Παρασκευή 4 Ιουλίου 2014

Π.Σ.Χ.Ε.Μ: Απάντηση στην Καταγγελία ΟΦΑΕ

ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΗ Η ΟΦΑΕ ΠΡΟΤΙΜΑ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ, ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΗΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΤΗΣ.

"ΤΟ Π.Σ.Χ.Ε.Μ έχει αποκλειστικό στόχο την υπεράσπιση των συμφερόντων του κλάδου των Ιδιοκτητών Φορτηγών Δ.Χ., και δεν ασχολείται με τις ανυπόστατες καταγγελίες της ΟΦΑΕ εναντίον του Π.Σ.Χ.Ε.Μ., γιατί γνωρίζει ότι μία ανύπαρκτη Ομοσπονδία για να μπορέσει να δικαιολογήσει την παρουσία της χρησιμοποιεί δόλιες και ανυπόστατες καταγγελίες.
Όμως η ακραία και επικίνδυνη για τον Κλάδο Καταγγελία που παρέσυρε και ορισμένους Προέδρους Ομοσπονδιών να ζητήσουν την κατάργηση των ΗΑΣ, όχι γιατί δεν εξυπηρετεί το σκοπό που το κράτος το ψήφισε και ήταν η καταγραφή όλων των νόμιμων Φορτηγών και των Ιδιοκτητών τους, (να φύγουν από την κυκλοφορία τα χιλιάδες παράνομα φορτηγά που κυκλοφορούσαν όπως και έγινε και να αποτραπεί στο μέλλον η κυκλοφορία νέων παράνομων φορτηγών Δ.Χ.).
ΑΛΛΑ ΟΠΩΣ ΚΥΝΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΗΣ Η ΟΦΑΕ, το ζητά επειδή οι ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΟΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΛΥΣΗ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΟ ΚΕΝΟ.
Η ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΗ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΤΟ Π.Σ.Χ.Ε.Μ. ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ.
ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ, ΕΑΝ ΤΟ Π.Σ.Χ.Ε.Μ. ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΔΕΚΤΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ, ΤΑ ΗΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΣΑΝ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥΣ.
ΕΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΒΡΕΘΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΤΕ ΤΑ ΗΑΣ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΠΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΨΗΦΙΣΕ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΠΑΓΙΟ ΑΙΤΗΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΣΤΩΝ, ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΤΟΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΟΦΑΕ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΤΟΝ ΝΙΚΟΛΑΡΑ.
ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ, ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΠΟΥ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΕ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ ΤΟΥΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΜΕ ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΗΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ, ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΕΙ Η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΡΑΠΕΙ Η ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΝΕΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ.
Επειδή δεν πρόκειται να ασχοληθούμε στο μέλλον με την ΟΦΑΕ, θα απαντήσουμε σήμερα και στα υπόλοιπα θέματα του εγγράφου.
Στην καταγγελία ότι το Π.Σ.Χ.Ε.Μ. δεν εκπροσωπεί Σωματεία, την ενημερώνουμε αφού πρώτα ενημερώσουμε τους αρμοδίους για την δική της ταυτότητα.
Η ΟΦΑΕ στις προηγούμενες εκλογές δε διέθετε τα έξι (6) Σωματεία που είναι προϋπόθεση για να μην διαλυθεί και επειδή δεν έβρισκε Σωματεία Φορτηγών να εντάξει στη δύναμή της έγραψε παράνομα (όπως καταγγέλλουν εγγράφως μέλη της) Σωματείο Τουριστικών Λεωφορείων.
Σε ότι αφορά το Π.Σ.Χ.Ε.Μ γνώρισε μέσω του εγγράφου της ΟΦΑΕ ότι τα 62 Σωματεία είναι ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ.
ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ;  ΟΛΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΜΕΓΑΛΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ Π.Σ.Χ.Ε.Μ. ΟΠΩΣ πχ. ΤΟ ΣΙΕΦΑΝΑ (ΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ), Η ΟΜΟΝΟΙΑ (ΑΝΑΤΡΕΠΟΜΕΝΑ), ΤΟ ΣΙΓΟ (ΓΕΡΑΝΟΦΟΡΑ), Ο ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ ΔΥΤΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ, ΤΑ ΔΥΟ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ, ΤΑ ΔΥΟ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΤΑ ΒΥΤΙΟΦΟΡΑ ΥΓΡΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ, ΤΑ ΔΥΟ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ, ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ, ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ, ΤΗΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ, ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ, ΤΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ, ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΝΗΣΙΩΝ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΟΝΙΟΥ, ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, ΤΗΣ ΘΗΒΑΣ, ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ, ΤΗΣ ΛΕΙΒΑΔΙΑΣ, ΤΗΣ ΜΑΛΕΣΙΝΑΣ, ΤΟΥ ΜΑΡΤΙΝΟΥ, ΤΩΝ ΛΙΒΑΝΑΤΩΝ Κ.Λ.Π.
Σε ότι αφορά τηn παράγραφο που αναφέρει ότι θεωρεί αδιανόητη τη χορηγία του Υπουργείου Οικονομικών προς το Π.Σ.Χ.Ε.Μ και ότι δημιουργεί έντονο προβληματισμό και ισχυρά και ταυτόχρονα αναπάντητα ερωτήματα, έχει δίκιο η ΟΦΑΕ και σωστά κάνει την ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΟΦΑΕ, ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΧΩΡΗΘΕΙ Η ΕΚΔΟΣΗ TIR.
ΤΟ Π.Σ.Χ.Ε.Μ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ ΚΑΜΙΑ ΧΟΡΗΓΙΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΟΡΕΑ Η ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ.
ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΕΚΔΟΣΗΣ ΤΩΝ ΗΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΒΕΒΑΙΩΣΕΩΝ ΣΤΟ Π.Σ.Χ.Ε.Μ. ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΟΙ ΤΟΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΤΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ ΤΗΝ ΑΠΕΔΕΧΘΗ.
ΕΠΙΣΗΣ, ΤΟ Π.Σ.Χ.Ε.Μ. ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΗΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΥΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ, (υπάρχουν τα έγγραφα με τις υπογραφές των τότε Προέδρων και καλύπτουν αποκλειστικά το κόστος έκδοσης των ΗΑΣ και των Βεβαιώσεων και για όλες τις αλλαγές που απαιτούνται ενημερώνει το αρμόδιο Υπουργείο .
Τα χρήματα των συναδέλφων που εισπράττει το Π.Σ.Χ.Ε.Μ. από την έκδοση των σημάτων και των βεβαιώσεων τα χρησιμοποιεί αποκλειστικά για τους σκοπούς που προβλέπονται στο καταστατικό του και έχει εγκριθεί από τη Γενική Συνέλευση και δεν σπαταλιούνται σε ταξίδια και άλλες δραστηριότητες που δεν αφορούν τους σκοπούς που προβλέπει το καταστατικό.
Τα μέλη του Π.Σ.Χ.Ε.Μ. που εκπροσωπούν πάνω από το 60% του συνόλου των αυτοκινητιστών δεν θα επιτρέψουν ποτέ την κατάργηση των ΗΑΣ και των Βεβαιώσεων που προστατεύουν τα συμφέροντα του Κλάδου και θα αντιδράσουν δυναμικά για να αποτρέψουν την καταστροφή που θα ακολουθήσει από την κυκλοφορία νέων χιλιάδων παράνομων Φορτηγών όπως συνέβαινε στο παρελθόν και εξαφανίστηκαν με την έκδοση των ΗΑΣ και των βεβαιώσεων.
Ενημερώνουμε επίσης τους συναδέλφους και όλους τους ενδιαφερόμενους ότι ΗΑΣ και Βεβαιώσεις νόμιμης κυκλοφορίας εκδίδουν με νόμο και τα ταξί πριν από την απόφαση των φορτηγών, αλλά πρόσφατα με απόφαση του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων και τα Τουριστικά Λεωφορεία.

ΓΙΑ ΤΟ Π.Σ.Χ.Ε.Μ.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΠΕΤΡΟΣ ΣΚΟΥΛΙΚΙΔΗΣ"

Πηγή: http://youtruck.gr/index.php/market-news/item/1551-psxem-apantisi-kataggelia-ofae

Στο 26,1% η ανάπτυξη της Cosco, στον Πειραιά, στο πρώτο πεντάμηνο

Συνεχίζει να κινείται ανοδικά η κινεζική Cosco, δια μέσου της ΣΕΠ, στο λιμάνι του Πειραιά. Έτσι, στο πρώτο πεντάμηνο του έτους, οι προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ της Cosco διακίνησαν 1,21 εκατ. TEUS, έναντι 0,96 εκατ. το αντίστοιχο διάστημα του 2013, ήτοι αύξηση 26,1%.
Της Βάσως Βεγιάζη
Σύμφωνα με αναλυτές, η κάθετη αύξηση της διακίνησης containerships στο λιμάνι του Πειραιά οφείλεται σε τρεις λόγους. Από τη μια, εξαιτίας της πτώσης της κίνησης που καταγράφεται στα εμπορικά λιμάνια της Αν. Μεσογείου, λόγω και των εξελίξεων στις αραβικές χώρες.
Από την άλλη,  η θέση του λιμανιού του Πειραιά, στον παγκόσμιο χάρτη. Για φορτία προς και από την Απω Ανατολή, με προορισμό την Ανατολική Ευρώπη, διά θαλάσσης, ο Πειραιάς μειώνει το μεταφορικό χρόνο κατά τέσσερις ημέρες ή και περισσότερο.
Μάλιστα, σε μια περίοδο που το κόστος των ναυτιλιακών καυσίμων είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα, η μείωση του χρόνου ταξιδιού στα containerships είναι στρατηγικής σημασίας.
Τέλος, πολύ σημαντικό στοιχείο είναι και το επίπεδο υπηρεσιών που προσφέρουν, τόσο η ΣΕΠ, όσο και ο ΟΛΠ στο Σ.ΕΜΠΟ, σύμφωνα τουλάχιστον με τις εκτιμήσεις των ναυτιλιακών εταιρειών.
Υπενθυμίζεται ότι, το 2013, η θυγατρική της Cosco στην Ελλάδα διαχειρίστηκε 2,51 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, σημειώνοντας άνοδο 19,5%, σε σχέση με το 2012.
Αντίστοιχα, ο προβλήτας Ι του ΟΛΠ, το 2013, κατέγραψε διακίνηση 644.055 TEU, καταγράφοντας αύξηση 2,9%, σε συνέχεια αύξησης 28%, που είχε καταγραφεί το 2012.  



ΣΕ.ΜΠΟ. Μάιος
2014
Μάιος
2013
Διαφορά 5μηνο
2014
5μηνο
2013

1 Piraeus Container Terminal S.A. 265.7 211.5 +25.6% 1,210.3 960.0 +26.1%
2 Suez Canal Container Terminal S.A.E. 293.5 281.3 +4.3% 1,443.9 1,198.1 +20.5%
3 COSCO-PSA Terminal Private Ltd. 113.1 80.9 +39.8% 485.0 394.5 +22.9%
4 Antwerp Gateway NV 135.6 115.2 +17.8% 646.1 523.5 +23.4%

Νέα χάραξη για την Ιόνια Οδό. Έγκριση 34,3 εκατ. σε 3 αυτοκινητοδρόμους

Τη νέα χάραξη της Ιονίας Οδού στην περιοχή της Κλόκοβας, που περιλαμβάνει την κατασκευή δίδυμων σηράγγων για την παράκαμψη της εθνικής οδού, επικύρωσε το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, σύμφωνα με την «Καθημερινή». 
Με άλλες αποφάσεις ενέκρινε τη διάθεση ακόμα 34,3 εκατ. ευρώ σε τρεις παραχωρησιούχους.
Συγκεκριμένα:
•Νέα Οδός: Το υπουργείο ενέκρινε την τροποποίηση του σχεδιασμού του έργου, που αφορά στην παράκαμψη της εθνικής οδού στην Κλόκοβα (αντί της διαπλάτυνσής της), με δύο δίδυμες σήραγγες 2,9 χλμ.
Οι δύο σήρανγεε θα επιβαρύνουν τον προϋπολογισμό του έργου κατά 100 εκατ. ευρώ, ποσό που έχει προβλεφθεί στο χρηματοδοτικό κενό της Νέας Οδού, κατά τη συμφωνία επανεκκίνηση των έργων.
•Κεντρική Οδός (Ε65): Το υπουργείο ενέκρινε τη διάθεση 20,5 εκατ. ευρώ, την τρίτη δόση της πρόσθετης χρηματοδοτικής συμβολής του Δημοσίου.
•Ολυμπία Οδός: Εγκρίθηκε η διάθεση 9 εκατ. ευρώ στην κοινοπραξία, το δεύτερο τμήμα της 3ns και 4ns δόσης της χρηματοδοτικής συμβολής του Δημοσίου.
Συνολικά, η χρηματοδοτική συμβολή του Δημοσίου στο έργο είναι 607 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων έχουν καταβληθεί τα 263,2 εκατ. ευρώ (καθώς μέχρι το τέλος Απριλίου είχε κατασκευαστεί το 44,8% του έργου).
•Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Το υπουργείο ενέκρινε τη διάθεση 4,8 εκατ. ευρώ, τη δεύτερη δόση της αποζημίωσης.
Σημειώνεται ότι μέρος της αποζημίωσης αφορά στην απώλεια εσόδων της κοινοπραξίας από το προσωρινό κλείσιμο των διοδίων Αιγινίου, το οποίο τότε είχε παρουσιαστεί ως νίκη του Δημοσίου.

Συνολικές προβολές σελίδας