Δευτέρα 31 Αυγούστου 2015

Συμφωνία συνεργασίας της Metron Logistics με την Petline

ε συμφωνία συνεργασίας με την εταιρεία κτηνιατρικών ειδών PETLINE προχώρησε η METRON LOGISTICS,  αναλαμβάνοντας την πανελλαδική αποθήκευση και διανομή της.

Από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα, η PETLINE δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην αγορά προϊόντων για ζώα συντροφιάς μέσα από τη γνωστή, ομώνυμη αλυσίδα καταστημάτων. Επίσης, παρέχει εξοπλισμό, φάρμακα και αναλώσιμα σε κτηνιατρικά ιατρεία,  διαγνωστικά και ερευνητικά κέντρα.

Οι απαιτήσεις της PETLILNE για την αποθήκευση και διανομή είναι ιδιαίτερα υψηλές, γεγονός που γίνεται σαφές από το διεθνές πιστοποιητικό ποιότητας ISO 9001 : 2000 / EN ISO 9001 : 2000 που η ίδια διαθέτει για τα προϊόντα της από τον διεθνούς κύρους Γερμανικό οργανισμό πιστοποίησης TUV CERT.

Αυτό συνεπάγεται πως η επιλογή του συνεργάτη της σε υπηρεσίες 3PL πρέπει να είναι αντίστοιχης ποιότητας. Έτσι επέλεξε τη METRON LOGISTICS.



Η METRON LOGISTICS διαθέτει αποθηκευτικούς χώρους διαφόρων θερμοκρασιών, τηρώντας τα standards που θέτουν οι ευρωπαϊκοί οργανισμοί.

Παράλληλα, τα προηγμένης τεχνολογίας οχήματα διανομής, με καταγραφικά θερμοκρασιών και λοιπών κινήσεων, προσφέρουν πλήρη έλεγχο στη διανομή και άριστη ποιότητα κατά την παράδοση.

Η METRON LOGISTICS διαθέτει τη Διεθνή Πιστοποίηση Αποθήκευσης & Διακίνησης Τροφίμων ΕΛΟΤ ΕΝ ISO 22000:2005 από τον Ελληνικό Νηογνώμονα.

Από τον Οκτώβριο του 2014 παρέχει τη δυνατότητα ηλεκτρονικού αποδεικτικού παράδοσης Proof of Delivery (P.O.D.) για τους πελάτες της.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/logistics/item/12256-symfonia-synergasias-tis-metron-logistics-me-tin-petline.html

Η πώληση του ΟΛΠ «καταρρακώνει» τις επιδόσεις του προβλήτα Ι. Μείωση εσόδων 44,5%

Η πώληση του ΟΛΠ «καταρρακώνει» τις επιδόσεις του προβλήτα Ι. Στο πρώτο εξάμηνο του έτους, ο προβλήτας Ι παρουσίασε μειωμένα έσοδα 44,5%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Του Φώτη Φωτεινού

Ειδικότερα, οι πωλήσεις έφτασαν τα 6,9 εκατ., έναντι 12,4 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2014. Η μείωση των εσόδων οφείλεται - σύμφωνα με αναλυτές -, πέρα από διάφορα τεχνικά προβλήματα που αντιμετώπισε ο προβλήτας, στη μετατόπιση ολοένα και περισσοτέρων πελατών στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ της Cosco και στη μείωση του μεταφορικού έργου.

Επίσης, πτώση πωλήσεων (8,8%) σημείωσε και το car terminal, το οποίο παρουσίασε έσοδα 5,6 εκατ. το πρώτο εξάμηνο του 2015.



Συνολικά, τα συνολικά έσοδα του ΟΛΠ, του α΄ εξαμήνου, ανήλθαν σε 48,7 εκατ., όπου σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2014 (50,2 εκατ.), παρουσίασαν μείωση ποσού 1,5 εκατ. ή ποσοστό 3,0%.

H μεταβολή αυτή οφείλεται, κυρίως, στη σημαντική μείωση των εσόδων από τον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων και τη διακίνηση των αυτοκινήτων κατά 44,5% και 8,8% αντίστοιχα.

Η παραπάνω μείωση αντισταθμίστηκε από την αύξηση των εσόδων στον τομέα ακτοπλοΐας, κρουαζιέρας και δεξαμενών - προσόρμισης κατά 8,1%, 6,1% και 40,4% αντίστοιχα.

Επιπλέον αύξηση σημειώθηκε στα έσοδα από το αντάλλαγμα παραχώρησης της ΣΕΠ (Cosco) κατά 12,7%. H Cosco πλήρωσε μίσθωμα 20,2 εκατ. στον ΟΛΠ για τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, έναντι 18 εκατ. πέρσι, πάντοτε στο α΄εξάμηνο.

Προοπτικές και κίνδυνοι

Σύμφωνα με τη διοίκηση του ΟΛΠ, ο έλεγχος των τραπεζικών καταθέσεων και ο περιορισμός κίνησης κεφαλαίων δημιουργεί δυσχέρειες στις εισαγωγές και τις εξαγωγές.

Παρά το γεγονός ότι πραγματοποιήθηκε μερική άρση των περιορισμών είναι δύσκολο να εκτιμηθεί, επί του παρόντος, το σύνολο των επιπτώσεων στο εξωτερικό εμπόριο της χώρας και άρα και στη διακίνηση φορτίων εισαγωγής και εξαγωγής, μέσω του λιμένα.



Τα στοιχεία που υφίστανται υποδεικνύουν μια μείωση εγχώριας ζήτησης, που σε συνδυασμό με τις δυσχέρειες εισαγωγών και εξαγωγών, είναι πιθανό να επηρεάσουν αρνητικά το όγκο των φορτίων.

Θα πρέπει όμως να σημειωθεί ότι το φορτίο εισαγωγής και εξαγωγής, τόσο στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων, όσο και στο σταθμό αυτοκινήτων είναι συγκριτικά το μικρότερο ποσοστό σε όγκο διακίνησης.

Ειδικά, στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων τα έμφορτα εμπορευματοκιβώτια εισαγωγής και εξαγωγής αντιστοιχούν σε περίπου 6% του συνόλου.

Στο σταθμό αυτοκινήτων, τα οχήματα εισαγωγής αντιστοιχούν στο ¼ περίπου των διακινούμενων φορτίων και σε αυτό το τομέα αναμένονται μεσοπρόθεσμα οι μεγαλύτερες αρνητικές επιπτώσεις.

Οι πιθανές αρνητικές επιπτώσεις της οικονομικής κατάστασης της χώρας, σε συνδυασμό με τους υφιστάμενους περιορισμούς στις κινήσεις κεφαλαίων εκτιμάται ότι θα επηρεάσουν αρνητικά την ζήτηση στο επόμενο εξάμηνο και θα μειώσουν τον όγκο εισαγωγών.

Εκτιμάται ότι η μείωση αυτή θα επηρεάσει αρνητικά τα έσοδα του οργανισμού, τόσο σε επίπεδο εσόδων διαχείρισης φορτίων, όσο και σε επίπεδο εσόδων από την παραχώρηση των προβλητών ΙΙ & ΙΙΙ στη Cosco Pacific.

Σε μεσοπρόθεσμο όμως επίπεδο, εκτιμάται ότι η υπογραφή της νέας συμφωνίας στήριξης της ελληνικής οικονομίας θα δημιουργήσει θετικές συνθήκες αναβαλλόμενης ζήτησης, που θα αυξήσει τις εισαγωγές και τα έσοδα στο λιμάνι και οι όποιες άμεσες απώλειες θα διαγραφούν σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα.

Από την άλλη μεριά, θα πρέπει να σημειωθεί ότι το σύνολο των δανείων του οργανισμού και τα οποία αφορούν έργα υποδομής προέρχεται από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων και δεν υφίσταται κίνδυνος εξυπηρέτησής τους, από τον οργανισμό, με βάση τις υφιστάμενες συνθήκες και το ύψος διαθεσίμων του.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/12250-i-polisi-tou-olp-katarrakonei-tis-epidoseis-tou-provlita-i-meiosi-esodon-44-5.html

Ανησυχία για τα μεγάλα οδικά έργα. Ανέφικτη η ολοκλήρωσή τους εντός του έτους

Περισσότερο από 1,7 δισ. ευρώ έχει καταβάλει από το 2008 έως σήμερα το Δημόσιο, μόνο ως μέρος της άμεσης χρηματοδοτικής του συμβολής στους τέσσερις από τους πέντε παραχωρημένους αυτοκινητόδρομους, σύμφωνα με την «Καθημερινή».

Σ’ αυτό το ποσό θα πρέπει να προστεθούν αποζημιώσεις και έσοδα από διόδια. Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, το πιο προχωρημένο από τα τέσσερα έργα είναι το τμήμα Μαλιακού - Κλειδιού (Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου), το οποίο έφθασε το 93%, ακολουθεί η εθνική οδός Ελευσίνας - Κορίνθου - Πάτρας (Ολυμπία Οδός) με 68,5%, ο Ε65 (Κεντρική Οδός) με 62,6% και η Ιόνια Οδός (Νέα Οδός) με 58,6%.

Τα συγκεκριμένα έργα ξεκίνησαν την περίοδο 2007-2008, σταμάτησαν το 2010-2011 και μπήκαν ξανά μπροστά στα τέλη του 2013, με σκοπό να ολοκληρωθούν τέλη του 2015, στόχος που δεν είναι πλέον εφικτός.



Η απόκτηση ακριβούς εικόνας για τις πληρωμές του Δημοσίου στους παραχωρησιούχους είναι δύσκολη, παρά τη δημοσίευση (από το 2011) των αποφάσεων στη Διαύγεια, καθώς τα στοιχεία δεν παρατίθενται συγκεντρωτικά και οι αποφάσεις πληρωμής δεν περιέχουν πάντα αναλυτικά στοιχεία.

Επιπλέον, τους τελευταίους μήνες, η έκδοση υπουργικών αποφάσεων πληρωμής... δεν συνεπάγεται απαραίτητα και την καταβολή των χρημάτων. Ας δούμε την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί ανά έργο (σύμφωνα με τη Διαύγεια):

Ολυμπία Οδός

Η αρχική χρηματοδοτική συμβολή στο έργο ήταν 608 εκατ. ευρώ, ενώ η επιπρόσθετη συμβολή 250 εκατ. ευρώ. Ο παραχωρησιούχος έχει λάβει αποζημίωση 91,1 εκατ. ευρώ για την καθυστέρηση στην έναρξη παραχώρησης και ο κατασκευαστής 130 εκατ. ευρώ.

Σε αποζημιώσεις θα καταβληθηθούν 93 εκατ. ευρώ για την αναθεώρηση του κόστους κατασκευής. Συνολικά, θα λάβει 1,17 δισ. ευρώ. Μέχρι στιγμής, έχουν καταβληθεί 398,9 εκατ. από την αρχική χρηματοδοτική συμβολή και 188,4 εκατ. ευρώ από την πρόσθετη και μέρος των αποζημιώσεων (38 εκατ. ευρώ).

Νέα Οδός

Η αρχική χρηματοδοτική συμβολή στο έργο ήταν 360 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, ο κατασκευαστής θα λάβει αποζημίωση 106,5 εκατ. ευρώ και επιπρόσθετη χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου 279 εκατ. ευρώ. Μέχρι στιγμής η Νέα Οδός έχει λάβει 125,5 εκατ. από την αρχική χρηματοδοτική συμβολή και 160,6 εκατ. ευρώ από την πρόσθετη και περίπου τη μισή αποζημίωση.

Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου

Εχει καταβληθεί το σύνολο της αρχικής χρηματοδοτικής συμβολής του Δημοσίου στο έργο, ήτοι 296,4 εκατ. ευρώ και θα λάβει συνολικά 400,9 εκατ. ευρώ πρόσθετης χρηματοδοτικής συμβολής (έχει λάβει τα 370,8 εκατ. ευρώ).

Επιπλέον, έχει λάβει αρχική αποζημίωση 8,8 εκατ. ευρώ (καθυστέρηση έναρξης παραχώρησης), 84 εκατ. ευρώ νέας αποζημίωσης (έχει καταβληθεί περίπου το μισό) και 2,4 εκατ. ευρώ (στον παραχωρησιούχο).

Και επιπλέον 167 εκατ. ευρώ, με συμπληρωματική σύμβαση, για την προσθήκη λωρίδας έκτακτης ανάγκης στις σήραγγες (έχουν εξοφληθεί). Συνολικά, συνεπώς, θα λάβει 959,5 εκατ. ευρώ.

Κεντρική Οδός (Ε65)

Η χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου είναι 500 εκατ. ευρώ (έχει λάβει 214,2 εκατ.) και 215 εκατ. ευρώ η πρόσθετη συμβολή (έχει λάβει 165,1 εκατ. ευρώ). Επίσης, ο κατασκευαστής θα λάβει 83,5 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις και 2 εκατ. ευρώ ο παραχωρησιούχος (έχει λάβει περίπου τα μισά). Συνολικά θα λάβει 800,5 εκατ. ευρώ.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/aftokinitodromoi/item/12249-anisyxia-gia-ta-megala-odika-erga-anefikti-i-oloklirosi-tous-entos-tou-etous.html

Εντατικοποιούνται οι έλεγχοι από το Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό (ΙΜΟ)

Εξειδικευμένους ελέγχους, προκειμένου να διαπιστώσουν την εκπαίδευση των πληρωμάτων και τις συνθήκες εντός των πλοίων θα διεξάγουν διεθνώς οι αρχές πολλών κρατών, στα πλαίσια της διεθνούς συμφωνίας SOLAS και των ψηφισμάτων της Επιτροπής Ναυτικής Ασφάλειας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (IMO), σύμφωνα με το in.gr.

Από τη Διεύθυνση Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας του υπουργείου Ναυτιλίας ανακοινώθηκε  ότι από την 1η Σεπτεμβρίου έως τις 30 Νοεμβρίου 2015, οι αρχές των κρατών μελών της Συμφωνίας των Παρισίων (Paris MoU), καθώς και των κρατών μελών της αντίστοιχης Συμφωνίας του Τόκυο (Tokyo MoU) θα διενεργούν ελέγχους από εξουσιοδοτημένους επιθεωρητές κράτους – λιμένα στα πλοία που θα καταπλεύσουν στους λιμένες κρατών της ΕΕ, του Καναδά, της Ρωσίας και στους λιμένες της Ασίας, προκειμένου να διαπιστωθεί, ο βαθμός εξοικείωσης των πληρωμάτων σε ότι αφορά στις διαδικασίες εισόδου τους σε κλειστούς χώρους των πλοίων με στόχο την αποφυγή ατυχημάτων.



Κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, στους λιμένες των κρατών μελών της αντίστοιχης Συμφωνίας της Καραϊβικής (Caribbean MoU) έχει προγραμματιστεί η διενέργεια ελέγχων στα πλοία που καταπλέουν στους λιμένες τους προκειμένου να διαπιστωθεί ο βαθμός συμμόρφωσής τους σε θέματα ασφάλειας ναυσιπλοΐας, ωρών εργασίας ή ανάπαυσης πληρώματος.

Σημειώνεται ότι τέτοιου είδους εκστρατείες ελέγχων (Concentrated Inspection Campaigns-CIC) προγραμματίζονται κάθε χρόνο, με μέριμνα των γραμματειών των μνημονίων συνεννόησης για τους ελέγχους των πλοίων από τις αρχές του κράτους - λιμένα, εντός των πεδίων ελέγχου τους.

Οι συγκεκριμένοι έλεγχοι γίνονται από εξουσιοδοτημένους επιθεωρητές σύμφωνα με τις διαδικασίες του εκάστοτε MoU ή βάσει των νέων απαιτήσεων των Διεθνών Συμβάσεων έχουν πρόσφατα τεθεί σε ισχύ, εστιάζοντας σε συγκεκριμένους τομείς του πλοίου, στους οποίους συνήθως παρουσιάζονται ελλείψεις κατά την επιθεώρησή τους.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/12257-entatikopoioyntai-oi-elegxoi-apo-to-diethni-naftiliako-organismo-imo.html

Συνολικές προβολές σελίδας