Δευτέρα 18 Απριλίου 2016

Επέκταση της «εθελοντικής» συνεισφοράς των εφοπλιστών έως το 2018 αξιώνουν οι δανειστές

Η επέκταση της «εθελοντικής» συνεισφοράς των εφοπλιστών για ακόμα ένα χρόνο (2018), σε συνδυασμό με την κατάργηση φοροαπαλλαγών, συγκαταλέγονται στις αξιώσεις των δανειστών. 
Στα κείμενα της συμφωνίας που έμειναν στη μέση, λόγω της παύσης των διαπραγματεύσεων, περιέχεται όρος για μεγαλύτερα έσοδα από τις ναυτιλιακές επιχειρήσεις.
Με βάση το συνυποσχετικό οικειοθελούς φορολόγησης των εφοπλιστών, το 2015 οι εισπράξεις ανήλθαν σε 45,43 εκατ. ευρώ και οι εισπράξεις από το φόρο πλοίων στα 17,62 εκατ.
Οι δανειστές αξιώνουν, όχι μόνο επέκταση της «εθελούσιας» συνεισφοράς ως και το 2018 (ως μέρος των 2,6 δισ. ευρώ από φόρους που αναζητεί η κυβέρνηση, από κοινού, με τους δανειστές), αλλά και επιπλέον κατάργηση φοροαπαλλαγών, η οποία ερμηνεύεται σε 100 - 120 εκατ. επιπλέον, σύμφωνα με οικονομικούς αναλυτές. 


Η τρόικα πιέζει για την κατάρτιση σχεδίου για συνδυασμένες μεταφορές και logistics

H τρόικα… πιέζει, ώστε η Ελλάδα να αξιοποιήσει τη δυναμική της στις συνδυασμένες μεταφορές. Στις διαπραγματεύσεις υπάρχει σαφής αναφορά, ώστε:
-Έως το Δεκέμβριο να καταρτιστεί ένα γενικευμένο σχέδιο (master plan) για τις μεταφορές, ήτοι οδικές, σιδηροδρομικές, θαλάσσιες, αεροπορικές και multi-modal,
-Έως τον Ιούνιο να δημοσιευτεί η δευτερογενής νομοθεσία για τα logistics και,
-Έως τον Σεπτέμβριο να επικαιροποιηθεί το action plan για τα logistics.   
Υπενθυμίζεται ότι, στην ενεργοποίηση του νόμου για τα logistics, έπειτα από τη σύσταση του «Συμβουλίου Ανάπτυξης & Ανταγωνιστικότητας Εφοδιαστικής Αλυσίδας», αναφέρθηκε πρόσφατα ο πρόεδρος της EEL, Nίκος Ροδόπουλος, επαναλαμβάνοντας την πρόταση για σύσταση υφυπουργείου Εφοδιαστικής Αλυσίδας.  
«Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από τη σύσταση του Εθνικού Συμβουλίου, ενώ παράλληλα δρομολογείται κι η εφαρμογή του νόμου 4302/2014που στηρίχθηκε πάνω στο Master Plan μας (αρχικό και επικαιροποιημένο)», υπογράμμισε ο κ. Ροδόπουλος.
Η Ελλάδα βρίσκεται στην 44η θέση της παγκόσμιας κατάταξης (Logistics Performance Index) της Παγκόσμιας Τράπεζας.
Της Β. Βεγιάζη  


48ωρη απεργία από τους ναυτεργάτες, μόλις κατατεθεί το ασφαλιστικό

Σαρανταοκτάωρη πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση, με προοπτική κλιμάκωσης, όταν κατατεθεί, προς ψήφιση στην Ολομέλεια της Βουλής, το ασφαλιστικό νομοσχέδιο, αποφάσισε, κατά τη συνεδρίασή της, τη Δευτέρα, η Εκτελεστική Επιτροπή της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας.
Τα 14 ναυτεργατικά σωματεία ζητούν την απόσυρση του ασφαλιστικού νομοσχεδίου και τη μη ένταξη του ΝΑΤ στον Ενιαίο Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (ΕΦΚΑ).
Η απόφαση της ΠΝΟ στο επισυναπτόμενο αρχείο. 


Συνολικές προβολές σελίδας