Δευτέρα 11 Ιουλίου 2016

Η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου» δημοσιοποίησε την 1η Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας

ην Έκθεση Εταιρικής Υπευθυνότητας για το έτος 2015, την πρώτη κατά σειρά έκθεση βιωσιμότητας που εκδίδει, σύμφωνα με τις διεθνείς οδηγίες του GRI G4 (Global Reporting Initiative), δημοσιοποίησε η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου».   
Ενδεικτικά, το 2015, η εταιρία:
-Πραγματοποίησε συντονισμένες και έγκαιρες επεμβάσεις σε 15.000 συμβάντα,
-Εκπαίδευσε το 60% του προσωπικού της,
-Ανακύκλωσε 77.5 τόνους αποβλήτων και εμπλούτισε με 7.000 φυτά την κεντρική νησίδα του αυτοκινητόδρομου,
-Ανέλαβε εξ ολοκλήρου το κόστος διέλευσης των κατόχων καρτών ΑμΕΑ,
-Ευαισθητοποίησε 1.200 μαθητές και 400 δάσκαλους/καθηγητές σε θέματα οδικής ασφάλειας,
-Αποκατέστησε το σύστημα βιολογικού καθαρισμού της Σκοπέλου, επισκεύασε και προμήθευσε με νέο εξοπλισμό το Κέντρο Υγείας του νησιού.
O Γενικός Διευθυντής της εταιρίας Δημήτρης Γκατσώνηςδήλωσε «Κύριο αντικείμενο της εταιρίας αποτελεί η συνεχής αναβάθμιση της οδικής ασφάλειας, την οποία προάγουμε μέσω στοχευμένων παρεμβάσεων και δράσεων τόσο για τους εργαζόμενούς μας όσο και για το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.
Η ικανοποίηση των οδηγών από τις υπηρεσίες που παρέχει η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου είναι ένα από τα βασικά στοιχεία της εταιρικής μας φιλοσοφίας».

Αντιδρούν οι εργαζόμενοι της Εγνατίας Οδού στην παραχώρησή της

Σε απεργιακή κινητοποίηση προχωρούν, την Τρίτη, οι εργαζόμενοι στην «Εγνατία Οδό Α.Ε.», ζητώντας, μεταξύ άλλων, την ακύρωση του σχεδιασμού για την παραχώρηση της οδού και των αυτοκινητοδρόμων της Βόρειας Ελλάδας, αλλά και τη διασφάλιση των θέσεων εργασίας.
Με την ευκαιρία της κινητοποίησης, οι εργαζόμενοι θα συγκεντρωθούν στις 10 το πρωί, στο σταθμό διοδίων Μαλγάρων (κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη), ώστε να ενημερώσουν τους διερχόμενους οδηγούς για τα αιτήματά τους.
Όπως υποστηρίζουν, «αντί της σχεδιαζόμενης εκχώρησης σε ιδιώτες της Εγνατίας Οδού και των κάθετων αξόνων με ελάχιστα οικονομικά οφέλη, με την παρούσα δημόσια διαχείριση από την "Εγνατία Οδός Α.Ε" και διατηρώντας τα διόδια σε επίπεδο κοινωνικά αποδεκτό, στα επόμενα 30 έτη μπορεί να παραχθεί πλεόνασμα, έως και 2 δισ. ευρώ».
«Οι εργαζόμενοι στην "Εγνατία Οδό Α.Ε" παραμένουμε σταθεροί στην εναντίωσή μας, στη σχεδιαζόμενη ιδιωτικοποίηση του αυτοκινητόδρομου και του συνόλου του στρατηγικού δικτύου αυτοκινητοδρόμων της βόρειας Ελλάδας, μήκους σχεδόν 1.000 χλμ., γιατί είναι ενάντια στο δημόσιο συμφέρον, θα ωφελήσει μόνο τον πιθανό παραχωρησιούχο και θα επιβαρύνει περαιτέρω τους πολίτες από την αύξηση των διοδίων», αναφέρουν.

Μορέας: Στις 13 Ιουλίου παραδίδεται ο Ανισόπεδος Κόμβος Μεγαλόπολης

Παραδίδεται στην κυκλοφορία τις επόμενες μέρες ο Ανισόπεδος Κόμβος Μεγαλόπολης, κλείνοντας ένα ακόμα κεφάλαιο στην μακρόχρονη ιστορία κατασκευής του έργου του Αυτοκινητόδρομου Μορέα.
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με πληροφορίες ανώτατου στελέχους του Υπουργείου Υποδομών στο ypodomes.com την Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016, θα είναι η ημερομηνία παράδοσης, με τις καθιερωμένες "κορδέλες", την παρουσία του Γενικού Γραμματέα Υποδομών, Γιώργου Δέδε και φυσικά της τοπικής αυτοδιοίκησης (Δήμαρχος Μεγαλόπολης, βουλευτές περιοχής κ.α.)
Ο Ανισόπεδος Κόμβος Μεγαλόπολης με τη λειτουργία του θα προσφέρει στους κατοίκους της πόλης και της γύρω περιοχής απευθείας σύνδεση με τον Αυτοκινητόδρομο Μορέα και γλυτώνοντας την σημερινή περιπορεία των 8χλμ που αναγκαστικά γίνεται για βνα βγείς νότια της Μεγαλόπολης.
Αυτό σημαίνει ακόμα καλύτεροι χρόνοι και ακόμα καλύτερες συνθήκες πρόσβασης στην περιοχή.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ
Με μία "ελαφριά" μετακίνηση από τον Σεπτέμβριο στον Οκτώβριο θα δούμε να ολοκληρώνεται ο περίφημος Περιφερειακός Καλαμάτας.
Τα έργα είναι εντατικά και οι εργασίες γίνονται όλες τις μέρες της εβδομάδας λόγω του στενού χρονοδιαγράμματος. Η καλοκαιρινή θετική έκπληξη για τους οδηγούς θα είναι η παράδοση του πρώτου από τους 5 κόμβους στον Περιφερειακό που σημαίνει αρκετά λιγότερα φανάρια για τους οδηγούς και λιγότερη κίνηση για το κέντρο της πόλης.
Ο χρόνος παράδοσης δεν έχει κλειδώσει ακόμα, είναι όμως θέμα χρόνου να γίνει γνωστό.
Ο αυτοκινητόδρομος Μορέας θα είναι ο πρώτος από τους 5 οδικούς άξονες που ξεκίνησαν να κατασκευάζονται το 2007, που θα δούμε να λειτουργεί στο σύνολο του, προσφέροντας μεγάλες αναπτυξιακές δυνατότητες στην κεντρική και νότια Πελοπόννησο, αλλάζοντας τις μετακινήσεις.


Νίκος Καραγιάννης - ypodomes.com

Παρακάμπτει μερικώς και προσωρινά τον Πειραιά η Cosco, λόγω των απεργιών στο σιδηρόδρομο

Εξαιτίας των συνεχιζόμενων απεργιακών κινητοποιήσεων των σιδηροδρομικών, η Cosco έθεσε σε εφαρμογή εναλλακτικό σχέδιο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προς την Κεντρική και Δυτική Ευρώπη.
Εδώ και τρεις ημέρες, κάποια από τα πλοία της αλλάζουν ρότα, παρακάμπτουν τον Πειραιά και κατευθύνονται στο λιμάνι Κόπερ της Σλοβενίας, απ' όπου τα εμπορεύματα μεταφέρονται σιδηροδρομικώς στους τελικούς αποδέκτες.
Αντίστοιχα, εμπορευματοκιβώτια μεταφέρονται οδικώς στα σύνορα και από εκεί μεταφορτώνονται σε σιδηροδρομικά βαγόνια. 

Συνολικές προβολές σελίδας