Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Η DHL Express Ελλάδας πιστοποιήθηκε ως Εγκεκριμένος Οικονομικός Φορέας

Η DHL Express Ελλάδας ανακοίνωσε την πιστοποίηση της ως Εγκεκριμένος Οικονομικός Φορέας (AEOF, Authorized Economic Operator Full) για την κατηγορία «Τελωνειακές Απλουστεύσεις / Ασφάλεια και Προστασία», με στόχο να προσφέρει στους πελάτες ακόμα υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών.
Η πιστοποίηση AEOF έχει ήδη τεθεί σε εφαρμογή από τις 3 Φεβρουαρίου προσφέροντας πληθώρα πλεονεκτημάτων για τους συνεργάτες και τους πελάτες της εταιρείας, συμβάλλοντας στο στόχο της για παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας προς αυτούς.
Η απόφαση έκδοσης του πιστοποιητικού ακολουθεί μία μακρά περίοδο διεξοδικού και λεπτομερούς ελέγχου της εταιρείας και χορηγείται σε επιχειρήσεις και φορείς που είναι εγκατεστημένοι στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα και αξιολογούνται με βάση συγκεκριμένα κριτήρια, όπως:
-Το ιστορικό τελωνειακής συμμόρφωσης
-Το σύστημα διαχείρισης καταχωρήσεων
-Την χρηματοπιστωτική τους φερεγγυότητα
-Την υποστήριξη συγκεκριμένων προδιαγραφών ασφάλειας και προστασίας.
Με τη λήψη της παραπάνω πιστοποίησης η DHL Express Ελλάδος μπορεί να προσφέρει στους πελάτες της:
-Ευκολότερη υπαγωγή σε τελωνειακές απλουστεύσεις
-Λιγότερους φυσικούς έλεγχους και έλεγχους εγγράφων σε σχέση με άλλους οικονομικούς φορείς
-Προτεραιότητα στη διεκπεραίωση αποστολών, εάν έχουν επιλεγεί για φυσικό έλεγχο.

Αναφερόμενος στη λήψη της πιστοποίησης, ο κ. Δημήτρης Σταματίου (φωτό), Operations Director της DHL Express Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας δήλωσε σχετικά: «Η πιστοποίηση AEOF μας επιτρέπει να προσφέρουμε ακόμα καλύτερες και ασφαλέστερες υπηρεσίες στους πελάτες μας και επιβεβαιώνει την ποιότητα και την ορθότητα των διαδικασιών μας αλλά και τη συνολική υψηλή αξιολόγηση της εταιρείας στα στάδια των ελέγχων που απαιτούνται για τη λήψη της πιστοποίησης αυτής».
Η DHL Express ανήκει πλέον σε μία μικρή ομάδα εταιρειών στην Ελλάδα, οι οποίες διαθέτουν αυτή την πιστοποίηση, ενώ σταθερή επιδίωξή της αποτελεί η επιχειρηματική αριστεία και η βελτιστοποίηση των διαδικασιών της για την παροχή υπηρεσιών ταχυμεταφοράς υψηλού επιπέδου στους πελάτες της.
Σημειώνεται ότι στην πορεία προς αυτήν την κατεύθυνση, η Εταιρεία κατάφερε πρόσφατα να ξεχωρίσει στα «Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών» κατακτώντας το Βραβείο Καλύτερου τμήματος Εξυπηρέτησης Πελατών για το 2013.   

Δελτίο Τύπου ΠΣΧΕΜ

ΧΑΛΚΙΔΑ 30/03/2014
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
  Κατόπιν Γενικής Συνέλευσης των Ομοσπονδιών και των Σωματείων του κλάδου των Φ.Δ.Χ. απεφασίσθη η αναστολή της προγραμματισμένης απεργίας δι’ όσον χρόνο διαρκούν οι διαπραγματεύσεις με τα εμπλεκόμενα Υπουργεία και αναλόγως της προόδου που θα έχουν με χρονικό ορίζοντα προ των εκλογών.
ΓΙΑ ΤΗΝ Γ.Π.Σ.ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΟΣ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                        Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

    ΠΙΤΣΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ                       ΒΟΡΔΟΓΙΑΝΝΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΕΓΓΡΑΦΟ ΣΥΝΤΑΧΘΗΚΕ
ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΕΙΟ ΤΗΣ Γ.Π.Σ ΤΗΣ ΧΑΛΚΙΔΟΣ

Ανέβηκε 28 θέσεις η Ελλάδα στον δείκτη LPI! Στην 44η θέση της Παγκόσμιας Τράπεζας

Σαφώς βελτιωμένη εμφανίζεται η θέση της Ελλάδας στον «Δείκτη Επιδόσεων Logistics» (Logistics Performance Index-LPI) της Παγκόσμιας Τράπεζας. Η Ελλάδα καταλαμβάνει την 44η θέση για το 2014, έναντι της 72ης το 2012, όπερ και σημαίνει ότι αναρριχήθηκε κατά 28 θέσεις!
Της Βάσως Βεγιάζη
Την πρώτη πεντάδα αποτελούν χώρες, όπως Γερμανία, Ολλανδία, Βέλγιο, Ηνωμένο Βασίλειο και Σιγκαπούρη. Σε σχέση με το 2012, εντύπωση προκαλεί η αναρρίχηση της Γερμανίας στην 1η θέση από την 4η το 2012 και αντίστροφα, της Σιγκαπούρης, η οποία διολίσθησε στην 5η θέση το 2014, από την 1η το 2012.  
"Στη φετινή έκθεση η Ελλάδα κατατάσσεται 44η μεταξύ 160 χωρών, ενώ, μεσοσταθμικά, στις εκθέσεις των ετών 2007, 2010, 2012 και 2014, η χώρα βρίσκεται στην 50η θέση. Αυτό σημαίνει ότι η κατάσταση έχει βελτιωθεί.
Η έκθεση αυτή εστιάζει στις υποδομές, αλλά και στην ελεύθερη διακίνηση των φορτίων, εξετάζοντας παράγοντες όπως οι τελωνειακές διατυπώσεις, οι ημέρες καθυστερήσεων στη διακίνηση ενός φορτίου κτλ.
Υπήρξαν πολλές βελτιώσεις σε επίπεδο γραφειοκρατίας και τεχνολογιών πληροφορικής, πχ, μέσω του ηλεκτρονικού τελωνείου (e-customs) ή της ηλεκτρονικής εφορίας, αλλά το κομμάτι στο οποίο υστερούμε είναι αυτό των ναυλώσεων”, σχολιάζει ο Γ. Σιαμάς, μέλος της Μόνιμης Επιτροπής Logistics του υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων.


Τα ΕΛΤΑ προχωρούν στη διακίνηση ακριβών φαρμάκων, στα 15 εκατ. τα έσοδα

Η ενίσχυση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά και νέες υπηρεσίες, όπως η διακίνηση και παράδοση ακριβών φαρμάκων, συγκαταλέγονται στις άμεσες ενέργειες των ΕΛΤΑ, σε μια προσπάθεια περιορισμού των «απωλειών», από τη συρρίκνωση του ταχυδρομείου.
Στις νέες υπηρεσίες περιλαμβάνονται prepaid κάρτες, αλλά και δυνατότητα αγοράς, συσκευασίας και αποστολής προϊόντων από μικρομεσαίες επιχειρήσεις, με αντικαταβολή. Με τον τρόπο αυτόν, τα ΕΛΤΑ επιχειρούν να διεκδικήσουν ένα σημαντικό μέρος από τον κλάδο της διακίνησης δεμάτων.
Πρόκειται για μία αγορά που συνεχίζει να κινείται ανοδικά και να αυξάνει τα μεγέθη και στην Ελλάδα, κατά το πρότυπο του εξωτερικού, ως συνέπεια της πολύ μεγάλης αύξησης των πωλήσεων από απόσταση.
Στα πλαίσια αυτά, πολύ σύντομα αναμένεται να ανακοινωθεί συνεργασία με μεγάλη εταιρεία πρατηρίων υγρών καυσίμων, σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΚΟ, στην οποία θα δημιουργηθούν σημεία παράδοσης και παραλαβής δεμάτων. 
Επίσης, παρά τις αντιδράσεις από το χώρο των φαρμακοποιών, το σχέδιο της διοίκησης των ΕΛΤΑ, το οποίο προβλέπει την εκτέλεση συνταγών και την παράδοσή τους, στο χώρο του πελάτη, ακριβών φαρμάκων από ταχυδρομικούς, φτάνει στο στάδιο της τελικής υλοποίησης.  
Η υπηρεσία αφορά φάρμακα 200.000 - 250.000 ασθενών που χαρακτηρίζονται «μακροχρόνιοι», τα οποία διακινούνται από 30 φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ, σε όλη την Ελλάδα. Από την υπηρεσία αυτή, τα ΕΛΤΑ προσβλέπουν σε έσοδα της τάξης των 15 εκατ. ευρώ ετησίως.    
Ο ταχυδρόμος θα λαμβάνει τη συνταγή, θα φροντίζει για την εκτέλεσή της και στην συνέχεια, θα παραδίδει τα φάρμακα, στο σημείο που επιθυμεί ο πελάτης. Το κόστος για την παράδοση των φαρμάκων στο σπίτι θα είναι 6 ευρώ και αναμένεται να έχει μεγάλη απήχηση στην περιοχή της Αττικής, από την οποία και θα ξεκινήσει η εφαρμογή του νέου μέτρου. Μάλιστα, τα ΕΛΤΑ έχουν διεξάγει και σχετική έρευνα, από την οποία εξάγεται το συμπέρασμα ότι οι εν λόγω ασθενείς θεωρούν την υπηρεσία «άκρως ικανοποιητική, σε κόστους, αλλά και σε αποτελεσματικότητα».
Φώτης Φωτεινός 

Γ. Σιαμάς: Η ανάπτυξη έρχεται με εξαγωγές και όχι με διερχόμενα φορτία

Την πεποίθηση ότι η νομοθεσία για την εφοδιαστική αλυσίδα στην Ελλάδα ουδόλως στηρίζει, ως έχει, την ανάπτυξη, παρά μόνο "χαρίζει τις ελληνικές υποδομές σε μεγάλες αλυσίδες logistics, χωρίς να κερδίζει η χώρα μας τίποτα", εκφράζει ο Γιάννης Σιαμάς, μέλος της Μόνιμης Επιτροπής Logistics του υπουργείου Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων και ομιλητής σε εκδήλωση της Ελληνικής Εταιρείας Logistics Βορείου Ελλάδος, στο πλαίσιο του χρηματοοικονομικού πολυσυνεδρίου Money Show, στη Θεσσαλονίκη.
"Η ανάπτυξη έρχεται με εξαγωγές και όχι με διερχόμενα φορτία. Από αυτά θα είχαμε όφελος, μόνο αν κάποια από τα εμπορεύματα εκτελωνίζονταν ως ευρωπαϊκά στην Ελλάδα ή μεταποιούνταν, έστω σε έναν ελάχιστο βαθμό, π.χ., με κάποια αλλαγή στη συσκευασία τους, για να εισπράττουμε τον ΦΠΑ. Όπως γίνεται σήμερα η διαδικασία, η Ελλάδα δεν κερδίζει τίποτα", ισχυρίζεται ο κ.Σιαμάς, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Κατά τον ίδιο, παρότι μέχρι σήμερα έγιναν πολλές προσπάθειες για την εξέλιξη της αγοράς εφοδιαστικής αλυσίδας στην Ελλάδα, ουδέν πραγματοποιήθηκε σε συστημική βάση και έτσι η όλη διαδικασία αναλώθηκε σε επίπεδο μικρο-παρεμβάσεων σε συγκεκριμένους τομείς. "Έτσι όμως δεν αναπτύσσεται μια αγορά", σημειώνει.
Ο ίδιος υποστηρίζει ότι οι εξελίξεις στον κλάδο οδηγούνται από τις επιταγές του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), ενώ προσθέτει ότι, παρότι η νέα νομοθεσία δημιουργεί δυνατότητες για την ανάπτυξη του επιχειρείν στον κλάδο, ωστόσο η έλλειψη αξιοπιστίας του κράτους, απέναντι στις επιχειρήσεις, η κακή ψυχολογία και η αμφιβολία, ως προς τη σταθερότητα των ρυθμίσεων, δυναμιτίζει την όποια προοπτική.

Κεντρική Οδός Ε65: Εγκρίθηκαν 52,5 εκ.ευρώ

Τη διάθεση 52,5 εκατομμυρίων ευρώ στην κοινοπραξία, η οποία κατασκευάζει ό,τι απέμεινε από τον Ε65, ενέκρινε προχθές με δύο αποφάσεις το υπουργείο Υποδομών. Πρόκειται για τμήμα της χρηματοδοτικής συμβολής, παλαιάς και πρόσθετης, του Δημοσίου στο έργο, που συνολικά θα φθάσει στα 872 εκατ. ευρώ. Η πρώτη από τις δύο αποφάσεις αφορά την καταβολή 42,8 εκατ. ευρώ, μέρος της χρηματοδοτικής συμβολής του Δημοσίου.

Οπως αναφέρει, στις 12 Μαρτίου ο ανεξάρτητος μηχανικός πιστοποίησε ότι η πρόοδος των εργασιών μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2014 είχε φθάσει το 19,1%, επομένως καλύπτεται το 14% που απαιτείται για την καταβολή της 2ης δόσης της χρηματοδοτικής συμβολής του Δημοσίου (η πρώτη δόση ήταν 67,4 εκατ. ευρώ). Με την καταβολή των 42,8 εκατομμυρίων, το Δημόσιο έχει δώσει συνολικά 243,1 εκατ. ευρώ από τη χρηματοδοτική του συμβολή, η οποία ανέρχεται σε 572,7 εκατ. ευρώ.

Η δεύτερη από τις δύο αποφάσεις αφορά την καταβολή 9,6 εκατ. ευρώ, ως δεύτερη δόση από την πρόσθετη χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου στο έργο (η πρώτη δόση ήταν 67,2 εκατ. ευρώ). Αξίζει να σημειωθεί ότι τα χρήματα καταβλήθηκαν περίπου ένα δεκαήμερο μετά την καθοριζόμενη ημερομηνία, γεγονός που στο παρελθόν έχει γεννήσει αιτήματα αποζημίωσης από τους εργολάβους (τα οποία τελικά ικανοποιήθηκαν). Με την καταβολή των 9,6 εκατ. ευρώ, το Δημόσιο έχει καταβάλει 76,8 εκατ. ευρώ από την συμφωνηθείσα πρόσθετη χρηματοδοτική συμβολή (ήτοι 215 εκατ. ευρώ).

Επίσης ο κατασκευαστής έχει το προηγούμενο έτος λάβει 38,7 εκατ. ευρώ σε αποζημιώσεις (από τα 83,5 που έχουν συμφωνηθεί) και 2 εκατ. ευρώ η Κεντρική Οδός. Συνολικά, συνεπώς, θα λάβει 872,5 εκατ. ευρώ για να κατασκευάσει μέχρι το τέλος του 2015 το οδικό τμήμα Ξυνιάδας - Τρικάλων, μήκους 78,5 χιλιομέτρων.


Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/kedriki-odos-e65/item/24378-%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CE%B565-%CE%B5%CE%B3%CE%BA%CF%81%CE%AF%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B1%CE%BD-525-%CE%B5%CE%BA%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E

Συνολικές προβολές σελίδας