Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

Θα μπουν μαζικά τα φορτηγά στους αυτοκινητοδρόμους για να πέσουν τα διόδια;

«Άμα μπουν μαζικά τα φορτηγά στους αυτοκινητοδρόμους, τότε θα μειωθούν τα διόδια». Την απάντηση αυτή έδωσε στο metaforespress.gr διευθύνων σύμβουλος αυτοκινητοδρόμου, σχολιάζοντας το μέτρο της απαγόρευσης του παράπλευρου οδικού δικτύου από τα φορτηγά.

«Όσον αφορά το παράπλευρο δίκτυο, με δική μου πρωτοβουλία έχει κλειστεί συνάντηση την Τρίτη, μεταξύ της Ομοσπονδίας και των παραχωρησιούχων για να συζητηθεί το θέμα των διοδίων των βαρέων οχημάτων άνω των τρεισήμισι τόνων.

Ο κλάδος των χερσαίων μεταφορών έχει πληγεί, έχει ταλαιπωρηθεί πολύ από τις πολιτικές που έχουν εφαρμοστεί στο παρελθόν και πρέπει να στηριχθεί, όχι, όμως, με εκπτώσεις σε θέματα απομείωσης της οδικής ασφάλειας, σε άλλα θέματα. Αυτό θα το κάνουμε», ανέφερε, στη Βουλή, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης.

Πάντως, τα φορτηγά «φωνάζουν» ότι τα διόδια είναι πολύ ακριβά, όταν τα ίδια έχουν συμπιέσει αρκετά τα κόμιστρά τους, οπότε καταφεύγουν στο παράπλευρο δίκτυο.


Πηγή: http://www.metaforespress.gr/component/k2/item/15964-tha-boun-mazika-ta-fortiga-stous-aftokinitodromous-gia-na-pesoun-ta-diodia.html

Το περσινό ετήσιο ρεκόρ θα «σπάσει» η Cosco στον Πειραιά, ίσως κατά 500 χιλ. teu, εκτιμά ο Β. Κορκίδης

Το περσινό ετήσιο ρεκόρ, κατά 500.000 εμπορευματοκιβώτια (teu), μπορεί να ξεπεράσει η ΣΕΠ, η οποία διαχειρίζεται τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ, όπως υποστήριξε ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης, μιλώντας στο διεθνές συνέδριο «The Hamburg Summit - China meets Europe» στο Αμβούργο.

Όπως υπογράμμισε ο κ. Κορκίδης, η ΣΕΠ Α.Ε. τον περασμένο Μάιο έσπασε για πρώτη φορά το «φράγμα» των 300 χιλιάδων διακινούμενων εμπορευματοκιβωτίων, μέσα σε έναν μήνα.


Από τον Ιούνιο και μετά, προσέθεσε, η σχετική δραστηριότητα της Cosco καταγράφει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο, καθώς τον Ιούνιο διακινήθηκαν 314 χιλ. εμπορευματοκιβώτια και τον Ιούλιο 323,3 χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια, που ήταν και οι υψηλότερες μηνιαίες επιδόσεις του λιμανιού του Πειραιά διαχρονικά, χωρίς μάλιστα να υπολογίζονται και οι δραστηριότητες του Προβλήτα I, που είναι υπό τη διαχείριση του ΟΛΠ, ο οποίος βέβαια πλέον ανήκει σε άλλη εταιρεία του ομίλου Cosco.

Υπενθυμίζεται ότι ο φετινός στόχος της διοίκησης της Cosco είναι η αύξηση της διαχείρισης εμπορευματοκιβωτίων κατά 10% σε σχέση με το 2015, ώστε να αγγίξει τα 3,3 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια.

Με βάση τον σημερινό ρυθμό, συμπλήρωσε ο κ. Κορκίδης, δεν αποκλείεται να υπερκαλυφθεί, πάντως, η εν λόγω στόχευση, καθώς είναι πολύ πιθανό να διακινηθούν συνολικά περί τα 3,5 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια, αναδεικνύοντας τον Πειραιά σε ένα από τα μεγαλύτερα λιμάνια για την Cosco παγκοσμίως. 

Στην κυκλοφορία ο βόρειος ανισόπεδος κόμβος Κατερίνης στον Αυτοκινητόδρομο «Αιγαίου»

Την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016 και ώρα 15:00 δόθηκε στην κυκλοφορία ο «Βόρειος Ανισόπεδος Κόμβος Κατερίνης», ένας πλήρης κόμβος που εξυπηρετεί όλες τις κινήσεις από και προς Θεσσαλονίκη και Αθήνα.

Τα έργα του Βορείου Ανισόπεδου Κόμβου Κατερίνης περιλαμβάνουν :

-το Κυρίως Τμήμα του Βόρειου Κόμβου που αποτελείται από την ανισόπεδη γέφυρα επί του αυτοκινητοδρόμου και τις ράμπες εισόδου και εξόδου, και


-τα Συνοδά Έργα, δηλαδή τη συνδετήρια οδό που ενώνει την Παλαιά Εθνική Οδό (στα δυτικά του αυτοκινητόδρομου) με την οδό προς Παραλία (στο ανατολικό τμήμα).

Η εν λόγω οδός είναι διπλής κατεύθυνσης με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση και διαχωριστική νησίδα, με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό δηλ. στηθαία ασφαλείας, διαγράμμιση, κατακόρυφη σήμανση, οδοφωτισμό, φυτεύσεις πρανών.

Στα έργα του Κόμβου συμπεριλαμβάνονται και δύο μεγάλα τεχνικά, η γέφυρα του Κόμβου που περνάει πάνω από τον αυτοκινητόδρομο και η γέφυρα του ΟΣΕ στην έξοδο προς Παραλία.

Το Κυρίως Τμήμα του Βόρειου Κόμβου παραμένει στην διαχείριση και λειτουργία της Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου και ως εκ τούτου θα συντηρείται από την Εταιρία έως το πέρας της Περιόδου Παραχώρησης.

Τα Συνοδά Έργα παραδίδονται για λειτουργία και συντήρηση στο Ελληνικό Δημόσιο. 

Συνολικές προβολές σελίδας