Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

Συγχώνευση «γιγάντων» στον κλάδοεφοδιαστικής αλυσίδας της Κίνας


Συνεχίζονται με αμείωτη ένταση οι κινήσεις συγχωνεύσεων στον ναυτιλιακό κλάδο και ευρύτερα στην εφοδιαστική αλυσίδα της Κίνας. Ετσι μετά την ανακοίνωση για τη συγχώνευση Cosco και China Shipping, χθες ανακοινώθηκε η συγχώνευση δύο άλλων γιγάντων της κινεζικής ναυτιλιακής οικονομίας.
Η China Merchants Group (CMG) απέκτησε τον έλεγχο της Sinotrans & CSC Holdings, σε μια συμφωνία ύψους 112 δισ. δολ.
Ο κρατικός φορέας State-owned Assets Supervision and Administration Commission (SASAC) ανακοίνωσε ότι η συγχώνευση έλαβε την έγκριση του Πεκίνου και η Sinotrans & CSC δεν είναι πλέον υπό τον άμεσο έλεγχο του SASAC.
Στο μεταξύ, η CMG σε δήλωσή της επεσήμανε ότι η εξαγορά που υλοποιείται άμεσα και θα συγχωνεύσει αποτελεσματικά τους πόρους, τις επιχειρήσεις και τα ταλέντα των δύο γιγάντων επιτυγχάνει οικονομίες κλίμακος και συνέργειες σε πολλούς τομείς, όπως τα logistics, τη μεταφορά διά θαλάσσης υγρού και ξηρού φορτίου, την ανάπτυξη λιμένων και βιομηχανικών πάρκων και την κατασκευή εξοπλισμού.
Η νέα εξαγορά της Sinotrans & CSC Holdings από την China Merchants Group (CMG) αφορά και τον κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας, όπου οι δύο εταιρείες έχουν σημαντικές δυνάμεις, σύμφωνα με την CMG.
Η νέα επιχειρηματική οντότητα συνδυάζει την παρουσία της στις θαλάσσιες και αεροπορικές μεταφορές, αλλά και στον τομέα της αποθήκευσης σε μια προσπάθεια να δώσει λύσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα προσφέροντας τις υπηρεσίες μιας στάσης, όπως δήλωσε η CMG.
Επίσης η ενίσχυση του στόλου είναι ο δεύτερος στόχος της σύμπραξης.
Ένας στόχος ζωτικής σημασίας καθώς εξασφαλίζει τη βελτίωση της ενεργειακής εθνικής ασφάλειας αξιοποιώντας τον ενιαίο στόλο των δεξαμενόπλοιων των δυο εταιρειών, τόσο στις θαλάσσιες όσο και τις ποτάμιες μεταφορές.
Παράλληλα η συγχώνευση δημιουργεί μία ηγετική διεθνή παρουσία στον κλάδο των πλοίων μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου.
Επιπλέον οι δύο συγχωνευόμενες εταιρείες θα ενοποιήσουν στοιχεία ενεργητικού λιμενικών εγκαταστάσεων δημιουργώντας ένα δίκτυο που ενώνει τη Νοτιοανατολική Ασία με την Ευρώπη και χτίζουν μια αλυσίδα εφοδιασμού που εξυπηρετεί τη στρατηγική του δρόμου του μεταξιού στον 21ο αιώνα.
Επίσης, κοινές συνέργειες θα αναπτυχθούν στον τομέα της κρουαζιέρας στο διασυνοριακό ηλεκτρονικό εμπόριο, στις ναυπηγήσεις και στα εξωχώρια επενδυτικά προγράμματα.
Η CMG έχει μία ιστορία 140 ετών και δραστηριότητες πιο διαφοροποιημένες από ό,τι η Sinotrans & CSC, η οποία σύμφωνα με το VesselsValue.com ελέγχει έναν μικτό στόλο από 146 πλοία αξίας 1,68 δισ. δολ., ενώ έχει υπό ναυπήγηση άλλα 18 πλοία αξίας 316 εκατ. δολ.
Στο τέλος του 2014 η CMG ανακοίνωσε καθαρά κέρδη ύψους 33,7 δισ. yuan ή 5,3 δισ. δολ. και μία συνολική αξία ενεργητικού 624 δισ. yuan. Τα κέρδη της Sinotrans & CSC ήταν μόλις 2,8 δισ. yuan και το ενεργητικό της ανέρχεται στα 109,1 δισ. yuan.
Οι συζητήσεις μεταξύ CMG και Sinotrans είχαν ξεκινήσει πριν από μήνες, αλλά διαψεύσθηκαν. Ωστόσο, στη συνέχεια και πιο συγκεκριμένα στα μέσα Νοεμβρίου επιβεβαιώθηκαν και επισήμως.
Cosco και China Shipping Group
Η εξέλιξη αυτή ήρθε ύστερα από μία ανάλογη που σημειώθηκε νωρίτερα αυτόν τον μήνα, όταν η Cosco και η China Shipping Group παρουσίασαν από κοινού ένα σχέδιο αναδιάρθρωσής τους, καθώς το Πεκίνο έχει δεσμευτεί να συγχωνεύσει τους κρατικούς ναυτιλιακούς ομίλους της χώρας, σε μια προσπάθεια να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητά τους.
Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας δεν έχουν γίνει γνωστές, ωστόσο επισημαίνεται ότι θα αφορά οπωσδήποτε τις ναυτιλιακές εταιρείες διαχείρισης containerships που διαθέτουν οι δύο όμιλοι. Αυτή τη στιγμή η Cosco αποτελεί την έκτη μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο και η China Shipping την έβδομη.
Μετά τη συγχώνευση θα φτάσουν να διαχειρίζονται μαζί 1,55 εκατ. teu και θα περάσουν στην τέταρτη θέση, πίσω από τις Maersk, MSC και CMA CGM. Επίσης οι δύο όμιλοι διαχειρίζονται λιμάνια, πλοία και ναυπηγεία.
Η China Shipping Network Technology Co. Ltd, η εισηγμένη μονάδα της China Shipping, ανέφερε σε ανακοίνωσή της στο χρηματιστήριο ότι η συγχώνευση θα επικεντρωθεί στη μεταφορά φορτίων, εμπορευματοκιβωτίων, καθώς και στις υπηρεσίες μεταφοράς πετρελαίου.

Πηγή: http://www.naftemporiki.gr/finance/story/1048398

Μορέας: Συστάσεις για την κυκλοφορία οχημάτων εν μέσω κακοκαιρίας

Εν όψει των χιονοπτώσεων, που αναμένονται στην Πελοπόννησο και σε άλλες περιοχές από το απόγευμα της Τετάρτης 30 Δεκεμβρίου και μετά, συνιστάται στους οδηγούς που πρόκειται να ταξιδέψουν στον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Τρίπολης-Καλαμάτας τα ακόλουθα προληπτικά μέτρα:

·         Συμβουλευθείτε το δελτίο πρόγνωσης καιρού, ώστε να αποφύγετε την αιχμή των καιρικών φαινομένων. Κινηθείτε μόνο εφόσον είναι απολύτως απαραίτητο.

·         Έχετε πάντα μαζί σας αντιολισθητικές αλυσίδες και βεβαιωθείτε ότι γνωρίζετε πώς να τις τοποθετείτε.

·         Φροντίστε να έχετε επαρκή ποσότητα καυσίμου στο ρεζερβουάρ του οχήματός σας.

·         Προσαρμόστε τον τρόπο οδήγησης και την ταχύτητά σας στις επικρατούσες καιρικές συνθήκες.

·         Κρατάτε απόσταση ασφαλείας από τα εκχιονιστικά και μην τα προσπερνάτε – αφήστε τα να κινηθούν μπροστά σας και να απομακρύνουν το χιόνι, για την ασφάλειά σας.

·        Αν σε περίπτωση ανάγκης χρειαστεί να σταματήσετε στον αυτοκινητόδρομο, σταματήστε μόνο δεξιά. Η αριστερή λωρίδα πρέπει να παραμένει πάντα ανοιχτή ώστε να διέρχονται τα εκχιονιστικά.

·         Ακολουθείτε τις οδηγίες της Τροχαίας.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/autokinitodromos-moreas/item/33026-%CE%BC%CE%BF%CF%81%CE%AD%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%85%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CE%BD-%CE%BC%CE%AD%CF%83%CF%89-%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%AF%CE%B1%CF%82

Αναγκαία η διεύρυνση της χρήσης βιοκαυσίμων στις μεταφορές, σύμφωνα με τον ΣΕΒ

Αναγκαία είναι η διεύρυνση της χρήσης βιοκαυσίμων στις μεταφορές, σύμφωνα με τον ΣΕΒ.
Όπως επισημαίνει ο ΣΕΒ, δράσεις στον τομέα αυτόν αφορούν παρεμβάσεις στα συστήματα πρόωσης πετρελαιοκίνητων μέσων μαζικής μεταφοράς, φορτηγών και βυτιοφόρων, με στόχο τη χρήση καυσίμου υψηλής περιεκτικότητας σε βιοντίζελ, καθώς και τη δημιουργία σχετικών υποδομών ανεφοδιασμού.
Η ανάληψη επενδυτικών πρωτοβουλιών ως ανωτέρω μπορεί να επιδράσει θετικά στην ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας. Συγκεκριμένα, η επιχειρηματική δράση μπορεί να ωφεληθεί στους κάτωθι τομείς:
α. Εξομάλυνση των συνθηκών λειτουργίας των μονάδων ηλεκτροπαραγωγής συνδυασμένου κύκλου (βιωσιμότητα σχετικών επενδύσεων).

β. Μεγιστοποίηση της συνεισφοράς υδροηλεκτρικών μονάδων στην κάλυψη θερινών αιχμών σε σχέση με μονάδες άμεσης απόδοσης με υψηλό κόστος παραγωγής (μείωση οριακής τιμής στις περιόδους αιχμής-συμπίεση του ηλεκτρικού ρεύματος).
γ. Μείωση επιβαρύνσεων υπηρεσιών κοινωνικής ωφέλειας ΥΚΩ λόγω της σταδιακής κατάργησης πετρελαϊκών σταθμών λόγω διασυνδέσεων (μείωση επιβάρυνσης ιδιαίτερα των επιχειρήσεων εντάσεως ενέργειας).
δ. Αύξηση δυνατοτήτων εγκατάστασης μονάδων ΑΠΕ (κυρίως ανεμογεννητριών) στην ηπειρωτική χώρα και στα νησιά υπό την προϋπόθεση  τιμολόγησης εφάμιλλης των συμβατικών πηγών ενέργειας (grid parity).
ε. Δημιουργία/αύξηση ζήτησης σε υλικά και έργα που σχετίζονται με τις προαναφερθείσες υποδομές με ανάλογες επιπτώσεις στην εγχώρια παραγωγή, δεδομένου ότι οι σχετικές δυνατότητες υπάρχουν (υποβρύχια καλώδια, συστήματα υποστήριξης smart grids, δομικά υλικά, μεταλλικές κατασκευές, υποδομές αιολικών, σωλήνες μεταφοράς, έργα πολιτικού μηχανικού).
στ. Μείωση κόστους παραγωγής στις δραστηριότητες ΑΠΕ πλην ηλεκτροπαραγωγής και τους χρήστες των ανωτέρω συστημάτων μέσω της χαμηλού κόστους κάλυψης των θερμικών αναγκών (θερμοκήπια, πρώτου επιπέδου μεταποίηση αγροτικών προϊόντων, βιομηχανίες με απαιτήσεις σε ζεστό νερό, θέρμανση κτηρίων).
ζ. Δημιουργία συνθηκών για επίτευξη πρωιμότητας σε δυναμικές υπαίθριες καλλιέργειες (π.χ. σπαράγγια), με την αξιοποίηση πρόσθετων εκτάσεων, και την μεγιστοποίηση χρήσης ή βαθμού εκμετάλλευσης υφισταμένων καλλιεργειών.
η. Δημιουργία/αύξηση ζήτησης για μη ηλεκτροπαραγωγά συστήματα ΑΠΕ, τα περισσότερα των οποίων παράγονται ή μπορούν εύκολα να παραχθούν στην Ελλάδα στο σύνολό τους ή με υψηλή προστιθέμενη αξία (ηλιακά, λέβητες και λοιπές μονάδες καύσης, συστήματα ολοκλήρωσης/διαχείρισης).
θ. Εμφάνιση νέων δυνατοτήτων για επιχειρηματική δραστηριοποίηση σχετικών με επενδύσεις, π.χ. παροχή υπηρεσιών κάλυψης θερμικών αναγκών σε βιομηχανικά πάρκα, ξενοδοχειακές μονάδες, δημόσια κτήρια, κ.λπ., εκ παραλλήλου με την διοχέτευση στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας με όρους συμπαραγωγής ηλεκτρισμού-θερμότητας υψηλής απόδοσης.
ι. Εγκατάσταση υποδομών συμπαραγωγής από τις επιχειρήσεις για δική τους χρήση, καθώς και συμμετοχή στον σχεδιασμό-κατασκευή-εγκατάσταση-ολοκλήρωση και συντήρηση συστημάτων συμπαραγωγής ή τμημάτων τους από τεχνικές εταιρίες και μεταποιητικές επιχειρήσεις.
ια. Βελτίωση των ενεργειακών χαρακτηριστικών σε υφιστάμενα κτίρια, μέσω δραστηριοτήτων  παραγωγής-διάθεσης και εγκατάστασης δομικών προϊόντων καλών ενεργειακών προδιαγραφών.
ιβ.  Προϊόντων που σχετίζονται με εφαρμογές ΑΠΕ στα κτίρια.
ιγ. Στα βιοκαύσιμα, δημιουργούνται ευκαιρίες για δραστηριοποίηση σε ενεργειακές καλλιέργειες και για την διαχείριση φυτικών υπολειμμάτων (σε συνέχεια σταδιακής μετάβασης σε βιοκαύσιμα β’ γενεάς προς το τέλος της 10ετίας), καθώς και την παραγωγή βιοκαυσίμων πρωτογενώς ή από ανακύκλωση.

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/aftokinitodromoi/item/13434-anagkaia-i-dieyrynsi-tis-xrisis-viokafsimon-stis-metafores-symfona-me-ton-sev.html

Συνολικές προβολές σελίδας