Τετάρτη 19 Αυγούστου 2015

Κατσιφάρας: Ανάγκη να ολοκληρωθεί άμεσα η Ολυμπία Οδός

Η ολοκλήρωση της Ολυμπίας Οδού άμεσα, παραμένει ως προτεραιότητα για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, όπως επεσήμανε ο Περιφερειάρχης Απόστολος Κατσιφάρας στη συνάντηση που είχε σήμερα το πρωί, με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Ολυμπίας Οδού Παναγιώτη Παπανικόλα.

Κατά τη συνάντηση, ο Περιφερειάρχης επεσήμανε την αναγκαιότητα ολοκλήρωσης του συνόλου του έργου, όχι μόνο μέχρι την Πάτρα αλλά έως και την Αρχαία Ολυμπία, υπογραμμίζοντας πως «για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας παραμένει ως διεκδίκηση η υλοποίηση μέχρι και το τελευταίο χιλιόμετρο του συνόλου του φυσικού και τεχνικού αντικειμένου του αυτοκινητοδρόμου».

Στο επίκεντρο της συνάντησης συζητήθηκαν οι καθυστερήσεις που υπάρχουν για την υλοποίηση του έργου και τα προβλήματα στην χρηματοδότηση, με τις δύο πλευρές να σημειώνουν πως θα ασκήσουν πιέσεις για να αποκατασταθεί η ροή της χρηματοδότησης.

«Χάθηκε πολύτιμος χρόνος. Ένα ολόκληρο καλοκαίρι μείναμε πίσω δίχως το έργο να έχει προχωρήσει όπως προβλεπόταν. Είναι ανάγκη να ολοκληρωθεί άμεσα αυτός ο αυτοκινητόδρομος που θα συμβάλλει στην οδική ασφάλεια όσων κινούνται στην εθνική οδό Πατρών – Κορίνθου» επεσήμανε ο κ. Κατσιφάρας, συμπληρώνοντας πως πρόκειται για τον μοναδικό οδικό άξονα που έχει ολοκληρωθεί στη χώρα, και ο οποίος όταν παραδοθεί προς χρήση θα συμβάλλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρίας τόνισε πως γίνεται προσπάθεια τμηματικής παράδοσης του έργου σταδιακά, σημειώνοντας πως ήδη έχει ολοκληρωθεί αρκετά μεγάλο ποσοστό των εργασιών.

Ταυτόχρονα, στη συνάντηση τέθηκε το θέμα της μείωσης του αντιτίμου των διοδίων, για το οποίο η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας βρίσκεται σε συνεχή διαπραγμάτευση και συζητήσεις με το αρμόδιο Υπουργείο.

Τέλος, συζητήθηκε το θέμα της αποκατάστασης των φθορών που δημιουργούνται από τη διαρκή χρήση του παλαιού οδικού δικτύου από το Ρίον μέχρι και την Ακράτα και την επιβάρυνση που προκαλείται από τα βαρέα οχήματα, κυρίως, στις εισόδους των εργοταξίων.

Για αυτό το ζήτημα αποφασίστηκε η συνεργασία για την αποκατάσταση του οδοστρώματος, με τον κ. Κατσιφάρα να υπενθυμίζει πως η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας έχει ήδη ολοκληρώσει σειρά παρεμβάσεων και συντήρηση σε όλο το μήκος της Παλαιάς Εθνικής Οδού.

Κοινός στόχος και των δύο πλευρών είναι η γρηγορότερη δυνατή ολοκλήρωση των τόσο σημαντικών αναπτυξιακών οδικών αξόνων για τη χώρα και για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας.

Στη συνάντηση συμμετείχαν εκτός του Περιφερειάρχη και του κ. Παπανικόλα, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Αχαΐας Γρηγόρης Αλεξόπουλος, η Διευθύντρια Επικοινωνίας της Ολυμπίας Οδού Σοφία Στάμου, ο υπεύθυνος Επικοινωνίας της εταιρίας «Γέφυρα Α.Ε.» Γιάννης Φρέρης, η Εκτελεστική Γραμματέας της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας Διονυσία Μαράτου, ο Διευθυντής Τεχνικών Έργων Μπεσαράτ Φάρες, ο Γενικός Διευθυντής Αναπτυξιακού Προγραμματισμού, Περιβάλλοντος και Υποδομών Δημήτρης Καραβίδας και ο Διευθυντής Αναπτυξιακού Προγραμματισμού Λυκούργος Σταματελάτος.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/olumpia-odos/item/31268-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%B9%CF%86%CE%AC%CF%81%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B3%CE%BA%CE%B7-%CE%BD%CE%B1-%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CE%B8%CE%B5%CE%AF-%CE%AC%CE%BC%CE%B5%CF%83%CE%B1-%CE%B7-%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82

«Καμπανάκι» IUMI στα διεθνή λιμάνια, διαπιστώνει αύξηση συσσωρευμένων κινδύνων

Συναγερμό σημαίνει για τη μεγάλη συσσώρευση κινδύνων στα λιμάνια και γενικότερα στη ναυτιλία, για μία ακόμη φορά η Διεθνής Ενωση Ναυτασφαλίσεων (International Union Marine Insurance-IUMI), με αφορμή το τραγικό γεγονός των συνεχών εκρήξεων στο κινεζικό λιμάνι Tianjin, στις 12 Αυγούστου, οι οποίες προκάλεσαν τον θάνατο τουλάχιστον 114 ατόμων και καταστροφές υποδομών και περιουσιακών στοιχείων αξίας εκατοντάδων εκατ. δολαρίων, σύμφωνα με την «Ναυτεμπορική».
Η προειδοποίηση από το IUMI έρχεται μετά την αναφορά των Lloyd’s Agency Network ότι περίπου 10.000 σταθμευμένα στο car terminal του λιμανιού καταστράφηκαν και ενώ αναμενόταν η εισαγωγή τους στην τοπική κινεζική αγορά.
Σε παρέμβασή του, ο ασφαλιστικός οργανισμός, αφού αρχικά επισημαίνει ότι είναι πολύ νωρίς να γίνει οποιαδήποτε εκτίμηση για την αιτία που προκάλεσε τις εκρήξεις, θέτει άμεσα το φλέγον θέμα της «συσσώρευσης κινδύνων». Οι «συσσωρευμένοι κίνδυνοι» συνεχίζουν να αυξάνονται δηλώνει ο πρόεδρος του IUMI, Dieter Berg.
Εκτός από τα λιμάνια και τους αποθηκευτικούς χώρους, προβληματισμό προκαλεί η εμφιλοχώρηση της τάσης αυτής και στη ναυτιλία, η οποία είναι εμφανής με την επιμονή κατασκευής πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων όλο και μεγαλύτερης χωρητικότητας, τονίζει ο πρόεδρος του IUMI.
Τα πολύ μεγάλα πλοία αυξάνουν την έκθεση των ασφαλιστών σε ανάλογα μεγάλους κινδύνους. Ανάλογο πρόβλημα εντόπισε στην ομιλία του τότε, ο πρόεδρος του IUMΙ και στα πλοία μεταφοράς οχημάτων (car carriers).  
Αναφερόμενος ο IUMI στο τραγικό περιστατικό της Tianjin, ο Nick Derrick, πρόεδρος της επιτροπής Cargo IUMI, δήλωσε ότι με μέση τιμή πώλησης στη λιανική αγορά τα 30.000 δολάρια οι απώλειες για τον στόλο των αυτοκινήτων που καταστράφηκε (10.000 όπως προαναφέρθηκε) υπολογίζεται στα 300 εκατ. δολ.
Οι ζημιές για τα containers θα διαμοιραστούν μεταξύ πολλών ασφαλιστών, σε ό,τι αφορά όμως τα αυτοκίνητα, δεδομένου ότι είναι ένας ειδικός τομέας, είναι πιθανό η ασφαλιστική αγορά να υποστεί σημαντικό πλήγμα. Πάντως, η Credit Suisse υπολογίζει τη ζημιά σύμφωνα με το Reuters στο 1-1,5 δισ. δολ.
Ασφαλιστικές στις οποίες περιλαμβάνονται η Allianz SE και η Zurich Insurance Group AG ανέφεραν ότι έχουν λάβει ήδη από πελάτες τους απαιτήσεις για ζημιές που υπέστησαν από την έκρηξη, αλλά δεν μπορούσαν να προχωρήσουν σε εκτιμήσεις για το ύψος των ζημιών.

Συνολικές προβολές σελίδας