Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

Έλεγχοι και αυστηρότερες ποινές για τα φορτηγά

 Την επιτόπου πληρωμή των προστίμων και την άμεση ακινητοποίηση των φορτηγών που υποπίπτουν σε επικίνδυνες τροχαίες παραβάσεις, σχεδιάζει το υπουργείο Μεταφορών.

Οι σχετικές νομοθετικές ρυθμίσεις αναμένεται να ενσωματωθούν σε πολυνομοσχέδιο του υπουργείου, το οποίο αναμένεται να κατατεθεί τον ερχόμενο μήνα στη Βουλή.

Με τις νέες ρυθμίσεις αναμένεται να ξεκαθαρίσει το ομιχλώδες τοπίο των ελέγχων στα φορτηγά, καθώς σήμερα στο κομμάτι αυτό εμπλέκονται πάνω από έξι διαφορετικοί φορείς!

Πολλοί από τους ήδη απασχολούμενους στους ελέγχους υπαλλήλους των Περιφερειών, το πρωί κάνουν άλλη δουλειά και το απόγευμα πλαισιώνουν τα μικτά κλιμάκια ελέγχων.

«Το θέμα των ελέγχων απ’ όλες τις υπηρεσίες του Δημοσίου, πρέπει να αποκτήσει έναν χαρακτήρα μονιμότητας και τελικά να περιβληθεί με τον τύπο του νόμου», τόνισε την Τετάρτη ο υπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης μιλώντας σε εκπαιδευτική διημερίδα για την οδική ασφάλεια.

Σημειώνεται ότι μόνο κατά τη διάρκεια πιλοτικού προγράμματος ελέγχων του υπουργείου, από τον Μάιο έως και το τέλος Σεπτεμβρίου βεβαιώθηκαν 46.705 παραβάσεις σε ελληνικά φορτηγά και 14.000 σε αλλοδαπά. Από αυτές, πολύ σοβαρές κρίθηκαν οι παραβάσεις 800 ελληνικών φορτηγών και 350 ξένων φορτηγών.

Όπως ήδη είναι γνωστό, στο ελληνικό οδικό δίκτυο κυκλοφορούν πολλαπλάσια ελληνικά φορτηγά απ΄ότι ξένα.

Η νέα νομοθετική ρύθμιση που προωθεί το υπουργείο Μεταφορών, θα περιλαμβάνει πέντε βασικές αλλαγές:

    Κωδικοποίηση της πολυνομοθεσίας στο ζήτημα των ελέγχων.
    Δυνατότητα στους παραμεθόριους δήμους όλης της Ελλάδας να συστήσουν τα δικά τους μικτά κλιμάκια ελέγχων στο πρότυπο αυτών που λειτουργούν οι Περιφέρειες.
    Δυνατότητα άμεσης πληρωμής των προστίμων για τις παραβάσεις φορτηγών. Ηδη, καταβάλλεται προσπάθεια να καταστεί δυνατή και η online πληρωμή των προστίμων αφού στις περιπτώσεις που ακινητοποιούνται φορτηγά τα Σαββατοκύριακα δεν λειτουργεί φορέας που να δέχεται πληρωμές.

Η άμεση πληρωμή ενδιαφέρει κυρίως τους δήμους κοντά στα σύνορα, που έχουν συσσωρευμένα ανεξόφλητα πρόστιμα κυρίως από παραβάτες οδηγούς αλλοδαπών φορτηγών. Σε ορισμένες περιπτώσεις τα πρόστιμα αυτά ξεπερνούν ακόμα και τα 800.000 ευρώ! Για το λόγο αυτό από πολλά ξένα φορτηγά κατά τη διάρκεια των ελέγχων αφαιρούνται οι πινακίδες μέχρι να πληρωθεί το πρόστιμο. Όμως, αρκετοί οδηγοί επιστρέφουν στην πατρίδα τους, βγάζουν νέες πινακίδες και ξαναπερνούν τα ελληνικά σύνορα χωρίς να πληρώνουν το πρόστιμο!

Συχνό είναι και το φαινόμενο να μην βεβαιώνονται παραβάσεις σε ξένα φορτηγά, καθώς οι Ελληνες ελεγκτές αδυνατούν να πιστοποιήσουν την εγκυρότητα των αμετάφραστων εγγράφων τους, ενώ οι οδηγοί τους προσποιούνται ότι δεν μιλούν άλλη γλώσσα.

    Κατηγοριοποίηση των παραβάσεων, συσχετισμός τους με τις ποινές και εξορθολογισμός των προστίμων. Τα πρόστιμα αναμένεται να ξεκινούν από 100 ευρώ για τις μικρές παραβάσεις και να φτάνουν τα 5.000 ευρώ έως και την ακινητοποίηση του οχήματος για τις πολύ επικίνδυνες.
    Στην κατηγορία των πολύ επικίνδυνων παραβάσεων θα ενταχθούν οι σοβαρές βλάβες σε μηχανικά μέρη, φρένα, λάστιχα, το υπέρβαρο φορτίο και η μη σωστή ασφάλιση του μεταφερόμενου εμπορεύματος.

Σε επόμενο στάδιο θα προωθηθεί η δημιουργία ενός ενιαίου φορέα ελέγχων με τη συνεργασία της Αστυνομίας, των Περιφερειών, του ΣΔΟΕ, των φορολογικών αρχών και του Λιμενικού. Ο φορέας αυτός θα αποτελεί μόνιμο θεσμό. Στόχος είναι οι έλεγχοι να γίνονται συντονισμένα από ελεγκτές αποκλειστικής απασχόλησης.

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/2014-05-27-13-00-53/news-in-greece/item/1924-elegxoi-kai-austiroteres-poines-gia-ta-fortiga

ΟΣΜΕ: Συμμετοχή στο συλλαλητήριο της 1ης Νοεμβρίου

 Με δελτίο τύπου που εξέδωσε η Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδας, ανακοινώνει τη συμμετοχής της στο συλλαλητήριο της 1ης Νοεμβρίου στο Σύνταγμα. Διαβάστε αναλυτικά το Δ.Τ

Η Ομοσπονδία Συνδικάτων Μεταφορών Ελλάδας (Ο.Σ.Μ.Ε) ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα του ΠΑΜΕ, και μετά από ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ της, μετέχει στα πλαίσια της Πανελλαδικής κινητοποίησης στο συλλαλητήριο το οποίο θα πραγματοποιηθεί την 1η Νοέμβρη 2014 και ώρα 12:00 στο Σύνταγμα.

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους σε μαζική συστράτευση και συμμετοχή

Τα σωματεία μέλη μας και όλους τους εργαζόμενους που εκπροσωπούμε στις οδικές επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές να συμπορευτούν και να στοιχηθούν με όλες τις δυνάμεις και τους αγωνιστές της κοινωνίας και του λαού. Με τις δυνάμεις που παλεύουν, αγωνίζονται και διεκδικούν


ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ

    Κατά των έκνομων, ανάλγητων, αντεργατικών και αντισυνταγματικών πολιτικών της παραπαίουσας δικομματικής αντιπροσωπείας, των τροϊκανών και των τοκογλύφων στη χώρα
    Κατά της συνεχώς αυξανόμενης ανεργίας και φτωχοποίησης του ελληνικού λαού
    Κατά των επώδυνων και δυσβάστακτων μέτρων που μονομερώς επιβάλλονται σε βάρος των εργαζομένων και συνταξιούχων
    Κατά των συνεχιζόμενων απολύσεων στο Δημόσιο και ιδιωτικό τομέα
    Κατά της μονομερούς μείωσης των αποδοχών, των ατομικών συμβάσεων και της παρεμπόδισης (πρόσφατη νομοθετική πρωτοβουλία της συγκυβέρνησης) υπογραφής Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας
    Κατά των εκπτώσεων με νομοθετήματα και Υπουργικές αποφάσεις στην οδική ασφάλεια
    Κατά της πολιτικής της εξυπηρέτησης ιδιωτικών συμφερόντων σε βάρος του λαού και της κοινωνίας
    Κατά των παρεμβάσεων και της κατά παραγγελία νομοθέτησης
    Κατά της παράκαμψης της Δημοκρατίας και του Συντάγματος με πράξεις Υπουργικού συμβουλίου και νομοθετικού περιεχομένου


ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ – ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ

Δημοκρατία, Ισότητα, Δικαιοσύνη

Αλλαγή πολιτικής τώρα!!!!


Όλοι στους δρόμους
Όλοι στον αγώνα
Όλοι στο Σύνταγμα



 ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΥΠΟΥ


Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/2014-05-27-13-00-53/news-in-greece/item/1925-osme-simmetoxi-sto-sillalitirio-tis-1is-noembriou

Νομικό γαϊτανάκι με τη ΝΕΛ και τις άγονες γραμμές του Βορείου Αιγαίου



Την αναστολή της εκτέλεσης της απόφασης του υπουργού Ναυτιλίας που αποκλείει τη ΝΕΛ από δημόσιους διαγωνισμούς για διάστημα 12 μηνών και κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής της εταιρείας υπέρ του Δημοσίου, ύψους 1,5 εκατ. ευρώ, διατάσσει, με προσωρινή απόφασή του, το διοικητικό εφετείο Πειραιά, όπως μετέδωσε το ΑΠΕ.

Σύμφωνα με νομικούς κύκλους, η απόφαση ελήφθη στα πλαίσια προληπτικής δικαστικής προστασίας της ΝΕΛ, καθώς διαπιστώθηκε κίνδυνος βλάβης της εταιρείας, στη συγκεκριμένη στιγμή.

Σημειώνεται ότι ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, με απόφασή του στις 9 Σεπτεμβρίου 2014, είχε κηρύξει έκπτωτες τη ΝΕΛ και τη θυγατρική της, «ΣΙ ΛΙΝΚ ΦΕΡΡΙΣ N.E» από δύο άγονες γραμμές του βορείου Αιγαίου, με το αιτιολογικό της πλημμελούς και αδικαιολόγητης άρνησης εκτέλεσης των δρομολογίων, κατάπτωσης των εγγυητικών τους επιστολών υπέρ του Δημοσίου, ύψους 1,5 εκατ. ευρώ για κάθε μία από τις ανωτέρω συμβάσεις και αποκλεισμό τους από τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε δημόσιους διαγωνισμούς για ένα έτος.

Θετικό το ΣΑΣ στο αίτημα της εταιρείας για ελεύθερη δρομολόγηση

Το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, με χθεσινή γνωμοδότησή του τάχθηκε θετικά στο αίτημα της ΝΕΛ υπέρ της ελεύθερης δρομολόγησης του πλοίου «Μυτιλήνη» στη γραμμή Καβάλα- Λήμνο- Μυτιλήνη- Χίος- Βαθύ Σάμου, τα δρομολόγια της οποίας εκτελεί έως σήμερα δύο φορές την εβδομάδα με επιδότηση το πλοίο «Νήσος Μύκονος» της Hellenic Seaways έναντι 93.825 ευρώ το κάθε δρομολόγιο.

Σημειώνεται ότι η ΝΕΛ, εκτός από το χθεσινό αίτημά της στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για ελεύθερη δρομολόγηση, επανέφερε βάση της δικαστικής απόφασης του εφετείου (σ.σ. της επιτρέπει να παίρνει πλέον μέρος σε διαγωνισμούς), το παλαιότερο αίτημά της που είχε υποβάλλει στο γνωμοτοδοτικό συμβούλιο του υπουργείου (ΣΑΣ) για κάλυψη της γραμμής του βορείου Αιγαίου με επιδότηση, μια γραμμή που έχει δοθεί με απευθείας ανάθεση στη HELLENIC Seaways.

Πάντως, την απόφαση για το αν η ΝΕΛ επιστρέψει και πάλι στις γραμμές του Β. Αιγαίου, από εκεί δηλαδή που πριν από λίγο καιρό ο υπουργός την κήρυξε έκπτωτη, θα το αποφασίσει ο ίδιος τις επόμενες μέρες.

Αντιδρά ο δήμαρχος Χίου- Τι απαντούν στελέχη της διοίκησης της ΝΕΛ

Ο δήμαρχος Χίου, Εμμανουήλ Βουρνούς, σε επιστολή προς το υπουργείο Ναυτιλίας, τονίζει ότι ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση και αναφέρει επίσης ότι η εκτέλεση των δρομολογίων κατά τη διάρκεια του 2014 από τη ΝΕΛ ήταν προβληματική. Προσθέτει, επίσης, ότι και η ίδια εταιρεία στη προσφυγή της παραδέχεται ότι κατά τη διάρκεια του χρόνου δεν εκτελέστηκαν 10 δρομολόγια.

«Οι ακυρώσεις αυτές προκάλεσαν μεγάλα προβλήματα στους κατοίκους της Χίου αφού οι περισσότερες έγιναν εντός καλοκαιρινής περιόδου» αναφέρει ο δήμαρχος Χίου, τονίζοντας ότι «η εκτέλεση των δρομολογίων δεν είναι πολυτέλεια αλλά ανάγκη για τον πολίτη της Χίου».

«Η δημοτική αρχή της Χίου θα πρέπει να προβληματιστεί και να αναλογιστεί, καθώς τα προηγούμενα 40 χρόνια που η ΝΕΛ δραστηριοποιείτο στο βόρειο Αιγαίο, εξυπηρετούσε το νησί 12 μήνες το χρόνο με τουλάχιστον 6 δρομολόγια την εβδομάδα» τονίζουν στελέχη της εταιρείας στο ΑΠΕ- ΜΠΕ, σχολιάζοντας την επιστολή του δημάρχου.

Υπογραμμίζουν ότι με τη νέα κατάσταση, τα δρομολόγια προσέγγισης από Πειραιά για Χίο- Μυτιλήνη θα είναι τρία, αντί τεσσάρων που ήταν πέρυσι και έξι τα προηγούμενα χρόνια. Επίσης, αναφέρουν ότι η ΝΕΛ, όλα αυτά τα χρόνια, εξυπηρετούσε το νησί της Χίου με τρία δρομολόγια την εβδομάδα, συνδέοντάς το με τη Σάμο και τη Βόρειο Ελλάδα (Θεσσαλονίκη -καβάλα). «Φέτος τα δρομολόγια θα είναι μόνο δύο και χωρίς να περιλαμβάνεται η πόλη της Θεσσαλονίκης» προσθέτουν τα στελέχη της ΝΕΛ.


Πηγή: http://www.metaforespress.gr/naftilia/item/9240-nomiko-gaitanaki-me-ti-nel-kai-tis-agones-grammes-tou-voreiou-aigaiou.html

Οι οδηγοί φορτηγών καταγγέλλουν όργιο παρανομιών και ελλείψεις ελέγχων

Η διοίκηση του ΣΕΦΟΕ (Συνδικάτο Επαγγελματιών Οδηγών Φορτηγών Αυτοκινήτων Ελλάδας), για άλλη μια φορά, καταγγέλλει την αδράνεια της πολιτείας και των συναρμόδιων υπουργείων, σε ό,τι αφορά τη χερσαία εμπορευματική μεταφορά.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «γίναμε μάρτυρες ενός ακόμα τροχαίου, από τα πολλά που έχουν γίνει το τελευταίο 10ήμερο, μεταξύ νταλίκας και Ι.Χ. αυτοκινήτων, στην Π.Α.Θ.Ε.

Το ότι δεν θρηνήσαμε θύματα (μόνο τραυματίες) οφείλεται στην άμεση αντίδραση του οδηγού να βγάλει το επικαθήμενο, εκτός δρόμου, και να το ρίξει στο στηθαίο.

Η διοίκηση του συνδικάτου για ακόμη μία φορά θέτει τα εξής ερωτήματα:

-Γιατί δεν υπάρχουν μικτά κλιμάκια ελέγχου, σε τακτά χρονικά διαστήματα, για τον έλεγχο των Φ.Δ.Χ. στη χερσαία εμπορευματική μεταφορά (ΚΤΕΟ, ελαστικά, φρένα, υπέρβαρο, ασφάλεια);

-Γιατί δεν υπάρχουν μικτά κλιμάκια Σ.ΕΠ.Ε. – Ι.Κ.Α. – Τροχαία (για έλεγχο ωραρίων, ώρες απασχόλησης, βιβλία δρομολογίων, ταχογράφοι, κάρτες οδηγών);

-Γιατί επιτρέπεται το 5-10-20%, πάνω από το επιτρεπόμενο μικτό βάρος, ανά άξονα, σε όλα τα Φ.Δ.Χ., ενώ αυτό αφορά φορτηγά που μεταφέρουν ΑΔΡΑΝΗ ΥΛΙΚΑ και αυτό λόγω ελλείψεως πλάστιγγας (εργοτάξια, λατομεία, χωματουργικές εργασίες);

-Γιατί τα Φ.Δ.Χ. δεν έχουν ζυγολόγιο φόρτωσης, μαζί με τα υπόλοιπα έγγραφα του Φ.Δ.Χ., ώστε να γνωρίζει ο οδηγός εάν είναι υπέρβαρο ή όχι;

Κύριοι των συναρμόδιων υπουργείων της μεταφοράς, εάν δεν εφαρμόσετε ρητά τους νόμους (εθνικούς και ευρωπαϊκούς) και δεν σταματήσετε να περνάτε τροπολογίες σε άσχετα νομοσχέδια που αντί να λύνουν το πρόβλημα το μεγιστοποιούν, θα συνεχίσουμε να θρηνούμε θύματα στους δρόμους».

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/logistics/item/9243-oi-odigoi-fortigon-kataggelloun-orgio-paranomion-kai-elleipseis-elegxon.html

Τη μεταφορά και διανομή των προϊόντων της «Καλλιμάνης» αναλαμβάνει η Sarmed

Το μεταφορικό έργο και τη διανομή των προϊόντων της εταιρείας εμπορίας κατεψυγμένων αλιευμάτων «Καλλιμάνης», σε πανελλαδική κλίμακα, ανέλαβε η Sarmed.

Με αφορμή την ανακοίνωση της συνεργασίας, η κα Ντίνα Καλλιμάνη, εντεταλμένη σύμβουλος της εταιρείας Καλλιμάνη, δήλωσε «για εμάς στην εταιρεία Καλλιμάνης, η ποιότητα του κάθε προϊόντος είναι ύψιστης σημασίας και αυτή εξασφαλίζεται μέσα από τη σωστή διαχείριση του κάθε σταδίου της εφοδιαστικής αλυσίδας: από την επιλογή της α’ ύλης μέχρι την τοποθέτησή του στο καλάθι του καταναλωτή. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι, λοιπόν, που η Sarmed Logistics εντάσσεται στην κοινότητα των συνεργατών μας, γιατί γνωρίζουμε πως η εμπειρία και τεχνογνωσία της θα ισχυροποιήσει ακόμα περισσότερο την Αλυσίδα Φρεσκάδας Καλλιμάνης».

Όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, «η εν λόγω συνεργασία έρχεται να σφραγίσει ένα ιδιαιτέρως δραστήριο διάστημα για τη Sarmed, κατά τη διάρκεια του οποίου έχουν επέλθει ποικίλες συμφωνίες ως αποτέλεσμα της παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών στον κλάδο των logistics.

Στο πλαίσιο αυτό, μόλις το τελευταίο δίμηνο η Sarmed έχει προχωρήσει σε συνεργασία για αποθηκευτικές υπηρεσίες με την εταιρεία παραγωγής και τυποποίησης μελιού και ζαχαρωδών προϊόντων «ΜΕΛΙΝΤΑ», ενώ η εταιρεία εμπορίας και διανομής ξηρών καρπών και snacks «SELECT NUTS» επέλεξε τη Sarmed για την καθετοποιημένη διαχείριση της εφοδιαστικής της αλυσίδας και τη διανομή των προϊόντων της στο κανάλι των super markets».

Πηγή: http://www.metaforespress.gr/logistics/item/9248-ti-metafora-kai-dianomi-ton-proionton-tis-kallimanis-analamvanei-i-sarmed.html

Συνολικές προβολές σελίδας