Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

«Βολές» Θ. Λυμπερόπουλου κατά Uber στην παρουσίαση της εφαρμογής Sata by IQTaxi

To Συνδικάτο Αυτοκινητιστών ΤΑΞΙ Αττικής (Σ.Α.Τ.Α.) και η εταιρία IQTAXI λανσάρουν στην Αττική τη νέα εφαρμογή για κλήσεις ταξί, μέσω smartphone, SATA by IQTaxi. 
Το SATA by IQTaxi είναι η επίσημη εφαρμογή κλήσης ΤΑΧΙ, για Smartphone, του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών ΤΑΞΙ Αττικής (Σ.Α.Τ.Α.). Η εφαρμογή συγκεντρώνει το σύνολο των επαγγελματιών ΤΑΧΙ Αττικής, με στόχο να προσφέρει στο επιβατικό κοινό έναν νέο τρόπο κλήσης του μέσου, που εμπιστεύεται για την μετακίνησή του.

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος τόνισε ότι «η εφαρμογή SATA by IQTaxi λειτουργεί υπό την εποπτεία και τους κανόνες του συνδικάτου, το οποίο εγγυάται για την ασφαλή και γρήγορη μετακίνηση των επιβατών, βάση του νόμιμου τιμοκαταλόγου».
O κ. Λυμπερόπουλος αναφέρθηκε, επίσης, στον αθέμιτο ανταγωνισμό, όπως υποστήριξε από εφαρμογές που χρησιμοποιούν ΙΧ αυτοκίνητα, μη νόμιμα και με οδηγούς που δεν υπόκεινται σε κανένα απολύτως έλεγχο.
«Ο κίνδυνος για το επιβατικό κοινό είναι τεράστιος, αφού κανείς δεν μπορεί να εγγυηθεί για την ασφάλεια του. Εταιρίες, όπως η Uber ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος και όχι για τη νομιμότητα και την ασφάλεια των πολιτών.
Θα εμπιστευόσασταν την μετακίνηση του παιδιού σας σε έναν οδηγό που κάνει περιστασιακά, παράνομα και χωρίς την στοιχειώδη εκπαίδευση το επάγγελμα του μεταφορέα;», επισήμανε ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ. 
Η εφαρμογή έχει αναπτυχθεί εξολοκλήρου από την έμπειρη ομάδα της εταιρείας IQTaxi Inc., η οποία είναι υπεύθυνη για την σωστή λειτουργία των εφαρμογών οδηγού και επιβάτη και την συνεχόμενη υποστήριξη τους.
Η IQTaxi είναι ελληνική εταιρεία, με εμπειρία στην ανάπτυξη εξειδικευμένων λύσεων τηλεματικής για τον κλάδο των ταξί. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της IQTaxi Inc. Βασίλης Κεραμάρης τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι «ο κυριαρχικός στόχος και η στρατηγική της εταιρίας μας είναι η στήριξη των επαγγελματιών στον κλάδο των υπηρεσιών ταξί και θα σταθεί αρωγός σε αυτή την προσπάθεια του Συνδικάτου».
Η εφαρμογή βρίσκεται διαθέσιμη στο Apple Store για κινητά iOS και στο Google Play για κινητά Android.

Αυτοκινητόδρομος Μορέας: Παρατράβηξε η καθυστέρηση για τη νέα σύμβαση

Τελείωσε η υπομονή για την νέα σύμβαση που θα φέρει την ολοκλήρωση του Αυτοκινητόδρομου Μορέα και οι φωνές για να ολοκληρωθεί το έργο πληθαίνουν. Τα έργα έχουν σταματήσει από το καλοκαίρι του 2013 και φτάσαμε αισίως τα 2,5 χρόνια παύσης των έργων.

Αν και από τις αρχές του χρόνου είχε υποστηριχθεί και από τη νέα Κυβέρνηση ότι θα προχωρήσε η υπογραφή νέας σύμβασης και από το καλοκαίρι έχει εγκριθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο προς το παρόν έχουμε μόνο εξαγγελίες για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Τώρα κυλάμε από μήνα σε μήνα καθώς η κύρωση στη Βουλή είχε προγραμματιστεί τον Νοέμβρίο, πήγε στα τέλη Δεκεμβρίου, τώρα μιλάμε για Ιανουάριο. Σε αυτό το μήκος κύματος όπως μαθαίνει το ypodomes, έχουμε νέα ερώτηση στη Βουλή από τον Βουλευτή Λακωνίας της ΝΔ Αθανάσιο Δαβάκη σχετικά με τις καθυστερήσεις στην υπογραφή.

Όπως αναφέρεται στο κείμενο "πριν 10 μήνες ο τότε αρμόδιος Υπουργός κ.Σταθάκης αφού διαβεβαίωνε ότι πρόθεση της Κυβέρνησης είναι να στηρίξει και να ολοκληρώσει το έργο αυτό" ενώ ρώτα πότε θα έλθει για κύρωση στη Βουλή η τροποποιημένη σύμβαση.

Επίσης με έγγραφο του Δήμου Σπάρτης που διαθέτει το ypodomes.com ζητείται από το Υπουργείο Υποδομών η άμεση αποκατάσταση υποδομών στις περιοχές που διέρχεται ο κλάδος Λεύκτρο-Σπάρτη.

Σημαντικότερα προβλήματα παρουσιάζονται σε θέματα πρόσβασης, άρδευσης και αντιπλημμυρικών στις περιοχές Πελλάνας, Καστορείου, Βορδόνιας, Λογκανίκου, Αγίου Κωνσταντίνου, Κλαδά.

Το ζήτημα της ολοκλήρωσης του υπόλοιπου ανντικειμένου έργων για να λειτουργήσει το τμήμα Λεύκτρο-Σπάρτη αλλά και η Περιμετρική Καλαμάτας, είναι μία υπόθεση 4 και 7 μηνών μόλις.

Νίκος Καραγιάννης - ypodomes.com

Πτώση 7,3% στο τζίρο των χερσαίων μεταφορών το γ΄ τρίμηνο

Ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στις χερσαίες μεταφορές και μεταφορές μέσω αγωγών του Γ΄ τριμήνου 2015, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Γ΄ τριμήνου 2014, παρουσίασε μείωση 7,3%, έναντι μείωσης 6,8% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου του έτους 2014 προς το 2013, τονίζει σε ανακοίνωσή της η Ελληνική Στατιστική Αρχή.
Επίσης, ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στις πλωτές μεταφορές του Γ΄ τριμήνου 2015, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Γ΄ τριμήνου 2014, παρουσίασε μείωση 7,5%, έναντι μείωσης 5,5% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου του έτους 2014 προς το 2013.
Ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στις αεροπορικές μεταφορές του Γ΄ τριμήνου 2015, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Γ΄ τριμήνου 2014, παρουσίασε αύξηση 11,8%, έναντι αύξησης 11,5% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου του έτους 2014 προς το 2013.
Ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στην αποθήκευση και στις υποστηρικτικές προς τη μεταφορά δραστηριότητες του Γ΄ τριμήνου 2015, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο Δείκτη του Γ΄ τριμήνου 2014, παρουσίασε μείωση 3,5%, έναντι αύξησης 3,6% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου του έτους 2014 προς το 2013.
Ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στις δραστηριότητες των ταξιδιωτικών πρακτορείων, γραφείων οργανωμένων ταξιδιών, υπηρεσιών κρατήσεων και συναφείς δραστηριότητες του Γ΄ τριμήνου 2015, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Γ΄ τριμήνου 2014, παρουσίασε μείωση 11,4%, έναντι αύξησης 6,8% που σημειώθηκε κατά τη σύγκριση της αντίστοιχης περιόδου του έτους 2014 προς το 2013Ευρωπαϊκή στρατηγική για την ψηφιακή ενιαία αγορά.

Συνολικές προβολές σελίδας