Παρασκευή 17 Οκτωβρίου 2014

Η Grivalia Properties αναζητεί συνεταίρους για το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο

Επενδύσεις έως 500 εκατ. ευρώ δρομολογεί στην ελληνική αγορά ακινήτων, την προσεχή τριετία, η Grivalia Properties ΑΕΕΑΠ, όπως είναι η επίσημη νέα ονομασία της Eurobank Properties. Απώτερος στόχος της διοίκησης, με την ολοκλήρωση του εν λόγω επενδυτικού προγράμματος, είναι η δημιουργία μιας εταιρείας ακινήτων, συνολικής αξίας που θα προσεγγίζει το 1,3 δισ. ευρώ (από 726 εκατ. ευρώ σήμερα).




Η πλειονότητα των κεφαλαίων θα αφορά την αγορά ακινήτων, ενώ ένα μέρος του θα στραφεί προς την ενεργειακή αναβάθμιση και πιστοποίηση υφιστάμενων ακινήτων του χαρτοφυλακίου, με απώτερο στόχο τη μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης κατά 25% εντός των επόμενων πέντε ετών. Υπενθυμίζεται ότι σήμερα η εταιρεία διαθέτει συνολικά 75 ακίνητα, εκ των οποίων τα 70 βρίσκονται στην Ελλάδα, 3 στη Ρουμανία και 2 στη Σερβία.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε χθες, στο πλαίσιο σχετικής παρουσίασης της νέας επωνυμίας, ο κ. Γιώργος Χρυσικός, διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης, το επενδυτικό πρόγραμμα της εταιρείας θα εστιάσει στην προσθήκη νέων ακινήτων στις κύριες κατηγορίες όπου ήδη έχει παρουσία η εταιρεία, δηλαδή σε γραφεία, εμπορικά ακίνητα και αποθήκες/βιομηχανικά κτίρια.

Η εισηγμένη συμμετέχει και στον διαγωνισμό για την ανάπτυξη του Θριάσιου Πεδίου, όπου και δρομολογεί την κατάθεση προσφοράς, σε συνεργασία με ελληνικούς και διεθνείς ομίλους, με τους οποίους πραγματοποιούνται διαπραγματεύσεις.

Υπενθυμίζεται ότι μη δεσμευτικές προσφορές για το Θριάσιο εμπορευματικό έχουν υποβάλει, πέρα από την Grivalia Properties, Cosco, Goldair, Foodlink, Sarmed, MedLog και Redeplan.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/logistics/item/9173-i-grivalia-properties-anazitei-synetairous-gia-to-thriasio-emporevmatiko-kentro.html

Αύξηση 23,3% στα εμπορευματοκιβώτια της Cosco, στον Πειραιά, στο 9μηνο

Συνεχίζει να κινείται ανοδικά η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ που διαχειρίζεται η Cosco στον Πειραιά.

Της Βάσως Βεγιάζη

Έτσι, σύμφωνα με στοιχεία της Cosco Pacific, στο 9μηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, διακινήθηκαν στον Πειραιά 2,22 εκατ. teus, έναντι 1,80 εκατ. teus, το αντίστοιχο διάστημα του 2013, όπερ και σημαίνει αύξηση 23,3%. Το μήνα Σεπτέμβριο διακινήθηκαν 0,227 εκατ. teus, έναντι 0,222 εκατ. τον αντίστοιχο περσινό μήνα, σημειώνοντας οριακή άνοδο 2,2%.

Tο 2013, η θυγατρική της Cosco στην Ελλάδα διαχειρίστηκε 2,51 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, σημειώνοντας άνοδο 19,5%, σε σχέση με το 2012.

Υπενθυμίζεται ότι με την επίτευξη του φιλικού διακανονισμού μεταξύ ΟΛΠ – Cosco για την επέκταση των Κινέζων στο δυτικό τομέα της προβλήτας ΙΙΙ, η δυναμικότητα των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ της Cosco θα φτάσει τα 6,2 εκατ. TEUS ετησίως, ενώ μαζί με τον προβλήτα Ι του ΟΛΠ θα φτάσει τα 7,2 εκατ. TEUS.

Σύμφωνα με αναλυτές, η κάθετη αύξηση της διακίνησης containerships στο λιμάνι του Πειραιά οφείλεται σε τρεις λόγους. Από τη μια, εξαιτίας της πτώσης της κίνησης που καταγράφεται στα εμπορικά λιμάνια της Αν. Μεσογείου, λόγω και των εξελίξεων στις αραβικές χώρες.

Από την άλλη,  η θέση του λιμανιού του Πειραιά, στον παγκόσμιο χάρτη. Για φορτία προς και από την Απω Ανατολή, με προορισμό την Ανατολική Ευρώπη, διά θαλάσσης, ο Πειραιάς μειώνει το μεταφορικό χρόνο κατά τέσσερις ημέρες ή και περισσότερο.

Μάλιστα, σε μια περίοδο που το κόστος των ναυτιλιακών καυσίμων είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, η μείωση του χρόνου ταξιδιού στα containerships είναι στρατηγικής σημασίας.

Τέλος, πολύ σημαντικό στοιχείο είναι και το επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρουν, τόσο η ΣΕΠ, όσο και ο ΟΛΠ στο Σ.ΕΜΠΟ, σύμφωνα τουλάχιστον με τις εκτιμήσεις των ναυτιλιακών εταιρειών.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/9185-ayksisi-23-3-sta-emporevmatokivotia-tis-cosco-ston-peiraia-sto-9mino.html

Συνολικές προβολές σελίδας