Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2015

Διευρύνει τις συνεργασίες της η Metron Logistics: Συμφωνία με ΟΙΚΙΑ-EUROSOFA

Διευρύνει τις συνεργασίες της η METRON LOGISTICS, με τη σύναψη συμφωνίας για αποθήκευση και πανελλαδική διανομή των προϊόντων της γνωστής εταιρείας επίπλων ΟΙΚΙΑ-EUROSOFA.
Η METRON LOGISTICS ενισχύει το χαρτοφυλάκιο των συνεργασιών της σε ένα κλάδο, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αναφορικά με την αποθήκευση, το μεταφορικό έργο και τη διανομή επίπλων. Προσθέτει έτσι μια αξιόπιστη και υγιή Ελληνική εταιρεία, την ΟΙΚΙΑ-EUROSOFA, στο πελατολόγιό της παρέχοντας βέλτιστες υπηρεσίες εφοδιαστικής αλυσίδας.
Η ΟΙΚΙΑ-EUROSOFA είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία που δραστηριοποιείται στην Ευρωπαϊκή και την Ελληνική αγορά επίπλου. Διακρίνεται για τη μεγάλη γκάμα επιλογών προς τον καταναλωτή σε σαλόνια, συνθέσεις, κρεβατοκάμαρες, τραπεζαρίες κι όλο το φάσμα της επίπλωσης ενός σπιτιού ή επαγγελματικού χώρου.
Η διαχείριση των ογκωδών προϊόντων έχει τις δικές της απαιτήσεις και συνεπάγεται τεχνογνωσία, άρτιο εξοπλισμό και υψηλή ποιότητα εργασίας προκειμένου τα έπιπλα να φτάσουν σε άριστη κατάσταση στον τελικό παραλήπτη που είναι ο καταναλωτής. Η METRON LOGISTICS διακρίνεται στο χώρο για το σύνολο των υπηρεσιών της, εξ ου κι η επιλογή από την ΟΙΚΙΑ-EUROSOFA για την ανάληψη της αποθήκευσης και Πανελλαδικής διανομής ως 3PL.
Η METRON LOGISTICS με προηγμένο εξοπλισμό στους αποθηκευτικούς της χώρους, με τη χρήση στόλου ο οποίος είναι εφοδιασμένος με υψηλής τεχνολογίας συστήματα εποπτείας κατά τη μεταφορά, καθώς και POD κατά την παράδοση αποτελεί στρατηγική επιλογή για την OIKIA – EUROSOFA η οποία αναζήτησε και βρήκε στη METRON LOGISTICS τον αξιόπιστο συνεργάτη για υπηρεσίες LOGISTICS.

Έως τα τέλη Οκτωβρίου οι δεσμευτικές προσφορές για τον ΟΛΠ

Έως τα τέλη Οκτωβρίου θα έχουν υποβληθεί οι δεσμευτικές προσφορές για την απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών του ΟΛΠ, σχολίασε, στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων, στέλεχος του ΤΑΙΠΕΔ.
Έως τότε, από το νέο υπουργό Ναυτιλίας και το ΤΑΙΠΕΔ, αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί το σχέδιο νόμου που θα αφορά τη νέα σύμβαση παραχώρησης μεταξύ του ελληνικού δημοσίου και ΟΛΠ, το οποίο θα ορίζει:
τους όρους χρήσης και εκμετάλλευσης της γης, των κτισμάτων και της υποδομής της χερσαίας ζώνης του λιμανιού και το ποσοστό του ετήσιου ανταλλάγματος προς το κράτος (που αυτή τη στιγμή είναι 2% επί του κύκλου εργασιών), ενώ παράλληλα, θα αφαιρεί από τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς διοικητικές και ρυθμιστικές εξουσίες.
Ταυτοχρόνως, θα δημιουργηθεί μια αρχή λιμένος (port authority), που θα ασκεί διοίκηση, και σε αυτήν θα μεταφερθούν οι διοικητικές και ρυθμιστικές εξουσίες του ΟΛΠ.
Ανάλογα με τις επενδύσεις που θα γίνουν στον ΟΛΠ, από το νέο επενδυτή, θα διατεθεί στη συνέχεια και επιπλέον ποσοστό μέχρι και το 67% συνολικά της επιχείρησης (αρχικά το 51%).
Οι βασικοί διεκδικητές για το λιμάνι του Πειραιά είναι η κινεζική Cosco, η δανέζικη APM Terminals και η ICTS από τις Φιλιππίνες. Δικαίωμα κατάθεσης προσφορών έχουν, επίσης, οι Ports America και Utilico.

Μειώθηκε το ναυτιλιακό συνάλλαγμα στο εφτάμηνο του έτους

Σημαντικό πλήγμα από την υποχώρηση του όγκου του διεθνούς εμπορίου δέχθηκε την περίοδο Ιανουαρίου - Ιουλίου 2015 η ελληνική ναυτιλία, σύμφωνα με το in.gr.
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, το πλεόνασμα του ισοζυγίου υπηρεσιών περιορίσθηκε στο επτάμηνο 2015, καθώς σημειώθηκε μείωση των καθαρών εισπράξεων από μεταφορές και λοιπές υπηρεσίες, η οποία αντισταθμίστηκε μερικώς από την άνοδο των καθαρών εισπράξεων από ταξιδιωτικές υπηρεσίες.

Είναι ενδεικτικό πως το ναυτιλιακό συνάλλαγμα που εισέρρευσε στην Ελλάδα τον Ιούλιο του 2015 ανήλθε σε 470 εκατ. ευρώ, όταν τον Ιούλιο του 2014 ξεπερνούσε τα 1,17 δισ. ευρώ.
Στο επτάμηνο Ιανουαρίου - Ιουλίου 2015 οι συνολικές εισπράξεις από την ποντοπόρο ναυτιλία διαμορφώθηκαν στα 6,8 δισ. ευρώ, 530 εκατ. ευρώ λιγότερες σε σχέση με πέρυσι.
Ο ελληνικός εφοπλισμός δέχεται κτύπημα και από την περιορισμένη τραπεζική χρηματοδότηση. Μέχρι και τον Ιούνιο 1 στα 6 ευρώ που δανείζονταν οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες προέρχονταν από το ελληνικό τραπεζικό σύστημα. Αυτό όμως άλλαξε άρδην μετά τους κεφαλαιακούς περιορισμούς.
Μεσοπρόθεσμη απειλή για την ανταγωνιστικότητα της ελληνικής ναυτιλίας αποτελεί η, γερμανικής εμπνεύσεως, αύξηση των φορολογικών της βαρών. Ήδη με το νέο μνημόνιο ο φόρος χωρητικότητας, για τα πλοία με ελληνική και ξένη σημαία, αυξήθηκε κατά 4% ετησίως για την επόμενη πενταετία. Μάλιστα, οι δανειστές φέρονται να ζητούν και πρόσθετες επιβαρύνσεις.

Συνολικές προβολές σελίδας