Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014

Έρχονται ειδοποιητήρια της ΓΓΠΣ σε κατόχους ανασφάλιστων οχημάτων

Επιστολές από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων θα ξεκινήσουν να λαμβάνουν από τις αρχές Μαρτίου οι κάτοχοι ανασφάλιστων οχημάτων που δεν έχουν καταθέσει τις πινακίδες τους στην Εφορία.
Τα υπουργεία Οικονομικών και Μεταφορών ολοκλήρωσαν τις διασταυρώσεις των στοιχείων τελών κυκλοφορίας και αδειών κυκλοφορίας με αυτά των ασφαλιστικών εταιρειών και προέκυψε πως τα ανασφάλιστα οχήματα ανέρχονται σε 730.000.
Σημειώνεται πως η σχετική πρωτοβουλία ελήφθη από τον υφυπουργό Οικονομικών κ. Γ. Μαυραγάνη, ο οποίος σε συνεργασία με την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος , δημιούργησαν ένα μηχανισμό που σε ετήσια βάση θα διενεργεί τουλάχιστον δύο φορές το χρόνο ειδικές διασταυρώσεις για τον εντοπισμό των οχημάτων που δεν έχουν ασφαλισθεί.
Ήδη η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων αξιοποιεί τα στοιχεία των διασταυρώσεων και ετοιμάζει ειδικά ειδοποιητήρια προς τους κατόχους ανασφάλιστων οχημάτων τα οποία θα σταλούν εντός των επομένων ημερών. Αν μέσα σε διάστημα 30 ημερών οι κάτοχοι των εν λόγω οχημάτων δεν ασφαλιστούν και δεν ενημερωθεί η σχετική βάση δεδομένων της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος, τότε θα επιλαμβάνεται του θέματος η αστυνομία.
Το υπουργείο Δημόσιας Τάξης θα εφαρμόζει τις σχετικές διατάξεις του ΚΟΚ και θα βεβαιώνει τα αντίστοιχα πρόστιμα, με κατ' οίκον επισκέψεις.

Πηγή: http://www.defencenet.gr/defence/item/%CE%AD%CF%81%CF%87%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%BF%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B3%CF%80%CF%83-%CF%83%CE%B5-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CF%8C%CF%87%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%AC%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BF%CF%87%CE%B7%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD

Νέα Δυναμική απέκτησαν οι Σχολές χάρη στην εκπαίδευση για ΠΕΙ

Κατά χιλιάδες οι οδηγοί περνούν από τις κατά τόπους σχολές ΣΕΚΑΜ ή οδηγών που χορηγούν και το Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας (ΠΕΙ) καθώς οι μήνες περνούν και θα πρέπει να το αποκτήσουν οι μεν οδηγοί λεωφορείων μέχρι 9 Μαρτίου (μετά την παράταση που δόθηκε) οι δε οδηγοί φορτηγών μέχρι την 9η Σεπτεμβρίου 2014, καθώς σύμφωνα με το νόμο μετά τις παραπάνω ημερομηνίες πρέπει να κατέχουν ΠΕΙ.
Την ίδια στιγμή, αυξημένος είναι και ο αριθμός των νέων που σπεύδουν στις σχολές οδηγών για να αποκτήσουν επαγγελματικό δίπλωμα οδήγησης είτε λεωφορείων είτε φορτηγών.
«Δεν είναι όλοι υποψήφιοι αυτοκινητιστές. Αντίθετα, οι περισσότεροι νέοι ενδιαφέρονται για επαγγελματικό δίπλωμα, προκειμένου να το έχουν σαν εφόδιο, σαν ένα επιπλέον τυπικό προσόν κάθε φορά που αναζητούν δουλειά», εξηγεί στο Τ.Τ, ο κ. Ανδρέας Μπότσικας που μαζί με τον κ. Κίμωνα Λογοθέτη λειτουργούν σχολές ΣΕΚΑΜ ΣΕΚΟΟΜΕ και ΠΕΙ στην Αθήνα.
«Παρακολουθούν τις προκηρύξεις των δημόσιων Οργανισμών, των Περιφερειών και των Δήμων, που ζητούν οδηγούς με άδεια επαγγελματικής κατηγορίας, αλλά και τις αγγελίες για προσλήψεις στον ιδιωτικό τομέα και στις μεταφορικές εταιρείες. Είναι χιλιάδες οι νέοι που ψάχνουν για δουλειά», συμπληρώνει ο κ. Μπότσικας.
Στην ερώτηση του Τ.Τ., αν οι νέοι οδηγοί προσβλέπουν σε μια δουλειά στα ΦΔΧ ή στα ΦΙΧ, μας είπε:
«Οι περισσότεροι σκέφτονται τα ΦΔΧ και εκεί προσδοκούν να βρουν δουλειά. Αυτοί που έρχονται για δίπλωμα με σκοπό να δουλέψουν σε ΦΙΧ έχουν βρει δουλειά σε μια ιδιωτική επιχείρηση που απαιτεί δίπλωμα ή βγάζουν το δίπλωμα για μεγαλύτερη επαγγελματική ασφάλεια».
Σε άλλη ερώτησή μας αν υπάρχει κάποια εκτίμηση για το μορφωτικό επίπεδο των νέων που εκπαιδεύονται, η άποψη του κ. Μπότσικα είναι ότι τυγχάνουν κυρίως χαμηλής μόρφωσης: «Έχουν τελειώσει το Γυμνάσιο ή κάποια Τεχνική Σχολή, λιγότεροι εκείνοι που έχουν τελειώσει το Λύκειο».
Όσο αφορά το φύλο, ο κ. Μπότσικας μας είπε ότι οι γυναίκες είναι ελάχιστες. «Αντιπροσωπεύουν περίπου το 2% των εκπαιδευόμενων και αποσκοπούν κυρίως στο να βρουν δουλειά στις αστικές συγκοινωνίες ή σε σχολικά λεωφορεία».
Αναφερόμενος τέλος στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά την εκπαίδευση, είπε αυτά που … όλοι γνωρίζουμε.
«Υπάρχει έντονο άγχος για τον εκπαιδευόμενο και είναι φυσικό. Δυστυχώς όμως, αυτό γίνεται εντονότερο εξαιτίας των άλλων χρηστών του δρόμου που δεν δείχνουν την πρέπουσα υπομονή. Πρέπει να έχουν υπομονή και κυρίως να μη κορνάρουν βλέποντας μπροστά τους το όχημα της Σχολής Οδηγών» σχολίασε ο κ. Μπότσικας.
Στην ερώτησή μας αν οι 15 ώρες πρακτικής εξάσκησης επαρκούν, μας είπε:
«Θεωρώ ότι είναι λίγες. Θα μπορούσαν να ήταν περισσότερες και παράλληλα, ορισμένες δοκιμασίες να γίνονται σε πίστα».
Η σχολή
Οι ιδρυτές της Σχολής, ο Κίμων Λογοθέτης και ο Ανδρέας Μπότσικας, ξεκίνησαν αρκετά νέοι τη δουλειά των εκπαιδευτών, αλλά εργάστηκαν σκληρά για αρκετά χρόνια και έτσι συνεχίζουν μέχρι τώρα.
«Δουλεύουμε 7 μέρες την εβδομάδα, σπάνια να καθίσουμε μια μέρα» μας λέει ο κ. Κίμων Λογοθέτης.
«Σε ετήσια βάση εκπαιδεύουμε περί τους 250-280 μαθητές για όλα τα διπλώματα και τον τελευταίο καιρό βέβαια, έχουμε σημαντική προσέλευση επαγγελματιών που έρχονται για την εκπαίδευση για το ΠΕΙ» συμπλήρωσε.
Στη σχολή, στο Θησείο, οι αίθουσες είναι αρκετά μεγάλες και φωτεινές, διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό και διάφορα χρήσιμα βοηθήματα, αφίσες με αναλυτική παρουσίαση των βασικών συστημάτων των αυτοκινήτων κλπ. Ξεχωριστή είναι επίσης η αίθουσα για την εκπαίδευση του ADR και ΣΕΚΑΜ.
Για τις προοπτικές και τα επόμενα βήματα των δύο νέων συνεταίρων, η απάντηση ήταν ξεκάθαρη:
«Θα συνεχίσουμε το ίδιο δυναμικά στο μέλλον, δίδοντας όμως μεγαλύτερη έμφαση στο ΠΕΙ».
«Πρωταρχικός μας στόχος είναι να αξιοποιήσουμε στο μέγιστο βαθμό τις δυνατότητες του ανθρώπινου δυναμικού που στελεχώνουν τον τομέα των χερσαίων μεταφορών προσώπων και εμπορευμάτων». Αυτό τονίζει ο κ. Κίμων Λογοθέτης, διευθυντής σπουδών Σ.Ε.ΚΑ.Μ. Σ.Ε.Κ.Ο.Ο.Μ.Ε. Π.Ε.Ι., μιλώντας στο Τ.Τ.
«Σκοπός μας είναι η άρτια εκπαίδευση των οδηγών προκειμένου να εναρμονιστούν με το Προεδρικό Διάταγμα 74/2008 που ορίζει την πιστοποίηση των οδηγών και την απόκτηση του κοινοτικού οδηγού των Π.Ε.Ι. «095» στην άδεια οδήγησης.
Μέχρι σήμερα στη σχολή μας έχει ολοκληρώσει επιτυχώς την κατάρτισή του το μεγαλύτερο ποσοστό των οδηγών τουριστικών και σχολικών λεωφορείων του Νομού Αττικής ενώ είναι σε εξέλιξη η κατάρτιση των οδηγών μεταφοράς εμπορευμάτων.
Με την ευκαιρία που μου δίνουν οι σελίδες του περιοδικού «TPOXOI & TIR» θέλω να ευχαριστήσω όλους και έναν ένα προσωπικά τους οδηγούς που έκλεψαν κυριολεκτικά πολύτιμο χρόνο από την οικογένειά τους τη δουλειά τους και την ανάπαυσή τους προκειμένου να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα. Θα ήθελα ακόμη να τονίσω πως είναι ιδιαίτερη τιμή για τον Ανδρέα, για εμένα καθώς και για όλο το διδακτικό προσωπικό της σχολής μας, η εμπιστοσύνη που μας έχουν δείξει μέχρι σήμερα μεγάλοι δήμοι του Νομού Αττικής αλλά και καταξιωμένες ανά κλάδο επιχειρήσεις αναθέτοντάς μας την επιμόρφωση των επαγγελματιών οδηγών που ανήκουν στο δυναμικό τους.
Κλείνοντας, θα ήθελα να αναφέρω ότι καθοριστικής σημασίας στην προσπάθεια αναβάθμισης του ρόλου του επαγγελματία οδηγού, είναι η δράση του Τομέα Οδικής Ασφάλειας του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων όπου με διαρκή πληροφόρηση αλλά και τις κατάλληλες προσαρμογές στη Νομοθεσία διασφαλίζει την επιτυχή υλοποίηση του Προγράμματος Π.Ε.Ι. σε όλη την επικράτεια. Αυτή η δράση αποτελεί για μας τον κόσμο της εκπαίδευσης την οποία μεταφέρουμε στους εκπαιδευόμενους.
Τέλος, θα ήθελα να τονίσω τη συμβολή της Περιφέρειας στην εξυπηρέτηση των ενδιαφερόμενων πολιτών οι οποίοι καταχωρούν το πιστοποιητικό τους στις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας έτσι ώστε να καταχωρηθεί ο κωδικός 095 στην άδεια οδήγησης».

Πηγή: http://troxoikaitir.gr/article/310/nea-dynamiki-apektisan-oi-sholes-hari-stin-ekpaideysi-gia-pei

Γεννηθήτω φως - κατά προτίμηση Bi-Xenon

Ολοκληρωτικά επανασχεδιασμένοι για το φορτηγό, οι νέοι προβολείς προσφέρουν την ίδια απόδοση με εκείνους που είχαν πρόσφατα δημιουργηθεί για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, για το Volvo FMX. Διαθέτουν όμως μερικά μοναδικά πρόσθετα χαρακτηριστικά.
Η Hanna Degerman είναι ειδικός σε ζητήματα ορατότητας έχει βάλει στόχο να κάνει το Volvo FMX να φημίζεται για τους κορυφαίους προβολείς που διαθέτει.
Πιο ισχυρή, πιο μακριά, πιο πλατιά
«Αποφασίσαμε να γίνουμε υπ' αριθμόν ένα στην ορατότητα» λέει η Hanna Degerman, χωρίς ίχνος έπαρσης πάντως. «Η ορατότητα είναι σημαντική για τους οδηγούς των Volvo FMX, οι οποίοι είναι αναγκασμένοι να κινούνται σε άσχημους δρόμους με κακό φωτισμό - συχνά όλη τη νύχτα - σε λατομεία, ορυχεία και δάση». Γι' αυτό ο βασικός φωτισμός είναι ισχυρότερος και σε μεγαλύτερο μήκος και πλάτος. Σύμφωνα με το Stig Elofsson, το μηχανικό που έχει την ευθύνη για τα φώτα, η βελτίωση είναι ριζική.
«Η ένταση του φωτός από τους νέους προβολείς γίνεται ιδιαίτερα αντιληπτή. Κάνει την οδήγηση μέσα στο σκοτάδι λιγότερο κουραστική για τον οδηγό και ασφαλέστερη για τους πάντες.»
Αλλά και εμφάνιση που αποπνέει δύναμη
Οι νέοι προβολείς βρίσκονται ψηλότερα και ο σχεδιασμός τους είναι compact. Κατά τον Stig, θυμίζουν αγριόχοιρο. Ωστόσο δεν είναι μόνο η εμφάνιση που άλλαξε. Υπάρχει βελτίωση και στη στιβαρότητα και στην αξιοπιστία. Οι νέοι λαμπτήρες αλογόνου μπορούν να αντέξουν στους κραδασμούς που προκαλεί και το πλέον κακοτράχαλο έδαφος. Αυτό το έδειξε η εμπειρία από τα τροπικά δάση της Βραζιλίας.
«Σε ακραίες συνθήκες, οι καλοί προβολείς συμβάλλουν στην αποφυγή πρόκλησης βλάβης στο φορτηγό. Και το κάθε τι που σε αναγκάζει να σταματήσεις το φορτηγό σημαίνει μειωμένη παραγωγικότητα» λέει η Hanna Degerman.
Η νύχτα γίνεται μέρα
Οι προαιρετικοί προβολείς Bi-Xenon προσφέρουν εξαιρετικά μεγάλη απόδοση και είναι ιδανικοί για μεγαλύτερης ηλικίας οδηγούς με όχι τόσο καλή όραση, όπως τον Stig Elofsson. «Διαθέτουν διπλάσια ένταση φωτός από τους προβολείς αλογόνου και τελείως διαφορετική θερμοκρασία χρώματος. Είναι σαν να οδηγείς με το φως της ημέρας» λέει ο Stig Elofsson. «Δεν σε κουράζει καθόλου η οδήγηση με αυτούς τους προβολείς» λέει με ολοφάνερο ενθουσιασμό στο πρόσωπό του. Ακόμα και οι νέες μονάδες Bi-Xenon έχουν γίνει πολύ πιο ανθεκτικές στους κραδασμούς.
Δοκιμή δονήσεων καμπίνας
Για να προσομοιώσει τις λακκούβες και τα σαμαράκια που θα αντιμετωπίσει το φορτηγό στη διάρκεια της ζωής του, η Volvo σχεδίασε τη δική της διαδικασία υποβολής σε κραδασμούς. Η δοκιμή δονήσεων καμπίνας εφαρμόζει αυτή τη διαδικασία στους νέους προβολείς για 300 κύκλους δοκιμών. Οι προβολείς Bi-Xenon υποβλήθηκαν με επιτυχία σε αυτή τη δοκιμή, με τις ευλογίες του Stig Elofsson. «Τα εξαρτήματα όχι μόνο άντεξαν αλλά βγήκαν δείχνοντας σαν καινούργια» αναγγέλλει με ενθουσιασμό.
Έξυπνη χρήση των φώτων LED
Οι δύο παραλλαγές είναι σχεδόν ίδιες, η μόνο διαφορά έγκειται στο ότι η μονάδα Bi-Xenon απλά αντικαθιστά τον χαμηλότερο από τους δύο λαμπτήρες αλογόνου. Έτσι καλύπτονται η χαμηλή και η υψηλή δέσμη αλλά η τελευταία συμπληρώνεται και από τη μονάδα αλογόνου στο επάνω μέρος.
Το ρόλο των φώτων κυκλοφορίας ημέρας παίζουν τα χαρακτηριστικά φώτα καθοδήγησης LED σχήματος «V». Το κάτω μέρος τους χρησιμοποιείται και σαν φλας με τη βοήθεια πορτοκαλόχρωμου λαμπτήρα καθοδήγησης. Στο σημείο αυτό, το υπόλοιπο φως καθοδήγησης LED σκουραίνει για να γίνεται πιο εμφανές το φλας. Το γεγονός ότι είναι μοναδικό δεν απασχολεί και τόσο τη Hanna Degerman, η οποία βλέπει το πρακτικό όφελος: ο πελάτης έχει να αλλάζει δύο λάμπες λιγότερες.
Τα καλύμματα προφυλάσσουν τα φώτα
Τα καλύμματα προστασίας των προβολέων είναι εργοστασιακής τοποθέτησης αλλά επίσης αλλάζουν. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός μπορεί να αλλάζει μεταξύ των εκδόσεων εντός και εκτός δρόμου. Η αντοχή τους προέρχεται από το γεγονός ότι είναι ενισχυμένα με χάλυβα. Το πλέγμα στην εκτός δρόμου έκδοση είναι λεπτό και δεν επιτρέπει στα μικρά πετραδάκια να φτάσουν μέχρι το κρύσταλλο. Θα αντέξει όμως σε επαφές με μεγαλύτερα αντικείμενα;
«Δεν είναι και για να πέσεις επάνω σε ελάφι» απαντά ο Stig Elofsson. «Ωστόσο όσοι πελάτες κινούνται σε θαμνώδεις περιοχές θα χρειάζονται πολύ λιγότερα ανταλλακτικά.»
Το θέμα της ορατότητας
Το ερώτημα παραμένει: η απόδοση των νέων φώτων επαρκεί προκειμένου η εταιρεία να επιτύχει το στόχο ορατότητάς της; Η Hanna Degerman απαντά θετικά: «Ο φωτισμός του FMX είναι εξίσου καλός, αν όχι καλύτερος, από εκείνον οποιουδήποτε άλλου φορτηγού.»

Έρχεται «ψαλίδι» στις εργοδοτικές εισφορές για την στήριξη της βιομηχανίας

Στη μείωση των εργοδοτικών ασφαλιστικών εισφορών εστιάζεται πλέον η προσπάθεια της κυβέρνησης να στηρίξει τη βιομηχανία, μετά τη μείωση του ενεργειακού κόστους, τη διευκόλυνση των αδειοδοτήσεων και την ενίσχυση των επιχειρήσεων από το νέο ΕΣΠΑ, όπως μετέδωσε το ΑΠΕ.
Η διαμόρφωση του «οδικού χάρτη» για τη βιομηχανική πολιτική αποτέλεσε αντικείμενο της σημερινής ατζέντας της διϋπουργικής επιτροπής για τη βιομηχανική πολιτική που συνεδρίασε υπό τον υπουργό Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκη, για πρώτη φορά.
Στα 700 εκατ. το κόστος του μέτρου
Όπως δήλωσε μετά τη συνεδρίαση ο υπουργός Εργασίας Γ. Βρούτσης, εκκρεμεί η μείωση του μη μισθολογικού κόστους κατά 3,9 μονάδες - ζήτημα που βρίσκεται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων με την τρόικα.

Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου, το κόστος του μέτρου υπολογίζεται σε τουλάχιστον 700 εκατ. ευρώ, από το οποίο όμως θα πρέπει να αφαιρεθεί το όφελος που θα προκύψει από τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας, εξαιτίας της μείωσης του κόστους της μισθοδοσίας (υπολογίζεται ότι θα δημιουργηθούν περισσότερες από 30.000 νέες θέσεις εργασίας), καθώς και το πρόσθετο όφελος από την αύξηση της κερδοφορίας των επιχειρήσεων, άρα και των φορολογικών εσόδων.
Οι ίδιες πηγές ανέφεραν ότι αναζητούνται ισοδύναμα μέτρα για την κάλυψη του κόστους και ότι εξετάζεται, αν η μείωση των εισφορών θα γίνει εφάπαξ ή σε τρεις ετήσιες δόσεις, από 1,3 μονάδες κάθε φορά.
Πάντως, το υπουργείο Εργασίας δεν συνδέει τη μείωση του μη μισθολογικού κόστους με την παροχή κινήτρων από την πλευρά της βιομηχανίας. Τα μέτρα για τη μείωση του ενεργειακού κόστους των επιχειρήσεων είναι αυτά που ανακοινώθηκαν προχθές από το ΥΠΕΚΑ, συνολικού ύψους 150 εκατ. ευρώ. Ένα μέρος από το όφελος θα περάσει άμεσα και στα νοικοκυριά που καταναλώνουν φυσικό αέριο, με τη μείωση της τιμής του καυσίμου.
Προσπάθειες για τη μείωση και του ενεργειακού κόστους
Σημειώνεται ότι την ερχόμενη εβδομάδα θα τεθούν σε διαβούλευση δύο υπουργικές αποφάσεις που αφορούν τη λεγόμενη διακοψιμότητα (μείωση των τιμολογίων του ηλεκτρικού με αντάλλαγμα τον περιορισμό της παροχής σε περιόδους αιχμής) και την αντιστάθμιση του κόστους αγοράς δικαιωμάτων εκπομπής διοξειδίου του άνθρακα.
Ο υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Γ. Μανιάτης, που συμμετείχε στη σημερινή σύσκεψη, επεσήμανε ότι ζητήθηκε από τη βιομηχανία, με αφορμή τη μείωση του ενεργειακού κόστους, να πάρει αποφάσεις προκειμένου να αυξηθεί η απασχόληση και να μειωθεί η ανεργία.
Η απασχόληση θα αυξηθεί αυτόματα εφόσον βελτιωθούν τα αποτελέσματα των επιχειρήσεων, απάντησε ο πρόεδρος του ΣΕΒ Δ. Δασκαλόπουλος, ενώ παρέπεμψε σε κάθε επιχείρηση ξεχωριστά για τις επιπτώσεις των μέτρων στην απασχόληση. Χαρακτήρισε, πάντως, θετικό το γεγονός ότι εφαρμόζονται μέτρα για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων.
Εκπρόσωποι της βιομηχανίας που μετείχαν στη συνεδρίαση απέφυγαν να αναλάβουν οποιαδήποτε δέσμευση που να συνδυάζεται με την απασχόληση. Στη σύσκεψη μετείχαν ακόμη ο υπουργός Οικονομικών Γ. Στουρνάρας και οι υφυπουργοί Ανάπτυξης Θ. Σκορδάς και Περιβάλλοντος Α. Παπαγεωργίου.

Συνολικές προβολές σελίδας