Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Ολυμπία Οδός: Νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Διακοπτό

Η υφιστάμενη κυκλοφοριακή ρύθμιση μακράς διάρκειας επί της Ν.Ε.Ο. Κορίνθου-Πατρών στην περιοχή του κόμβου Καλαβρύτων, κατόπιν της ολοκλήρωσης του βόρειου κλάδου της γέφυρας Λαδοποτάμου, τροποποιείται και θα εκτείνεται πλέον από τη Χ.Θ. 156+300 έως τη Χ.Θ. 163+700, από 05.05.2014 έως 31.07.2015.

Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται σε μια λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 4,00 μ. ανά κατεύθυνση και ενδιάμεσο κενό πλάτους 0,60μ. επί του οποίου τοποθετούνται εύκαμπτοι οριοδείκτες.

Οι ανωτέρω επεκτάσεις των ρυθμίσεων είναι απαραίτητες προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες κατασκευής του νότιου κλάδου του αυτοκινητοδρόμου από τον αρμόδιο Κατασκευαστή (ΑΚΤΩΡ, μέλος της Κ/Ξ ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ).

Η Ολυμπία Οδός ευχαριστεί για την κατανόηση και παρακαλεί τους οδηγούς να συμμορφώνονται προς τη σχετική εργοταξιακή σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την εν λόγω περιοχή.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/olumpia-odos/item/24861-%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CE%BD%CE%AD%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%81%CF%85%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%80%CF%84%CF%8C

Σε ένα ακόμη Πρόγραμμα Διευρωπαϊκών Δικτύων συμμετέχει ο ΟΛΠ

Στο έργο B2MOS συμμετέχει ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιά, ως φυσική συνέχεια του έργου “MOS4MOS - Υπηρεσίες Λειτουργίας και Παρακολούθησης των Θαλάσσιων Διαδρόμων” που ολοκληρώθηκε το Μάιο του 2012. 
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, το έργο B2MOS με τη συμμετοχή 30 εταίρων από όλη την Ευρώπη στοχεύει στη δημιουργία ενός Πανευρωπαϊκού Δικτύου ολοκληρωμένων αλυσίδων μεταφοράς αξιοποιώντας τη θαλάσσια μεταφορά κοντινών αποστάσεων, συνδέοντας διαφορετικά μεταφορικά μέσα (οδικά, σιδηροδρομικά, θαλάσσια) με ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα ειδικά για τις πιο απομακρυσμένες Περιφέρειες της Ευρώπης. Μέσω των πιλοτικών του δράσεων θα επιδείξει το πώς οι σύγχρονες τεχνολογίες και η συνέργεια στην ανταλλαγή των πληροφοριών μεταξύ φορέων του Ιδιωτικού και Δημόσιου τομέα βελτιώνουν, προωθούν και απλοποιούν τη χρήση των Θαλάσσιων Διαδρόμων.
Η Ηλεκτρονική Διαδικτυακή Πλατφόρμα που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του MOS4MOS στην κατεύθυνση ενός Συστήματος Λιμενικής Κοινότητας - Port Community System (PCCS), εξελίσσεται συνεισφέροντας στην αναβάθμιση των λιμενικών υπηρεσιών, αλλά και της εφοδιαστικής αλυσίδας (συνδυασμένη μεταφορά σιδηροδρόμου - πλοίου) προς την ενδοχώρα και τα Βαλκάνια, στην υποστήριξη της εφαρμογής της Κοινοτικής Οδηγίας 2010/65/EU αλλά και στη συμμετοχή των Λιμένων της Αττικής.
Ειδικά για το «Αττικό Λιμενικό Σύστημα», ο ΟΛΠ αξιοποιεί τον ηγετικό του ρόλο και μέσω της τεχνογνωσίας που διαθέτει, υποστηρίζει την ενσωμάτωση των Λιμένων Αττικής (Ελευσίνα, Λαύριο, Ραφήνα) στο PCCS. Έτσι επιτυγχάνεται η εναρμόνιση των διαδικασιών και ηλεκτρονικών συναλλαγών, ο έλεγχος της γραφειοκρατίας, η μείωση του κόστους επικοινωνίας εντός της λιμενικής κοινότητας και η προσαρμογή των λιμένων στο επίπεδο και απαιτήσεις των διευρωπαϊκών δικτύων.
Σύμφωνα με τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΛΠ, Γιώργο Ανωμερίτη «η συγκεκριμένη πρωτοβουλία βάζει τα θεμέλια για τη δημιουργία μια ενιαίας περιφερειακής λιμενικής κοινότητας με Μοναδικό Σημείο Πρόσβασης - Single Window για όλες τις ηλεκτρονικές συναλλαγές με σημαντικά οφέλη για όλους τους χρήστες του λιμένος. O ΟΛΠ ΑΕ συμμετέχοντας σε 12 ευρωπαϊκά προγράμματα συνεχίζει την μεταρρυθμιστική του πορεία σε κάθε επίπεδο λιμενικής δραστηριότητας».

Όταν ο 1ος στον κόσμο συγκρούεται με τον 4ο για το λιμάνι του Πειραιά…

Ποιος ΟΠΑΠ και ποιο Ελληνικό… Οι αποκρατικοποιήσεις που ενέχουν, πέρα από οικονομική ανάλυση, γεωστρατηγικό και διπλωματικό ενδιαφέρον ανήκουν στον τομέα των υποδομών. Η κορυφαία εκ αυτών είναι το λιμάνι του Πειραιά, αφού για τον έλεγχο του 67% κατέβηκαν ο 1ος και ο 4ος του κόσμου.
Στον δανικό όμιλο Maersk ανήκουν οι θυγατρικές Maersk Line, APM Terminals, Maersk Oil και Maersk Drilling. Ενδιαφέρον για τον ΟΛΠ εκδήλωσε η APM Terminals, η οποία διαθέτει παρουσία σε 66 λιμάνια, σε 40 χώρες. Στην Ευρώπη έχει παρουσία σε Γερμανία, Ολλανδία, Γαλλία, Ιταλία, Τουρκία (Σμύρνη, όπου ετοιμάζει νέο project), Μαρόκο και Αίγυπτο. Το 2013, η APM Terminals είχε έσοδα 4,33 δις. δολάρια και διαχειρίστηκε 36,3 εκατ. TEUS.
Στον όμιλο της Maersk ανήκει και η Maersk Line, η οποία είναι η Νο1 εταιρεία παγκοσμίως στους liners, δηλαδή στις ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών. Το μερίδιό της φτάνει το 13,4% και, υπό τη διαχείρισή της, έχει περίπου 600 πλοία.
Όσον αφορά την Cosco, και ο κινεζικός όμιλος έχει ποικίλες ναυτιλιακές δραστηριότητες. Η Cosco Pacific διαχειρίζεται περίπου 25 terminals σε 20 λιμάνια παγκοσμίως, ένα εκ των οποίων είναι ο Πειραιάς. Η κινεζική εταιρεία έχει έντονη παρουσία και στους liners, έχοντας φτάσει στην 4η θέση παγκοσμίως, με μερίδιο 4,5%.    
Ουσιαστικά στον Πειραιά «συγκρούονται» 2 μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες και οι συμμαχίες στις οποίες ανήκουν. Η Maersk Line ανήκει στην συμμαχία P3 (συμμετέχουν ακόμα η ελβετική MSC και η γαλλική CMA-CGM), η οποία ανταγωνίζεται την συμμαχία CYKHE που ανήκει η Cosco, μαζί με τις Yang Ming, K Line, Hanjin Shipping και Evergreen.
Μέχρι στιγμής, η Ρ3 έχει πάρει το «πράσινο φως» από τις ΗΠΑ, ωστόσο οι αρχές ανταγωνισμού της Κίνας αντιδρούν στο αίτημα των τριών ευρωπαϊκών ναυτιλιακών εταιρειών για προφανείς λόγους: Η P3 “απειλεί” την Cosco και συνεπακόλουθα τις κινεζικές εταιρείες, οι οποίες φιλοδοξούν να “ελέγξουν” την παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα (παραγωγή – αποθήκευση – μεταφορά των προϊόντων).
Φ. Φωτεινός  

Συνολικές προβολές σελίδας