Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

Αλλάζουν όλα με τα διπλώματα οδήγησης!

Νέο "χαράτσι" για νέους και υφιστάμενους οδηγούς...

Τα πάνω κάτω στην έκδοση διπλωμάτων οδήγησης έρχονται με το προεδρικό διάταγμα 51/2013, με τη ελληνική νομοθεσία εναρμονίζεται με την Ευρωπαϊκή...
Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι θα γίνουν αυστηρότερα τα μέτρα για την απόκτηση της άδειας οδήγησης, και το κόστος θα αυξηθεί. Μία από τις αλλαγές που επέρχονται αφορά στην αύξηση των υποχρεωτικών μαθημάτων που από 20 γίνονται 25, όπως επίσης και τα μαθήματα της θεωρίας.
Παράλληλα δημιουργούνται νέες κατηγορίες οι οποίες δεν υπήρχαν έως τώρα.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ
Αλλαγές όμως υπάρχουν και στο κόστος έκδοσης των διπλωμάτων. Θα ακριβύνουν τα παράβολα που θα πρέπει να υποβάλλονται με τον φάκελο του κάθε υποψηφίου. Επιπλέον αλλάζει και ο τρόπος εξέτασης των υποψήφιων οδηγών από τους γιατρούς. Σε αυτή την υπόθεση δεν εμπλέκεται πλέον η υπηρεσία Μεταφορών.
ΑΝΑ 15 ΧΡΟΝΙΑ Η ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΩΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ
Τα ερασιτεχνικά διπλώματα θα ανανεώνονται ανά 15ετία και όχι στα 65 χρόνια όπως ισχύει τώρα. Όσον αφορά στους επαγγελματίες, υποκατηγορίες δημιουργούνται και σε ό,τι αφορά στα φορτηγά και τα λεωφορεία, με τη θεσμοθέτηση υποκατηγοριών Γ1 φορτηγό έως 7,5 τόνων και λεωφορείο έως 16 θέσεων δηλαδή Δ1, κατηγορίες που δεν υπήρχαν έως τώρα.

Πηγή

Οι αγορές και όχι οι τράπεζες οι νέες πηγές χρηματοδότησης της ναυτιλίας

Οι παραδοσιακές πηγές τραπεζικής χρηματοδότησης , σε συνδυασμό με ίδια κεφάλαια έχουν περιοριστεί σημαντικά με αποτέλεσμα η χρηματοδότηση των ναυτιλιακών εταιρειών να γίνεται μέσω των αγορών».

Αυτό επισημαίνει στη μηνιαία της ανάλυση για τη ναυλαγορά η εταιρεία ΕΥ. Ως χαρακτηριστικές περιπτώσεις αναφέρει τις εταιρείες Scorpio, Seaspan, Costamare και Dynagas, οι οποίες προχώρησαν με επιτυχία τη χρηματοδότησή τους από τις αγορές, επιβεβαιώνοντας ότι υπάρχει ακόμη διαθέσιμο κεφάλαιο για επενδύσεις.




«Η πρόσβαση στις αγορές διαμορφώνει το μελλοντικό τοπίο, ενώ παράλληλα ενισχύει την τάση συμμαχιών και συγχωνεύσεων, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την εταιρεία Seaspan, η οποία προβλέπεται να γίνει η μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μέσα στα επόμενα χρόνια μετά την εξαγορά των Claus-Peter Offen, Blue Star Group και Peter Dohle», σημειώνουν οι αναλυτές της ΕΥ.

Οσον αφορά τη ναυλαγορά επισημαίνουν ότι «οι ναύλοι για τη μεταφορά φορτίου από την Ασία στην Ευρώπη κυμαίνονται σε χαμηλά επίπεδα, καθώς οι μεταφορείς εμπορευματοκιβωτίων δηλώνουν απρόθυμοι να μειώσουν τη μεταφορική τους δύναμη. Κανένας από τους μεταφορείς δεν προτίθεται να αποσυρθεί, καθώς προβλέπεται αυξημένη δραστηριότητα, με αφορμή την επερχόμενη εβδομάδα διακοπών στην Κίνα», αναφέρουν.

Η ΕΥ κατέχει ηγετική θέση παγκοσμίως στον χώρο των ελεγκτικών, φορολογικών, χρηματοοικονομικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/9135-oi-agores-kai-oxi-oi-trapezes-oi-nees-piges-xrimatodotisis-tis-naftilias.html

O Ιταλός Εμ. Γκριμάλντι της Minoan Lines φέρνει πιο κοντά Attica και ΑΝΕΚ



Εντείνεται η ελληνο – ιταλική ναυμαχία στην Αδριατική και την Κρήτη. Η διεύρυνση της συνεργασίας μεταξύ Attica Group (BlueStar, Superfast) και ΑΝΕΚ έρχεται ως “απάντηση” των επεκτατικών βλέψεων, στην Ελλάδα, του Ιταλού εφοπλιστή Εμάνουελ Γκριμάλντι, ο οποίος είναι ιδιοκτήτης της Minoan Lines και μεγαλομέτοχος της Hellenic Seaways, με 33,3%.

Του Φώτη Φωτεινού

Μονάχα τυχαίες δεν ήταν, σύμφωνα με αναλυτές του κλάδου, οι πρόσφατες δηλώσεις του κ. Γκριμάλντι, σε ναυτιλιακό συνέδριο στην Κρήτη, οι οποίες ήταν επικριτικές, τόσο για το υπουργείο Ναυτιλίας, όσο και για τις διοικήσεις ελληνικών ακτοπλοϊκών εταιρειών.

Η ένταση του ανταγωνισμού μεταξύ των ακτοπλοϊκών εταιρειών αποτελεί συνέχεια της μείωσης του μεταφορικού έργου και συνεπακόλουθα, της ανάγκης για συρρίκνωση χωρητικότητας, αφού από το 2009 έως και το 2013 «χάθηκαν» περίπου 11,5 εκατ. επιβάτες. Παράλληλα, έως και το 2013, όλες οι εταιρείες παρουσίαζαν ζημιογόνα οικονομικά αποτελέσματα, με τις πιστώτριες τράπεζες και τους μετόχους να πιέζουν για συγχωνεύσεις.

Οι συγχωνεύσεις αποτελούν αναγκαιότητα και για το διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου Γκριμάλντι. Μιλώντας στο «18th Euro-Med Convention - From Land to Sea», ο κ. Γκριμάλντι τόνισε ότι οι συγχωνεύσεις δεν είναι καλές ή κακές, αλλά αναγκαίες.


Ειδικά, σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, και σε ερώτηση εάν θα αγόραζε το υπόλοιπο ποσοστό της Hellenic Seaways, ανέφερε ότι«δεν απαντώ στην ερώτηση, διότι θα συμβεί ό,τι συμβαίνει και με τους ποδοσφαιριστές. Εάν ακουσθεί ότι κάποιος ενδιαφέρεται, ανεβαίνει η τιμή του».

Παράλληλα, απαντώντας σε ερώτηση, σχετικά με τη δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή Πειραιάς – Χανιά υπογράμμισε ότι περιμένει την απόφαση δικαστηρίου από τις Βρυξέλλες. “H Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην Ευρώπη που τις αποφάσεις για το πότε και πού θα δρομολογηθεί ένα πλοίο, τις λαμβάνει μια παρέα φίλων. Αυτό δεν είναι ελεύθερη αγορά”, συμπλήρωσε ο Ιταλός εφοπλιστής, τονίζοντας ότι έχει προσφύγει στις Βρυξέλλες κατά της χώρας.

Στο σημείο αυτό, υπενθυμίζεται ότι το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών έχει, κατά καιρούς, απορρίψει το αίτημα τηςMinoan για τη δρομολόγηση πλοίου στο Πειραιάς – Χανιά, το οποίο μονοπωλείται από την ΑΝΕΚ.

Αιχμές κατά υπουργείου Ναυτιλίας και ελληνικών εταιρειών

Μάλιστα, ο κ. Γκριμάλντι, σε άλλο μέρος της ομιλίας του, καταφέρθηκε ευθέως κατά των διοικήσεων ελληνικών ναυτιλιακών εταιρειών, υπογραμμίζοντας ότι δεν ενδιαφέρονται για την πορεία των επιχειρήσεων που διοικούν, αλλά το μόνο που τους απασχολεί είναι το πώς θα πλήξουν τον όμιλό του.

Επίσης, κατέστησε τις ανταγωνίστριες εταιρείες υπεύθυνες για την υπερπροσφορά χωρητικότητας στην Αδριατική, συμπληρώνοντας ότι η Minoan Lines, η ελληνική θυγατρική του ομίλου, έκανε ό,τι έπρεπε (αποχώρηση από Βενετία).

Τέλος, ο κ. Grimaldi επισήμανε ότι δεν μετάνιωσε για τις επενδύσεις που έκανε σε Minoan Lines και Finnlines. “Μπορεί”, είπε, “μερικές φορές, εκ των υστέρων, να βλέπεις ότι αγόρασες ακριβότερα κάτι, γιατί μετά ήρθε η κρίση, όμως είμαι πολύ ικανοποιημένος από τα αποτελέσματα των δύο εταιρειών”.


Εκτός από τον κ. Γκριμάλντι, στο πάνελ του συνεδρίου για την ακτοπλοΐα, μίλησε και ο διευθύνων σύμβουλος της ΝΕΛ Γιάννης Αβραντίνης, ο οποίος καταφέρθηκε, για μια ακόμη φορά, κατά της Τράπεζας Πειραιώς, λέγοντας ότι επιδιώκει τη δημιουργία μονοπωλιακών καταστάσεων στην ελληνική ακτοπλοΐα.

Από την πλευρά της, η επικεφαλής του ναυτιλιακού τμήματος της Εθνικής Τράπεζας, Μαρία Μωραΐτου, υπερασπίσθηκε το ρόλο της Πειραιώς, τασσόμενη υπέρ των συγχωνεύσεων στην ακτοπλοΐα. Αντίστοιχα, ο διευθύνων σύμβουλος της Minoan Lines, Αντώνης Mανιαδάκης, ζήτησε, πριν από τις συγχωνεύσεις, να υπάρξει εξορθολογισμός δαπανών, δανείων και στόλου.

Διευρύνεται η συνεργασία Attica Group και ΑΝΕΚ

Ολοένα και πιο κοντά έρχονται Attica Group και ΑΝΕΚ, οι οποίες ανακοίνωσαν τη διεύρυνση της συνεργασίας τους, στο πλαίσιο κοινοπραξίας ANEK – Superfast. Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο γενικότερο σχέδιο αναδιάρθρωσης του κλάδου, που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη.

Σύμφωνα με στελέχη των δυο ακτοπλοϊκών, οι εταιρείες θα εκτελούν πλέον συνδυασμένα δρομολόγια από πλοία των δύο εταιρειών, σε όλες τις γραμμές της Κρήτης και της Αδριατικής.

Αυτό σημαίνει ότι πλοία των δύο εταιρειών, εκτός από τις γραμμές του Ηρακλείου και της Αγκόνας, όπου δραστηριοποιείται ήδη η κοινοπραξία, θα δρομολογηθούν στις γραμμές της Βενετίας, όπου μέχρι τώρα παρούσα ήταν μόνο η ΑΝΕΚ, του Μπάρι, όπου παρούσα ήταν μόνο η Attica, μέσω της θυγατρικής της Superfast και των Χανίων, που κάλυπτε μέχρι τώρα μόνο η ΑΝΕΚ. Εξω από τον κοινό σχεδιασμό μένουν οι Κυκλάδες, η Χίος, η Μυτιλήνη και τα Δωδεκάνησα, όπου, από τις δύο εταιρείες, δραστηριοποιείται μόνο η Attica, μέσω της Blue Star Ferries.


Η εξέλιξη αυτή εκτιμάται ότι θα ενδυναμώσει τη θέση των δύο εταιρειών και στον ανταγωνισμό που δέχονται από τον όμιλοΓκριμάλντι, οι επιπτώσεις του οποίου είναι ιδιαίτερα εμφανείς στα αποτελέσματα των δύο εταιρειών στις γραμμές της Αδριατικής. Επισημαίνεται ότι η κοινοπραξία ΑΝΕΚ - Superfast ιδρύθηκε το Μάιο του 2011 και πριν από δύο χρόνια ανανεώθηκε μέχρι και το Μάιο του 2017.

“Αποτελεί πεποίθηση ότι η διεύρυνση της συνεργασίας θα επιφέρει περαιτέρω εξορθολογισμό της χωρητικότητας των γραμμών της Αδριατικής και της Κρήτης και θα διασφαλίσει την καλή και απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των επιβατών και των εμπορευμάτων στις εν λόγω γραμμές”, αναφέρουν οι δυο εταιρείες.

Μάλιστα, στο πλαίσιο της συνεργασίας των δύο εταιρειών, εκτιμάται ότι θα δοθεί η ευκαιρία αναδιάρθρωσης και των στόλων, μέσω της πώλησης πλοίων ή ναύλωσης στο εξωτερικό.

Επί του παρόντος, πάντως, δεν φαίνεται διάθεση για συγχώνευση των δυο εταιρειών. Σύμφωνα με χρηματιστηριακούς αναλυτές, αυτό έχει να κάνει με τη διαφορετική σχέση δανείων – ιδίων κεφαλαίων.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/9129-o-italos-em-grimalnti-tis-minoan-lines-fernei-pio-konta-attica-kai-anek.html

Συνολικές προβολές σελίδας