Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Παράταση για την υποχρεωτική τοποθέτηση ABS

Νέα παράταση για την υποχρεωτική τοποθέτηση του συστήματος ABS στα κυκλοφορούντα και μεταβιβασμένα βαρέα επαγγελματικά οχήματα, ανακοίνωσε το Υπουργείο Μεταφορών και ο υφυπουργός Μιχάλης Παπαδόπουλος.

Η νέα καταληκτική ημερομηνία που δόθηκε είναι η 31η Δεκεμβρίου του 2014. Μέχρι τότε, τα κυκλοφορούντα και μεταβιβασμένα φορτηγά θα πρέπει να έχουν τοποθετήσει το σύστημα ABS.
Η νέα 6μηνη παράταση είναι αποτέλεσμα της μη ολοκλήρωσης της σχετικής μελέτης που έχει αναλάβει το ΕΜΠ για την εκ των υστέρων εκ των υστέρων τοποθέτηση του συστήματος αντιεμπλοκής (ABS) στα κυκλοφορούντα φορτηγά οχήματα μικτού βάρους πάνω από 3,5 τόνους (retrofit).
Όπως είναι λογικό, μέχρι να πραγματοποιηθεί η μελέτη και να εξαχθούν σαφή αποτελέσματα, δεν μπορεί και να ολοκληρωθεί η διαδικασία τοποθέτησης του ABS σε όλα τα κυκλοφορούντα οχήματα.
 

Νέο κέντρο logistics στη Σίνδο για τη Lidl, επενδύσεις 100 εκατ. στη διετία

Τα επίσημα εγκαίνια του νέου κέντρου Logistics της Lidl Hellas στη Σίνδο Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκαν σήμερα, παρουσία του υπουργού Μακεδονίας Θράκης Γιώργου Ορφανού, του πρέσβη της Γερμανίας Πέτερ Σόοφ και του γενικού προξένου της Γερμανίας στη Θεσσαλονίκη Ingo Von Voss.
Στα εγκαίνια παραβρέθηκαν επίσης, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Γ. Μπουτάρης, ο βουλευτής Θ. Καράογλου και στελέχη της εταιρίας.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ, το στεγασμένο αποθηκευτικό συγκρότημα της εταιρίας καλύπτει συνολικά 60.000 τ.μ. σε ένα συνολικό χώρο 200.000 τ.μ. Το νέο κέντρο διανομής θα τροφοδοτεί περίπου 60 καταστήματα της εταιρίας στη Μακεδονία και τη Θράκη και αποτελεί το μεγαλύτερο αποθηκευτικό συγκρότημα της Lidl στη χώρα μας.
Το νέο Logistics - Center στη Σίνδο ολοκληρώνει έναν κύκλο επενδύσεων της Lidl Hellas στη χώρα μας που ξεπέρασε τα 130 εκατομμύρια ευρώ, το 2013.
Οι νέες επενδύσεις
Όπως ανακοίνωσαν στελέχη της εταιρίας, μέσα στην επόμενη διετία άλλα 20 εκατομμύρια ευρώ θα διατεθούν για την επέκταση των αποθηκών της σε Πάτρα, Τρίκαλα και Αττική και άλλα 50 εκ. ευρώ για τις αντικαταστάσεις, αναβαθμίσεις και για την ολοκλήρωση των bake of σημείων στα καταστήματα της φίρμας σε όλη την Ελλάδα. 
Συνολικά οι επενδύσεις της Lidl Hellas, στην επόμενη διετία θα ξεπεράσουν τα 100 εκ. ευρώ με τη δημιουργία μέρους των υπολοίπων 30 καταστημάτων, τα οποία σχεδιάζεται να προστεθούν σε βάθος πενταετίας στα σημερινά 220 καταστήματα που διαθέτει η εταιρία σε όλη την Ελλάδα. Ο χώρος διανομής στη Σίνδο απασχολεί περί τα 400 άτομα.
Η Lidl Hellas διαθέτει 1250 κωδικούς προϊόντων, εκ των οποίων «το 53,8% είναι αγορασμένα από την Ελλάδα» τόνισαν τα στελέχη της, που παραβρέθηκαν στα εγκαίνια. Στους σχεδιασμούς της εταιρίας περιλαμβάνεται αύξηση των κωδικών των προϊόντων της, με έμφαση στα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, το κρέας, τα γαλακτοκομικά, το γιαούρτι, κ.α..
Για το λόγο αυτό 15.000 τ.μ. από τον συνολικό στεγαζόμενο χώρο των 60.000 τ.μ. χρησιμοποιούνται ως χώροι ψύξης για τα νωπά και τα κατεψυγμένα προϊόντα.
Βελτιώνεται το οικονομικό περιβάλλον
«Γίνεται μια μεγάλη επένδυση που δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας», τόνισε ο υπουργός Μακεδονίας Θράκης Γιώργος Ορφανός, εκφράζοντας την ελπίδα ότι η εταιρία θα συνεχίσει στην ίδια κατεύθυνση να επενδύει στη χώρα. Σημείωσε, ότι εκτός από το οικονομικό κομμάτι, η εταιρία είναι και μια από τις χορηγούς στην δράση του ΥΜΑΘ για τον καθαρισμό του Θερμαϊκού κόλπου.
Όπως τόνισε ο πρέσβης της Γερμανίας Πέτερ Σόοφ η νέα επένδυση της Lidl Hellas «δείχνει τη θέληση των γερμανικών εταιριών να επενδύσουν στην Ελλάδα, ότι πιστεύουν στο μέλλον και θέλουν να συνεισφέρουν στη βελτίωση της οικονομικής κατάστασης της χώρας και των ανθρώπων».
Σημείωσε, ότι σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις φαίνεται να υπάρχει βελτίωση στο οικονομικό περιβάλλον και ότι είναι πολύ σημαντικό εταιρίες όπως η Lidl να δείχνουν με το παράδειγμα τους ότι «είναι σωστό να επενδύεις στην Ελλάδα», ώστε και άλλες εταιρίες από άλλες χώρες να το ακολουθήσουν.
Δήλωσε επίσης «πολύ εντυπωσιασμένος» από την «εξαιρετικά καλή ποιότητα των ελληνικών αγροτικών προϊόντων» και πρόσθεσε ότι υπάρχουν επαφές με το υπουργείο Ανάπτυξης στην κατεύθυνση ενθάρρυνσης της συνεργασίας μεταξύ εταιριών και παραγωγών από τις δύο χώρες για την περαιτέρω προώθηση τους στις αγορές της Γερμανίας.

Συνολικές προβολές σελίδας