Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013

Συνεργασία ΜΑΝ με το Πολυτεχνείο του Μονάχου: «Αυτό που θέλουν οι Πόλεις»

Η μελέτη «Αυτό που Θέλουν οι Πόλεις»,  που ολοκληρώθηκε από το Πολυτεχνείο του  Μονάχου σε συνεργασία με την  ΜΑΝ, παρουσιάζει με λεπτομέρεια στρατηγικές για τη σύγχρονη πολεοδομία σε όλο τον κόσμο και καινοτόμες λύσεις για την κυκλοφορία στις μητροπόλεις του μέλλοντος

Οι πόλεις προσελκύουν ολοένα και περισσότερους ανθρώπους. Μέχρι το 2050, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΟΗΕ, ο αστικός πληθυσμός θα αυξηθεί κατά 85 % και θα φτάσει τα 6,3 δισεκατομμύρια. Πάνω από τα δύο τρίτα της ανθρωπότητας θα ζει σε πόλεις. Στο πλαίσιο αυτό, η MAN σε συνεργασία με το Πολυτεχνείο του Μονάχου ολοκλήρωσε τη μελέτη με θέμα «Αυτό που Θέλουν οι Πόλεις». Σε αυτήν 15 διεθνείς πόλεις παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο που επιθυμούν να σχεδιάσουν την αστική τους κυκλοφορία στο μέλλον.
Λος Άντζελες, Λονδίνο, Μόναχο, Κοπεγχάγη, Λυών, Κωνσταντινούπολη, Αχμανταμπάντ, Bηρυτός, Μπογκοτά, Γιοχάνεσμπουργκ,  Μελβούρνη,  Αγία Πετρούπολη, Σάο Πάολο, Σαγκάη και Σιγκαπούρη, δείχνουν τις δυνατότητες στη νέα εποχή. Ήδη από σήμερα, αυτές οι «παγκόσμιες πόλεις» (Global Cities) δημιουργούν τις προϋποθέσεις για την αποτελεσματική, προσβάσιμη και οικολογική κινητικότητα. Για τους κατά τόπους πολίτες και τις επιχειρήσεις, η προσβασιμότητα και η ελκυστικότητα των πόλεων, καθώς και η ποιότητα ζωής είναι πρωταρχικής σημασίας.
Η επέκταση των μέσων μαζικής μεταφοράς έχει ωστόσο, την υψηλότερη προτεραιότητα. Αυτό περιλαμβάνει περισσότερα μέσα μαζικής μεταφοράς,   πιο συχνά δρομολόγια, και καλύτερη παροχή αξιόπιστων υπηρεσιών. Με τον τρόπο αυτό οι πόλεις ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πολιτών τους, για τους οποίους η ποιότητα των μέσων μαζικής μεταφοράς είναι εξίσου σημαντική με τη διάρκεια του χρόνου μετάβασης.
«Θέλουμε να χρησιμοποιεί ο κόσμος τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Ωστόσο το σημερινό σύστημα έκδοσης εισιτηρίων και χρεώσεων εξακολουθεί να καθιστά κάτι τέτοιο δύσκολο», εξηγεί ο Anders Nielsen, Διευθύνων Σύμβουλος της MAN Truck & Bus AG και μέλος του
Διοικητικού Συμβουλίου της MAN SE. Αυτός είναι ο λόγος που ολοένα και περισσότερο οι πόλεις δεν επενδύουν απλώς σε υποδομές μέσων μαζικής μεταφοράς, αλλά και σε φιλικά προς το χρήστη συστήματα πληροφοριών  επικοινωνίας και εξυπηρέτησης.
Εντός της μελέτης παρέχονται πληροφορίες για ολοκληρωμένα σχέδια κινητικότητας, τη συνδυασμένη μεταφορά, τους φιλόδοξους περιβαλλοντικούς στόχους, τα εναλλακτικά συστήματα κίνησης, τις καινοτόμες λύσεις με διαφορετικές στρατηγικές για βιώσιμη κινητικότητα στις πόλεις.

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/news-in-greece/item/819-synergasia-man-me-to-polytexneio-tou-mnonaxou-auto-pou-theloun-oi-pleis

Tα νέα Διευρωπαϊκά Μεταφορικά Δίκτυα αλλάζουν το τοπίο των μεταφορών

Στο ετήσιο συνέδριο για τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών (ΤΕΝ-Τ Days 2013), που διοργάνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο Tαλίν της Εσθονίας συμμετείχε, ως κεντρικός ομιλητής, ο ευρωβουλευτής ΝΔ και εισηγητής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για τον Κανονισμό των Κατευθυντήριων Γραμμών των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών, κ. Γιώργος Κουμουτσάκος.
Φέτος οι τριήμερες εργασίες των TEN-T Days που συγκέντρωσαν πάνω από χίλιους σύνεδρους από όλες τις χώρες της Ευρώπης, είχαν πανηγυρικό χαρακτήρα.
Ο λόγος ήταν ότι μετά από δυο χρόνια έντονων προσπαθειών και διαβουλεύσεων επετεύχθη συμφωνία, τόσο στο νέο Κανονισμό για τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα Μεταφορών, όσο και στο νέο χρηματοδοτικό τους εργαλείο «Συνδέοντας την Ευρώπη». Οι δύο αυτοί Κανονισμοί αναμένεται να υιοθετηθούν από την Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου εντός των προσεχών εβδομάδων.
Το Συνέδριο άνοιξε με μήνυμά του ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου κ. Van Rompuy και ακολούθως ο Αντιπρόεδρος της Ε. Επιτροπής, αρμόδιος Επίτροπος Μεταφορών, κ. Siim Kallas.
Οι δύο ομιλητές συνεχάρησαν τους εισηγητές του Ευρωπαϊκού Kοινοβουλίου για τις εργώδεις προσπάθειες τους για την επίτευξη μιας ιστορικής συμφωνίας, η οποία αλλάζει, όπως τόνισαν, εκ βάθρων την πολιτική μεταφορών της Ε.Ε.

Ο κ. Γ. Κουμουτσάκος στην ομιλία του αναφέρθηκε στη συμβολή των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφοράς στην απρόσκοπτη λειτουργία της Ενιαίας Αγοράς και στις προσπάθειες της Ευρώπης για οικονομική ανάκαμψη, βιώσιμη ανάπτυξη και ενίσχυση της απασχόλησης.
O Έλληνας εισηγητής παρουσίασε τις βασικές πτυχές της επιτευχθείσας συμφωνίας καθώς και τις νέες δυνατότητες και ευκαιρίες που παρουσιάζει το νέο ρυθμιστικό πλαίσιο. O κ. Γ. Kουμουτσάκος τόνισε ιδιαίτερα τη σημασία της ευρωπαϊκής προστιθέμενης αξίας ως κατευθυντήριας γραμμής για τη διαμόρφωση ενός φιλόδοξου και ταυτόχρονα ρεαλιστικού νομοθετικού πλαισίου, που θέτει στέρεες βάσεις για να πραγματοποιηθεί ένα ποιοτικό άλμα στον τομέα των μεταφορών στην Ευρώπη.       
«Εάν υπάρχει ένα μάθημα που μας έχει διδάξει η οικονομική κρίση είναι ότι δεν μπορούμε πλέον να συνεχίσουμε να δουλεύουμε όπως στο παρελθόν. Εάν πιστεύουμε πραγματικά στο όραμα και στην ανάγκη ενός ολοκληρωμένου και συνεκτικού δικτύου συνδυασμένων μεταφορών στην Ευρώπη, οφείλουμε να αλλάξουμε αντίληψη και μέθοδο εργασίας.
Θα χρειαστεί να γίνουν σημαντικές επενδύσεις τα επόμενα χρόνια σε έργα που θα έχουν σαφή προστιθέμενη αξία, κυρίως σε διασυνοριακές συνδέσεις και σημεία συμφόρησης. Έτσι θα περάσουμε από το σημερινό μωσαϊκό εθνικών δικτύων σε ένα ολοκληρωμένο ευρωπαϊκό. Έτσι, θα ωφεληθούν και οι Ευρωπαίοι πολίτες και οι επιχειρήσεις», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Γ. Κουμουτσάκος.    
Ο Έλληνας ευρωβουλευτής αναφέρθηκε επίσης στη νομοθετική πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τη νέα λιμενική πολιτική, η οποία φιλοδοξεί να συμπληρώσει  το νομοθετικό πλαίσιο των Διευρωπαϊκών Δικτύων Μεταφορών και αποτελεί τη νέα πρόκληση για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.     

Σε διαιτησία το “Ελ. Βενιζέλος” και η MIG για την τεχνική βάση της ΟΑ

Δεν κατάφεραν να τα βρουν, οπότε σε διεθνή διαιτησία οδηγήθηκε η διαμάχη μεταξύ “Ελ. Βενιζέλος” και MIG για την τεχνική βάση της Ολυμπιακής Αεροπορίας.
Η MIG, η οποία αγόρασε τον όμιλο της Ολυμπιακής το 2009, αποφάσισε να διακόψει, στις αρχές του έτους, τη λειτουργία της Olympic Engineering, εγκαταλείποντας το μεγάλο υπόστεγο της τεχνικής βάσης. H ΜΙG αιτήθηκε 43,5 εκατ. ευρώ, ως αποζημίωση, από το αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος”, το οποίο χαρακτήρισε υπερβολική και μη αποδεκτή την απαίτηση.
Συγκεκριμένα, ο επενδυτικός όμιλος της MIG, αν και είχε το δικαίωμα λειτουργίας της τεχνικής βάσης ως το 2026, αποφάσισε να την εκχωρήσει στο “Ελ. Βενιζέλος”. Η απόφαση αυτή ελήφθη, απόρροια της δρομολογηθείσας εξαγοράς της Olympic Air από την Aegean, αλλά και εξαιτίας της ζημιογόνου πορείας της (η Olympic Engineering είχε ζημιές 8,6 εκατ. το 2012).
Από την πλευρά του, το αεροδρόμιο “Ελ. Βενιζέλος” δεν αμφισβητεί ότι πρέπει να δοθεί κάποια αποζημίωση στη MIG. Αυτό που αμφισβητεί είναι η εκτίμηση της εμπορικής αξίας που έκανε ο επενδυτικός όμιλος. Πόσο μάλλον, όταν η MIG εκτιμάται ότι αγόρασε το ενεργητικό της τεχνικής βάσης της κρατικής Ολυμπιακής, έναντι 17 εκατ. ευρώ.
Μετά την απόφαση της διαιτησίας, το “Ελ Βενιζέλος” θα προκηρύξει διεθνή διαγωνισμό για την παραχώρηση του συνόλου της έκτασης της τεχνικής βάσης. Τα μηνύματα δεν είναι ενθαρρυντικά, καθώς μεγάλες τεχνικές βάσεις υπάρχουν σε Ισραήλ, Βουλγαρία, Ρουμανία, Αίγυπτο και φυσικά, σε Γερμανία, Ισπανία και Αγγλία. 

Belaz 75710 το μεγαλύτερο ανατρεπόμενο φορτηγό του κόσμου!!!

Το Belaz 75710 κάνει τη γη να τρέμει στο πέρασμά του!
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του «κτήνους» από τη Λευκορωσία δεν είναι απλώς εντυπωσιακά, είναι πραγματικά απίστευτα. Οι δύο θεόρατοι 16κύλινδροι turbodiesel κινητήρες του των 65 λίτρων (συνολικά 130.000 κ.εκ. δηλαδή!) παράγουν συνολικά 4.600 άλογα, με τη ροπή των 18.616 Nm να αποδίδεται μόλις από τις 1.500 σ.α.λ. Η Belaz, με έδρα τη Λευκορωσία, έκανε πάλι το θαύμα της και όταν θα είναι έτοιμο για παράδοση το 2015, θα είναι πράγματι το μεγαλύτερο και πιο αποδοτικό ανατρεπόμενο φορτηγό του πλανήτη!
Το πελώριο όχημα (κι όταν λέμε πελώριο το εννοούμε: ύψος 8,16 μέτρα, πλάτος 9,87 μέτρα, μεταξόνιο 8 μέτρα και μικτό βάρος 893 τόνων!) μπορεί να πιάσει τελική ταχύτητα 64 χλμ/ώρα πλήρως φορτωμένο. Κι αν αυτό δεν ακούγεται εντυπωσιακό, είναι γιατί ακόμα δεν γνωρίζετε τι εννοούμε «πλήρως φορτωμένο»! Το Belaz 75710 μεταφέρει άνετα 450 τόνους (496 short ton), κάνοντας το προηγούμενο «θωρηκτό» της Belaz των 360 τόνων απλή οδοντόπαστα! Πέρα από μεγαλύτερη χωρητικότητα δηλαδή κατά 25%, το Belaz 75710 καταναλώνει και σαφώς λιγότερη ενέργεια, χάρη στην υβριδική του τεχνολογία: τα 4 ηλεκτρικά μοτέρ σε κάθε τροχό...
Όσο για τον στάνταρ εξοπλισμό του, περιλαμβάνεται σύστημα ελέγχου της πίεσης των τροχών, βιντεο-εντοπισμός, σύστημα κλιματισμού και ηχομόνωση στην καμπίνα για να κρατούνται τα επίπεδα θορύβου κάτω από τα 80 dB. Πραγματικά απίστευτο όσο και κτηνώδες...

Video

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/news-of-the-world/item/849-to-megalutero-anatrepomeno-fortigo-tou-kosmou

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΟΔΗΓΟΥ & ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΣΤΟ DRAGSTER ΦΟΡΤΗΓΩΝ & ΣΤΑ ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ ΤΟΥ 1ου YOUTRUCK FIESTA ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΟΜΑΕ

Οι φετινοί αγώνες που θα διεξαχθούν στο 1ο Υoutruck Fiesta θα πραγματοποιηθούν με την άδεια της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, τηρώντας τους σχετικούς κανονισμούς και τις προδιαγραφές για τη χάραξη του αγωνιστικού χώρου, με ασφάλιση για προσωπικό ατύχημα και αστική ευθύνη των αγωνιζόμενων, με έμπειρα στελέχη αγώνων, και τέλος, πολύ σημαντικό, βάζοντας τα πράγματα σε τάξη για την καθιέρωση και ανάπτυξη πραγματικών αγώνων φορτηγών.
Φέτος, όλοι εσείς οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχετε ολοκληρώσει τις παρακάτω απλές διαδικασίες, για να έχετε δικαίωμα να συμμετάσχετε στους αγώνες DRAGSTER
1. Αρχικά θα πρέπει να εγγραφείτε σαν αθλητής σε ένα αθλητικό σύλλογο αυτοκινήτου. Υπάρχουν περισσότεροι από 60 σε όλη την Ελλάδα. Πρόκειται για μια απλή τυπική διαδικασία διάρκειας λίγων λεπτών, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση ή δέσμευση.  (Σε περίπτωση που δεν καταφέρετε να εγγραφείτε σε αθλητικό σύλλογο αυτοκινήτων μέχρι και την ημερομηνία διεξαγωγής των αγώνων, θα μπορέσετε να πραγματοποιήσετε την εγγραφή σας επιτόπου στο αθλητικό σωματείο με το οποίο συνεργαζόμαστε). 
2. Στη συνέχεια, θα πρέπει να επισκεφθείτε έναν παθολόγο που θα πιστοποιήσει την καλή σας υγεία. Ο παθολόγος θα συμπληρώσει, σφραγίσει και υπογράψει το σχετικό έντυπο της ομοσπονδίας (AΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΚΔΟΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΘΛΗΤΟΥ, 2η σελίδα).
3. Κατόπιν, θα πρέπει να κατατεθεί στο λογαριασμό της ομοσπονδίας αυτοκινήτου (Τράπεζα Πειραιώς, αρ.λογ. 5055 051609 112-ΟΜΑΕ) το ποσό των 60 ευρώ (παράβολο έκδοσης δελτίου αθλητού).
Η συμπληρωμένη αίτηση για έκδοση δελτίου αθλητού με το έντυπο των ιατρικών εξετάσεων, η απόδειξη της κατάθεσης των 60 ευρώ και 2 φωτογραφίες σας τύπου διαβατηρίου, θα πρέπει να παραδοθούν στον αθλητικό σύλλογο που εγγραφήκατε. Ο σύλλογος θα τα προωθήσει στην ομοσπονδία για την έκδοση του δελτίου αθλητή και την ασφάλισή σας για προσωπικό ατύχημα
Μετά από αυτά, θα δηλώσετε τη συμμετοχή σας  στα αγωνίσματα του Youtruck Festival σύμφωνα με τις διαδικασίες που θα σας ανακοινωθούν εγκαίρως.
Για την συμμετοχή σας στα αγωνίσματα DRAGSTER φορτηγών, θα πρέπει απαραίτητα να διαθέτετε κράνος, ζώνη ασφαλείας και πυροσβεστήρα 5 κιλών σταθερά τοποθετημένο μέσα στην καμπίνα σε σημείο με εύκολη πρόσβαση.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΑ DRAGSTER  
Το συνολικό κόστος για το δικαίωμα συμμετοχής στους αγώνες dragster του Youtruck Festival 2013 αναλύεται ως εξής:
€60  κόστος έκδοσης δελτίο αθλητού ΟΜΑΕ, διάρκειας ισχύος 1 έτους (για όσους δεν διαθέτουν ήδη)
€30  κόστος ασφάλισης προσωπικού ατυχήματος οδηγού (κανονισμός ΟΜΑΕ)
€30  κόστος συμμετοχής στην διοργάνωση.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΑ ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΑ 
Η τελική τιμή συμμετοχής ανά διαγωνισμό καλλιστείων και ανά φορτηγό είναι 30€. Για συμμετοχή σε κάθε επιπλέον διαγωνισμό το κόστος συμμετοχής είναι 15€ ανά κατηγορία.  
Για συμμετοχή σε κάθε επιπλέον διαγωνισμό το κόστος συμμετοχής είναι  15€ ανά κατηγορία.

Πληροφορίες στα τηλέφωνα :  6978383698 Πιτσικάλης Βαλάντης (υπεύθυνος διοργάνωσης)  & 6944368469 Πάνος Σιδέρης (υπεύθυνος dragster & διαγωνισμών)
http://www.en.team-hahn-racing.de/news;58;2013-02-20.html
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΗΜΜΕΝΑ ΑΡΧΕΙΑ, ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ DRAGSTER & ΚΑΛΛΙΣΤΕΙΩΝ 

Συνολικές προβολές σελίδας