Πέμπτη 5 Μαΐου 2016

Τετραήμερη πανελλαδική απεργία σε όλες τις κατηγορίες πλοίων από την Παρασκευή 06/05/2016

Τετραήμερη πανελλαδική απεργία σε όλες τις κατηγορίες πλοίων από αύριο στις 6.00 το πρωί της Παρασκευής 6 Μαΐου έως στις 6 το πρωί της Τρίτης 10 Μαΐου, αποφάσισε σε σημερινή της έκτακτη συνεδρίαση η Εκτελεστική Επιτροπή της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ).
Στελέχη της ΠΝΟ μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ανέφεραν ότι οι απεργιακές κινητοποιήσεις που γίνονται με αφορμή την κατάθεση του ασφαλιστικού νομοσχεδίου στη βουλή και στις οποίες ενσωματώνεται και ο εορτασμός της Εργατικής Πρωτομαγιάς με συμμετοχή των Ελλήνων ναυτικών στην 24ωρη κινητοποίηση της ΓΣΕΕ την Κυριακή 8 Μαΐου, θα έχουν προοπτική κλιμάκωσης.
Η ΠΝΟ σε ανακοίνωσή της έχει τονίσει ότι «το νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο, που έχει κατατεθεί στις Επιτροπές της Βουλής για επεξεργασία περιέχει δυσμενέστερες ρυθμίσεις αφού διευρύνεται και το Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης (ΕΤΕΑ) και εντάσσονται στη νέα του διευρυμένη μορφή του τα Ταμεία Πρόνοιας των Ναυτικών (Αξιωματικών και Κατωτέρω Πληρωμάτων) τα οποία, είναι πλέον ή βέβαιον ότι θα απωλέσουν πλήρως τα αποθεματικά τους και από υγιή αυτοτελή ταμεία, που είναι σήμερα, θα καταλήξουν, μαζί με τα υπόλοιπα ομοειδή ταμεία που εντάσσονται στον νέο φορέα, σε ένα νέο ελλειμματικό τέρας».
«Δεν υπάρχει καμία περίπτωση το συγκεκριμένο νομοσχέδιο να περάσει στην ελληνική κοινωνία και η κυβέρνηση θα πρέπει να το πάρει άμεσα πίσω», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας Γιάννης Χαλάς και προσέθεσε ότι η «συγκεκριμένη ρύθμιση δίνει το τελειωτικό χτύπημα στο ναυτικό επάγγελμα και τους συνταξιούχους ναυτικούς».

Πηγή: http://peiraiko-kyma.gr/nautiliaka/%CF%84%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%AF%CE%B1-%CF%83%CE%B5-%CF%8C%CE%BB, http://news.in.gr/greece/article/?aid=1500075296

Από τα μεσάνυχτα της Κυριακής τα διόδια στον αυτοκινητόδρομο Λεύκτρο - Σπάρτη

Σε λειτουργία τίθεται από τα μεσάνυχτα της Κυριακής 8/5 προς Δευτέρα 9/5 ο μετωπικός σταθμός διοδίων Πετρίνας, στο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Λεύκτρο - Σπάρτη, που δόθηκε στην κυκλοφορία στις 18 Απριλίου.
Βάσει της Σύμβασης Παραχώρησης του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα και Κλάδος Λεύκτρο -Σπάρτη, το αντίτιμο των διοδίων στον νέο μετωπικό σταθμό Πετρίνας είναι ανάλογο του μήκους του τμήματος του αυτοκινητοδρόμου και καθορίζεται: Για δίκυκλα και τρίκυκλα σε 2,00 ευρώ, για οχήματα με ύψος έως 2,20 μέτρα σε 2,85 ευρώ, για οχήματα με 2 ή 3 άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20 μέτρα σε 7,20 ευρώ, για οχήματα με 4 ή περισσότερους άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,20 μέτρα, σε 10,10 ευρώ.
Επισημαίνεται από την κοινοπραξία «Μορέας» ότι ο τιμοκατάλογος περιλαμβάνει ΦΠΑ 23% και θα ισχύει για όλους τους μετακινούμενους, συμπεριλαμβανομένων των κατόχων ηλεκτρονικών πομποδεκτών.
Σημειώνεται ότι στον αυτοκινητόδρομο λειτουργεί 24ωρη εποπτεία και διαχείριση κυκλοφορίας, με περιπολίες οδικής ασφάλειας και ομάδες άμεσης επέμβασης. Ισχύει τετραψήφιος τηλεφωνικός αριθμός «1025» έκτακτης ανάγκης και παρέχεται δωρεάν οδική βοήθεια για μετακίνηση των ακινητοποιημένων οχημάτων σε ασφαλές σημείο. Επίσης υπάρχουν ηλεκτρονικά διόδια για τους χρήστες πομποδεκτών που συμμετέχουν στη διαλειτουργικότητα και ισχύει 24ωρη λειτουργία Σταθμών Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών.

Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/story/1100150/apo-ta-mesanuxta-tis-kuriakis-ta-diodia-ston-autokinitodromo-leuktro-sparti

Ξεκινά η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκη – Σποράδες, με ταχύπλοο από 16/6

Η Hellenic Seaways εγκαινιάζει την ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης – Σποράδων, με ταχύπλοο επιβατηγό από τις 16 Ιουνίου μέχρι και τις 25 Σεπτεμβρίου.
Η γρήγορη σύνδεση της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες ήταν πάγιο αίτημα των κατοίκων, τόσο της συμπρωτεύουσας, όσο και των Σποράδων και αναμένεται να συνεισφέρει στην αύξηση του εσωτερικού τουρισμού κατά την καλοκαιρινή περίοδο.
Το FlyingCat 4, χωρητικότητας 440 επιβατών, είναι ένα σύγχρονο επιβατηγό ταχύπλοο,το οποίο αναπτύσσει ταχύτητα μέχρι και40 κόμβους και συνδέει τηΘεσσαλονίκη με τις Σποράδες σε λιγότερο από τρεις ώρες.

Συγκεκριμένα, το δρομολόγιο θα ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη καθημερινά στις 09:00, με κατεύθυνση Σκόπελο – Αλόννησο – Σκιάθο.
Η επιστροφή θα γίνεται κάθε απόγευμα στις 19:10 από Σκιάθο με στάσεις σε Αλόννησο, Σκόπελο, και άφιξη στη Θεσσαλονίκη στις 22:45. ΚάθεΠαρασκευή, Σάββατο και Κυριακή το δρομολόγιο θα περιλαμβάνει και στάση στη Γλώσσα Σκοπέλου.
Ο κ. Α. Αγαπητός, Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaways, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που επιστρέφουμε στη σύνδεση Θεσσαλονίκης – Σποράδων με ταχύπλοο μετά από δύο χρόνια, και ελπίζουμε ότι τόσο οι Έλληνες όσο και οι ξένοι τουρίστες θα επωφεληθούν από το καθημερινό δρομολόγιο τόσο για ημερήσιες όσο και για πολυήμερες διακοπές.
Βρισκόμαστε σε πολύ στενή συνεργασία με τους φορείς της συμπρωτεύουσαςώστε να συμβάλλουμε ακόμα περισσότεροστη συνδεσιμότητα της με τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίουμε σύγχρονα, ασφαλή πλοία με στόχο να προσφέρουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες για τις οποίες η Hellenic Seaways εργάζεται καθημερινά».

Το υπ. Ναυτιλίας προκήρυξε διαγωνισμό για 93 άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές

Διαγωνισμό για 93 άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές προκήρυξε το υπουργείο Ναυτιλίας. Οι γραμμές έχουν 3ετή «δρομολογιακή» διάρκεια και ξεκινούν από την 1η Νοεμβρίου.
Τα κριτήρια αξιολόγησης των προσφορών είναι ποικίλα, όπως τα στοιχεία χαρακτηριστικών του πλοίου, οι βαθμολογίες των προσόντων του πλοίου, ο αριθμός επιβατών χειμώνα και καλοκαιριού, ο αριθμός κλινών, κτλ.
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος των ακτοπλόων (ΣΕΕΝ) Μιχάλης Σακέλλης είχε ταχθεί πρόσφατα υπέρ των πολυετών συμβάσεων για τις άγονες γραμμές, σημειώνοντας ότι, εάν δεν υπάρξει βελτίωση των μισθωμάτων, δεν θα υπάρχουν πλοία, καθώς ορισμένα εξ αυτών είναι ήδη ηλικίας πάνω από 40 ετών και κάποια στιγμή θα αποσυρθούν.
«Οι κρατικές επιχορηγήσεις για την εκτέλεση δρομολογίων δημόσιας υπηρεσίας για τις θαλάσσιες μεταφορές ανέρχονται σε 75 εκατ. ευρώ, ενώ για τις χερσαίες σε 260 εκατ. ευρώ.
Η δικαιότερη κατανομή των κρατικών επιχορηγήσεων, σε σχέση με τις χερσαίες μεταφορές είναι απαραίτητη», είχε υπογραμμίσει ο κ. Σακέλλης, προσθέτοντας ότι «η αύξηση των κρατικών επιχορηγήσεων πρέπει να χρησιμοποιηθεί για την αύξηση της συχνότητας των δρομολογίων, αλλά και τη βελτίωση των μισθωμάτων για τη δρομολόγηση σύγχρονων πλοίων».
Αναλυτικά στοιχεία στο επισυναπτόμενο αρχείο.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/14480-to-yp-naftilias-prokirykse-diagonismo-gia-93-agones-aktoploikes-grammes.html

Συνολικές προβολές σελίδας