Τετάρτη 15 Ιανουαρίου 2014

Διευκρινήσεις για Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Επάρκειας οδικών μεταφορών

Διευκρινήσεις σχετικά με την απόκτηση Πιστοποιητικού Επαγγελματικής Επάρκειας (Π.Ε.Ε) οδικών μεταφορέων έδωσε το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με σχετική απόφαση που κοινοποίησε το υπουργείο, γνωστοποιεί ότι όσοι υποψήφιοι είχαν υποβληθεί σε εξετάσεις για την έκδοση Π.Ε.Ε. Εθνικών Μεταφορών και πέτυχαν χωρίς όμως να λάβουν στα χέρια τους ποτέ το πιστοποιητικό με το όνομά τους, δεν δύναται πλέον να εκδοθεί σήμερα.
Υπενθυμίζουμε ότι από τις 4 Δεκεμβρίου του 2011 τέθηκε σε πλήρη εφαρμογή ο Κανονισµός (ΕΚ) 1071/09, όπου δεν προβλέπεται πλέον Π.Ε.Ε που να καλύπτει µόνο τις Εθνικές Μεταφορές, αλλά ενιαίο Π.Ε.Ε. που καλύπτει και τις Εθνικές και τις ∆ιεθνείς Μεταφορές.
Οι Υπηρεσίες Μεταφορών μπορούν να χορηγούν µόνο το ενιαίο Π.Ε.Ε. υπό την προϋπόθεση ότι ο ενδιαφερόμενος θα παρακολουθήσει πρόγραμμα κατάρτισης για τις ∆ιεθνείς Μεταφορές και θα επιτύχει στις σχετικές εξετάσεις.

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/news-in-greece/item/985-dieukriniseis-gi-apistopoiitiko-epaggelmatikis-eparkeias-odikon-metaforon

Οι ταξινομήσεις των καινούργιων στον πάτο...

Από τον Ιανουάριο του 2013 μέχρι και τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους, ταξινομήθηκαν 13.312 επαγγελματικά αυτοκίνητα. Από αυτά, μόνο τα 3.698 ήταν καινούργια, τα υπόλοιπα 9.614, όπως συνεπάγεται ήταν μεταχειρισμένα.
Οι αριθμοί είναι ενδεικτικοί και η ερμηνεία τους αμφίσημη , αναδεικνύεται αφενός η ροπή του Έλληνα επαγγελματία προς το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο ως συνέπεια της κρίσης (και όχι μόνο), και αφετέρου η ένδεια γνώσεων των Ελλήνων αντιπροσώπων που δυστυχώς, είναι προσκολλημένοι σε τακτικές τους παρελθόντος και στην πλειονότητα τους στελεχώνονται ανεπαρκώς.
Τα παραπάνω συμπέρασμα ισχύει κυρίως για τους αντιπροσώπους βαρέων φορτηγών, οι οποίοι μάλιστα αρέσκονται σε ένα παράδοξο μίγμα μάρκετινγκ (όπως έχουμε ξανα-κουβεντιάσει) . Ας δούμε λοιπόν τι κατάφεραν αυτοί κατά την διάρκεια του 2013.
Η ΜΑΝ μέσα στο προηγούμενο έτος πούλησε 56 καινούργια οχήματα, η DAF 31 καινούργια φορτηγά, η Scania 23 και η Volvo μόλις 15. Οι αριθμοί που τις περισσότερες φορές μαρτυρούν την αλήθεια, αποκαλύπτουν την ισχνή δυναμική της ελληνικής οικονομίας.
Έχουμε πει και στο παρελθόν, πως η ελληνική αγορά επαγγελματικών οχημάτων πλέον θεωρείται η πιο μικρή μετά της Κύπρου, στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Ωστόσο, η πραγματική δυναμική μιας οικονομίας μετράται από το ΑΕΠ και το κατά κεφαλήν ΑΕΠ, δείκτες που ακόμα μας κατατάσσουν υψηλότερα από κράτη όπως η Ρουμανία, η Λετονία, η Εσθονία κοκ. Παρ όλα αυτά οι πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην Ελλάδα υπολείπονται κατά πολύ αυτών που σημειώθηκαν σε κάθε ένα από τα παραπάνω κράτη.
Μήπως τελικά η κρίση αποτελεί πανάκεια για τις παθογένειες της ελληνικής επιχείρησης, μήπως αποτελεί μια εύγευστη καραμέλα.
Αυτό που με βεβαιότητα εμείς μπορούμε να πούμε, είναι ότι η εποχή επιτάσσει ενέργειες, η εποχή επιτάσσει εκσυγχρονισμό των δομών και των διαδικασιών…
  
*Δεν αναφερθήκαμε στις Iveco, Renault και Mercedes γιατί ένα μεγάλο μέρος των πωλήσεων τους αφορά σε επαγγελματικά μικρότερων κατηγοριών.

*Τα στοιχεία αναγράφονται όπως αυτά δημοσιεύτηκαν από την Ελληνική Στατιστική Αρχή

*Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, Aυτoκίνητo φoρτηγό είναι: To αυτoκίνητo όχηµα πoυ πρooρίζεται κυρίως για τη µεταφoρά πραγµάτων (Στην κατηγορία αυτή επιπλέον προσµετρώνται οι τράκτορες, τα ρυµουλκά φορτηγά, οι τράκτορες µε επικαθήµενο (αρθρωτό όχηµα) και τα ρυµουλκά µε ρυµουλκούµενο (συρµός) ).

H Coca-Cola Τρία Έψιλον προχωρά σε επενδύσεις στην εφοδιαστική της αλυσίδα

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, λαμβάνοντας υπόψη τις προκλήσεις και τις προοπτικές της ελληνικής αγοράς, προχωρά σε ενέργειες βελτίωσης της παραγωγικής και εφοδιαστικής διαδικασίας της, με στόχο την ενίσχυση της αποδοτικότητας των παραγωγικών μονάδων της, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.
Με γνώμονα τη στρατηγική δέσμευσή της για διατήρηση ισχυρής και σταθερής παρουσίας στην ελληνική αγορά, η Coca-Cola Τρία Έψιλον προχωρά, εντός του 2014, σε σημαντικές επενδύσεις, παραμένοντας προσηλωμένη στην παραγωγή και διάθεση υψηλής ποιότητας μη αλκοολούχων ποτών στα εκατομμύρια των καταναλωτών που την εμπιστεύονται.
Παράλληλα, η εταιρεία, λαμβάνοντας υπόψη τις προκλήσεις και τις προοπτικές της ελληνικής αγοράς, προχωρά σε ενέργειες βελτίωσης της παραγωγικής και εφοδιαστικής διαδικασίας της, με στόχο την ενίσχυση της αποδοτικότητας των παραγωγικών μονάδων της, όπου συνεχίζει να παράγεται το 98% των προϊόντων της που διατίθενται στην ελληνική αγορά, καθώς και την καλύτερη αξιοποίηση των δυνατοτήτων τους.
Οι επενδύσεις σε Αίγιο, Σχηματάρι, Βόλο και Ηράκλειο
Εντός των επόμενων μηνών, η Coca-Cola Τρία Έψιλον προχωρά στην υλοποίηση επένδυσης ύψους 3 εκατ. ευρώ στη μονάδα παραγωγής του Αιγίου, όπου παράγεται το φυσικό μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ, για την αναβάθμιση τόσο του μηχανολογικού εξοπλισμού της μονάδας, όσο και των κτιριακών εγκαταστάσεων.
Επίσης, η εταιρεία προβαίνει σε επενδύσεις ύψους 8 εκατ. ευρώ στη μονάδα του Σχηματαρίου Βοιωτίας,με στόχο αφενός την καλύτερη διαχείριση των ενεργειακών πόρων και του νερού και αφετέρου την περαιτέρω ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικότητάς της. Σημειώνεται ότι τα τελευταία τέσσερα χρόνια στη μονάδα του Σχηματαρίου έχουν πραγματοποιηθεί επενδύσεις ύψους 18 εκατ. ευρώ.
Η παραγωγική μονάδα της εταιρείας στο Βόλο παραμένει μία από τις βασικές παραγωγικές μονάδες της εταιρείας στην Ελλάδα και θα επικεντρωθεί πλέον στην παραγωγή αναψυκτικών. Συγκεκριμένα, η μονάδα στον Βόλο παράγει το 84% του όγκου αναψυκτικών σε γυάλινη φιάλη για όλη την ελληνική αγορά,ενώ αποτελεί βασική μονάδα για την παραγωγή αναψυκτικών σε κουτιά αλουμινίου, καλύπτοντας το 29% της συνολικής παραγωγής, που προορίζεται για την κάλυψη των αναγκών της ελληνικής αγοράς και των αγορών του εξωτερικού.
Επιπλέον, η Coca-Cola Τρία Έψιλον συνεχίζει την παραγωγική δραστηριότητά της στο Ηράκλειο της Κρήτης, όπου αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες του νησιού. Από τη δραστηριότητα στο Ηράκλειο, η εταιρεία συμβάλλει σημαντικά στην οικονομική και επιχειρηματική ανάπτυξη της Κρήτης και καλύπτει πλήρως τις ανάγκες του νησιού και συμπληρωματικά της υπόλοιπης χώρας σε αναψυκτικά.

Στα αζήτητα περνά πλέον το ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Marco Ροlο»

Στα αζήτητα περνά πλέον το ευρωπαϊκό πρόγραμμα «Marco Ροΐο», που στόχο είχε τη στροφή εμπορευματικών μεταφορών από τις οδικές προς τις σιδηροδρομικές, τις εσωτερικές πλωτές και τις θαλάσσιες μεταφορές μικρών αποστάσεων, σύμφωνα με την «Ναυτεμπορική».
Μία έκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου, με τίτλο «Συνέβαλαν αποτελεσματικά τα προγράμματα Marco Polo στη μεταστροφή τμήματος της οδικής κυκλοφορίας προς άλλους τρόπους μεταφοράς;», έβαλε την ταφόπλακα στο πρόγραμμα, καθώς ανέδειξε την αναποτελεσματικότητα του.
Το αποτέλεσμα δεν ήταν έκπληξη για τους παράγοντες της ναυτιλιακής βιομηχανίας, οι οποίοι εδώ και αρκετά χρόνια έχουν διαπιστώσει την ανεπάρκεια αυτών των προγραμμάτων, από τα οποία άλλωστε απείχαν, όπως και το ίδιο το Ελεγκτικό Συνέδριο διαπιστώνει.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποφάσισε να ενσωματώσει το πρόγραμμα «Marco Ρο1ο» στο Trans-European Transport Network (ΤΕΝ-Τ). Επίσης μία σειρά άλλων δράσεων που αφορούν και τη ναυηλια θα περάσουν μέσα από το πρόγραμμα «Ηοrizon 2020», που χρηματοδοτεί δράσεις που συνδέονται με την έρευνα και καινοτομία. Ενα κονδύλι περί τα 6,34 δισ. ευρώ αφορά και τις «έξυπνες, οικολογικές και ενοποιημένες μεταφορές».
Μέσα από εκεί ελπίζει η ναυπλιακή βιομηχανία να επιτύχει αποτελεσματικές χρηματοδοτήσεις για τη μετατροπή των πλοίων που καίνε συμβατικά καύσιμα σε πλοία που θα χρησιμοποιούν ως καύσιμο το φυσικό αέριο ή και να ανανεώσουν το στόλο της ευρωπαϊκής ναυτιλίας μικρών αποστάσεων.
Σημειώνεται ότι ο μεγάλος ανταγωνιστής της ευρωπαϊκής, η κινεζική ναυτιλία, ενισχύεται στην προσπάθεια ανανέωσης του στόλου της με ένα κρατικό πρόγραμμα χρηματοδότησης που προσφέρει 125 δολάρια ανά gt για τη διάλυση παλαιότερων πλοίων και με 125 δολάρια ανά gt για την αντικατάστασή τους με νέα πλοία. Για ένα πλοίο 100.000 gt δηλαδή, που θα πωλείται για scrap, σε συνδυασμό με την παραγγελία ενός νέου ίδιας χωρητικότητας πλοίου, η επιδότηση θα φτάνει τα 25 εκατ. δολάρια.
Οπως επισημαίνουν ναυτιλιακοί παράγοντες, η Ευρωπαϊκή Ενωση έχει αποφύγει τις άμεσες επιδοτήσεις και όλα αυτά τα χρόνια προσέφερε κάποια κονδύλια στήριξης της ναυτιλιακής μέσω προγραμμάτων που έθεταν περιβαλλοντικούς στόχους, όπως ήταν και το Marco Polo, με αμφίβολα όμως αποτελέσματα.

Νέες τιμές διοδίων για οχήματα και φορτηγά σε Αφίδνες, Τραγάνα και Θήβα

Η Νέα Οδός, ανακοίνωσε ότι, σύμφωνα με τις διατάξεις που διέπουν τη σύμβαση ης για τη μελέτη, το σχεδιασμό, την κατασκευή, τη λειτουργία, την εκμετάλλευση και τη συντήρηση του έργου Παραχώρησης «Αυτοκινητόδρομος Ιόνια Οδός από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα, ΠΑΘΕ Αθήνα (Α/Κ Μεταμόρφωσης) – Μαλιακός, συνδετήριος κλάδος του ΠΑΘΕ Σχηματάρι - Χαλκίδα», (Ν. 3555/2007 με το Ν. 4219/2013), οι τιμές των διοδίων τελών ανά σταθμό διοδίων θα διαμορφωθούν ως εξής:   

Ξεκινούν τα έργα στην Κορίνθου – Πατρών! Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από Κιάτο

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις μακράς διάρκειας θα ισχύσουν , από 14.01.2014 έως 14.05.2014 , στη Ν.Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών, στην περιοχή του Κόμβου του Κιάτου και συγκεκριμένα από Χ.Θ. 106+510 έως Χ.Θ. 108+100, κατά τη διάρκεια των οποίων η κυκλοφορία των οχημάτων σε όλο το μήκος της ρύθμισης θα διεξάγεται σε μια λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση πλάτους 3,25 μ., ενώ κατά τις περιόδους μαζικής εξόδου και επιστροφής των εορταστικών περιόδων η κυκλοφορία θα διεξάγεται:
-κατά την έξοδο, σε δύο λωρίδες στην κατεύθυνση προς Πάτρα και σε μία λωρίδα στην κατεύθυνση προς Αθήνα και
-κατά την επιστροφή, σε δύο λωρίδες στην κατεύθυνση προς Αθήνα και σε μια λωρίδα στην κατεύθυνση προς Πάτρα.
Οι ανωτέρω ρυθμίσεις είναι απαραίτητες προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες κατασκευής του νέου αυτοκινητόδρομου από τον αρμόδιο Κατασκευαστή (ΤΕΡΝΑ, μέλος της Κ/Ξ ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ).

Συνολικές προβολές σελίδας