Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013

Ο Πειραιάς θα αποτελέσει το κεντρικότερο λιμάνι της Μεσογείου

Ο ναυτιλιακός κλάδος στη χώρα μας συνεισφέρει περίπου 13,4 δισεκατομμύρια ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί στο 6% του ελληνικού ΑΕΠ, βάσει στατιστικών του 2010, ενώ σε αυτόν απασχολούνται περισσότερα από 160.000 άτομα, όπως δήλωσε ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Μ. Βαρβιτσιώτης στο τρίτο Ναυτιλιακό Συνέδριο της Ελληνικής Εταιρείας Διοίκησης Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) και μετέδωσε το ΑΠΕ.
Σύμφωνα με τον υπουργό, η ναυτιλία και ο εφοπλισμός έχουν βρεθεί πολλές φορές στο στόχαστρο μιας λαϊκιστικής κριτικής ότι δεν προσφέρουν όσο θα έπρεπε για την αντιμετώπιση της κρίσης.
Ο κ. Βαρβιτσιώτης είπε ακόμη ότι το υπουργείο Ναυτιλίας σε συνεργασία με την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών και την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία προσπαθεί να δώσει περισσότερες ευκαιρίες απασχόλησης και ευχαρίστησε και τις δύο πλευρές.
Σχετικά με τα λιμάνια δήλωσε ότι αυτά πρέπει να γίνουν πραγματικοί «πόλοι ανάπτυξης» για τις περιοχές τους, διαχέοντας πλούτο και νέες θέσεις εργασίας στις τοπικές κοινωνίες και χαρακτηρίζοντας επιτυχημένο το παράδειγμα της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά.
Ο υπουργός Ναυτιλίας τόνισε, τέλος, πω  μέσα από την ιδιωτικοποίησή του παρά τα προσκόμματα, το λιμάνι του Πειραιά μπορεί να αποτελέσει το πιο κεντρικό λιμάνι της Μεσογείου για τα επόμενα 25 χρόνια.

Υπόγεια διασύνδεση του car terminal του ΟΛΠ με τον χώρο του πρώην ΟΔΔΥ

Το διοικητικό συμβούλιο του ΟΛΠ Α.Ε. ενέκρινε την προκήρυξη και τα συμβατικά τεύχη για την ανάθεση της μελέτης του έργου «Υπόγεια οδική διασύνδεση  του εμπορικού λιμένα στο χώρο του car-terminal του Ν. Ικονίου με τον όμορο χώρο του πρώην ΟΔΔΥ, 75.000 τ.μ., προεκτιμώμενης  αμοιβής 50.707 ευρώ, πλέον ΦΠΑ.»
Στόχος του έργου είναι η επενδυτική αξιοποίηση του χώρου αυτού, είτε για επέκταση του car-terminal, είτε για εργασίες logistics.
Οι προμελέτες έχουν γίνει από τη Δ/νση Έργων του ΟΛΠ Α.Ε., ενώ οι γεωτεχνικές μελέτες γίνονται με ανοιχτή διαδικασία βάσει του Ν. 3316/2005 για την εκτέλεση δημόσιων συμβάσεων εκπόνησης μελετών.
Η υπόγεια διασύνδεση των δύο χώρων θα απαλλάξει την περιοχή από επίγεια κυκλοφοριακή κίνηση στο δρόμο Πειραιά-Σχιστού, σε μία ιδιαίτερα φορτωμένη κυκλοφοριακά περιοχή.
Πρόκειται για ένα ακόμα έργο του επενδυτικού προγράμματος του ΟΛΠ Α.Ε., το οποίο αφορά την αναβάθμιση του εμπορικού λιμένα και ιδιαίτερα του car-terminal,  το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει μετεξελιχθεί στο μεγαλύτερο car-terminal της Αν. Μεσογείου.  

Αλλάζει όνομα η Olympic Handling! Τι αναφέρει, σε ανακοίνωσή της, η MIG

H Olympic Handling, εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης αεροπορικών υπηρεσιών, θα συνεχίσει να προσφέρει τις υπηρεσίες της με νέο όνομα, αλλά με την ίδια προσήλωση στην άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση αεροπορικών εταιρειών και επιβατών, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της η MIG.
Το έργο της δημιουργίας νέου δυναμικού brand για την εταιρεία, ανατέθηκε στην Brandexcel και περιλαμβάνει: ανάπτυξη branding στρατηγικής, ανάπτυξη ονοματολογίας (από εξειδικευμένους ονοματολόγους στην Ελλάδα και το εξωτερικό), ανάπτυξη οπτικής ταυτότητας και οδηγού οπτικής ταυτότητας.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Olympic Handling κος Γ..Ευστρατιάδης δήλωσε “στο νέο ξεκίνημα της εταιρείας έχουμε εμπιστευτεί την εμπειρία της Brandexcel για την διαμόρφωση του νέου ονόματος και σήματος της εταιρείας.
Είμαστε πεπεισμένοι ότι με την κίνηση αυτή εδραιώνουμε και ενισχύουμε την παρουσία μας στην αγορά της παροχής αεροπορικών υπηρεσιών προς όφελος της ελληνικής τουριστικής αγοράς”.
“Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας δείχνει η ομάδα της Olympic Handling” δήλωσε η κα. Λ. Προέδρου, διευθύνουσα σύμβουλος της Brandexcel.

Η ανωτέρω εξέλιξη σχετίζεται με την εξαγορά της ΟΑ από την Aegean, αλλά και με τη φημολογία που έχει αναπτυχθεί, σύμφωνα με την οποία η Οlympic Air, που ανήκει πλέον στην Aegean Airlines και αποτελεί τον κυριότερο πελάτη της Olympic Handling, θα αλλάξει πάροχο επίγειας εξυπηρέτησης στα μεγαλύτερα αεροδρόμια που δραστηριοποιείται.
Συγκεκριμένα, ακούγεται ότι η Olympic Air θα δώσει την επίγεια εξυπηρέτηση του αεροδρομίου της Αθήνας στη Goldair και στα υπόλοιπα αεροδρόμια (δεν συμπεριλαμβάνονται τα αεροδρόμια που εξυπηρετούν τις άγονες γραμμές), θα μοιράσει το εν λόγω έργο, πέρα από την Goldair, στη Swissport.
Υπενθυμίζεται ότι η Olympic Handling εξυπηρέτησε το 2012 περισσότερες από 81.500 πτήσεις που μετέφεραν 10,5 εκατ. επιβάτες.
Το 2012, η εταιρεία είχε έσοδα 44,7 εκατ. ευρώ, ζημιές 32,7 εκατ. ευρώ και μόνιμο προσωπικό 1.243 ατόμων.  

Συνολικές προβολές σελίδας