Παρασκευή 17 Απριλίου 2015

Μείωση των διοδίων και ελεύθερη διέλευση σε συγκεκριμένες πληθυσμιακές ομάδες

Μείωση στις τιμές διοδίων και ελεύθερη διεύλευση στις κοινωνικά ευάλωτες ομάδες με επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων της Αττικής Οδού και της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου θα επιδιώξει το υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού, παράλληλα με την επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων παραχώρησης κατασκευής και λειτουργίας των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων (Ολυμπία Οδός, Ε65, Ιονία Οδός, Μαλιακός - Κλειδί και Κόρινθος-Τρίπολη-Καλαμάτα).
Ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, δήλωσε ότι τα έργα των αυτοκινητοδρόμων «δεν βγαίνουν» τονίζοντας παράληλα πως υπάρχουν «θεσμικά ζητήματα γύρω από τα δημόσια έργα που έχουν αποδομήσει τον κλάδο». Ειδικότερα, σε περίπου έναν μήνα το υπουργείο θα καλέσει τους παραχωρησιούχους σε διαπραγματεύσεις για την αλλαγή των συμβάσεων παραχώρησης της Ολυμπίας Οδού, της Νέας Οδού, του Ε65, του Μορέα, της Αττικής Οδού και της Γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου, με στόχο την μείωση των διοδίων.
Πηγές του υπουργείου χαρακτηρίζουν το μοντέλο των πέντε οδικών αξόνων ως αποτυχημένο, καθώς έχουν εγκλωβιστεί σε φαύλο κύκλο αύξησης των διοδίων που συναπέγεται μείωση της κυκλοφορίας και κοινωνική αδικία για τους μόνιμους κατοίκους.Ωστόσο, σημειώνουν ότι οι συμβάσεις παραχώρησης θα τηρηθούν κατά γράμμα και το δημόσιο δεν θα δώσει «πάτημα» σε κανέναν μέσα από μονομερείς ενέργειες και θα πράξει ότι ακριβώς προβλέπεται στις συμβάσεις.
Πάντως, άποψη του κ. Σπίρτζη είναι ότι οι παραχωρησιούχοι θα δεχτούν τις αλλαγές, καθώς αυτές συνεπάγονται ένα πιο βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο. Στόχος του υπουργείου είναι η μείωση των διοδίων, η παροχή ελεύθερης πρόσβασης σε συγκεκριμένς πληθυσμιακές ομάδες - ειδικά σε εκείνες τις περιοχές που δεν υπάρχουν εναλλακτικές διαδρομές - και η διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος σε σχέση με τις αποδόσεις των έργων.
Στο μεταξύ, παρελθόν πρέπει να θεωρείται τουλάχιστον σε αυτήν τη φάση το οδικό έργο Ελευσίνα - Θήβα - Υλίκη, καθώς θα «κλέβει» κίνηση από την Αττική Οδό και τη Νέα Οδό, κάτι που θα οδηγήσει τους δύο παραχωρησιούχους σε διεκδικήσεις, τονίζουν πηγές του υπουργείου. Παράλληλα, τα υπόλοιπα έργα «τρίτης γενιάς», όπως το νέο αεροδρόμιο στο Καστέλι Ηρακλείου και οι ζεύξεις Σαλαμίνας και Λευκάδας θα επενεξεταστούν σε σχέση με τους όρους των διαγωνισμών τους και θα επαναδημοπρατηθούν με αλλαγές, εάν αυτό χρειαστεί.

Πηγή: http://efortiogr.blogspot.gr/2015/04/blog-post_8.html

Συνεργασία Sarmed με τη βιομηχανία τροφίμων Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε.

Η Sarmed προχώρησε σε συνεργασία με τη βιομηχανία τροφίμων Ε.Ι. Παπαδόπουλος Α.Ε, αναλαμβάνοντας τη μεταφορά συγκεκριμένης κατηγορίας προϊόντων της εταιρείας από και προς την περιοχή της Θεσσαλονίκης με την χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου.
Η συγκεκριμένη ενέργεια, έρχεται σε συνέχεια της στρατηγικής συνεργασίας της SARMED με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ γεγονός το οποίο, εκτός από το περιβαλλοντικό όφελος που προσφέρει στις δύο συνεργαζόμενες εταιρίες, μειώνει σημαντικά και το κόστος μεταφοράς στον άξονα Αθήνας- Θεσσαλονίκης.
H εταιρεία SARMED, έπειτα από πολυετή παρουσία στην ελληνική αγορά, έχει καταφέρει να κατακτήσει ηγετική θέση στον κλάδο των 3PL και των Μεταφορών δημιουργώντας ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο που την εμπιστεύεται για τις υπηρεσίες της. Με την παρούσα συνεργασία η SARMED προσθέτει ακόμη έναν αξιόλογο συνεργάτη από τον κλάδο των Τροφίμων.
O Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας SARMED, Γιάννης Σαραντίτης δήλωσε σχετικά: «Το γεγονός ότι μια ηγέτιδα εταιρεία από τον κλάδο των Τροφίμων, επιλέγει υπηρεσίες που προσφέρουμε, επιβεβαιώνει την ισχυρή θέση μας στον κλάδο των logistics, ενισχύοντας έτσι την αποφασιστικότητα και τη δέσμευση μας για διαρκή αναβάθμιση και βελτίωση των παρεχόμενων καθετοποιημένων υπηρεσιών μας.
Η SARMED διαθέτει το όραμα, τη θέληση και την ικανότητα, να επιτύχει τους στρατηγικούς στόχους που θέτει, μέσα από τη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των υπηρεσιών της και του πελατολoγίου της».


Aύξηση 7,5%, στα κοντέινερ, σημείωσε η Cosco το α΄τρίμηνο στον Πειραιά

Στο 7,5% ανήλθε ο ρυθμός αύξησης της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων της Cosco στον Πειραιά. Σύμφωνα με στοιχεία της Cosco Pacific, τον Μάρτιο η Cosco διακίνησε στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ του Πειραιά 0,266 εκατ. TEU, έναντι 0,220 εκατ. ΤΕU τον περσινό Φεβρουάριο, ήτοι αύξηση 20,9%.
Σε επίπεδο τριμήνου, η κινεζική εταιρεία διακίνησε 0,736 εκατ., έναντι 0,685 εκατ. το περσινό τρίμηνο, ήτοι αύξηση 7,5%.
Τα σημάδια επιβράδυνσης της αύξησης, σύμφωνα με αναλυτές, φανερώνει την «ωρίμανση» της ανάπτυξης της κινεζικής εταιρείας στον Πειραιά, δεδομένου ότι οι Σ.ΕΜΠΟ. που διαχειρίζεται φτάνουν σχεδόν στα όρια δυναμικότητάς τους.
Υπενθυμίζεται, πέρσι, για το σύνολο του έτους, η Cosco διακίνησε στον Πειραιά 2,99 εκατ. TEU, σημειώνοντας αύξηση 18,5%, σε σχέση με το 2013. Εφέτος, ο στόχος έχει τεθεί στα 3,25 εκατ. TEU.
Ωστόσο, με την ολοκλήρωση του δυτικού τομέα της προβλήτας ΙΙΙ, η ετήσια δυναμικότητα των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ της Cosco θα εκτιναχθεί στα 6,2 εκατ. teu, έναντι 3,7 εκατ. σήμερα.
B. Bεγιάζη 

Ολιγόωρες διακοπές κυκλοφορίας στην Κορίνθου - Πατρών, στις 20 και 23 Απριλίου

Ολιγόωρες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, με διακοπή της κυκλοφορίας, θα ισχύσουν στην εθνική οδό Κορίνθου – Πατρών, και στα δύο ρεύματα, τη Δευτέρα 20 Απριλίου και την Πέμπτη 23 Απριλίου, από τις 21:00 έως τις 6:00 της επόμενης ημέρας.
Στη διάρκεια των ρυθμίσεων τα οχήματα θα εκτρέπονται στην παλαιά εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών.
Συγκεκριμένα, η διακοπή της κυκλοφορίας θα ισχύσει:
-στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Πάτρα μεταξύ των Κόμβων Σελιανίτικων (Χ.Θ.182,7) και Ρίου (Χ.Θ.206,3).
-στο ρεύμα κυκλοφορίας προς Κόρινθο μέσω προσωρινών κλάδων σύνδεσης με την Π.Ε.Ο. μεταξύ των ΧΘ196 και ΧΘ192 της Ν.Ε.Ο.
Οι ρυθμίσεις είναι απαραίτητες προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες εκσκαφής υψηλού ορύγματος περί τη ΧΘ195,5 από τον κατασκευαστή (ΑΚΤΩΡ).


Συνολικές προβολές σελίδας