειδικού τρέιλερ µεταφοράς µοτοσυκλετών».
Επίσης, επιτρέπεται η φόρτωση και µεταφορά αγωνιστικών µοτοσυκλετών µε ΦΙΧ, ανεξαρτήτως ιδιοκτησίας του ΦΙΧ και µεταφορικού του έργου.
Όπως αναφέρει η απόφαση, «Οι µοτοσικλέτες που φορτώνονται πρέπει να είναι ασφαλώς προσδεδεµένες στα οχήµατα µεταφοράς, σύµφωνα µε τις διατάξεις του άρθρου 32 του Κ.Ο.Κ. και τυχόν ειδικότερες διατάξεις που έχουν εκδοθεί κατ’ εξουσιοδότηση του ν.3446/2006.».
«Για την µεταφορά µοτοσικλετών µε την έλξη ειδικού τρέιλερ µεταφοράς µοτοσυκλετών από οχήµατα εφαρµόζονται κατά περίπτωση οι διατάξεις της υπ’ αριθµ. 16823/1978 απόφασης του Υπουργού Συγκοινωνιών (ΦΕΚ Β’ 524) όπως τροποποιήθηκε και ισχύει».
Η ρύθμιση αυτή διευκολύνει αρκετά τη διενέργεια των αγώνων μοτοσικλετιστών, μειώνοντας παράλληλα το κόστος της μεταφοράς.
«Ο οδηγός του ΦΙΧ πρέπει να διαθέτει την κατ' άρθρο 94 ΚΟΚ κατάλληλη άδεια ικανότητας οδηγού. Η ρυµούλκηση και µεταφορά της αγωνιστικής µοτοσυκλέτας είναι δυνατή µόνο κατά το διάστηµα διενέργειας αγώνων, το οποίο βεβαιώνεται από τις Οµοσπονδίες ΜΟΤΟΕ ή ΟΜΑΕ ή οποιονδήποτε άλλον φορέα αναγνωρισµένο από τη Γενική Γραµµατεία Αθλητισµού. Η βεβαίωση, η οποία ορίζει το διάστηµα διεξαγωγής αγώνων και πιστοποιεί ότι για τον συγκεκριµένο οδηγό της µοτοσυκλέτας έχει εκδοθεί αγωνιστική άδεια, πρέπει να βρίσκεται επί του οχήµατος κατά τη διάρκεια της µεταφοράς. Πέραν της ανωτέρω βεβαίωσης, ως συνοδευτικά έγγραφα της µεταφοράς απαιτούνται:
  • φωτοαντίγραφο της άδειας κυκλοφορίας µοτοσυκλέτας, εφ' όσον έχει εκδοθεί
  • δελτίο αθλητή
 

Κρήτη: Εκτροπή κυκλοφορίας στον ΒΟΑΚ για 1 μήνα

Στα πλαίσια της εργολαβίας «Βιώσιμη Ενεργειακή Ανάπτυξη σε Περιφερειακό, Διαπεριφερειακό και Διασυνοριακό Επίπεδο (ΕΝΕΡΓΕΙΝ)- Παρεμβάσεις για την Εξοικονόμηση Ενέργειας στους οδούς πρόσβασης Αεροδρομίων Χανίων, Ηρακλείου και στην σήραγγα Σταλίδας της Περιφέρειας Κρήτης» αναδόχου  «ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ & ΣΙΑ ΕΤΕ», από σήμερα και για ένα περίπου μήνα-Παρασκευή 26-12-2014- πραγματοποιείται εκτροπή κυκλοφορίας στην  Νέα Εθνική οδό Ηρακλείου Λασιθίου από την σήραγγα ΣΤΑΛΙΔΑΣ μέχρι τον κόμβο ΜΟΧΟΥ.

Η κυκλοφορία θα γίνεται για το χρονικό αυτό διάστημα, μέσω της παλαιάς εθνικής οδού Ηρακλείου – Λασιθίου σύμφωνα με την εγκατεστημένη εργοταξιακή σήμανση.

Για τον λόγο παρακαλούνται οι οδηγοί και οι χρήστες της οδού να συμμορφώνονται με την εγκεκριμένη  εργοταξιακή σήμανση και τις υποδείξεις της τροχαίας για την ασφάλεια της κυκλοφορίας και την αποφυγή ατυχημάτων.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/voreios-odikos-axonas-kritis/item/27813-%CE%BA%CF%81%CE%AE%CF%84%CE%B7-%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%AE-%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B2%CE%BF%CE%B1%CE%BA-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-1-%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CE%B1

Σε κέρδη πέρασε η Minoan Lines στο 9μηνο, άνοδος 5,6% στον κύκλο εργασιών

Το εννεάμηνο του 2014 αποτέλεσε μια περίοδο κατά την οποία  συνεχίστηκε η βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Minoan Lines, τόσο ως προς τον κύκλο εργασιών, όσο και ως προς  τα λειτουργικά και καθαρά κέρδη μετά από φόρους, όπως αναφέρει – σε ανακοίνωσή της – η εισηγμένη εταιρεία.
Ειδικότερα, σε ενοποιημένο επίπεδο,  ο κύκλος εργασιών της Minoan Lines για το εννεάμηνο του 2014 διαμορφώθηκε σε €  134,9 εκ. έναντι € 127,8 εκ. το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2013, σημειώνοντας  αύξηση 5,6% (+ € 7,1 εκ.).
Τέλος,  τα ενοποιημένα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, για την οικονομική περίοδο που έληξε στις 30/09/2014, διαμορφώθηκαν σε € 2,2 εκ., έναντι  - € 5,3 εκ. το ίδιο διάστημα πέρυσι, σημειώνοντας βελτίωση € 7,5 εκ.
Το 2014 είναι έτος καμπής για την ελληνική οικονομία, αφού μετά από μια μακρά περίοδο οικονομικής ύφεσης, εισέρχεται σε σταδιακή ανάπτυξη με την επίτευξη πρωτογενούς πλεονάσματος και θετικού ρυθμού ανάπτυξης κατά 1,7%  (πηγή ΕΛ.ΣΤΑΤ.) το γ’ τρίμηνο του έτους σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2013. Οι παραπάνω εξελίξεις αποτελούν θετικές ενδείξεις για την πορεία της οικονομίας και επιβεβαιώνουν τη σταθεροποίησή της.
Επιπλέον, ο κλάδος της επιβατηγού ναυτιλίας συνεχίζει να αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες, κυρίως λόγω της σημαντικής πτώσης του μεταφορικού έργου, ως απόρροια της μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος των πολιτών καθώς και του υψηλού ανταγωνισμού μεταξύ των εταιρειών του κλάδου.
Η Εταιρεία, παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, έχοντας υλοποιήσει μια σειρά αποφάσεων, έχει καταφέρει να βελτιώσει σημαντικά τις οικονομικές της επιδόσεις. Όσον αφορά το τραπεζικό δανεισμό, η Minoan Lines είναι απολύτως συνεπής στο πρόγραμμα αποπληρωμής των δανειακών της υποχρεώσεων και πληροί το σύνολο των οικονομικών όρων (covenants) όπως αυτοί αναγράφονται στη σχετική σύμβαση ομολογιακού δανείου.
Συνέπεια των παραπάνω είναι η μείωση των χρηματοοικονομικών εξόδων της Εταιρείας κατά 38,4% περίπου το εννεάμηνο του 2014 έναντι του αντίστοιχου διαστήματος του 2013. Επιπρόσθετα, το Μάρτιο του 2014 ολοκληρώθηκε με επιτυχία αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ποσού € 30,6 εκ.
Σημειώνεται ότι το Νοέμβριο του 2013 είχε ολοκληρωθεί αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους € 50,5 εκ. Οι παραπάνω εξελίξεις ενδυναμώνουν περαιτέρω τη χρηματοοικονομική διάρθρωση της Εταιρείας και της επιτρέπουν να ξεπεράσει την οικονομική κρίση με τις μικρότερες δυνατές απώλειες.  
Γραμμή Αγκώνα και Τεργέστη
Η Εταιρεία δραστηριοποιήθηκε στη γραμμή της Αδριατικής (Πάτρα-Ηγουμενίτσα-Αγκώνα-Τεργέστη), ενώ την περίοδο από 25/7/2014 έως 08/09/2014 στο λιμάνι της Ραβέννα, επιτυγχάνοντας υψηλά μερίδια αγοράς.
Συγκεκριμένα, η Εταιρεία από 01/01/2014 έως τις 30/09/2014 διακίνησε 374 χιλ. επιβάτες, 85 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 62 χιλ. φορτηγά οχήματα. Τα μερίδια αγοράς στην αγορά της Αγκώνα ανήλθαν σε 49,2% για τους επιβάτες, 46,2% για Ι.Χ. αυτοκίνητα και 53,8% για φορτηγά αυτοκίνητα. Στο λιμάνι της Τεργέστης δεν δραστηριοποιείται άλλη εταιρεία.
Ελληνική ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή «Ηράκλειο-Πειραιάς», η Minoan Lines διατήρησε την ισχυρή θέση που παραδοσιακά κατέχει στην αγορά αυτή. Στο εννεάμηνο του 2014, η Εταιρεία διακίνησε 623 χιλ. επιβάτες, 79 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 42 χιλ. φορτηγά αυτοκίνητα. Τα μερίδια αγοράς στην εν λόγω γραμμή ανήλθαν σε 64,7% για τους επιβάτες, 59,7% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 46,9% για τα φορτηγά αυτοκίνητα.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/9660-se-kerdi-perase-i-minoan-lines-sto-9mino-anodos-5-6-ston-kyklo-ergasion.html

Συνολικές προβολές σελίδας