Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Μεταξύ 14-17 Απριλίου το εφετινό συνέδριο Transport Research Arena (TRA)

Η φετινή διοργάνωση του συνεδρίου Transport Research Arena ( TRA ) θα διεξαχθεί στην επιχειρηματική περιοχή της Ντεφάνς, στο Παρίσι από τις 14 έως τις 17 Απριλίου.
Εκτιμάται ότι θα συγκεντρώσει εταιρείες, ερευνητές και decision makers από όλους τους τομείς των μεταφορών  - οδικών, σιδηροδρομικών, θαλάσσιων, καθώς επίσης και πολύ-τροπικών - που ωθούνται όλοι από ένα σύνθημα: Καινοτομία στην Κινητικότητα, Κινητοποίηση στην Καινοτομία.    

Πρόγραμμα Σεμιναρίων Σ.Α.Μ.Ε.Ε. από το ΕΜΠ

Το εργαστήριο οχημάτων του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνίου ανακοίνωσε το πρόγραμμα σεμιναρίων και εξετάσεων για τους Σύμβουλους Ασφαλούς Μεταφοράς Επικίνδυνων Εμπορευμάτων.
Οι ημερομηνίες διεξαγωγής των Σεμιναρίων για το 2014 έχουν διαμορφωθεί ως εξής:
1ο Σεμινάριο Δευτέρα 10/03/2014 - Παρασκευή 14/03/2014
2ο Σεμινάριο Δευτέρα 12/05/2014 - Παρασκευή 16/05/2014
3ο Σεμινάριο Δευτέρα 22/09/2014 - Παρασκευή 26/09/2014
4ο Σεμινάριο Δευτέρα 01/12/2014 - Παρασκευή 05/12/2014


Οι εξετάσεις για το 2014 θα λάβουν χώρα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με βάση τον ακόλουθο πίνακα:

Έναρξη Υποβολής Αιτήσεων Λήξη Υποβολής Αιτήσεων Ημερομηνία Εξέτασης
Μάρτιος 07/01/2014 14/03/2014 31/03/2014
Ιούνιος 01/04/2014 23/05/2014 16/06/2014
Σεπτέμβριος 17/06/2014 12/09/2014 29/09/2014
Δεκέμβριος 01/10/2014 21/11/2014 08/12/2014

Ο ακόλουθος πίνακας παρουσιάζει το ημερήσιο πρόγραμμα εξέτασης
A/A Ώρα Εξέταση Ενότητες
1 10:00 - 11:15 (75 λεπτά) ΒΑΣΙΚΗ Ε001
ΔΙΑΛΕΙΜΑ
2 11:45 - 13:15 (90 λεπτά) ΚΛΑΣΕΙΣ Ε005 - Ε011
ΔΙΑΛΕΙΜΑ
3 14:15 - 16:00 (105 λεπτά) ΜΕΣΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ - ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Ε002 - Ε004


Αίτηση Σεμιναρίων
Αιτηση Εξετάσεων
Οδηγίες Συμπληρωσης Αίτησης Εξετάσεων 

Προσωρινή ακινησία φορτηγών και ρυμουλκούμενων δημοσίας χρήσης

Υπεγράφη στις 7/8/13 απόφαση του υφυπουργού Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλου, με την οποίαν δίδεται δυνατότητα προσωρινής ακινησίας των φορτηγών ΔΧ αυτοκινήτων .
Η προσωρινή ακινησία δεν μπορεί να διαρκεί λιγότερο από τρεις μήνες, ο δε συνολικός χρόνος ακινησίας δεν μπορεί να υπερβαίνει τα τρία χρόνια.
Με την ρύθμιση αυτή ικανοποιείται ένα πάγιο αίτημα των Ελλήνων μεταφορέων, οι οποίοι θα μπορούν να διαχειριστούν τα οχήματα τους, ανάλογα με το μεταφορικό τους έργο, αφού πολλοί ιδιοκτήτες δεν μπορούσαν να πληρώσουν τα αναλογούντα τέλη κυκλοφορίας και ασφαλιστικές εισφορές. 
Σήμερα, τα 33.000 φορτηγά Δημοσίας Χρήσης πληρώνουν ακριβά το τίμημα της κρίσης, έχοντας χάσει το 52% του τζίρου από το 2009, δουλεύοντας πλέον με κόμιστρα κάτω από το 20% του λειτουργικού κόστους, όπως φανέρωσε πρόσφατα μελέτη του ΙΜΕΤ. Μάλιστα, σύμφωνα με εκτιμήσεις, το 45% των οχημάτων είναι ακινητοποιημένο.


Το πλήρες κείμενο της απόφασης (Β1-34382-3228)

Άνοδο 5% σημείωσε η διακίνηση εμπορευμάτων της System Alliance Europe

Για πρώτη φορά από της ίδρυσης της System Alliance Europe, οι 56 εταίροι της  ευρωπαϊκής ομοσπονδίας σημείωσαν αποστολές που υπερέβησαν τον όγκο των 3,5 εκατομμυρίων. Αυτό σηματοδοτεί αύξηση περίπου 5% μέσα στο έτος 2013, σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, ενώ η συνολική χωρητικότητα ανήλθε σε 1,636 εκατομμύρια τόνους. 
“Η δυναμική και η αξιοπιστία του δικτύου είχαν θετική επίδραση στις αποστολές. Η αλληλεπίδραση μεταξύ συνεργατών και πελατών μάς βοηθά να διατηρούμε την ποιότητα σε υψηλά επίπεδα”, δήλωσε σχετικά ο Uwe Meyer, γενικός διευθυντής της System Alliance Europe.
Ειδικά για τα ευαίσθητα προϊόντα, υπήρξε ξεκάθαρη άνοδος σε σχέση με τον προηγούμενο έτος. “Αυτό το έτος, στόχος μας είναι να αυξηθεί ο όγκος των αποστολών κατά 5% ξανά”, είπε ο Meyer.
“Αυτό θα συμβεί με περαιτέρω προσθήκες στις υφιστάμενες γραμμές κυκλοφορίας σε ολόκληρη την Ευρώπη. Ήδη για Ιανουάριο - Φεβρουάριο 2014 μπορούμε να ανακοινώσουμε 34 νέες γραμμές κυκλοφορίας μεταξύ των εταίρων.” Στην Ελλάδα, η ΟΡΦΕΥΣ ΒΕΪΝΟΛΟΥ είναι μέλος της System Alliance Europe από τον Φεβρουάριο του 2013.

Ελληνικό ρεκόρ συμμετοχών στην έκθεση Fruit Logistica του Βερολίνου

Ρεκόρ συμμετοχών σημείωσε η Ελλάδα, η οποία εκπροσωπήθηκε φέτος από 34 επιχειρήσεις φρούτων και λαχανικών, καθώς και εταιρίες τυποποίησης και συσκευασίας, στη διεθνή έκθεση για φρέσκα φρούτα και λαχανικά Fruit Logistica, η οποία ολοκληρώθηκε στις 7 Φεβρουαρίου, στο Βερολίνο. Στην έκθεση συμμετείχαν συνολικά 2.600 εκθέτες απ' όλο τον κόσμο.
Και φέτος ο Οργανισμός Προώθησης Εξαγωγών οργάνωσε με επιτυχία το ομαδικό ελληνικό περίπτερο, στο οποίο συμμετείχαν 11 ελληνικές επιχειρήσεις. Στη διάρκεια της έκθεσης οι Έλληνες εκθέτες είχαν συνομιλίες με διεθνείς συνδέσμους, εισαγωγείς φρούτων και λαχανικών, αλλά και αρμόδιους λήψης αποφάσεων.
Το ελληνικό περίπτερο επισκέφθηκε στα εγκαίνια της έκθεσης ο Ομοσπονδιακός Υπουργός Επισιτισμού και Γεωργίας Hans-Peter Friedrich, και ο Διευθύνων Σύμβουλος του Εκθεσιακού Οργανισμού του Βερολίνου ,Christian Göke.
Έλληνες εκθέτες στην Fruit Logistica 2014 ήταν οι: Agricultural Cooperative of Naoussa, Agrexpo S.A., Agricultural Coop of Rachi Pieria "Agios Loukas", Agricultural Cooperative Episkopi, Agricultural Coop Meliki, A.C. Anatoli, ASEPOP Naoussa, Asepop Velventos, ASOP Episkopi, Asparagus Producers Association, Olympic Fruit – Balkanakis Bros S.A., Bella Frutta S.A, Bio Net West Hellas, Messi Cooperative, Farma-Chem S.A., Frangistas G.N. "GEFRA", Froutonea Magazine, Greek & Fresh, Karatzis S.A., Agricultural Association Union of Kavala, Mitrosilis S.A., NGP Plastic S.A, Novacert EPE, Novatec S.A., Olimpias S.A., Oporello S.A., Patikas Ap. – Chatsios Vas. OE, Plastika Kritis S.A., Protofanousi Fruits S.A., Taktikos S.A., Totheshelf – linking growers to world traders, Unipak Hellas, Venus Growers και Zeus Kiwi S.A.
Σημειώνεται ότι παράδειγμα Best in Class στο εμπόριο φρέσκων προϊόντων ήταν το Ελληνικό πρόγραμμα για τα Επιτραπέζια Σταφύλια, το οποίο παρουσιάστηκε στο forum των εκθετών της Bayer CropScience ως ένα από τα πιο επιτυχημένα προγράμματα της Αλυσίδας Τροφίμων της Bayer CropScience.
Τέλος επισημαίνεται ότι μεταξύ των 50 καλύτερων εταιριών παραγωγής ντομάτας παγκοσμίως, βρέθηκε η «Γεωργική Ανάπτυξη Α.Ε.Ε.» που δραστηριοποιείται στον κλάδο εδώ και δύο δεκαετίες.
Ο Γενικός Διευθυντής του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, Αθανάσιος Κελέμης, σχολιάζοντας τη δυναμική παρουσία της Ελλάδας στην έκθεση Fruit Logistica 2014, τόνισε ότι «Η Ελλάδα ακολουθεί με επιτυχία το δρόμο της εξωστρέφειας έχοντας ήδη κάνει ένα δυναμικό come back στις διεθνείς αγορές, μετά τις δύο πολύ επιτυχημένες τελευταίες συμμετοχές της στις γερμανικές εκθέσεις αγροτικών προϊόντων, International Green Week και Fruit Logistica, συμμετοχές στις οποίες συνέβαλε και το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο. Εξάλλου, οι Ελληνικές αγροτικές επιχειρήσεις επέδειξαν το 2013 εντυπωσιακές επιδόσεις πετυχαίνοντας αύξηση των εξαγωγών τους κατά 10%, ενώ φέτος προσβλέπουν σε νέα άνοδο».

ΟΦΑΕ: Μονόδρομος οι κινητοποιήσεις, εφόσον δεν παταχθεί η παράνομη μεταφορά

Την άμεση παρέμβαση της Πολιτείας, ζητούν οδικοί μεταφορείς, με επικεφαλής την ΟΦΑΕ, προκειμένου να παταχθεί η παράνομη μεταφορά που έχει εξελιχθεί σε μάστιγα αλλοιώνοντας και τους πλέον στοιχειώδεις κανόνες υγιούς ανταγωνισμού.
Σε συνάντηση που πραγματοποίησαν χθες στα γραφεία της ΟΦΑΕ, οι αυτοκινητιστές αποφάσισαν να στείλουν ένα σαφές μήνυμα προς την κυβέρνηση, ζητώντας να πράξει και μάλιστα άμεσα, τα αυτονόητα.
Όπως σημειώνουν, δεν ζητούν κάποιου είδους προνομιακής μεταχείρισης, αλλά απαιτούν την πιστή εφαρμογή των νόμων που έχουν θεσπιστεί από το ελληνικό κράτος και εφαρμόζονται σε όλη την ΕΕ. Παράλληλα, τονίζουν ότι αδιανόητο σε ένα ευνομούμενο κράτος, η οποιαδήποτε επαγγελματική ομάδα να εκλιπαρεί την Πολιτεία να εφαρμόσει τον Νόμο.
Στην αντίθετη περίπτωση, όπως τόνισαν όλοι οι συμμετέχοντες, είναι αποφασισμένοι να αντιδράσουν δυναμικά, προκειμένου να προστατεύσουν την εργασία τους και την ίδια τους την επιβίωση. Εάν συμβεί αυτό, η ΟΦΑΕ θα πραγματοποιήσει κινητοποιήσεις για πρώτη φορά, μετά το 2009.  
Από κοινού αποφάσισαν, ότι παρά το γεγονός ότι είναι επιφυλακτικοί σε κινητοποιήσεις, σε μία ιδιαίτερα δύσκολη περίοδο για την οικονομία και την κοινωνία, εντούτοις εάν οι εκκλήσεις τους προς την κυβέρνηση πέσουν για μία ακόμη φορά στο κενό, αυτές είναι μονόδρομος, αφού πλέον έφτασε «ο κόμπος στο χτένι».
Το ψήφισμα των οδικών μεταφορέων
Στην διάρκεια της χθεσινής συνάντησης οι αυτοκινητιστές εξέδωσαν το ακόλουθο ψήφισμα:
«Οι αυτοκινητιστές εμπορευματικών και επιβατικών μεταφορών Δ.Χ., χρόνια πληττόμενοι από την διεθνή και εγχώρια οικονομική κρίση, που απειλεί σημαντικά την επιβίωση του μεγαλύτερου μέρους τους, βρίσκονται αντιμέτωποι με σωρεία προβλημάτων που επιδεινώνουν την κατάστασή τους και τελικά ζημιώνουν στο σύνολό της την εθνική οικονομία και ανταγωνιστικότητα.

Η αύξηση του αθέμιτου ανταγωνισμού από την παράνομη μεταφορά, που με διάφορα τεχνάσματα και μεθοδεύσεις υποκλέπτει συστηματικά τη νόμιμη μεταφορική, εθνική και διεθνή  δραστηριότητα και η ανεπάρκεια των ελεγκτικών μηχανισμών, σε συνδυασμό με την συνεχή αύξηση του κόστους μεταφοράς, όπως οι μέχρι τώρα εντελώς αναιτιολόγητες αυξήσεις τιμών και σημείων είσπραξης των διοδίων, και η στραγγαλιστική εισπρακτική πολιτική για φορολογικές οφειλές, οδηγούν τον κλάδο ένα βήμα πριν την τελική του εξόντωση.
Απαιτούμε από κάθε αρμόδια Υπηρεσία και φορέα τη λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων για την στελέχωση και καθημερινή δράση των ελεγκτικών μηχανισμών, τον προσεκτικό έλεγχο όλων των ΔΧ και όχι μόνο όσων κυκλοφορούν με Ελληνικές πινακίδες και την ακινητοποίηση αυτών μέχρι την καταβολή των επιβαλλομένων προστίμων.
Απαιτούμε τη λήψη συγκεκριμένων μέτρων για την ελάφρυνση των αυτοκινητιστών, όπως τη μείωση των τιμών των διοδίων, τη μείωση των ασφαλίστρων, τις ρυθμίσεις των φορολογικών και ασφαλιστικών εισφορών και τη δυνατότητα μεταβίβασης ΔΧ από τους ενήμερους οφειλέτες.
Απαιτούμε τη λήψη μέτρων ανακούφισης από τις επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης για τους αυτοκινητιστές και βρισκόμαστε σε αγωνιστική εγρήγορση για να διεκδικήσουμε όσα μας ανήκουν».
Το ψήφισμα υπογράφουν η ΟΦΑΕ, η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Εθνικών Μεταφορών Δυτικής Ελλάδος, Κεντρικής Στερεάς και Πελοποννήσου και η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Βορείου Ελλάδος.  

Ελλάκτωρ: Διευκρινίσεις για οδικά έργα παραχώρησης

Σε διευκρινίσεις προχώρησε  ο όμιλος Ελλάκτωρ αναφορικά με τη συμμετοχή του σε οδικά έργα Παραχώρησης
H διοίκηση του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο για τη συμμετοχή των εταιρειών του Ομίλου στα οδικά έργα που υλοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης και προς αποφυγή σφαλμάτων, διευκρινίζει τα εξής:

Οι εταιρείες του Ομίλου, ΑΚΤΩΡ και ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, συμμετέχουν στα εξής οδικά έργα Παραχώρησης:

1) Στον αυτοκινητόδρομο ΜΟΡΕΑ (Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα και κλάδος Λεύκτρο – Σπάρτη) με 71,67% στην παραχώρηση και με το ίδιο ποσοστό στην κατασκευή. Nα ενημερώσουμε πως αυτός ο οδικός άξονας λειτουργεί κανονικά εδώ και ένα χρόνοα και απομένει η ολοκλήρωση του οδικού κλάδου Λεύκτρο-Σπάρτη που σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις θα δοθεί στην κυκλοφορία στο τέλος του φετινού έτους.

2) Στην Ολυμπία Οδό (Αυτοκινητόδρομος Ελευσίνα - Κόρινθος – Πάτρα) με 17% στην παραχώρηση και με το ίδιο ποσοστό στην κατασκευή. Να ενημερώσουμε πως αυτός ο οδικός άξονας είναι έτοιμος μέχρι την Κόρινθο και πλέον σε κατασκευή είναι το τμήμα Κόρινθος-Πάτρα. Στόχος είναι η ολοκλήρωση του μέχρι τις αρχές του 2016.

3) Στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου (Μαλιακός – Κλειδί) με 20% στην παραχώρηση και 19,3% στην κατασκευή. Να ενημερώσουμε πως αυτός ο οδικός άξονας περιλαμβάνει την κατασκευή του σημαντικότερου οδικού έργου στην Ελλάδα που δεν είναι άλλο από τις παρακάμψεις Τεμπών και Πλαταμώνα. Στα πλαίσια της κατασκευής θα λειτουργήσουν 3 σήραγγες 2,6 και 3 χιλιομέτρων. Η μεσαία σήραγγα με την λειτουργία της θα είναι η μεγαλύτερη σε μήκος οδική σήραγγα στην Ελλάδα. Το σύνολο των έργων σε αυτό το τμήμα αναμένεται τον Αύγουστο του 2015.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/alles-upodomes/etairika-nea/item/23722-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%BA%CF%84%CF%89%CF%81-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%85%CE%BA%CF%81%CE%B9%CE%BD%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%AD%CF%81%CE%B3%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%87%CF%8E%CF%81%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82

Δυο logictics centers και επενδύσεις 130 εκατ. δρομολογεί η Lidl στην Ελλάδα

Με ένα επενδυτικό πρόγραμμα, ύψους 130 εκατ. ευρώ, και τη λειτουργία 2 logistics centers δίνει «ψήφο εμπιστοσύνης», στην ελληνική αγορά, η γερμανική αλυσίδα super market Lidl.
Όπως προέκυψε κατά τη σημερινή συνάντηση του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, στο Μέγαρο Μαξίμου, με τον πρόεδρο του ΔΣ της εταιρείας Georg Kroell, η Lidl Ελλάς - για το 2014 - θα προβεί σε επενδυτικό πρόγραμμα 130 εκατ. ευρώ.
Την Πέμπτη, μάλιστα, ο υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Κωστής Χατζηδάκης, θα εγκαινιάσει το πρώτο εκ των δύο logistics centers, που βρίσκεται στα Καλύβια Αττικής.
Από την πλευρά του, ο πρωθυπουργός ευχαρίστησε τον κ. Kroell για την εμπιστοσύνη που δείχνει η εταιρεία στην ελληνική οικονομία, την προώθηση ελληνικών προϊόντων σε ευρωπαϊκές χώρες και τη στήριξη της εξαγωγικής δυνατότητας του Έλληνα παραγωγού. 

Συνολικές προβολές σελίδας