Δευτέρα 19 Μαΐου 2014

Ολυμπία Οδός: Νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Παράκαμψη Πάτρας

Ολιγόωρες νυχτερινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα ισχύσουν στην Ευρεία Παράκαμψη Πάτρας από την Δευτέρα 19.05.2014 έως και την Πέμπτη 22.05.2014, από τις 22:00 το βράδυ μέχρι τις 06:30 το πρωί της επόμενης μέρας, κατά τη διάρκεια των οποίων το ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση από Αθήνα προς Πύργο θα εκτρέπεται στο ύψος του Κόμβου Κ1-Μποζαϊτίκων (Χ.Θ. 207+800) προς το τοπικό δίκτυο της πόλης της Πάτρας.

Ειδικότερα, η κυκλοφορία προς Πύργο θα εξυπηρετείται, μέσω των οδών Κανελλοπούλου, Ηρώων Πολυτεχνείου, Ακτής Δυμαίων, Ελευθερίου Βενιζέλου και θα επανέρχεται στην Ευρεία Παράκαμψη Πάτρας μέσω του κλάδου εισόδου προς Πύργο του Κόμβου της Εγλυκάδας (Χ.Θ. 215+300), σύμφωνα με την κατάλληλη πληροφοριακή σήμανση.

Κλειστός επίσης θα παραμείνει και ο κλάδος εισόδου του Κόμβου Κ1-Μποζαϊτίκων με κατεύθυνση προς Πύργο. Το ρεύμα κυκλοφορίας με κατεύθυνση προς Αθήνα δεν επηρεάζονται και θα λειτουργεί κανονικά.

Οι ρυθμίσεις είναι απαραίτητες προκειμένου να εκτελεστούν από την Κ/Ξ ΑΠΙΟΝ ΚΛΕΟΣ εργασίες αναβάθμισης Ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού σηράγγων. Καλό θα είναι οι οδηγοί να συμμορφώνονται προς τη σχετική εργοταξιακή σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την εν λόγω περιοχή.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/olumpia-odos/item/25072-%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CE%BD%CE%AD%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%81%CF%85%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%BA%CE%B1%CE%BC%CF%88%CE%B7-%CF%80%CE%AC%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%82

Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Λάρισα

Από την Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλίας ανακοινώνεται ότι λόγω εκτέλεσης εργασιών συντήρησης - αντικατάστασης κατεστραμμένων στηθαίων στον αυτοκινητόδρομο Πατρών - Αθηνών - Θεσσαλονίκης - Ευζώνων (Π.Α.Θ.Ε.), η κυκλοφορία όλων των οχημάτων στα κατωτέρω Τμήματα παραδρόμων του αυτοκινητοδρόμου θα διεξάγεται με εναλλάξ διακοπή - εκτροπή των δύο ρευμάτων κυκλοφορίας από 19-05-2014 έως και 31-07-2014 και ώρες 07:00 - 18:00, ως εξής:

- Από Α/Κ Μοναστηρίου έως Α/Κ Κιλελέρ (παράδρομος)

- Από Κιλελέρ έως Α/Κ Νίκαιας (Ανατολικός & Δυτικός Παράδρομος)

- Από Α/Κ Νίκαιας έως Α/Κ Βόλου (Δυτικός Παράδρομος)

- Από Α/Κ Βόλου έως Α/Κ Συκουρίου (Ανατολικός και Δυτικός παραδρομος

- Από A/K Συκουρίου έως Α/Κ Γυρτώνης (Ανατολικός & Δυτικός Παράδρομος)

- Από Α/Κ Γυρτώνης έως Α/Κ Μακρυχωρίου (Δυτικός Παράδρομος)

- Από Α/Κ Μακρυχωρίου έως Α/Κ Ευαγγελισμού (Ανατολικός και Δυτικός παραδρομος)

Η κυκλοφορία των οχημάτων θα διεξάγεται σύμφωνα με όλες τις προσωρινές πληροφοριακές και ρυθμιστικές πινακίδες που θα τοποθετηθούν και που προβλέπονται με την σχετική μελέτη εξασφάλισης κυκλοφορίας.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/autokinitodromos-aigaiou/item/25073-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CF%8C%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CE%B9%CE%B3%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%81%CF%85%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B1

Υποχρεωτικό, από το 2018, το eCall στα επιβατικά και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα

Το πανευρωπαϊκό σύστημα κλήσης έκτακτης ανάγκης 112, το γνωστό και ως eCall, θα πρέπει να φέρουν τα νέα επιβατικά αυτοκίνητα αλλά και τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, όπως προβλέπει ο νέος Κανονισμός που εκτιμάται ότι θα ισχύσει έως τις αρχές του 2018.
Η εφαρμογή του νέου Κανονισμού, που άπτεται θεμάτων βιομηχανίας και τεχνικής εναρμόνισης αναμένεται, σύμφωνα με μελέτες της Κομισιόν και άλλων εμπειρογνωμόνων, να συμβάλλει σε:
  • -μείωση των θανατηφόρων δυστυχημάτων έως 10%,
  • -μείωση της σοβαρότητας των τραυματισμών έως 15%,
  • -μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης λόγω τροχαίων ατυχημάτων,
  • -διευκόλυνση των υπηρεσιών διάσωσης και αυξημένη ασφάλεια των σωστικών συνεργείων.
Υπογραμμίζεται ότι στο κείμενο του Κανονισμού ορίζεται σαφώς η υποχρέωση των κατασκευαστών να συμμορφώνονται με τους ευρωπαϊκούς κανόνες περί προστασίας των προσωπικών δεδομένων.
Με τη συμβιβαστική πρόταση που κατέθεσε η Ελληνική Προεδρία, πέτυχε να κάμψει τις διαφωνίες μεταξύ των εκπροσώπων των Κρατών Μελών και πλέον το κείμενο του Κανονισμού θα τεθεί σε διαπραγμάτευση με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αμέσως μετά τις ευρωεκλογές.
Σημειώνεται ότι ο Κανονισμός θα τεθεί σε εφαρμογή τρία χρόνια μετά τη θέση του σε ισχύ, δηλαδή κατά πάσα πιθανότητα στα τέλη του 2017 ή στις αρχές του 2018. 


Φέρνει καραμπόλες στην ακτοπλοΐα το deal Πειραιώς – MIG. Τα σενάρια

Σημαντικές εξελίξεις στον ευρύτερο κλάδο των μεταφορών επιφέρει η επίτευξη της στρατηγικής συνεργασίας της Τράπεζας Πειραιώς με τη MIG.
Η Τράπεζα Πειραιώς, όχι μόνο θα καταστεί βασικός μέτοχος της μεγαλύτερης ελληνικής εταιρείας συμμετοχών, της MIG, αποκτώντας το 17,7%, αλλά πλέον ανοίγει ο δρόμος για αναδιαρθρώσεις μεγάλης κλίμακας στις εταιρείες, στις οποίες μετέχει η τελευταία.
Η Mig έχει υπό τον έλεγχό της αρκετές εταιρείες σε διάφορους κλάδους, όπως τροφίμων (Vivartia, ΔΕΛΤΑ, Goody’s, Flocafe, everest), υγείας (Υγεία, Μητέρα), πληροφορικής (Singular Logic), μεταφορών (SkyServ, Superfast, BlueStar), τουρισμού (Hilton Cyprus) και real estate.  
Ειδικά, στον τομέα των μεταφορών, η MIG ελέγχει στην ακτοπλοΐα τον όμιλο της Attica, δηλαδή της BlueStar και Superfast. Ο όμιλος της Attica είναι πρωταγωνιστής του κλάδου, με έσοδα 260,3 εκατ. το 2013.
Στην ακτοπλοΐα, όλες οι εταιρείες, τα τελευταία χρόνια, παρουσιάζουν ζημιές, κάτι το οποίο προβληματίζει τους μετόχους τους. Σημαίνοντα ρόλο, στις όποιες εξελίξεις, θα διαδραματίσει πλέον η Τράπεζα Πειραιώς, η οποία πέρα από το 17,7% που απέκτησε στη MIG, διαθέτει την πλειοψηφία στη μετοχική σύνθεση της Hellenic Seaways με 38%, στην οποία ο ιταλικός όμιλος Γκριμάλντι, που ελέγχει την Minoan Lines, κατέχει το 33,34% του μετοχικού κεφαλαίου.
Επίσης, η Τράπεζα Πειραιώς έχει, άμεσα ή έμμεσα, τραπεζική σχέση με την ΑΝΕΚ  (πλοιοκτήτρια και πιστώτρια πλοίων του ομίλου της ΑΝΕΚ) και με την Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου και πλέον είναι σίγουρο ότι οι τελικές πρωτοβουλίες για την αναδιάρθρωση των ακτοπλοϊκών εταιρειών θα ξεκινήσουν με δική της πρωτοβουλία. Ήδη, ακούγονται διάφορα σενάρια.
Για παράδειγμα, ένα από τα σενάρια φέρει το «σπάσιμο» της Hellenic Seaways σε δυο μονάδες. Η μία θα αναλάβει το έργο της ΝΕΛ και η άλλη, είτε θα συνεχίσει με τον άλλο μεγάλο μέτοχό της, την Minoan, συμφερόντων του Ιταλού εφοπλιστή Εμάνουελ Γκριμάλντι, είτε θα αναζητήσει άλλον εταίρο. Σε αυτή την περίπτωση, ο μόνος εταίρος, με τον οποίο τα δρομολόγια τους αλληλοσυμπληρώνονται, ως ένα ικανοποιητικό βαθμό, είναι η Attica Group.
Το άλλο σενάριο εμπλέκει σε «γάμο» την Attica με την ΑΝΕΚ. Οι μεταξύ τους συνέργειες είναι ήδη εκτενείς, αφού οι δυο ακτοπλοϊκές συνεργάζονται, τόσο στην Κρήτη, όσο και στην Αδριατική.
Σε αυτήν την περίπτωση, ωστόσο, η Attica δεν «θέλει να φορτωθεί» τα δάνεια της ANEK και σύμφωνα με τραπεζικούς αναλυτές, ίσως υπάρξει «κούρεμα».
Όπως και να έχει, όλες οι κινήσεις, εφόσον λάβουν τελική μορφή, τελούν υπό την εποπτεία και τον έλεγχο της εγχώριας, αλλά και ευρωπαϊκής επιτροπής ανταγωνισμού. 

Πηγή: http://metaforespress.gr/naftilia/item/7681-fernei-karampoles-stin-aktoploia-to-deal-peiraios-mig-ta-senaria.html

Διάθεση δελτίων TIR, από παράρτημα της ΟΦΑΕ, στο λιμάνι του Πειραιά

H Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος Διεθνών Μεταφορών (Ο.Φ.Α.Ε.) , η Διεθνής Ένωση Οδικών Μεταφορών (IRU) και η PCT (Piraeus Container Terminal) διεξάγουν εκδήλωση για την έναρξη της διάθεσης των δελτίων TIR, από παράρτημα της Ο.Φ.Α.Ε., στο λιμάνι του Πειραιά. Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στα γραφεία της PCT στο Nέο Ικόνιο, την Πέμπτη, 5 Ιουνίου, στις 12 π.μ.
Βασικός στόχος της εκδήλωσης είναι η προβολή της χρήσης του συστήματος TIR  στο Πειραιά, για την οδική μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων, από τις προβλήτες της Cosco, στο εξωτερικό.
«Θεωρούμε απαραίτητο να γνωστοποιηθούν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει το σύστημα TIR, έναντι των υπολοίπων διαμετακομιστικών συστημάτων, καθώς πρόκειται για ένα έντυπο απλοποιημένο και τυποποιημένο που παρέχει ασφάλεια.
Η Ο.Φ.Α.Ε. είναι ο φορέας, υπό την εποπτεία και διαχείριση του οποίου λειτουργεί το σύστημα TIR στην Ελλάδα, για την απλοποίηση και την επιτάχυνση της μεταφορικής δραστηριότητας των εμπορευματοκιβωτίων και μη, τα οποία διακινούνται, μέσω του λιμανιού του Πειραιά, και σε συνεργασία με τους λοιπούς συναρμόδιους φορείς είναι έτοιμη να συμμετάσχει σε όλες εκείνες τις πρωτοβουλίες που θα επιτρέψουν την γρήγορη και εύκολη διακίνηση από το Πειραιά της έκδοσης των δελτίων TIR», αναφέρουν στελέχη της ΟΦΑΕ. 

Συνολικές προβολές σελίδας