Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

Θα “φυτρώσουν” διόδια σε όλη την Εγνατία Οδό: 38 στο σύνολο

Σε συνολικά 38 προβλέπεται να ανέλθουν οι σταθμοί διοδίων κατά μήκος της Εγνατίας Οδού, με βάση τουλάχιστον τα προαπαιτούμενα που έχει θέσει το ΤΑΙΠΕΔ, όπως γνωστοποίησε ο πρόεδρος της ομώνυμης εταιρείας Απόστολος Αντωνούδης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ, “Πρακτορείο 104,9 FM”.
«Πέρα από τους δέκα σταθμούς που έχουμε προκηρύξει, το ΤΑΙΠΕΔ έχει θέσει ως προαπαιτούμενο άλλους 20 πλευρικούς σταθμούς διοδίων. Στο σύνολο θα είναι 38. Η χρέωση στην Εγνατία είναι τώρα τρία λεπτά το χιλιόμετρο και θα φτάσει στα επτά λεπτά», σημείωσε ο κ. Αντωνούδης και πρόσθεσε ότι «η νέα απαίτηση του ΤΑΙΠΕΔ είναι για να μην υπάρχουν διαφυγές, δηλαδή να μην μπορεί κάποιος να μπαίνει στον δρόμο, να κάνει κάποια χιλιόμετρα και να βγαίνει δίχως να πληρώσει τίμημα».
Κατά τον κ. Αντωνούδη, στον σχεδιασμό του ΤΑΙΠΕΔ είναι να βγει η προκήρυξη του διαγωνισμού στο τέλος Απριλίου και «μέχρι τον Δεκέμβριο να πάμε σε δεσμευτικές προσφορές». Ο πρόεδρος της Εγνατία Οδός Α.Ε αναφέρθηκε και στα έργα που είναι σε εξέλιξη και είπε ότι «στον νoμό Θεσσαλονίκης αυτή τη στιγμή μελετάμε και ολοκληρώνουμε τον δρόμο μεταξύ της 3ης προβλήτας και του ΠΑΘΕ, επίσης υπάρχει ομαλή χρηματοδοτική ροή και για τα έργα στη δυτική εσωτερική Περιφερειακή».
Ο πρόεδρος της Εγνατίας Οδού επισήμανε ότι ο χρόνος παραχώρησης πρέπει να μειωθεί και να γίνονται συχνές ανανεώσεις με μοναδικό σκοπό το όφελος του ελληνικού δημοσίου. «Διαφωνώ με τα 35 χρόνια παραχώρησης. Πρέπει να παραχωρηθεί, να παραχωρηθεί για πολύ λιγότερα χρόνια και να πηγαίνει σε ανανεώσεις. Αυτό μπορεί να ωφελήσει το ελληνικό δημόσιο», καταλήγει ο κ. Αντωνούδης.
Στο μεταξύ, 24ωρη απεργία πραγματοποιούν σήμερα οι εργαζόμενοι της Εγνατίας Οδού Α.Ε., προκειμένου να μην πραγματοποιηθεί ο διαγωνισμός κατασκευής Σταθμού Διοδίων Θεσσαλονίκης επί της Εγνατίας, στο ύψος του Ωραιοκάστρου. Οι εργαζόμενοι είναι αντίθετοι στην παραχώρηση του οδικού άξονα της Εγνατίας Οδού και στην κατασκευή επιπλέον 10 σταθμών διοδίων.

Πηγή: https://www.metaforespress.gr/autokinitodromoi/%ce%b8%ce%b1-%cf%86%cf%85%cf%84%cf%81%cf%8e%cf%83%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%b4%ce%b9%cf%8c%ce%b4%ce%b9%ce%b1-%cf%83%ce%b5-%cf%8c%ce%bb%ce%b7-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%ce%b3%ce%bd%ce%b1%cf%84%ce%af%ce%b1/

Την μεταφορά του ναυτιλιακού τμήματος των LLOYDS στον Πειραιά, λόγω Brexit, πρότεινε ο υπ. Ναυτιλίας

Την απόφαση του Υπουργείου Ναυτιλίας να ζητήσει την μεταφορά του ναυτιλιακού τμήματος των LLOYDS στον Πειραιά, με αφορμή την επικείμενη έξοδο της Βρετανίας από την Ευρωπαϊκή Ένωση, περιέγραψε σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής, μιλώντας στην Ένωση Λιμένων Ελλάδας.
Ο κ. Κουρουμπλής δήλωσε ότι για να γίνει αυτό, θα πρέπει να καταβληθούν συντονισμένες προσπάθειες, ώστε να γίνει ο Πειραιάς ένα παγκόσμιο ναυτιλιακό κέντρο.
«Όλες οι προϋποθέσεις υπάρχουν. Αρκεί να υπάρχει πείσμα, σχέδιο, επιμονή, και προσπάθεια, και πρέπει να σας πω ότι διαθέτουμε όλη αυτή τη βούληση σε συνεργασία μαζί σας για να προχωρήσουμε σε τέτοιου είδους πρωτοβουλίες», δήλωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας.
Είπε ακόμα ότι το Υπουργείο καταγράφει συστηματικά όλα τα λιμάνια και τα αγκυροβόλια της χώρας, μικρά και μεγάλα, τα οποία είναι περίπου 890.
Ταυτοχρόνως, εκπονεί ένα σχέδιο λιμενικής πολιτικής. Έτσι η χώρα θα αποκτήσει ένα σύστημα παρακολούθησης όλων αυτών των χώρων και θα μπορεί, ιεραρχώντας τις ανάγκες και τις δυνατότητες που διαθέτει κάθε λιμάνι, να βελτιώνει τις υποδομές.
«Θα μπορούμε έτσι να λύνουμε τα προβλήματα που προκύπτουν με τις προσεγγίσεις των πλοίων», δήλωσε ο κ. Κουρουμπλής.

Όπως είπε, όλα αυτά τα χρόνια δεν υπήρχε σχέδιο λιμενικής πολιτικής. «Αυτό που υπήρχε ήταν ατάκτως ερριμμένα πολλά πράγματα σε ότι αφορά τα λιμάνια».
«Όμως, λιμάνια που πλέον αποτελούν την πόρτα μεγάλων οδικών και σιδηροδρομικών δικτύων της Ευρώπης, λιμάνια που αποτελούν την έξοδο για την Μέση Ανατολή και την Άπω Ανατολή, λιμάνια που μπορεί να παίξουν πολύ μεγάλο ρόλο στην ανάπτυξη της χώρας έχουν ανάγκη από κανονισμούς ικανούς να διαμορφώσουν ένα σταθερό σύγχρονο και ανταποκρινόμενο στις πραγματικές ανάγκες πλαίσιο, κανονισμό, για τη λειτουργία τους.
Σε αυτόν τον τομέα οι προσπάθειες που έχουν γίνει είναι πάρα πολύ χρήσιμες, ώστε να εξασφαλιστεί η δυνατότητα αυτός ο κανονισμός να έρθει και να δέσει με τον τρόπο λειτουργίας των λιμανιών μας», δήλωσε ο κ. Κουρουμπλής.
Ο ΥΝΑΝΠ αναφέρθηκε ακόμα στην πρωτοβουλία του Υπουργείου για την θεσμοθέτηση πραγματικής νησιωτικής πολιτικής στην Ευρώπη, με την ευκαιρία της προεδρίας της Μάλτας.
Όπως είπε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας εξέθεσε ήδη την ελληνική πολιτική στον Μαλτέζο ομόλογό του και τα σχετικά κείμενα αναμένεται να ενταχθούν στις δηλώσεις της Βαλέτας.
Ο κ. Κουρουμπλής αναφέρθηκε στον εκσυγχρονισμό του Οργανισμού του Υπουργείου και στο μεγάλο εξοπλιστικό πρόγραμμα του Λιμενικού Σώματος. Υπογράμμισε μάλιστα ότι και για τα δύο προγράμματα υπάρχει μια βασική αρχή, πως όλα τα σκάφη του Λιμενικού Σώματος, μικρά και μεγάλα και όλα τα συστήματα που θα χρειαστούν για τον εκσυγχρονισμό του Υπουργείου, αλλά και για τον έλεγχο και την παρακολούθηση των δραστηριοτήτων στη θάλασσα, θα κατασκευαστούν στην Ελλάδα ή θα γίνουν με συμπράξεις ελληνικών εταιριών. Τίποτα δε θα κατασκευαστεί, ούτε θα αγοραστεί στο εξωτερικό.
Ιδιαίτερα τόνισε τη σημασία που έχει για το Υπουργείο Ναυτιλίας η αναβάθμιση της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης.
«Είναι το μεγάλο στοίχημα για εμάς. Να μπορέσουμε να αποδεσμεύσουμε τη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη από την κατάσταση στην οποία βρίσκεται, γιατί πλέον η ζήτηση για επισκευές είναι πελώρια», δήλωσε χαρακτηριστικά.

 Πηγή: https://www.metaforespress.gr/naftilia/8299/

Συνολικές προβολές σελίδας