Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

Νέα Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στον Μαλιακό

Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις στο 199ο χλμ. (Ανισόπεδος Κόμβος Μπράλου) για την εκτέλεση εργασιών συντήρησης γέφυρας

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν στον αυτοκινητόδρομο ΠΑΘΕ, στο 199ο χλμ. (Ανισόπεδος Κόμβος Μπράλου), για τις ανάγκες εκτέλεσης εργασιών συντήρησης οδικής γέφυρας.

Ειδικότερα, για την εκτέλεση των ανωτέρω εργασιών θα πραγματοποιηθεί:

-    Από την Πέμπτη 15 Μαΐου  2014 στις 07:00 έως το Σάββατο 17 Μαΐου 2014 στις 19:00, αποκλεισμός της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης, καθώς και της Δεξιάς λωρίδας, στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Αθήνα.

-    Από τη Δευτέρα 19 Μαΐου 2014 στις 07:00, έως και την Τρίτη 20 Μαΐου 2014 στις 19:00, αποκλεισμός της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης, καθώς και της Δεξιάς λωρίδας, στο ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Λαμία.

-    Από την Πέμπτη 22 Μαΐου 2014 στις 07:00 έως την Παρασκευή 23 Μαΐου 2014 στις 19:00, αποκλεισμός Αριστερής λωρίδας στο ρεύμα με κατεύθυνση προς Λαμία.

Η Κεντρική Οδός έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια και εξυπηρέτηση των οδηγών, ενώ σχετικές προσωρινές σημάνσεις θα τοποθετηθούν με στόχο την πλήρη ενημέρωση όλων των διερχομένων.

Η Κεντρική Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να επιδείξουν προσοχή και να συμμορφώνονται με τη σχετική σήμανση

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/nea-odos/item/25002-%CE%BD%CE%AD%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%81%CF%85%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BC%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8C

Κλειστή η Κορίνθου-Πατρών στο ύψος μεταξύ Αρχαίας Κορίνθου και Κιάτου

λειστή θα παραμείνει από σήμερα, 14 Μαΐου στις 15:00 έως και αύριο, 15 Μαΐου στις 07:00 η Κορίνθου-Πατρών στο ύψος μεταξύ των Κόμβων της Αρχαίας Κορίνθου και του Κιάτου.




Όπως ανακοίνωσε η Ολυμπία Οδός, θα πραγματοποιηθούν εργασίες κατεδάφισης της Γέφυρας Σαϊτέικων με συνέπεια να πρέπει να κλείσει αναγκαστικά το συγκεκριμένο σημείο της Εθνικής Οδού.
Οι κυκλοφοριακές παρακάμψεις που θα ισχύσουν διαμορφώνονται ως εξής:
- Στην κατεύθυνση προς Πάτρα, από το ύψος της Πουλίτσας (Χ.Θ. 100+800) έως το ύψος των ΣΕΑ Κιάτου (Χ.Θ. 103+500), η κυκλοφορία θα εξυπηρετείται από το όμορο τοπικό οδικό δίκτυο. Ωστόσο τα φορτηγά μεγάλου μήκους (>13μ) θα πρέπει να εξέρχονται νωρίτερα, στον Κόμβο Αρχαίας Κορίνθου και μέσω της Παλαιάς Ε.Ο. να εισέρχονται ξανά στη Νέα Ε.Ο. μέσω του Κόμβου του Κιάτου.
- Στην κατεύθυνση προς Αθήνα, από το ύψος του Κόμβου Κιάτου (Χ.Θ. 107+320) η κυκλοφορία θα εξυπηρετείται από την Παλαιά Εθνική Οδό Κορίνθου-Πατρών μέχρι τον κόμβο της Αρχαίας Κορίνθου και εν συνεχεία μέσω του παράπλευρου  της ΝΕΟ Αθηνών-Κορίνθου θα εισέρχεται σε αυτήν από τον κλάδο εισόδου του Ημικόμβου Κορίνθου (Χ.Θ. 82+100) προς Αθήνα.

Οδικές μεταφορές: H αποτυχία μιας μεταρρύθμισης. Οι κυριότερες αιτίες

Τη μεταρρύθμιση της ... μεταρρύθμισης που επιχειρήθηκε στον κλάδο των οδικών εμπορευματικών μεταφορών , αλλά δεν έφερε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα, λόγω των συνεχών παρεμβάσεων που είχαν ως αποτέλεσμα τελικά τίποτε να μην αλλάξει, εισηγούνται ο ΣΕΒ και εμπλεκόμενοι φορείς, σύμφωνα με το euro2day.gr.
Παρότι η κυβέρνηση υποστήριζε, τέσσερα χρόνια νωρίτερα, ότι η συγκεκριμένη μεταρρύθμιση θα είχε σημαντική συμβολή στην οικονομική ανάπτυξη, λίγα φαίνεται να έχουν αλλάξει στον κλάδο της οδικής εμπορευματικής μεταφοράς. Τα αποτελέσματα της αλλαγής που επιχειρήθηκε με τον νόμο του 2010 κρίνονται πενιχρά, όπως έχει παραδεχθεί και η πολιτική ηγεσία του αρμόδιου υπουργείου.
Σε μια προσπάθεια να αποτιμήσει τις επιπτώσεις της απελευθέρωσης στις επιχειρήσεις το Παρατηρητήριο Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος του ΣΕΒ με τη συνεργασία συναρμόδιων φορέων αλλά και επιχειρήσεων, προχωρά σε μια εκ των υστέρων (ex-post) αξιολόγηση της επιχειρούμενης μεταρρύθμισης στην οποία στόχευε η νομοθετική αλλαγή του 2010.
Ξήλωμα του νόμου με τροποποιήσεις και υπουργικές αποφάσεις
Το βασικότερο, αλλά και το πλέον απογοητευτικό συμπέρασμα της μελέτης είναι ότι ουσιαστικά οι προβλέψεις του νόμου για την απελευθέρωση δεν εφαρμόστηκαν γιατί πολύ γρήγορα μετά την ψήφισή του το «πουλόβερ» του νόμου άρχισε να ξηλώνεται με τροποποιήσεις και υπουργικές αποφάσεις που αλλοίωσαν το αρχικό πνεύμα του, αφού κινούνταν στη λογική διατήρησης της κατάστασης.
Το αποτέλεσμα ήταν μετά από τέσσερα χρόνια απελευθέρωσης οι νέες άδειες που έχουν εκδοθεί, κατ' εφαρμογήν του νόμου, να είναι ελάχιστες και για αυτό δεν είναι σοβαρή δικαιολογία ούτε η αδιαμφισβήτητη οικονομική κρίση, ούτε και η συνακόλουθη μείωση του μεταφορικού έργου.

Την απόσυρση υπουργικής απόφασης για το ΚΕΣΕΝ ζητεί η ΠΕΜΕΝ

Την άμεση απόσυρση της Υπουργικής Απόφασης για την κατάργηση του επιδόματος μετεκπαίδευσης στο ΚΕΣΕΝ, σε περίπτωση που το όριο απουσιών υπερβαίνει το ποσοστό του 10% επί της συνολικής διάρκειας των ωρών του προγράμματος, ζητά η Πανελλήνια Ένωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού.
Ειδικότερα στην σχετική ανακοίνωση η ΠΕΜΕΝ αναφέρει τα εξής: «Προκλητικά και αιφνιδιαστικά το Υπουργείο Ναυτιλίας και η Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ναυτικών «ανακάλυψαν» υπουργική απόφαση του 2011 (Αριθ. 1.5188/οικ.3.968, Τεύχος Β' Αριθ. Φύλλου 915/20-05-2011) με στόχο την κατάργηση του επιδόματος φοίτησης για τους μετεκπαιδευόμενους του ΚΕΣΕΝ.
Εντείνουν τις κατασταλτικές μεθόδους βάζοντας ζήτημα για απουσίες σε απεργιακές κινητοποιήσεις, την ίδια ώρα που διαρκώς υπονομεύεται η ναυτική εκπαίδευση και μετεκπαίδευση, με την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών ωρομίσθιοι και με απλήρωτες υπερωρίες, δεν γίνεται ενισχυτική διδασκαλία ενώ οργιάζουν τα φροντιστηριακά παραμάγαζα.
Απαιτούμε την άμεση απόσυρση της Υπουργικής Απόφασης που στοχεύει στην κατάργηση του επιδόματος μετεκπαίδευσης στο ΚΕΣΕΝ, να καταβληθεί άμεσα το επίδομα μετεκπαίδευσης πριν την ολοκλήρωση του κύκλου σπουδών, να αυξηθεί στο 80% του βασικού μισθού του αντίστοιχου διπλώματος και επαναφορά των Δώρων Χριστουγέννων και Πάσχα για όλους τους μετεκπαιδευόμενους χωρίς κανένα περιορισμό».

Πάνω από 700.000 τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στην Ελλάδα

Περίπου 67.500 ανασφάλιστα οχήματα έχει εντοπίσει η τροχαία σε ελέγχους που διενήργησε τους τελευταίους μήνες. Σύμφωνα με τα στοιχεία, το 15% των 450.000 οχημάτων που ήλεγξε η τροχαία ήταν ανασφάλιστα. Συνολικά εκτιμάται πως κυκλοφορούν 730.000 ανασφάλιστα οχήματα, σύμφωνα με το vima.gr.
Η Γενική Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων (ΓΓΔΕ) σε συνεργασία με το υπουργείο Μεταφορών και την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, προχωρεί σε διασταυρώσεις για τον εντοπισμό οχημάτων που είναι ανασφάλιστα και στην αποστολή ειδικών ειδοποιητηρίων. Μέχρι τώρα έχουν βρεθεί 270.000 περίπου ανασφάλιστα ΙΧ., 330.000 ανασφάλιστα δίκυκλα και 120.000 ανασφάλιστα φορτηγά ιδιωτικής χρήσης.
Η ΓΓΠΣ θα στέλνει σε κάθε ιδιοκτήτη ανασφάλιστου οχήματος ειδοποιητήριο με το οποίο θα τον καλεί να ασφαλιστεί μέσα σε 8 μέρες και να πληρώσει παράβολο 250 ευρώ. Αν ο κάτοχος του αυτοκινήτου δεν συμμορφωθεί, ο νόμος προβλέπει την επιβολή νέου προστίμου 500 ευρώ σε συνδυασμό με τις διοικητικές και ποινικές κυρώσεις.
Σημειώνεται ότι ο νόμος για τα ανασφάλιστα οχήματα προβλέπει αυστηρές διοικητικές και ποινικές κυρώσεις για τους κατόχους όπως αφαίρεση των πινακίδων, της άδειας ικανότητας του οδηγού και της άδειας κυκλοφορίας για 10 μέρες, αφαίρεση των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας για δύο χρόνια σε περίπτωση ατυχήματος ή για 3 χρόνια, σε περίπτωση υποτροπής, πρόστιμο με πράξη της Αστυνομικής Αρχής 500 ευρώ για τα επιβατικά και 250 ευρώ για τα δίκυκλα, αλλά και φυλάκιση από 2 μήνες μέχρι 1 χρόνο και χρηματική ποινή μέχρι 3.000 ευρώ σε περίπτωση εμπλοκής σε ατύχημα.


Συνολικές προβολές σελίδας