Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Κων. Νικολάκου: Κόκκινη γραμμή η επιβολή νέων διοδίων στην Πελοπόννησο

Την ανάγκη να επικρατήσει υπευθυνότητα και σοβαρότητα στο θέμα του οδικού άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος, πρόταξε η Θεματική Αντιπεριφερειάρχης κ. Κωνσταντίνα Νικολάκου, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, τονίζοντας ότι «σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει οι Πελοποννήσιοι και Μεσσήνιοι πολίτες να μπουν σε ατέρμονες παροχολογίες, χωρίς πραγματικό αντίκρισμα», σύμφωνα με ανακοίνωση της Περιφέρειας Πελοποννήσου.
Κόκκινη γραμμή για την Περιφερειακή αρχή παραμένει η υλοποίηση του έργου, χωρίς την επιβολή νέων διοδίων, συνέχισε η κα Νικολάκου και πρόσθεσε ότι, με δεδομένο το υψηλό κόστος κατασκευής και απαλλοτριώσεων για το συγκεκριμένο οδικό άξονα, που πιθανόν να ξεπεράσει τα 150 εκατομμύρια ευρώ, η ρεαλιστική προσέγγιση του θέματος απαιτεί λιγότερα λόγια και προσεκτική διαχείριση για εξεύρεση λύσης.
Η Θεματική Αντιπεριφερειάρχης υπενθύμισε ακόμη ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου ανταποκρίθηκε άμεσα στο πρόβλημα χρηματοδότησης της γέφυρας Παραδείσια – Τσακώνα, εντάσσοντάς τη στο πρόγραμμά της, «με 67 εκατομμύρια ευρώ, διαφορετικά δεν θα μπορούσε ποτέ να υλοποιηθεί το έργο αυτό» και τόνισε ότι η Περιφέρεια θεωρεί ότι ο δρόμος Καλαμάτα – Ριζόμυλος θα πρέπει να ενταχθεί, από την Κυβέρνηση, στο τομεακό πρόγραμμα του Υπουργείου, υπογραμμίζοντας την αναγκαιότητα πραγματοποίησης του έργου.
Η κα Νικολάκου επεσήμανε, τέλος, την πάγια άποψη του Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Τατούλη, ότι «σύμφωνα με την ευθύνη του στρατηγικού σχεδιασμού που ανήκει στην Περιφέρεια, τίποτα δεν μπορεί να γίνει στην Πελοπόννησο χωρίς τη συμμετοχή και τη σύμφωνη γνώμη της», επισημαίνοντας ότι θα πρέπει επιτέλους να πάψουν οι πολλαπλές «υποσχεσιολογίες παραγόντων που επαναφέρουν το θέμα στην επικαιρότητα, χωρίς ποτέ να καταθέτουν ρεαλιστική πρόταση υλοποίησής του». 

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/aftokinitodromoi/item/12127-kon-nikolakou-kokkini-grammi-i-epivoli-neon-diodion-stin-peloponniso.html

O δείκτης BDI είναι αυξημένος 120% από το Φεβρουάριο, αλλά μειωμένος 90% από το ρεκόρ του 2008

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η ανάλυση του Forbes, όπου σηµειώνει ότι ο BDI, από τον Φεβρουάριο, έχει αυξηθεί κατά περίπου 120%, αλλά συνεχίζει να είναι περίπου 90% µειωµένος από τα υψηλά επίπεδα - ρεκόρ του 2008.
Συνεχίζοντας, επισηµαίνει ότι, για άλλη µία φορά, η Κίνα είναι η κύρια αιτία για την βελτίωση της ναυλαγοράς, λόγω όµως της αύξησης των εισαγωγών σε Corn (καλαμπόκι).
Τον Ιούνιο, οι εισαγωγές της Κίνας σε Corn αυξήθηκαν σχεδόν 30 φορές, σε ετήσια βάση, φτάνοντας τους 872,919 metric tones.
Στο σύνολο του πρώτου εξαµήνου, οι εισαγωγές της Κίνας έκλεισαν στους 2,65 εκ. τόνους, σχεδόν διπλάσια ποσότητα από την αντίστοιχη του 2014.
Ο κύριος όγκος των εισαγωγών προήλθε από την Ανατολική Ευρώπη, αλλά κυρίως από την Ουκρανία σε ποσοστό 88%. Συνολικά, το πρώτο εξάµηνο, οι εισαγωγές από την Ανατολική Ευρώπη αυξήθηκαν 852%, συγκριτικά µε το 1ο εξάµηνο του 2014, σύμφωνα με ανάλυση του οίκου G. Moundreas. 


Συνολικές προβολές σελίδας