Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Η χωροταξία της εφοδιαστικής στη Δυτική Αττική. Η πρόταση της Re.De-Plan

Στο πλαίσιο της ημερίδας «Η Δυτική Αττική Logistics Center της Ελληνικής Επικράτειας», ο διευθύνων σύμβουλος της Re.De-Plan AE Μανώλης Μπαλτάς παρουσίασε τον αναλυτικό σχεδιασμό και τις προτάσεις της εταιρίας για τη χωροταξική αναδιοργάνωση και την επιχειρηματική αναζωογόνηση της περιοχής.
Ειδικότερα, ανέλυσε προτάσεις για την ανάπτυξη εννέα «Επιχειρηματικών Πάρκων» στη Δυτική Αττική από τον Ασπρόπυργο έως τα Μέγαρα.
Επίσης, ανέδειξε τα δεδομένα της «Μελέτης Πολεοδομικής Οργάνωσης» της άτυπης συγκέντρωσης της αχαρακτήριστης ζώνης του Ασπροπύργου, βορείως της Αττικής οδού, που έχει εκπονήσει η εταιρία για το Logistics Center της Δυτικής Αττικής.



Μιας περιοχής που οικοδομήθηκε άναρχα και ραγδαία τη τελευταία δεκαετία, που φιλοξένει τις μεγαλύτερες ελληνικές εταιρίες του τομέα της εφοδιαστικής και υπόκειται στην ανάγκη ταχύτατης αναδιοργάνωσης, ενόψει της ανάπτυξης του Θριασίου Πεδίου.
Η συζήτηση στην ημερίδα ολοκληρώθηκε με την πλήρη ανάλυση των δυνατοτήτων και των πλεονεκτημάτων που πρέπει να αξιοποιηθούν από τις επιχειρήσεις logistics, στο πλαίσιο των Επιχειρηματικών Πάρκων Εφοδιαστικής Αλυσίδας που θεσμοθετήθηκαν με το Ν.4302/2014.

Πηγή: https://www.metaforespress.gr/logistics/%ce%b7-%cf%87%cf%89%cf%81%ce%bf%cf%84%ce%b1%ce%be%ce%af%ce%b1-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b5%cf%86%ce%bf%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%83%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ae%cf%82-%cf%83%cf%84%ce%b7-%ce%b4%cf%85%cf%84%ce%b9/

Στην 8η θέση των μεγαλύτερων εμπορευματικών λιμένων της Ευρώπης ο Πειραιάς.

Στην 8η θέση των μεγαλύτερων εμπορευματικών λιμένων της Ευρώπης παρέμεινε, το 2016, ο Πειραιάς, διακινώντας 3,67 εκατ. εμπορευματοκιβώτια.
Στην 1η θέση της κατάταξης παρέμεινε το Ρότερνταμ (12,3 εκατ.), στην 2η η Αμβέρσα (10,03) και στην 3η το Αμβούργο (8,9 εκατ.).
Ωστόσο, ο Πειραιάς, σύμφωνα με στοιχεία που επεξεργάστηκε το PortEconomics, σημείωσε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση τη περίοδο 2007 – 2016, ήτοι 167,7%.

Ειδικότερα, το 2016 η «ΣΕΠ», που διαχειρίζεται τους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του ΟΛΠ, διακίνησε 3,47 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, έναντι 3,03 εκατ. το 2015, ήτοι αύξηση 14,4%.
Αντίθετα, η κίνηση στον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΠ σημείωσε σημαντική μείωση, εξαιτίας της συνέχισης μεταφοράς φορτίου transshipment της εταιρείας MSC, που αποτελεί τον κυριότερο πελάτη του προβλήτα Ι, στο δικό της τερματικό σταθμό, στην Τουρκία (ASYAPORT).
Πιο συγκεκριμένα, παρά την σημαντική αύξηση της τάξης του 26% στο εγχώριο φορτίο (από 49.275 σε 61.980 TEU’s), το συνολικό υπό διαμετακόμιση εμπορευματικό έργο του τερματικού σταθμού μειώθηκε από περίπου 255.581 TEU’s το 2015, σε 203.658 TEU’s το 2016.

Πηγή: https://www.metaforespress.gr/naftilia/%cf%83%cf%84%ce%b7%ce%bd-8%ce%b7-%ce%b8%ce%ad%cf%83%ce%b7-%cf%84%cf%89%ce%bd-%ce%bc%ce%b5%ce%b3%ce%b1%ce%bb%cf%8d%cf%84%ce%b5%cf%81%cf%89%ce%bd-%ce%b5%ce%bc%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%b5%cf%85%ce%bc%ce%b1/

Συνολικές προβολές σελίδας