Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Ολυμπία Οδός: Ολιγόωρες Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις στους κόμβους Δερβενίου και Ακράτας

Ολιγόωρη κυκλοφοριακή ρύθμιση θα ισχύσει στην Ν.Ε.Ο. Κορίνθου – Πατρών από τις 22:00 το βράδυ της Δευτέρας 27.04.2015 ως το αργότερο τις 06:00 το πρωί της Τρίτης 28.04.2015, κατά τη διάρκεια της οποίας:

-    το ρεύμα κυκλοφορίας προς Πάτρα μεταξύ των κόμβων Δερβενίου (Χ.Θ. 142,440) και Ακράτας (Χ.Θ. 148,800) θα εκτρέπεται στην Παλαιά Εθνική Οδό Κορίνθου – Πατρών.

-    το ρεύμα προς Αθήνα δεν επηρεάζεται και θα λειτουργεί κανονικά.

Οι ρυθμίσεις είναι απαραίτητες προκειμένου να εκτελεστούν εργασίες συντήρησης από τον αρμόδιο Κατασκευαστή (J&P, μέλος της Κ/Ξ Άπιον Κλέος).

Καλό θα ήταν οι οδηγοί να συμμορφώνονται προς τη σχετική εργοταξιακή σήμανση και τις υποδείξεις της Τροχαίας, καθώς και να επιδείξουν αυξημένη προσοχή κατά τη διέλευσή τους από την εν λόγω περιοχή.

Πηγή: http://ypodomes.com/index.php/autokinitodromoi/uperastikoi/olumpia-odos/item/29999-%CE%BF%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%AF%CE%B1-%CE%BF%CE%B4%CF%8C%CF%82-%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CE%B3%CE%BF%CE%AE%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B5%CF%82-%CE%BA%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CF%81%CF%85%CE%B8%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B4%CE%B5%CF%81%CE%B2%CE%B5%CE%BD%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%BA%CF%81%CE%AC%CF%84%CE%B1%CF%82

Οριστικά στα μέσα του 2016 σε λειτουργια οι Σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα

Συνεχίζονται με σημαντικούς ρυθμούς στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου και στα έργα στο τμήμα Ευαγγελισμός-Σκοτίνα που περιλαμβάνουν τις μεγάλες σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα. Το έργο που έχει ωριμότητα που ξεπερνά το 85% αντιμετωπίζει ακόμα προβλήματα με απαλλοτριώσεις, 8 χρόνια μετά την εκκίνηση των εργασιών.

Συγκεκριμένα πρόκειται για ένα ακίνητο πριν από τη Σήραγγα Πλαταμώνα (με κατεύθυνση προς Θεσσαλονίκη) το οποίο παραμένει σε εκκρεμότητα εδώ και χρόνια. Είναι η τελευταία περίπτωση για να κλείσει οριστικά το θέμα των απαλλοτριώσεων, που σύμφωνα με την αρχική σύμβαση του 2007 θα είχε λυθεί εντός 12 μηνών...

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com τα έργα προχωρούν όχι όμως και οι δόσεις αποζημίωσεις που αναμένονται εδώ και καιρό, σε αντίθεση με την Ιόνια και Ε65 που έχουν ήδη πάρει και νέα ποσά αρκετών δεκάδων εκατομμυρίων.

Το χρονοδιάγραμμα επίσης, αποτελεί το νέο άσχημο νέο καθώς φαίνεται πως κλειδώνει οριστικά η λειτουργία στα μέσα του 2016 με αρκετούς μήνες καθυστέρηση σε σχέση με το προβλεπόμενο για το τέλος του 2015.

Ο λόγος εκτός από τις απαλλοτριώσεις και κάποια αρχαιολογικά είναι και η εμπλοκή στα 2 σημεία με τον ΟΣΕ που ενώ λύθηκε ως θέμα, ωστόσο η καθυστέρηση που δημιουργήθηκε ήταν αρκετή για να στείλει το σύνολο του έργου πίσω.

Προς το παρόν έχει αποκλειστεί η πιθανότητα τμηματικής λειτουργίας του έργου, υπό το φόβο δημιουργίας του φαινόμενου του "μπουκαλιού" δηλαδή ο οδηγός να περνά από ένα άνετο δρόμο 2+1 λωρίδας σε ένα στενό τμήμα με 1 λωρίδα χωρίς διαχωριστικό.



Νίκος Καραγιάννης - ypodomes.com

Συνεχίζεται το φαινόμενο της απλήρωτης ναυτεργασίας καταγγέλλει η ΠΕΝΕΝ

Συνεχίζεται το δραματικό αδιέξοδο των απλήρωτων Ναυτεργατών της ΝΕΛ και του Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου «ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ» της VENTOURISLINES, στα οποία οι εκατοντάδες Ναυτικοί παραμένουν απλήρωτοι έως και 10 μήνες, όπως καταγγέλλει η ΠΕΝΕΝ.
Σύμφωνα με την ΠΕΝΕΝ, «οι αντίστοιχες ναυτιλιακές εταιρίες επιδεικνύουν το απάνθρωπο πρόσωπό τους έχοντας σε αιχμαλωσία τους εργαζόμενους στα πλοία και εγκλωβισμένους σε σοβαρότατα κοινωνικά, οικονομικά και οικογενειακά προβλήματα εξ αιτίας της πολύμηνης καθυστέρησης στην καταβολή και εξόφληση των δεδουλευμένων αποδοχών τους.
Η αφερεγγυότητα και η εργοδοτική – εφοπλιστική ασυδοσία σε όλο το μεγαλείο της!! Οι αρμόδιες αρχές, Υπουργείο Ναυτιλίας, Λιμενικές αρχές, εμπλεκόμενες τράπεζες, εισαγγελικές και δικαστικές αρχές αδρανούν προκλητικά για το εκτεταμένο φαινόμενο της απλήρωτης ναυτικής εργασίας ενώ δεν διαφαίνεται η παραμικρή ουσιώδης πρωτοβουλία τόσο για την εξόφληση των Ναυτικών όσο για την αντιμετώπιση της αποδρομολόγησης πλοίων που εξυπηρετούν δεκάδες νησιά τα οποία στηρίζονται αποκλειστικά στην Ακτοπλοϊκή συγκοινωνιακή σύνδεση με την ηπειρωτική χώρα.
Η έκταση του προβλήματος, η ανικανότητα των εμπλεκόμενων αρχών να διαχειριστούν αποτελεσματικά το τεράστιο αυτό θέμα, η απουσία μέτρων στήριξης και προστασίας των απλήρωτων Ναυτικών αλλά και η έλλειψη ενός δικτύου προστασίας από πλευράς πολιτείας σε συνδυασμό με την απαράδεκτη ολιγωρία του Υπουργού Ναυτιλίας να προωθήσει άμεσα και αποτελεσματικά μέτρα (Η ΠΕΝΕΝ και τα Ναυτεργατικά Σωματεία έχουν διατυπώσει αναλυτικές και τεκμηριωμένες προτάσεις) δείχνουν ότι στον χώρο της Ναυτικής εργασίας δεν έχει αλλάξει τίποτα και ο Ναυτεργατικός μας κόσμος βιώνει το αποκρουστικό πρόσωπο μιας πολιτείας η οποία τους οδηγεί στην εγκατάλειψη, στην απαξίωση ενώ ταυτόχρονα δικαιώνει τον εφοπλιστικό τυχοδιωκτισμό.   
Παράλληλα θέλουμε να καταγγείλουμε τις πρωτοφανείς αθλιότητες του πρώην Υπουργού Ναυτιλίας κ. Βαρβιτσιώτη, όπου στην δική του θητεία γιγαντώθηκε το πρόβλημα της απλήρωτης εργασίας και όλη την περίοδο παρέπεμπε τους Ναυτικούς να προσφύγουν στα δικαστήρια για να διεκδικήσουν τα δεδουλευμένα τους, τώρα επιχειρεί να εκμεταλλευτεί με τον πιο αδίστακτο τρόπο το πρόβλημα για να δημαγωγήσει πολιτικά και ταυτόχρονα να μεταθέσει αποκλειστικά τις ευθύνες του ίδιου και της κυβέρνησής του στην σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ναυτιλίας.
Η Διοίκηση της ΝΕΛ δηλώνει απούσα, εξαφανισμένη και ενίοτε με μια προκλητική συμπεριφορά αποδεικνύει καθημερινά προς τους εγκαταλειμμένους Ναυτικούς ότι δεν αναλαμβάνει και τις πιο στοιχειώδεις υποχρεώσεις της απέναντι στους εκατοντάδες εργαζόμενους Ναυτικούς οι οποίοι στήριξαν όλα τα τελευταία χρόνια την εταιρεία να μείνει όρθια, ζωντανή, βάζοντας τις δικές τους πλάτες για να επιβιώσει και να παραμείνουν δρομολογημένα τα πλοία.  
Οι απλήρωτοι Ναυτεργάτες δίνουν μάχη για να πάρουν τα 300 ευρώ από την έκτακτη οικονομική ενίσχυση του Πάσχα (που πήραν οι άνεργοι Ναυτικού) και αντιμετωπίζουν την αδικαιολόγητη καθυστέρηση του Υπουργείου Ναυτιλίας.
Θέλουμε να σημειώσουμε ότι το πρόβλημα της απλήρωτης ναυτικής εργασίας δεν εστιάζεται ούτε αποτελεί πρόβλημα μόνο για τις παραπάνω Ακτοπλοϊκές εταιρίες, είναι φαινόμενο που αφορά πάνω από 65% των Ακτοπλοϊκών πλοίων και παρά τις διαβεβαιώσεις του Υπουργού Ναυτιλίας κ. Δρίτσα όσο και του ΣΕΕΝ ότι το πρόβλημα θα έχει λυθεί έως το Πάσχα 2015, αυτό παραμένει άλυτο και με τεράστιες διαστάσεις.
Χαρακτηριστική είναι η φωνή απόγνωσης και καταγγελίας των απλήρωτων Ναυτικών του Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΥΤΙΛΗΝΗ» (που βρίσκεται για 3ομήνα εγκλωβισμένο στην Σάμο λόγω μηχανικής βλάβης).
Υπάρχει οργανωμένο κράτος, υπάρχουν νόμοι και θεσμοί σε αυτήν την χώρα; Γιατί δεν μπορεί να υπάρχει στοιχειώδης προστασία των απλήρωτων και εγκαταλειμμένων Ναυτικών;
Σε αυτό οφείλει επιτέλους να απαντήσει η κυβέρνηση και ο Υπουργός Ναυτιλίας οι οποίοι μέχρι και σήμερα δεν έχουν πάρει το παραμικρό μέτρο για την αντιμετώπιση του προβλήματος και φέρουν βαρύτατες ευθύνες για την διαιώνισή του.
Εάν πιστεύουν οι εμπλεκόμενες ναυτιλιακές εταιρίες και ο Υπουργός Ναυτιλίας ότι το πρόβλημα θα εξελιχθεί με τον ίδιο τρόπο, εν όψει και της θερινής περιόδου, διαπράττουν μεγάλο σφάλμα και σύντομα θα αντιληφθούν ότι η Ακτοπλοΐα δεν είναι ο χώρος που όλα κρίνονται και καθορίζονται σύμφωνα με τα συμφέροντα του εφοπλιστικού κεφαλαίου.
Η ΠΕΝΕΝ και οι Ναυτεργάτες έχουν την δύναμη και θα οργανώσουν άμεσα την πάλη τους επιβάλλοντας με πολύμορφους αγώνες και κινητοποιήσεις τις ΣΣΕ, την νομοθεσία και τα δικαιώματά τους».

Η Hellenic Seaways παρουσίασε τα νέα δρομολόγια του Βορείου Αιγαίου

Την Τετάρτη, 22 Απριλίου 2015 έλαβε χώρα στα γραφεία της Περιφερειακής ενότητας Σάμου ενώπιον των θρησκευτικών, πολιτικών, αυτοδιοικητικών και επαγγελματικών αρχών της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, η παρουσίαση των νέων δρομολογίων που θα εξυπηρετούν τα νησιά της περιφέρειας και θα ενισχύσουν τη σύνδεσή τους με τον Πειραιά και την  Βόρειο Ελλάδα.
Στη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε μετά την παρουσίαση όλοι οι παρευρισκόμενοι δήλωσαν την ικανοποίησή τους για το πλήθος και την συχνότητα των δρομολογίων  που θα ενισχύσουν την οικονομική και τουριστική ανάπτυξη των νησιών.
Σημειώνεται ότι  τα νέα δρομολόγια αναμένεται να ξεκινήσουν από 15.06.2015 και θα διαρκέσουν έως 06.09.2015 όπως αναφέρεται και στη σχετική πρόταση που κατέθεσε η εταιρεία στο Υπουργείο Ναυτιλίας, αναμένοντας την έγκριση για την έναρξη υλοποίησής τους.
Τα νέα δρομολόγια ανά πλοίο:
Ε/Γ-Ο/Γ “Νήσος Ρόδος”
Πειραιάς-Σύρος-Μύκονος-Πάτμος-Ικαρία-Σάμος
Άγ.Κήρυκος-Bαθύ-Χίος-Μυτιλήνη-Λήμνος-Καβάλα
Ε/Γ-Ο/Γ “Αριάδνη”
Bαθύ-Χίος-Μυτιλήνη- Λήμνος-Καβάλα
Ε/Γ-Ο/Γ  “Νήσος Μύκονος”
Πειραιάς-Πάρος-Νάξος-Ικαρία - Φούρνοι-Σάμος
Τα οφέλη που προκύπτουν:
-Συνδέεται η Ικαρία και η Σάμος με το Β. Αιγαίο και την Πάτμο
-Διπλασιάζεται η χωρητικότητα σε επιβάτες και τριπλασιάζεται για οχήματα και μοτοσυκλέτες
-Εκτελούνται 2 προσεγγίσεις την εβδομάδα στην Πάτμο. Έτσι για πρώτη φορά συνδέεται η Μύκονος με την Πάτμο και το Β. Αιγαίο.
-Συνδέεται η Σύρος, η Μύκονος, ο Αγ. Κήρυκος και το Βαθύ της Σάμου με το Β. Αιγαίο.
-Εκτελούνται 5 προσεγγίσεις την εβδομάδα στο Βαθύ της Σάμου, 7 προσεγγίσεις στον Εύδηλο Ικαρίας, 2 προσεγγίσεις στους Φούρνους και στο Καρλόβασι με δυνατότητα οι προσεγγίσεις να γίνουν 3 εβδομαδιαίως.
-Συνδέεται η Πάρος και η Νάξος με την Ικαρία και την Σάμο.
Με αυτό τον τρόπο δημιουργείται ένα νέο πλέγμα δρομολογίων με νέες μοναδικές δυνατότητες συνδυασμού προορισμών που θα τονώσουν το τουριστικό ενδιαφέρον και την κίνηση των επιβατών, δημιουργώντας επιπλέον προοπτικές ανάπτυξης για τις τοπικές οικονομίες.
Τα παραπάνω αποδεικνύουν τη νέα αυξανόμενη δυναμική της Hellenic Seaways που με αίσθημα ευθύνης απέναντι στις κοινωνίες της νησιωτικής Ελλάδας, στηρίζει την τουριστική δραστηριότητα και τη νησιωτική πολιτική καθώς τα σύγχρονα και υψηλών προδιαγραφών πλοία της  αποτελούν την εγγύηση για τις θαλάσσιες μετακινήσεις των επιβατών, ενώ έχουν κατακτήσει την εμπιστοσύνη, αλλά και την πρώτη θέση στην προτίμησή τους.
Στα πλαίσια της παρουσίασης των νέων δρομολογίων ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Seaways κ. Αντώνης Αγαπητός δήλωσε σχετικά: «Αποτελεί ιδιαίτερη χαρά για εμάς που βρισκόμαστε σήμερα εδώ και παρουσιάζουμε τα νέα δρομολόγια που θα εξυπηρετούν την ευαίσθητη περιοχή του Βορείου Αιγαίου, υπηρετώντας έναν εθνικό σκοπό. Την έμπρακτη στήριξη των νησιωτικών κοινωνιών και του τουρισμού αλλά και τη διασύνδεσή τους, η οποία αποτελεί ζωογόνο στοιχείο της καθημερινότητάς τους. Η Hellenic Seaways αυξάνει προοδευτικά τον κύκλο εργασιών και περνά στη νέα εποχή διεκδικώντας σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, ενώ θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με γνώμονα την περαιτέρω ενίσχυση των νησιωτικών κοινωνιών».
Ο Αντιπεριφερειάρχης κ. Νικόλαος Κατρακάζος δήλωσε σχετικά: «Η προσπάθεια μας για συνεχή ποιοτική αναβάθμιση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών των νησιών μας φέρνει πλέον σοβαρά αποτελέσματα. Κοινή πεποίθηση όλων είναι ότι δεδομένης της έναρξης της τουριστικής περιόδου τα δρομολόγια αυτά πρέπει να εγκριθούν άμεσα από το αρμόδιο Υπουργείο, χωρίς καμία καθυστέρηση, ώστε τα νησιά μας να μην είναι αποκλεισμένα από τις επιλογές των επισκεπτών της θερινής περιόδου. Τη θέση αυτή εξουσιοδοτηθήκαμε να τη μεταφέρουμε τόσο εγώ, ως Αντιπεριφερειάρχης όσο και ο Βουλευτής του νομού άμεσα στο Υπουργείο Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας και Τουρισμού. 

Οι ιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ τάσσονται υπέρ του νόμου για τις τριγωνικές συναλλαγές

Υπέρ του νόμου που βάζει έλεγχο στις τριγωνικές συναλλαγές είναι οι ιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ. Στην αίθουσα συνεδριάσεων της Δημαρχείας Γιαννιτσών, πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση του Δ.Σ. του Πανελληνίου Συνδέσμου Ιδιοκτητών Αυτοκινήτων Δημοσίας Χρήσεως, με έδρα τα Γιαννιτσά, σε συνεργασία με το Σωματείο «Φορτωταξί Γιαννιτσών» και το «Σωματείο Ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτοκινήτων Δημοσίας Χρήσης Επαρχίας Γιαννιτσών».
Στη συνεδρίαση παρευρέθηκαν και ο πρόεδρος, κ. Απόστολος Κενανίδης και ο Ταμίας κ. Γεώργιος Σιδερίδης, ως εκπρόσωποι του Δ.Σ. της ΟΦΑΕ.
Βασικό θέμα της συνεδρίασης ήταν η στήριξη της ελληνικής κυβέρνησης, ως προς την ψήφιση του νόμου Ν.4321/15 και συγκεκριμένα του άρθρου 21 αυτού, που αφορά στις συναλλαγές, με μη συνεργάσιμα κράτη και με κράτη με προνομιακό φορολογικό καθεστώς.
Στη σωστή κατεύθυνση ο νόμος για ελέγχους σε Βουλγαρία και Κύπρο
Στη διάρκεια των συζητήσεων έγινε εκτενής αναφορά στον τρόπο λειτουργίας των μεταφορικών επιχειρήσεων ελληνικών συμφερόντων, οι οποίες δραστηριοποιούνται στην Βουλγαρία ή στην Κύπρο και καταφεύγουν σε αθέμιτες πρακτικές, με αποτέλεσμα την υποκλοπή του έργου των Ελλήνων αυτοκινητιστών και τις τεράστιες απώλειες από τα δημόσια ταμεία της χώρας μας.
Το φαινόμενο μετακίνησης των ελληνικών μεταφορικών εταιριών στις γειτονικές αυτές χώρες, για φοροελαφρυντικούς λόγους, έχει πάρει ανησυχητικές διαστάσεις τα τελευταία χρόνια.
Ενδεικτικός είναι ο αριθμός των οχημάτων ελληνικών συμφερόντων που έχουν ταξινομηθεί σε Βουλγαρία και Κύπρου, ο οποίος ξεπερνά τα 8.000 και αντιστοιχεί σε εκατοντάδες μεταφορικές εταιρίες.
Κατόπιν, όλοι οι παρευρισκόμενοι εκπρόσωποι των συνδικαλιστικών οργανώσεων συμφώνησαν να απευθυνθούν ομαδικά προς την ελληνική κυβέρνηση, προκειμένου να τονίσουν την σημασία και τον καθοριστικό ρόλο που θα παίξει η άμεση εφαρμογή του συγκεκριμένου άρθρου στην επίλυση του χρόνιου αυτού προβλήματος που μαστίζει τον κλάδο των οδικών μεταφορών, αλλά παράλληλα και τα σημαντικά έσοδα που θα έχει για τα δημόσια ταμεία της χώρας μας.
Μεγάλη η συμμετοχή φορέων στη συνεδρίαση
Την συνεδρίαση τίμησαν με την παρουσία τους και εκπρόσωποι των φορέων του νομού Πέλλας, όπως ο Δήμαρχος Δήμου Πέλλας, κος Γρηγόριος Στάμκος, ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ κος Χρήστος Σμίας, εκπρόσωπος της Βουλευτού ΣΥΡΙΖΑ κας Θεοδώρας Τζάκρη και του Βουλευτή ΝΔ κου Γεωργίου Καρασμάνη.
Παράλληλα, μια μέρα μετά την εν λόγω συνεδρίαση, πραγματοποιήθηκε έκτακτη συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΦΑΕ στην Θεσσαλονίκη για το ίδιο θέμα, στην οποία λήφθηκε η απόφαση για την σύγκληση Έκτακτης Γενικής Συνέλευσης, όπου θα συζητηθεί εκτενώς ο τρόπος λειτουργίας όλων αυτών των μεταφορικών επιχειρήσεων που εδρεύουν στην Βουλγαρία και στην Κύπρο, επωφελούμενες, όχι μόνο από το ευνοϊκό φορολογικό καθεστώς, αλλά και λειτουργώντας παράνομα με εικονικά τιμολόγια και με υπερτιμολογήσεις ή υποτιμολογήσεις, ασκώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο αθέμιτο ανταγωνισμό προς όλους εμάς που συνεχίζουμε να δραστηριοποιούμαστε στην χώρα μας. Σε αυτή την έκτακτη συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΦΑΕ, τονίστηκε η σημασία του συγκεκριμένου θέματος και η πιθανότητα κινητοποιήσεων του κλάδου. 
Σε διαβούλευση το άρθρο 21 του ν. 4321/2015
Αναρτήθηκε χθες προς διαβούλευση από την αναπληρώτρια υπουργό Οικονομικών Νάντια Βαλαβάνη το σχέδιο Υπουργικής Απόφασης αναφορικά με το άρθρο 21 του Ν. 4321/2015, με το οποίο αντιμετωπίζεται το ζήτημα των τριγωνικών συναλλαγών.
Η διαβούλευση αναμένεται να διαρκέσει μέχρι και τις 7-5-2015, διάστημα στο οποίο καλούνται οι ενδιαφερόμενοι φορείς να καταθέσουν τις απόψεις και τις παρατηρήσεις τους, προστίθεται στην ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών. 

Συνολικές προβολές σελίδας