Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Υποχρεωτική μείωση ρύπων για ελαφρά φορτηγά μέχρι το 2020

Ευρωπαϊκό νομοσχέδιο που αφορά τη μείωση του ορίου εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα για τα καινούρια ελαφρά επαγγελματικά οχήματα που πωλούνται στην ΕΕ, εγκρίθηκε.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το νομοσχέδιο που ενέκριναν οι ευρωβουλευτές το όριο της εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα θα μειωθεί από τα 203 γρ. CO2 / χλμ που είναι σήμερα στα 147 γρ. CO2/ χλμ μέχρι το 2020.
«Είχαμε αποτελέσματα μετά από κάποιες δύσκολες διαπραγματεύσεις. Είμαι ευτυχής που δεν ενδώσαμε σε καμιά είδους πίεση να αλλάξουμε τον εν λόγω στόχο. Δεδομένου ότι η διάρκεια ζωής των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων είναι μεγαλύτερη από αυτή των επιβατικών αυτοκινήτων, ήταν σημαντικό για μας να τηρήσουμε τον στόχο που θέσαμε» ,δήλωσε ο Holger Krahmer (Φιλελεύθεροι, Γερμανία), η έκθεση του οποίου εγκρίθηκε με 552 ψήφους υπέρ, 110 κατά και 12 αποχές.
Όπως προβλέπεται από το κείμενο της ήδη επιτευχθείσας συμφωνίας ευρωβουλευτών και υπουργών του Συμβουλίου, ο στόχος αποτελεί το μέγιστο μέσο όρο της επιτρεπόμενης εκπομπής για τα φορτηγά βάρους μέχρι 2,61 τόνων χωρίς φορτίο και 3,5 τόνων με φορτίο και θα ισχύει για τους εγγεγραμμένους στην ΕΕ κατασκευαστές που παράγουν πάνω από 1.000 οχήματα ετησίως.
Οι κατασκευαστές επομένως υποχρεούνται να παράγουν φιλικότερα προς το περιβάλλον μοντέλα, ώστε να αντισταθμίσουν την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα βαρύτερων ή πιο ρυπογόνων οχημάτων. Εάν φυσικά δεν συμβιβαστούν στην απόφαση θα βρεθούν αντιμέτωποι με κυρώσεις.

Ανάγκη για πιο αξιόπιστες μεθόδους δοκιμών

Εκτός του εν λόγω νομοσχεδίου που εγκρίθηκε, οι ευρωβουλευτές ζήτησαν να υπάρξουν ουσιαστικές αλλαγές  όσον αφορά στις μεθόδους δοκιμών για τις περιβαλλοντικές επιδόσεις των οχημάτων.
Όπως σημειώνουν, οι κατασκευαστές αυτή τη στιγμή παράγουν στοιχεία με την κατανάλωση καυσίμων και την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα, που δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα αφού δεν λαμβάνονται υπόψη οι φυσιολογικές, καθημερινές συνθήκες οδήγησης.
Επιβάλλεται επομένως να τροποποιηθεί όσο το δυνατόν γρηγορότερα ο «Νέος Ευρωπαϊκός Κύκλος Οδήγησης» (NEDC) που χρησιμοποιείται σήμερα καθώς και να διαμορφωθεί μια γενικότερη παγκόσμια διαδικασία δοκιμών ελαφρών οχημάτων (WLTP), όπως αυτή ορίζεται από τον ΟΗΕ.

Πηγή: http://www.youtruck.gr/index.php/news-of-the-world/item/984-ypoxreotiki-meiosi-ripon-gia-elafra-fortiga-mexri-to-2020

Syskevasia & Plastica 2014: 14η Διεθνή Έκθεση Συσκευασιών, Μηχανημάτων, Εκτυπώσεων & Logistics

Ενώνοντας για ακόμη μια φορά τις δυνάμεις τους οι εκθέσεις Syskevasia 2014 και Plastica 2014 θα διεξαχθούν ταυτόχρονα το Νοέμβριο στην Αθήνα.
Συγκεκριμένα, η έκθεση θα ανοίξει τις πόρτες της από τις 7 έως τις 10 Νοεμβρίου στην ανακαινισμένη μεγάλη αίθουσα του MEC στην Παιανία. Αξίζει να σημειωθεί ότι η συνδιοργάνωση των δύο αυτών εκθέσεων θα επιφέρει τόσο μείωση του κόστους συμμετοχής για εκθέτες και επισκέπτες, όσο και αυξημένη δυνατότητα προβολής και εύρεση περισσοτέρων προμηθευτών.
Επιπλέον, παράλληλα στα πλαίσια της Syskevasia 2014 θα προβληθεί για 1η φορά σε ειδικό χώρο ο τομέας της Τεχνολογίας (μηχανήματα, υλικά & υπηρεσίες), Διαλογής, Τυποποίησης, Επεξεργασίας & Συντήρησης Αγροτικών Προϊόντων, Τροφίμων & Ποτών ως Ειδική Θεματική ενότητα με τον τίτλο FOODDRINKSTECH.
«Η Syskevasia 2014 θα δώσει την δυνατότητα στους εκθέτες της να αποδείξουν στους παραγωγούς φυσικών προϊόντων ότι η συσκευασία είναι μια επένδυση αξίας, ενώ οι εκθέτες της Plastica 2014 θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις πάμπολλες εφαρμογές των τελικών πλαστικών προϊόντων, την πραγματική Μαγεία των Πλαστικών», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.
Οι Οργανωτές 3ΕΚ στοχεύουν στην ποιοτική και ποσοτική αύξηση των επισκεπτών το 2014 σε σχέση με το παρελθόν αφενός αποστέλλοντας πρόσκληση στους 25.000 καταγεγραμμένους επισκέπτες των τελευταίων πέντε διοργανώσεων προερχομένων από όλους τους παραγωγικούς και εμπορικούς τομείς και αφετέρου και εξίσου σημαντικό θα εστιάσουν αυτή τη φορά τις προωθητικές τους ενέργειες στους πιο δυναμικούς κλάδους όπως είναι:
•Ο Αγροτικός χώρος (φρέσκα φρούτα, λαχανικά, όσπρια, κτλ)
•Τα Τρόφιμα & Ποτά (ελαιόλαδο, ελιές, άρτος, ζαχαροπλαστική, κρέας, αλλαντικά, γαλακτοκομικά, μέλι, κατεψυγμένα, οίνος, ποτά, μπύρα, νερό, κλπ)
•Τα Αρωματικά Φυτά και τα Βιολογικά Προϊόντα
•Τα Φάρμακα, τα Καλλυντικά, τα Χημικά, τα Ορυκτέλαια
•Τα Παιχνίδια, τα Τουριστικά Προϊόντα
•Οι Εξωστρεφείς και Καινοτόμες Ελληνικές Επιχειρήσεις
•Τα Συσκευαστήρια, η Διανομή και τα Logistics
•Τα s/m και οι Αλυσίδες ειδικών καταστημάτων
•Ο Σχεδιασμός, το Branding και οι Εκτυπώσεις
Στα πλαίσια αναβάθμισης του προγράμματος τους οι Οργανωτές 3ΕΚ θα είναι Χορηγοί παράλληλων σχετικών εκδηλώσεων όπως οι Ημερίδες:
1.‘’Συσκευασία & Σύγχρονο Marketing’’ με Οργανωτή το Περιοδικό ALLPACKHELLAS
2.‘’Καινοτόμες Ιδέες για την Τυποποίηση Κρέατος & Αλλαντικών’’ με Οργανωτή το Περιοδικό MEATNEWS.
Και άλλων ημερίδων που θα ανακοινωθούν στην πορεία.

Πηγή: http://www.youtruck.gr/index.php/logistics/item/994-syskevasia-plastica-2014-14h-diethni-ekthesi-siskeuyasion-mixanimaton-ektiposeon-logistics

Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Αύγουστο του 2015 στην κυκλοφορία οι σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα

Στην μεγάλη έξοδο του Αυγούστου του 2015 οι οδηγοί που θα κινηθούν στον οδικό διάδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα έχουν μία νέα δυνατότητα και μία σημαντική οδηγική εμπειρία. Η διάβαση των Τεμπών και του Πλαταμώνα θα αποτελεί παρελθόν καθώς το τμήμα από τον Ευαγγελισμό μέχρι την Σκοτίνα θα έχει ολοκληρωθεί και παραδοθεί στην κυκλοφορία.

Από τα 25 χιλιόμετρα δρόμου τα 11 θα είναι σήραγγες διπλού κλάδου (ξεχωριστή για κάθε ρεύμα κυκλοφορίας). Ο οδηγός που θα μπαίνει στην σήραγγα Τ1 (στην περιοχή του Ευαγγελισμού) δεν θα βλέπει ούτε τα Τέμπη, ούτε τον Πλαταμώνα καθώς στην έξοδο από την Τ3 σήραγγα θα συνεχίζει στον ήδη υπάρχοντα αυτοκινητόδρομο στην περιοχή της Σκοτίνας.

Οπτική επαφή θα υπάρχει στα ανοιχτά τμήματα ανάμεσα στα Τέμπη και τον Πλαταμώνα όπου θα λειτουργεί αυτοκινητόδρομος κλειστός αυτοκινητόδρομος 2 λωρίδων με ΛΕΑ. Χρονικά η διέλευση του νέου τμήματος αναμένεται να γίνεται σε 10 λεπτά (από την είσοδο στη σήραγγα Τ1 μέχρι την έξοδο στην Τ3). Σήμερα μια τυπική διέλευση απαιτεί περίπου 45 λεπτά δύσκολης, αγχωτικής και χαμηλών ταχυτήτων οδήγησης.

ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΑ
Το νέο εγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα προβλέπει :
-    Την απόδοση των Νέων Τμημάτων και Σηράγγων στην κυκλοφορία τον Αύγουστο του 2015.
-    Την διάνοιξη της πιο δύσκολης τεχνικά Σήραγγας Τ3 (Σήραγγα Παντελεήμονα) στις αρχές του Φθινοπώρου του 2014.
-    Την συνολική ολοκλήρωση του Έργου που περιλαμβάνει και εργασίας εκτός του κυρίου άξονα του αυτοκινητόδρομου, επί της Παλαιάς Εθνικής Οδού τον Δεκέμβριο του 2015.

ΥΠΟΛΟΙΠΟΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
1.    Τμήμα Ευαγγελισμός – Ραψάνη:

Σήραγγες: έχει ολοκληρωθεί η εκσκαφή και η τελική επένδυση στις σήραγγες Τ1 & Τ2 (μήκους 2 και 6 χλμ. περίπου). Υπό εξέλιξη οι Η/Μ εγκαταστάσεις οι οποίες στην τελική τους μορφή θα περιλαμβάνουν τα συστήματα :
–    Εξαερισμού & φωτισμού
–    Πυρανίχνευσης/πυρόσβεσης
–    Μεγαφωνικής ενημέρωσης & ραδιοεπικοινωνίας
–    Ηλεκτρονικής διαχείρισης εγκαταστάσεων (SCADA)
–    Καμερών διαχείρισης κυκλοφορίας
–    Τηλεφώνων εκτάκτου ανάγκης
–    Φωτεινής σηματοδότησης και πληροφόρησης μέσω μεταβλητών μηνυμάτων
–    Ανίχνευσης ύψους, καυσαερίων & ορατότητας
–    Ανίχνευσης συμβάντων

Η ολοκλήρωση των παραπάνω Η/Μ εγκαταστάσεων σύμφωνα με το αναθεωρημένο χρονοδιάγραμμα του έργου προβλέπεται για τον Σεπ-14 και θα ακολουθήσει μία περίοδος 3 μηνών για την διαδικασία ελέγχων και δοκιμών λειτουργίας. Ως εκ τούτου, τα Η/Μ των σηράγγων Τ1 και Τ2 θα είναι πλήρως λειτουργικά περί τα τέλη Δεκ-14.

Ανοιχτή οδοποιία: υπό εξέλιξη οι εργασίες κατασκευής γεφυρών σε όλο το τμήμα. Στο τμήμα αυτό υπάρχουν 9 γέφυρες συνολικού μήκους 500 περ. μέτρων. Μετά τον κόμβο του Ευαγγελισμού κατασκευάζονται οι δύο γέφυρες πάνω από την Παλαιά Εθνική Οδό και πάνω από τη σιδηροδρομική γραμμή. Υπό εξέλιξη είναι επίσης και οι χωματουργικές εργασίες καθώς και εργασίες οδοστρωσίας σε ορισμένο μήκος. Θα ακολουθήσουν οι ασφαλτικές εργασίες καθώς και ο οδοφωτισμός, η πινακίδες σήμανσης και οι εργασίες πρασίνου. Σύμφωνα με το αναθεωρημένο χρονοδιάγραμμα, για το τμήμα αυτό η κατασκευή των γεφυρών θα έχει ολοκληρωθεί έως τα τέλη Φεβ-15 ενώ οι ασφαλτικές εργασίες έως τα τέλη Ιουλ-15.

Συνολικά δηλαδή, το τμήμα Ευαγγελισμός – Ραψάνη αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και να δοθεί σε κυκλοφορία τον Αύγουστο του 2015.

2.    Τμήμα Αιγάνη - Σκοτίνα:
Σήραγγα Παντελεήμονα: έχει μήκος 3 περ. χλμ. Για τη διάνοιξή της υπολείπονται περ. 170μ. στον κλάδο προς βορρά και περ. 380μ. στον κλάδο προς νότο. Οι εργασίες διάνοιξης συνεχίζονται με εντατικό ρυθμό επί 24ωρου βάσεως και σύμφωνα με το αναθεωρημένο χρονοδιάγραμμα προβλέπεται να ολοκληρωθούν έως τα τέλη Σεπ-14 συμπεριλαμβανομένων των εργασιών τελικής επένδυσης. Εν τω μεταξύ έχουν ήδη ξεκινήσει οι Η/Μ εργασίες (τα συστήματα των οποίων είναι τα ίδια με αυτά των σηράγγων Τ1 & Τ2) και οι οποίες προβλέπεται να ολοκληρωθούν τον Ιαν-15. Θα ακολουθήσει η περίοδος των 3 μηνών για τη διαδικασία ελέγχων και δοκιμών λειτουργίας. Ως εκ τούτου, τα Η/Μ της σήραγγας του Παντελεήμονα θα είναι πλήρως λειτουργικά περί τον Απρ-15.

Ανοιχτή οδοποιία: υπό εξέλιξη οι εργασίες κατασκευής γεφυρών και χωματουργικών στο τμήμα έξοδος της σήραγγας Τ3 έως Σκοτίνα, ενώ σταδιακά επανεκκινούνται  οι εργασίες στα τμήματα Ν. Πόρων και Πλαταμώνα όπου είχαν διακοπεί λόγω των προβλημάτων της χρηματοδότησης του έργου. Οι εργασίες κατασκευής γεφυρών έχουν προχωρήσει σε ποσοστό περ. 50% ενώ σύμφωνα με το αναθεωρημένο χρονοδιάγραμμα συνολικά οι εργασίες στο τμήμα αυτό αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Ιούλ-15.

Συνολικά δηλαδή, το τμήμα Αιγάνη - Σκοτίνα αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί και να μπορεί να δοθεί σε κυκλοφορία τον Αύγουστο του 2015.

Εν κατακλείδι: η κατασκευή των Νέων Τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου – τμήμα Ευαγγελισμός – Σκοτίνα συμπεριλαμβανομένων και των 3 σηράγγων, αναμένεται να ολοκληρωθεί και ο αυτοκινητόδρομος να δοθεί σε κυκλοφορία τον Αύγουστο του 2015.
  
3.    Υπολειπόμενες εργασίες εκτός νέων τμημάτων αυτοκινητοδρόμου:
Α) Κόμβοι Αιγινίου & Κορινού και Β. Ανισόπεδος Κόμβος Κατερίνης: οι εργασίες στους κόμβους Αιγινίου και Β. Ανισόπεδου Κατερίνης είναι υπό εξέλιξη, ενώ σύντομα αναμένεται η εκκίνηση των εργασιών στον κόμβο του Κορινού με την κατεδάφιση της υφιστάμενης γέφυρας. Οι εργασίες αναμένεται να ολοκληρωθούν τον Μάρτιο του 2015 στον Κορινό και το Αιγίνιο και τον Απρίλιο του 2015 στον Β. Ανισόπεδο Κόμβο Κατερίνης.

Β) οι παρακάτω εργασίες – οι οποίες είναι εκτός των Νέων Τμημάτων του αυτοκινητοδρόμου - αναμένεται να ολοκληρωθούν έως τα τέλη Δεκ-15:
–Αναβάθμιση ισόπεδων διαβάσεων στην περιοχή των Τεμπών και του Παντελεήμονα
–Τοπικοί οδοί
–Εργασίες πρασίνου
–Τοποθέτηση ηχοπετασμάτων
–Κατασκευή ΣΕΑ Νίκαιας

4.    Πίνακας προόδου εργασιών – τέλος Δεκ-13:
Η πρόοδος ανά κατηγορία εργασιών (τέλος Δεκ-13) αναλύεται στον παρακάτω. Μέσα σε παρέθενση είναι η πρόδοος μέχρι το τέλος Δεκεμβρίου 2013.

-Μελέτες (95,9%)
-Εργασίες ανακατασκευής υφιστάμενων τμημάτων (100,0%)
-Σταθμοί Διοδίων (78,6%)
-Κτίρια Ελέγχου και Συντήρησης (ΚΕΣ) (100,00%)
-Σήραγγες – εργασίες πολιτικού μηχανικού (93,3%)
-Σήραγγες – Η/Μ εργασίες (35,3%)
-Οδοποιία – νέα τμήματα (36,9%)
-Γέφυρες – νέα τμήματα (52,8%)
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ     76,0%

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/autokinitodromos-aigaiou/item/23371-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CE%B9%CE%B3%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%8D%CE%B3%CE%BF%CF%85%CF%83%CF%84%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-2015-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%B9-%CF%83%CE%AE%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CF%82-%CF%84%CE%B5%CE%BC%CF%80%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%BC%CF%8E%CE%BD%CE%B1 

Συνολικές προβολές σελίδας