Τετάρτη 30 Μαρτίου 2016

Οι 3 προκλήσεις της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης. Τι είπε στη γ.σ. ο Ι. Χατζηαντωνίου

Στη διοικητική και λειτουργική αναδιοργάνωσης της πλοηγικής υπηρεσίας, στην υποχρεωτική, από τις διατάξεις της SOLAS, πιστοποίησης του βάρους των μεταφερομένων containers και τέλος, στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο κλάδος αναφέρθηκε ο Πρόεδρος της Διεθνούς Ναυτικής Ένωσης Ι. Χατζηαντωνίου, στην ετήσια τακτική γενική συνέλευση.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «ο πρόεδρος της ΔΝΕ αναφέρθηκε στις εξελίξεις, μετά την επικύρωση του διαγωνισμού του ΟΛΠ, στην Cosco Group, που δικαίωσε τις θέσεις της Δ.Ν.Ε. για διαχείριση του λιμένος από ιδιώτη επενδυτή παγκόσμιας εμβέλειας.
Μετά την ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών υπογραμμίσθηκε ότι ο Πειραιάς θα αναπτυχθεί ως κύριο hub port και πύλη εισόδου – εξόδου της Ν.Α. Ευρώπης.
Τα σχεδιαζόμενα έργα υποδομής και στα άλλα Terminals, καθώς και στην ναυπηγοεπισκευή, θα προσδώσουν νέα δυναμική στον Πειραιά διασφαλίζοντας την ανταγωνιστικότητά του.

Ανάλογα μέτρα πρέπει να λάβει η Πολιτεία για την προώθηση και ανάπτυξη και των άλλων στρατηγικής σημασίας λιμένων της Χώρας.
Επίσης αναφέρθηκε στην πραγματοποίηση πολλών συναντήσεων των Επιτροπών Εργασίας της Δ.Ν.Ε., προς εξέταση και επίλυση διαφόρων προβλημάτων κατά την άσκηση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων των Μελών, ενώ σημείωσε ιδιαίτερα την συνεργασία της Δ.Ν.Ε. με συγγενικούς φορείς του Λιμενικού, Ναυτιλιακού και του ευρύτερου εμπορικού χώρου, η οποία συνεχίσθηκε και κατά την διάρκεια του περασμένου έτους, με συσκέψεις και  συμμετοχή  σε θέματα κοινού ενδιαφέροντος.
Προέβη επίσης στην συνοπτική παρουσίαση των ενεργειών του Προεδρείου και του Διοικητικού Συμβουλίου, στα πλαίσια των δράσεων προς επίλυση διαφόρων προβλημάτων, σε μία σειρά συναντήσεων με εκπροσώπους των Υπουργείων Οικονομικών, Ναυτιλίας, Περιφέρειας Αττικής, Επιμελητηρίων, και άλλων Φορέων, με την επισήμανση της επιτυχούς πάντοτε παρουσίας της Ενώσεως στον Λιμενικό και ευρύτερο Ναυτιλιακό και Εμπορικό χώρο.
Τέλος, αναφέρθηκε ιδιαίτερα:
α. Στο θέμα της αναγκαιότητος διοικητικής και λειτουργικής αναδιοργάνωσης και εκσυγχρονισμού της Πλοηγικής Υπηρεσίας, προς βελτίωση του επιπέδου των παρεχομένων υπηρεσιών και την άρση των μέχρι τώρα δυσλειτουργιών αυτής,
β. Στο θέμα της υποχρεωτικής από τις διατάξεις της SOLAS πιστοποίησης του βάρους των μεταφερομένων Containers, που θα αρχίσει να εφαρμόζεται από 01-07-2016, ως και των υποχρεώσεων που ανακύπτουν από την εφαρμογή του μέτρου και
γ. Στις προκλήσεις που έχει να αντιμετωπίσει ο Κλάδος μας εν όψει σχεδιαζομένων δομικών αλλαγών, τόσο στον επιχειρηματικό όσο και στον επιχειρησιακό τομέα, όπως συμμαχίες μεγάλων Ναυτιλιακών Εταιρειών, λιμενικές αναδιαρθρώσεις, παραγγελίες σε νεότευκτα Containerships με μεγάλες μεταφορικές ικανότητες, νέες τεχνολογικές εφαρμογές, αυτοματισμούς, logistics κλπ.».

Συνολικές προβολές σελίδας